سه ویژگی خاص کسب درآمد اینترنتی

خصوصیات کسب درآمد از اینترنت زیاد است ولی در سایت پول یابی سه ویژگی خاص کسب درآمد اینترنتی که در کمتر کسب و کاری وجود دارد را قصد داریم بیان کنیم . این سه ویژگی از این نظر مهم هستند که برخی از آنها ، به عنوان موانع راه اندازی کسب و کار سنتی و بیرونی محسوب می شوند ولی در اینترنت یا مانع نیستند و یا موانعش اصلا به چشم نمی آیند.

کسب درآمد در آینده متعلق به اینترنت بوده و کسب و کارهایی می توانند باقی بمانند که خود را هماهنگ و همراه با فضای مجازی کنند . این اقتضای زمان و پیشرفت روزگار است و چاره ای جز همراهی و همگامی نمی توان برایش متصور شد. دوره بسیاری از کسب و کارهای سنتی همین الان هم با آمدن اینترنت کساد شده و اگر می خواهند باقی بمانند باید لباس نوی فضای مجازی بپوشند.

همچنین نگاه کنید به مقاله : ( راههای بهترین بودن در کسب درآمد )

سه ویژگی خاص کسب درآمد اینترنتی

ویژگی های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت مطرح می کنند از جمله : محدود نبودن به گستره مکانی و زمانی ، گسترگی وسیع مشاغل و کسب و کارها ، راحتی و آسانی در راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، بالا بودن میزان کسب درآمد اینترنتی و… . همه اینها خاص و ویژه هستند ولی در اینجا سه ویژگی ساده ولی خاص تر را قصد داریم شرح دهیم.

با این مقدمه کوتاه و آشنایی با خصوصیات کلی کسب درآمد آنلاین ، به شرح سه ویژگی خاص کسب درآمد اینترنتی می پردازیم که عبارتند از :

۱- راه اندازی کسب درآمد اینترنتی با کمترین سرمایه

 اولین سوال برای راه اندازی یک کسب و کار ، این است که چه میزان سرمایه ،پول و منابع نیاز است؟ یکی از ویژگی های خاص کسب و کار اینترنتی عدم نیاز به سرمایه زیاد است . اگر دقت کنید گفتیم نیاز به سرمایه زیاد ندارد ولی نگفتیم اصلا سرمایه نمی خواهد. راه اندازی هر کسب و کاری نیاز به سرمایه دارد ولی اینترنت برای شروع به حداقل ها نیاز دارد.

برای راه اندازی یک کسب و کار در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام ، اینستاگرام ، فیسبوک و… حداقل به یک سیستم کامپیوتری و یا موبایل نیاز است تا اقدام به کسب درآمد کنید و معمولا اکثر ما این وسایل و تجهیزات را داریم و یا برای راه اندازی یک سایت اینترنتی ، نیاز به خرید دامنه و هاست و طراحی سایت ساده است که حداقل سرمایه را نیاز دارد.

البته اگر پول داشته باشید و هزینه تبلیغات کنید کسب و کارتان سریع تر رشد کرده و راه دو سه ساله را یک ساله طی می کنید . ولی فرض ما این است که سرمایه اولیه کمی دارید و با این اوصاف می شود ادعا کرد که کسب درآمد اینترنتی را بدون سرمایه (و یا با حداقل سرمایه ) می توان راه اندازی کرد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  چشم انداز کسب درآمد از بورس

۲- امکان کسب درآمد برای همگان

سوال دوم در مورد کسب درآمد اینترنتی این است که ، آیا همه انسان ها می توانند از این طریق کسب درآمد داشته باشند ؟ پاسخ مثبت است . کسب و کارهای سنتی دارای یکی از محدودیت های جنسیت ، سنی و… است ولی کسب درآمد اینترنتی این مشکلات و موانع را اصلا ندارد. همه می توانند برای کسب درآمد اینترنتی اقدام کنند از زنان خانه دار تا بچه ها و نوجوانان تا پیران.

نکته جالب اینکه کسب درآمد اینترنتی جزو مشاغل خانگی هم محسوب می شود و این ویژگی منحصر به فردش هم هست. هر کسی می تواند با راه اندازی یک صفحه در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تلگرام و یا یک وبسایت اقدام به کسب درآمد میلیونی و یا میلیاردی کند.

ویژگی کسب درآمد از اینترنت ، خصوصیات کسب و کار اینترنتی
کسب و کارهای اینترنتی به عنوان راحت ترین و پول ساز ترین مشاغل جهان در حال رشد خیره کننده بوده و سایر مشاغل سنتی برای بقا مجبور به همراهی با آن هستند

بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی که پردرآمد هستند اگر تحقیق کنید پشت آن یک نفر هست که در اتاقی در خانه اش اقدام به کسب درآمد می کند ولی چنان حفظ ظاهر می کند که انگار مدیر یک شرکت بزرگ با چندین کارمند در مقابل شما قرار دهد و این ویژگی خاص کسب و کار اینترنتی است .

۳- پتانسیل عالی کسب درآمد اینترنتی  به عنوان شغل اول

سوال سوم این است که آیا کسب درآمد از اینترنت می تواند به عنوان شغل اول و اصلی انتخاب شود ؟ اگرچه پاسخ به این سوال مثبت است ولی باید لوازم و شرایط آن به عنوان شغل انتخابی اول را لحاظ کرد. چون انتخاب به عنوان شغل اول به فاکتورهایی مثل توانایی فرد و پشتکارش در این مسیر بستگی دارد .

طبیعی است وقتی در فضا و محیطی، امکان کسب درآمد چند ده میلیونی و حتی خیلی بالاتر از آن را داشته باشید، کسی به حقوق ثابت و ناچیز کارمندی راضی نخواهد شد و آن را رها خواهد کرد. یکی از ویژگی های خاص کسب درآمد از اینترنت وجود پتانسیل بالا و عالی کسب پول به عنوان شغل اول است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه های افزایش بازدید سایت و وبلاگ

اما اگر قصد دارید اینترنت را به عنوان شغل اول انتخاب کنید به توصیه های زیر توجه کنید :

– نداشتن عجله در کسب درآمد اینترنتی

کسانی که در اداره ، شرکت ، کارخانه و یا هر جایی شغل ثابت دارند اگر قصد ورود به کسب درآمد اینترنتی را دارند در این کار عجله نکنند بلکه با تامل وارد شوند. طبیعی است هر کسب و کاری ممکن است در آغاز سود دهی لازم را نداشته باشد و کسب و کار اینترنتی هم اینگونه است لذا صبور باشید و شغل ثابت خود را داشته باشید.

در کنار شغل ثابت ، مدتی فرضا شش تا یک سال با جدیت به کسب و کار اینترنتی بپردازید و اگر رگه های موفقیت را مشاهده کردید و به این یقین رسیدید که کسب درآمد اینتنرنتی فراتر از کار کارمندی است حالا می توانید تصمیم بگیرید که شغل اولتان باشد و تمام وقت خود را صرف این کار کنید.

– هم زمانی و ادامه دادن دو شغل

راه حل دوم این است که همزمان با شغل کارمندی و یا هر شغل بیرونی دیگر ، کسب و کار اینترنتی خود را ادامه دهید و در اوقات بیکاری و وقت آزاد و یا شب ها و روزهای تعطیل به این کار بپردازید و سایت و یا صفحات شبکه های اجتماعی خود را رشد دهید .

خوبی این کار این است که ریسک رها کردن شغلی قدیمی را کم می کنید تا اگر مشکلی برای کسب درآمد اینترنت پیش آمد ، آن شغل را دارید و یا اگر شغل کارمندی را از دست دادید کسب و کار اینترنتی را خواهید داشت. آینده مشخص خواهد کرد با توجه به سطح درآمد، کدام شغلتان به عنوان شغل اصلی شما مطرح خواهد شد.

سخن پایانی خصوصیات کسب درآمد اینترنتی

همان طور که بارها اشاره شد ویژگی و خصوصیات کسب درآمد از اینترنت بسیار زیاد بوده و در اینجا سه تا از مزایا و یا ویژگی هایی که بیشتر در دید و شاخص است را ذکر کردیم . این بستگی به توانایی و پشتکار فرد دارد که چگونه بتواند از این بستر پولساز استفاده کند. افرادی هستند به عنوان شغل اول و اصلی و برخی به عنوان شغل دوم و جانبی به آن نگاه می کنند.

واقعیت انگار ناپذیری وجود دارد و این است که اگر کسب و کارها خود را با اینترنت همراه نکنند محکوم به شکست و فراموشی هستند، بلایی که امروز سر بسیاری از کسب و کارهای سنتی آمده است. کسانی در این بازار پر پول موفق خواهند بود که ایده های پول ساز خود را با تلاش و پشتکار، اجرایی کنند و ماهی های درشت و زیاد خود را از اقیانوس بیکرانش صید کنند.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.