ایراد افراد باهوش در کسب درآمد

ایراد افراد باهوش در کسب درآمد (قسمت سوم) :

در ادامه بررسی و بیان اشتباه یا ایراد افراد باهوش در کسب درآمد این بار به نوع رفتار آرمان خواهی آنها در سایت پول یابی می پردازم. ما در دنیای واقعی با تمام خوبی ها و بدیهای موجود در آن زندگی می کنیم و هر کدام از ما دارای قدرت و ضعف مخصوص به خودمان هستیم لذا باید نگاه ما واقع بینانه باشد.

آرمان خواهی خوب است ولی نباید مانعی سر راه موفقیت در کسب درآمد از اینترنت و نیز زندگی عادی ما باشد.در این مطلب سعی دارم تا تاثیر مثبت و منفی ایده آل گرایی را در کسب درآمد شرح دهم همراه ما باشید. ( نگاه کنید به مقاله :اشتباه افراد باهوش در کسب درآمد)

ایراد افراد باهوش در کسب درآمد

همان طور که در بالا اشاره شد انسان ها دارای ظرفیت های خاص خود هستند این ظرفیت ها بستگی به توان و روحیه آدم ها، متفاوت می باشد. لذا نمی توان همه انسان ها را با هم مقایسه کرد. انسان های باهوش هم علیرغم هوش و استعداد زیاد، در انجام برخی از امور محدودیت دارند و این کاملا طبیعی می باشد.

برخی از این انسان های باهوش، در راه اندازی کسب و کار و یا شروع یک کسب درآمد اینترنتی انتظار دارند تا هر آنچه که ترسیم کردند حتما به آن برسند در حالی که بازار تجارت قوانین خاص خود را دارد و نمی توان انتظار داشت آنچه ایده آل و مدنظرمان است به طور کامل محقق شود. این اشتباه استراتژیک در درازمدت تبعات منفی برای افراد به بار می آورد.

ایراد افراد باهوش در کسب درآمد، آرمان گرایی در کسب درآمد

ایده آل سازی در کسب درآمد

افراد باهوش و حتی عادی هم درگیر ایده آل سازی در همه امور می شوند. البته ایده آل گرایی به دلیل نفس ذاتی انسان موضوع کاملا طبیعی می باشد و بیشتر ما به نوعی ایده آل گرا هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا به آن معیارهای بالا که برای خودمان در نظر گرفتیم برسیم. برای همین تمام وقت ، تلاش و توان خود را صرف می کنیم تا به نهایت استاندارهای مدنظر خودمان برسیم.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مشکلات کسب و کارهای اینترنتی

در کسب درآمد از اینترنت هم علاقه و عشق به بهترین شدن در بین رقبا، موجب می شود دست به تلاش بیشتر بزنیم و هیچ وقت دست از کار نکشیم و با وجود موانع ، تلاشمان را کم نکنید. این توجه و اختصاص دادن تمام وقت و انرژی برای رسیدن به کسب درآمد بالا که همان ایده آل ماست بسیار خوب است و می تواند موتور محرکی برای رسیدن سریع تر به هدف دلخواه باشد.

این موضوع یک اما و اگر بزرگ هم دارد و آن این است که این ایده آل خواهی تا زمانی خوب است که ما را اسیر خود نکند.

تاثیر ایده آل گرایی بر کسب درآمد

ایده آل گرایی بسیار خوب است ولی اگر افراد با هر اندازه هوش و توان، اسیر آن شوند دیگر روی منفی آن آشکار می شود. وقتی فرد در کسب درآمد و یا هر کار دیگر در زندگی به آن ایده آل ها و استانداردهای مدنظرش نرسد، دچار یاس و ناامیدی شده و نمی تواند در مقابل چالش های پیش رو مقاومت کند. حتی افراد زیادی را می شناسم که علیرغم شروع خوب برای کسب درآمد ، نتوانستند تمام کنند.

این زیاده خواهی در رسیدن به همه اهداف در کسب درآمد و یا منتهای درجه عالی کسب و کار، موجب تاخیرهای زیاد، استرس شدید و ناکامی های فراوان در زندگی می شود. ایده آل گراهای واقعی،  با برنامه های واقع بینانه و بر حسب توان خود، کسب درآمد و حتی کارهای سخت را شروع می کنند و برای اتمام آن هم بسیار سختی می کشند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  لوازم شروع کسب و کار

سخن پایانی ایراد افراد باهوش در کسب درآمد

واقعیت این است که دنیای بیرونی و واقعی هیچ پاداشی را به افراد ایده آل گرا نمی دهد . دنیا به کسانی پاداش می دهد که کار را درست انجام دهند و شاید تنها راه برای انجام کارها این باشد که ۹۹ درصد ایده آل انجام ندهیم. در کسب درآمد از اینترنت هم فقط با سالها تمرین و غیر ایده آل انجام دادن کارهاست که می توانیم به بارقه هایی از ایده آل دست یابیم.

لذا برای موفقیت در کسب درآمد از اینترنت، ابتدا باید تصمیم بگیرید و بعد وارد عمل برای انجام کار شوید. این روش را بارها و بارها انجام دهید. این بهترین روش و شیوه برای دست یافتن به ایده آل ها می باشد. ایده آل ها با انجام درست و برنامه دقیق و تلاش ، به مرور زمان محقق می شود.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.