ایرادات افراد باهوش در کسب درآمد

در ادامه بررسی ایرادات افراد باهوش در کسب درآمد ( قسمت چهارم) قبل از پرداختن به اصل موضوع تذکر این نکته مهم ضروری است که هر انسانی در کسب درآمد و یا راه اندازی کسب و کار باید توان و نیروی خود را مدنظر داشته باشد و بر اساس آن اقدام کند.

لازم نیست همه شرایط راه اندازی کسب درآمد اینترنتی کاملا مهیا باشد باید ابتدا برای کسب درآمد شروع به کار کرد و کم کم وسایل و شرایط فراهم خواهد شد. افراد باهوش به طور خاص و بیشتر کاربران اینترنتی به طور عام این ایراد را دارند که برای آغاز یک کسب و کار می گویند شرایط مهیا نیست در حالی که واقعیت چیز دیگریست.

ایرادات افراد باهوش در کسب درآمد

همان طور که در مقاله (ایراد افراد باهوش در کسب درآمد) اشاره شد ایده آل گرایی و آرمان خواهی در کسب و کار اگر منطبق با واقعیت باشد بسیار خوب است و موجب می شود برای رسیدن به آن دست به تلاش بیشتر بزنید اما اگر این ایده آل خواهی از حد معمول و متعارفش فراتر برود زیانبار بوده و چه بسا با عدم موفقیت در کسب درآمد ، مورد دلسردی و ناامیدی شود.

یکی از ایرادات افراد باهوش علاوه بر آرمان خواهی و ایده آل گرایی مطلق ، حساسیت و یا وسواس زیاد در تهیه تمام ابزار و وسایل شروع کسب درآمد می باشد که یک مانع اساسی در مسیر پیشرفتشان محسوب می شود.

ایرادات افراد باهوش در کسب درآمد اینترنتی ، آمادگی برای کسب درآمد

فراهم شدن آمادگی کامل برای کسب درآمد

یکی از مهم ترین ایرادات و اشتباهات افراد باهوش همان طور که در بالا اشاره شد، این است که قبل از آنکه برای یک فرصت وارد عمل شوند صبر می کنند تا صددرصد تمام وسایل، امکانات و شرایط آماده شود. این کار در واقع یک فرصت سوزی بزرگ در کسب درآمد و زندگی محسوب می شود. خیلی کم پیش می آید که برای شروع یک کار همه اسباب و وسایل (اعم از مادی و معنوی) فراهم شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه های کسب درآمد اینترنتی

معمولا با تهیه مقدمات ، یک کسب و کار شروع می شود و در ادامه کمبودها جبران، و وسایل و ابزار فراهم می شود. افراد باهوش با ارتکاب این اشتباه، کار را عقب می اندازند و با نشان دادن بی میلی، تصور می کنند آمادگی لازم برای شروع کار را ندارند. ممکن است تصور کنند که علاوه بر فراهم نشدن وسایل، دانش ، مهارت و تجربه لازم برای شروع کار را هم ندارند.

متاسفانه وجود این فکر جلوی پیشرفت بسیاری از افراد باهوش و دارای استعداد را گرفته است و سد بزرگی برای اقدام به کسب درآمد می باشد.

واقعیت آمادگی برای کسب درآمد

آنچه در دنیای واقعی وجود دارد چیزی دیگری است ، وقتی موقعیت و یا فرصتی پیش می آید هیچ کس در هیچ زمان و هیچ مکانی صددرصد آماده نیست. امکان ندارد انسان برای شروع هر کار و پروژه ای آمادگی کامل داشته باشد. همه سایت های بزرگ و فروشگاههای اینترنتی در آغاز با محدودیت های زیادی کارشان را شروع کردند و با شروع کسب درآمد اینترنتی و افزایش سرمایه و همچنین کسب تجربه و شناخت بازار، فعالیتشان را توسعه دادند.

در حقیقت، بیشتر فرصت های زندگی، ما را مجبور می کند از نظر احساسی و عقلی و به مرور زمان رشد کنیم . این فرصت ها، موجب می شود تا از منطقه امن خودمان پا را فراتر گذاشته و خطرپذیری را تجربه کنیم. این یعنی اول کار احساس راحتی چندانی نکنیم و چون احساس راحتی نمی کنیم طبیعی است که احساس آمادگی هم نمی کنیم.

پس لازم نیست که تلاش کنید تا همه چیز فراهم شود با آنچه در اختیار دارید و می دانید شروع به کسب درآمد کنید و به مرور با افزایش دانش و کسب تجربه بیشتر، آمادگی ، ابزار و تسلط شما نیز افزایش پیدا می کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  افزایش هوش مالی و کسب ثروت

سخن پایانی ایرادات افراد باهوش در کسب درآمد

باید توجه داشته باشید که فرصت های استثنایی جهت رشد و پیشرفت، نه یک بار که ممکن است بارها و بارها در زندگی برایتان اتفاق بیفتد فرصت سوزی ها در آینده حتما موجب خسران و پیشمانی خواهد شد پس اگر می خواهید در زندگی و کسب درآمدتان تغییر مثبت ایجاد کنید باید حداکثر استفاده را از این فرصت ها بکنید.

باز تاکید می شود باید از موقعیت های خوب در زندگی و کسب درآمد نهایت بهره و استفاده را ببرید حتی اگر صددرصد احساس آمادگی برای آن کار را ندارید چون لزومی برای آمادگی صددرصدی وجود ندارد. وجود برخی نواقص، کاستی ها و ناآمادگی ها، در شروع هر کسب و کاری کاملا طبیعی و معمول است مهم اقدام شما برای موفقیت در کسب درآمد می باشد. پس نترسید و دل به دریا بزنید.

مطلب پیشنهادی

تولید محتوا چیست ؟ چگونه تولید محتوا کنیم ؟ , پنل تولید محتوا , پکیج تولید محتوا

۵ گام تولید محتوای موثر و سریع

امروزه کمتر صاحب کسب و کار اینترنتی پیدا می شود که به اهمیت تولید محتوای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.