قوانین موفقیت و انگیزشی کسب درآمد

گاهی برخی سخنان و حرکات به عنوان قوانین موفقیت و انگیزشی کسب درآمد موجب تغییر در زندگی افراد و رونق کسب و کار می شود. هر کس برای انجام کاری نیاز به انگیزه دارد تا برای رسیدن به موفقیت، بیش از گذشته تلاش کند.

در ادامه مجموعه مطالب انگیزشی و موفقیت در سایت پول یابی این بار با شش تا از قوانین موفقیت و انگیزشی کسب درآمد اینترنتی و غیر اینترنتی در خدمتتان هستم امیدوارم این قوانین مورد استفاده همگان قرار دهید.

قوانین موفقیت و انگیزشی کسب درآمد

قبل از پرداختن به قوانین موفقیت و انگیزشی کسب درآمد اینترنتی ، تذکر این نکته ضروری است که این مطالب حاصل تلاش بزرگان و نامدارانی است که در کسب و کار موفق بودند و این جملات قصار و بسیار نغز می تواند چون موتور متحرکه برای تغییر زندگی هر یک از ما استفاده شود.

قوانین موفقیت کسب درآمد ، انگیزه کسب درآمد

قوانین شش گانه انگیزشی برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر عبارتند از:

۱- آموزش پذیری برای کسب درآمد در همه حالات

برای موفقیت باید همیشه یاد گرفت و لحظه ای از آموزش غافل نشد. در کسب درآمد اینترنتی و یا راه اندازی کسب و کار واقعی باید خودتان را به روز کنید و با جدیدترین شیوه های بازاریابی و فروش آشنا شوید ضمن اینکه آموزش و به کارگیری آن مهارت های اکتسابی ، کسب درآمد را افزایش می دهد.

اسطوره و نابغه بزرگ جهان در ورزش بسکتبال چقدر قشنگ و زیبا گفته است : بزرگترین مهارت من این بود که آموزش پذیر بودم ، حتی اگر زمانی فکر می کردم مربی ام در حین آموزش اشتباه می کند باز هم سعی می کردم تا خوب گوش کنم و از او چیزی جدید یاد بگیرم . ( مایکل جردن)

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راز بزرگ کسب پول و ثروت

۲- جایگزینی افکار مثبت برای کسب درآمد

ذهن ناخودگاه هر فردی می تواند در یک زمان واحد ، فقط و فقط یک فکر را در خود جای دهد این فکر می تواند مثبت و یا منفی باشد لذا همزمان هر دو را نمی توان در خود داشته باشید. هر کسی می تواند با جایگزین کردن افکار مثبت و نگاه خوشبینانه به آینده، افکار منفی را از خود دور کند.خوشبختی و کمال هم همین است.

کسب درآمد و وارد شدن در تجارت هم اینگونه هست نمی توانید اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید و همزمان خود را ورشکسته و ناموفق تصور کنید و از آن طرف هم امید داشته باشید که موفق خواهید شد. این دو در تضاد با یکدیگر هستند. در واقع ذهن مانند باغی است که در آن یا باید گل بروید و یا علف هرز. هر دو همزمان باشد دیگر باغ نیست . (نگاه کنید به مقاله : مثبت اندیشی در کسب درآمد)

۳- موفقیت در کسب درآمد علیرغم شکست ها

برای موفقیت در کسب درآمد باید تلاش و کوشش زیاد کرد و چه بسا که با شکست هایی همراه باشد اشکالی ندارد چون با این شکست ها، چیزهایی را می بینید و متوجه می شوید که ممکن است در باد غرور موفقیت اصلا نبینید.

حکیم فرزانه چه زیبا گفت: زندگی چندین بار مرا زمین زد و در این زمین زدن ها، چیزهایی را نشان داد که هیچ وقت نمی خواستم ببینم. غم و شکست را تجربه کردم ، اما از یک چیز مطمئن هستم ، من همیشه بلند می شوم.

۴- رویاهای بزرگ داشتن در کسب درآمد

برای کسب درآمد اینترنتی و موفقیت در آن چه اشکالی دارد که رویاهای بزرگ داشته باشید؟ انسان های بزرگ رویاهای بزرگ دارند و هرگز خودشان را با چیزهای کوچک مشغول و قانع نمی کنند. بلندپروازی و پرورش رویاها اگر واقعی و قابل اجرا باشد تاثیر بسیار مثبتی در ایجاد انگیزه و تلاش برای موفقیت و رسیدن به رویاها دارد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  3 قانون موفقیت در اقتصاد

البته باید از خیال پردازی های غیرواقع بینانه پرهیز کرد تا دچار اوهام و خیالات و قوانین موفقیت و انگیزشی کسب درآمد اهی نشوید. جسم  آن چیزی را به دست می آورد که ذهن باورش داشته باشد.

پس رویاهای بزرگ برای موفقیت در کسب درآمد در سر داشته باشید و از اجرایی کردن آن هراسی نداشته باشید.

۵- سرمایه گذاری روی آدم ها

چه خوب گفته اند که بهترین و ارزشمندترین سرمایه برای شرکت ها و کشورها ، نیروی انسانی و آدم های آن هستند. لذا در کسب درآمد روی کسانی سرمایه گذاری کنید که اولا ارزش سرمایه گذاری داشته باشند و دوم اینکه روی تو سرمایه گذاری کنند.

پرورش انسان های کارآمد و باهوش برای توسعه کسب درآمد بسیار حیاتی است انسان های بزرگ ، استعداد و هنر به خدمت گرفتن دیگران را دارند.

۶- داشتن عزت نفس در کسب درآمد

یکی از مهم ترین قوانین موفقیت و انگیزشی کسب درآمد داشتن عزت نفس و سلامت روح در کسب درآمد است. هر کاری که در زندگی و برای کسب درآمد انجام می دهید باید برای حفظ یا افزایش عزت نفس باشد. شما هر کاری که برای کسب درآمد حلال انجام دهید در نهایت احساس خوشبختی خواهید کرد، چون احساس می کنید فردی ارزشمند و مهم هستید.

نکته جالب اینکه هرچه بیشتر تلاش کنید تا عزت نفس و سلامت روح را در دیگران افزایش دهید خودتان را بیشتر دوست خواهید داشت و برای خودتان احترام بیشتری قائل خواهید بود و اینجاست که احساس خوشبختی کامل و موفقیت خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی

باور اشتباه درباره درآمد اینترنتی ، باورهای غلط مالی ، ساخت باورهای جدید ، باورهای منفی و محدود کننده

باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

در هر فعالیت و کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی همیشه باورها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.