متخصص کسب درآمد میلیاردی

متخصص کسب درآمد میلیاردی

قبل از پرداختن به موضوع متخصص کسب درآمد میلیاردی شدن، لازم است تا ضرورت اینکه هر یک از ما در زندگی به یک متخصص و صاحب نظر تبدیل شویم اشاره کنم. شاید برایتان جای سوال باشد که چگونه یک عده در کاری تخصص خاص پیدا می کنند و از دیگران در زمینه کاری خود جدا شده و برجسته و متمایز می شوند؟

همه انسان ها با تفاوتی جزئی مثل هم هستند. فرضا یک دونده ۱۰۰متر سرعت را در نظر بگیرید که در ده ثانیه طی می کند. چطور ممکن است چرا من نمی توانم؟او چه قدرت خارق العاده ای دارد که من ندارم؟ واقعیت این است که آن شخص مثل همه ماست منتهی او برای خودش و موفقیتش یک هدف بزرگ داشت و هدفش طی کردن ۱۰۰ متر زیر ده ثانیه بود و برای این هدفش هر روز تلاش کرد، سختی کشید، آسیب دید ولی ناامید نشد هدفش فقط زدن رکورد بود و رمز موفقیت هم توجه و تمرکز روی هدف است.

آموزش کسب درآمد میلیاردی، کسب درآمد میلیونی

در سایت پول یابی قصد داریم تا به این پرسش جواب دهیم که چرا یک عده متخصص کسب درآمد میلیاردی هستند و ما نیستیم؟ با ما همراه باشید.

تعریف تخصص و متخص

برای فردی که در کاری تبحر و تخصص خاصی دارد و اصطلاحا به آن متخصص می گویند تعاریف متعددی وجود دارد که در اینجا به چند مورد آن اشاره می کنیم:

در فرهنگ لغت عمید، متخصص کسی‌ است که ‌در کاری ‌بخصوص‌ مهارت ‌و بصیرت ‌دارد یا شخصی که در شغلی یا فنی تخصص دارد، تعریف کرده و معنای تخصص را خاص‌گردیدن، به چیزی‌ مخصوص‌شدن، ویژه ‌کردن و مهارت می‌داند.

در فرهنگ لغت آکسفورد متخصص (Expert) را فردی بسیار مطلع یا ماهر در یک حوزه خاص تعریف می‌کند و تخصص (Proficiency) را درجه بالایی از شایستگی و مهارت می‌داند.

 در فرهنگ وبستر هم متخصص را داشتن، دارابودن و ابراز کردن مهارت یا دانشی خاص که حاصل از آموزش یا تجربه باشد تعریف می‌کند و تخصص را پیشرفت در دانش و یا مهارت می‌خواند.

هر سه تعریف، متخصص را فردی متمایز از دیگران، با داشتن یک مهارت و دانش خاص می داند پس کسی که متخصص است اولین مزیتش متمایز بودن از دیگران است و این وجه تمایز را دانش و مهارتش به اون داده است.

دلیل احترام به متخصصان و اعتبار بالای آنان

دلیل اصلی و مهم احترام به متخصصان طبق تعریف بالا فقط و فقط این است که آنان در امری خاص متخصص و متمایز از دیگران هستند امر و موضوعی که دیگران از آن اطلاع ندارند. چرا نویسندگانی مثل ویکتور هوگو، داستایوفسکی، مارگرت میچل، کافکا، کامو و… هنوز زنده اند و با احترام از آنها یاد می شود؟

 دلیل اصلی این موضوع، تبحر خاص آنان در ادبیات و اینکه  خود را به بالاترین سطح دانش ادبی و قله آن رساندند، جایگاه و مرتبه ای که دیگران نتوانستند به آن حد برسند. برای رسیدن به جایگاهی چنین رفیع، مهم نیست که رشته شما چیست ورزشکار هستید یا دکتر و یا صنعتی و… مهم این که در رشته ای که علاقه دارید، خودتان را غرق کارتان کنید. عقاید و ایده های نو به فکر کسانی می رسد که تمرکز به کارشان دارند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  داستان میلیاردر شدن یک مرد جنوبی

چگونه متخصص کسب درآمد بالا شوید؟

اولین مرحله برای اینکه متخصص شوید تعیین حوزه کسب و کار خودتان است. حوزه کاری هر فرد و انتخاب بر اساس تخصص و علاقه ای که دارد قدم اول و مهم برای موفقیت است. قدم دوم تمرکز کامل بر روی آن حوزه، و به کار بردن ایده های نو در همان زمینه است. ضمن تمرکز بر کسب و کارخود، به اطراف خود باید نگاه کنید و با کسب اطلاعات بیشتر، مهارت خود را بیشتر و به روز کنید.

در کسب درآمد اعم از اینترنتی و یا غیر اینترنتی هر کس می تواند موفق باشد به شرطی که بهتر از دیگران باشد. شرط مهم اینکه کاملا حرفه ای بوده و کسی نباید بهتر از شما در آن زمینه وجود داشته باشد با تلاش زیاد، باید از دیگران سبقت بگیرید. البته لازم نیست در همه زمینه ها متخصص باشید چون امکانش وجود ندارد فقط در یک حوزه خاص می توانید تمرکز کنید و موفق شوید مثلا کسب درآمد از اینترنت.

ویژگی ها یک متخصص کسب درآمد

همان طور که در بالا اشاره شد یکی از ویژگی های خاص متخصصان در حوزه کسب درآمد، متمایز بودن و خاص بودن آنان در حوزه کاری است . کسی که می خواهد متخصص کسب درآمد باشد باید از دیگران یک سر و گردن بالاتر باشد. ویژگی دوم درک محیط است. اینها درک بهتری نسبت به محیط کسب و کارشان دارند چیزیهایی را می بینند که دیگران نمی بینند.

در واقع این افراد متخصص کسب درآمد، توانایی تحلیل محیط و استفاده از فرصت ها و دوری از خطرات احتمالی کسب و کارشان را دارند. ویژگی دیگرشان، خلاقیت و نوآوری است. به دلیل تبحر و دانشی که از راه تحقیق و تجربه کسب کردند، همیشه ایده های نو و موثر دارند. هر کسی نمی تواند مانند ارسطو، ابن سینا، رازی، فردوسی، پاستور و… باشد آنها در طول زندگی، خود را در این مسیر پرورش دادند.

راهکار متخصص کسب درآمد میلیاردی شدن چیست؟

البته نباید ناامید شد و به خودمان بگویم، که ما نمی توانیم مانند فلان دانشمند، فیلسوف ، ادیب و… شویم. همه ما پتانسیل متخصص و شاخص شدن در زمینه ای را داریم اگر نمی توانم متخصص قلب و عروق شوم، می توانم در زمینه صعنت برق، صاحب نظر شوم. کسب تخصص یک فرآیند است که در طی زمان و با تلاش و صرف هزینه امکانش برای همه فراهم است.

هر کسی می تواند قدم به قدم به عنوان یک متخصص کسب درآمد میلیاردی خود را نشان دهد این کار یک فرایند است مثلا می تواند با بازاریابی اینترنتی و درآمد روزانه سی هزار تومان و یا کمتر شروع کند . کم کم سایت راه اندازی کند و با تلاش بیشتر، درآمد خود را به روزی صد هزار تومان افزایش دهد و در ادامه با جذب بازاریاب کارش را توسعه دهد و به درامد روزی یک میلیون برسد و همین طور الی آخر.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  نکات میلیاردر شدن

در واقع به مرور زمان و با میزانی که سطح دانش شما ارتقا می‌یابد و مهارت‌های مرتبط بیشتری را فرا می‌گیرید شما به مرور خاص‌تر می‌ شوید و احتمال موفقیت راه اندازی کسب و کاری با درآمد بیشتر برایتان مقدور است. به طور خلاصه چهار منبع مهم برای متخصص شدن در کسب درامد و همچنین هر حوزه کاری دیگر وجود دارد:

۱- تحصیلات رسمی : دانشگاه، دوره‌های‌آموزشی، مطالعه کتاب و مقاله و….

۲- افراد خبره : مشاوره، مراوده و شاگردی سایر متخصصین.

۳- انجمن‌های حرفه‌ای و رسمی : شرکت و عضویت در کنفرانس‌ها، گردهمایی‌ها، سمینارها و… مرتبط با حوزه فعالیت.

۴- تجربه عملی و کار اجرایی

توصیه های کلیدی برای تبحر و تخصص

در هر زمینه ای اگر علاقه دارید فرق ندارد کسب درآمد از اینترنت، کسب و کار بیرونی، پزشکی، صنعت، ادبیات و…باشد باید اصول کلیدی و مهمی را رعایت کنید که برخی از آنها عبارتند از:

– در یک حوزه مشخص فعالیت کنید از فعالیت در چندین حوزه و این شاخه آن شاخه پریدن جدا پرهیز کنید. در حوزه ای که علاقه دارید وارد شوید.

– به اطرافتان نگاه کنید و کسانی که موفق هستند را بررسی کنید چون آنان در کارشان خبره هستند و اصول کاریشان را از آنان یاد بگیرید.

– از تقلید و کپی کاری پرهیز کنید دارای ایده های نو و خلاق باشید.

– مطالعه و پژوهش کنید. تا می توانید سطح اطلاعات و دانش خود را در همان زمینه بالا ببرید و با تجربه اندوزی دوام و قوام دهید.

– حرفه ای عمل کنید از پرداختن به حواشی خودداری کنید و تمام تمرکز و هدفتان روی حوزه کاری خودتان معطوف کنید

–  هیچ کس مادرزادی قهرمان، متخصص و خبره به دنیا نیامده است بلکه با تلاش و سختکوشی، به موفقیت دست یافت.

– توانایی انسانها قابل اندازه گیری نیست. تنها تفاوت یک متخصص و فرد عادی، در استفاده از توانایی و استعداد است. افراد نابغه راه استفاده از آن را می دانند.

سخن پایانی متخصص کسب درآمد میلیاردی

دنیای امروز عصر تخصص و اطلاعات است و شرایط زندگی در حال تغییر و دگرگونی دائم است، اگر قصدتان کسب درآمد بالا در حوزه اینترنت است باید در این زمینه متخصص و خاص باشید. ضمن در نظر گرفتن علاقه و سختکوشی در این کار، از دور و اطراف خود و تغییراتی و حوادثی که در حال وقوع است آگاهی کامل داشته باشید. (نگاه کنید به مقاله :امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت)

بین قدرت و اعتبار ارتباط تنگاتنگی وجود دارد و این دو مقوله از هم جدا نیستند. قدرت از تخصص بر می آید و کسانی که متخصص هستند دارای قدرت در حوزه تخصصشان می باشند. از آنجایی که شما در شمار افرادی هستید که می توانید کار خاص انجام دهید( و یا کاری را به صورت خاص انجام دهید) می توانید در حوزه کسب درآمد هم درآمدی فراتر از تصور داشته باشید به شرطی که خود را محبوس در دنیای کوچک نکنید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.