مثبت اندیشی در کسب درآمد

مثبت اندیشی در کسب درآمد

یکی از مولفه های مهم موفقیت ، مثبت اندیشی در کسب درآمد اینترنتی می باشد هر کسب و کاری مشکلات ، گرفتاری ها و مسائل خاص خود را دارد این مشکلات و مسائل ممکن است در ادامه کسب درآمد را با چالش مواجه کند مهم نوع برخورد هر کسی با این مسائل است . عده ای با خوش بینی با آن مواجه شده و ادمه می دهند و گروهی خسته شده رها می کنند.

مثبت اندیشی نه تنها در کسب درآمد که در همه مراحل زندگی راهگشا بوده و در برخورد با مسائل چون موتور قوی ، به جلو می برد. بدبینی به دنبال خود ناامیدی و حال بد را به همراه می آورد در سایت پول یابی در ادامه مجموعه آموزش های موفقیت و انگیزشی در کسب پول و ثروت با بررسی حال خوش و مثبت اندیشی در خدمت شما هستیم با ما همراه باشید.

تاثیر مثبت اندیشی در کسب درآمد

زندگی مانند رانندگی در یک دشت زیباست ، سعی کنید از تک تک لحظاتش بهترین استفاده را ببری ، چون در انتهای جاده تابلویی با عبارت نصب شده : دور زدن ممنوع .

نمی شود در گذر زمان به گذشته برگشت چون فقط حرکت رو به جلوست پس چرا در این مسیر ، حالمان را خوب نکنیم ؟ برای رسیدن به خواسته ها و کسب درآمد فقط نیاز به تلاش جسمی نیست بلکه نیاز به هماهنگی و هم فرکانسی هست . هر چه بیشتر زور بزنی و تلاش کنی مثلا سه ماه کار و تلاش کنی فکر نکن که موفق می شوی چون قاعده زندگی چیز دیگری است .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  هشت توصیه برای کسب درآمد بیشتر

خیلی ها در این کشور ما هستند که شب و روز کار می کنند و به جایی نمی رسند اگرچه تلاش لازم است ولی کافی نیست به نظر می رسد که مشکل در جای دیگر است .قانون هم فرکانسی وجود ندارد .

تاثیر هم فرکانسی در پیشرفت کسب و کار

قانون فقط تلاش شبانه روز برای موفقیت نیست بلکه وقتی هماهنگ نباشی موفق نمی شوی . هم فرکانسی یعنی بیشتر زمان ها حال و روحیه ات خوش باشد . کسانی هستند که خیلی راحت و ساده به موفقیت می رسند ، قاون موفقیت انان این است که حالشان خوب است .

هم فرکانسی ، قانون جذب ، مثبت اندیشی در کسب درآمد

حالت بد مثل بیماری طاعون و وبا و یا ویروس همه گیر است و حال همه را بد می کند و حال بعد یقینا با خودش اتفاق بد می آورد. در نقطه مقابل آن حال خوب قرار دارد که ارتباط خوب بر قرار می کند .

لذا توصیه می شود که همیشه مثبت اندیشی در امور داشت . خوش گذراند و از حرف های بدخواهان ناراحت نشد. نباید حرف یک مشتری حالت را بد کند و یا یک اتفاقی که افتاد حال خوبت خراب شود. در واقع حفظ حال خوب و مثبت اندیشی علیرغم مشکلات ، موجب استمرار موفقیت می شود.

توصیه می کنند که اگر در کسب و کار ، اتفاقی ناگوار و شکستی بزرگ نصیبتان شد ضمن عبرت گرفتن از آن شکست نباید ، حال خوب شما را برای ادامه مسیر خراب کند ف حتی می گویند به ان اتفاق بد ، با خوش بینی کامل نگاه کنید.

چرا باید مثبت اندیشی و قانون جذب باید داشته باشیم؟

حال این سوال پیش می اید با همه این مشکلات و گرفتاری ها، چرا همیشه باید حالمان را خوش نگه داریم و هم فرکانسی را رعایت کنیم؟

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد میلیاردی با فرمول یک

جواب خیلی ساده است چون جهانی که ما در آن زندگی می کنیم اساسش بر خوشبختی استوار است . و خوشبخت به سمت همه ما انسان ها روان است. یعنی برای اینکه خوشبخت باشیم قرار نیست کار خاصی بکنیم .

ما بدون هیچ کار خاصی ، خود به خود می توانیم خوشبخت باشیم . اما اگر بدبخت بشویم باید کارهای خاصی انجام دهیم اگر بد باشیم بدبخت می شویم . تو فکر بد نداشته باش خود به خود خوشبخت هستی . این دیدگاه تاثیر بزرگی در روند رشد کسب و کارمان خواهد داشت .

سخن پایانی نگاه مثبت به کسب درآمد

هر شرایط بدی، در خودش یک چیز مثبت دارد . حتی یک ساعتی که کار نمی کند هم دوبار در روز وقت را درست نشان می دهد . مثبت اندیشی = موفقیت .

به قول آلبرت انیشتین ، موفقیت هایی که نصیب افراد صبور و مثبت اندیش می شود همان موفقیت هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند. ( نگاه کنید به مقاله : خودباوری گام مهم موفقیت و ثروت)

برای موفقیت همواره اندیشه های مثبت داشته و هرگز ناامید نشوید . زمان حال را از دست ندهید همزمان که از زندگی کردن در زمان حال لذت می برید از تجربیات گذشته کمک بگیرید و برای اینده برنامه ریزی کنید.

مطلب پیشنهادی

باور اشتباه درباره درآمد اینترنتی ، باورهای غلط مالی ، ساخت باورهای جدید ، باورهای منفی و محدود کننده

باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

در هر فعالیت و کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی همیشه باورها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.