مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی را می توان در هفت قدم یا گام متصور شد. البته منظور ما هفت قدم یا گام راه اندازی و آغاز کسب درآمد از کسب و کار اینترنتی می باشد. کسب و کار اینترنتی هیچ نوع محدودیتی ندارد ولی نگاه ما در اینجا راه اندازی یک کسب و کار کوچک، با درآمد مناسب است.

معرفی این مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی طی تحقیقات متعدد ثابت شده و به نتیجه رسیده است لذا با انجام درست این مراحل، موفقیت و رسیدن به کسب و کار قطعی خواهد بود. بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی با طی این مراحل شکل گرفته و کم کم کارشان را توسعه دادند و به غول های بزرگ کسب و کار اینترنتی تبدیل شدند.

آموزش مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

در این مقاله به صورت فهرست وار و خلاصه به مهمترین گام های شروع کسب درآمد اینترنتی اشاره خواهد شد و در ارسال های بعدی سایت پول یابی شرح و تفصیل بیشتری می دهیم. همچنین نگاه کنید به : راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ده میلیونی)

معرفی مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

۱- شناخت نیاز بازار

شناخت نیاز بازار گام اول و مهم در کسب درآمد اینترنتی می باشد و می توان بر اساس این نیاز هدف خود را ترسیم کرد. لذا باید یک بازار با نیاز ویژه شناسایی و پیدا کرد و یک محصول مناسب با آن نیاز را برای عرضه تقدیم کرد. در هر جایی نمی توان هر کالا و خدماتی را ارائه داد.

۲- راه اندازی سایت

دومین گام راه اندازی یک سایت با رابط کاربری می باشد. این سایت وسیله ارتباطی و ابزار ارائه محصولات شما با مشتریان و معرفی کسب و کارتان می باشد . البته می توانید وبلاگ بزنید و یا در شبکه های اجتماعی، پیام رسان های موبایلی و… هم فعالیت کنید ولی داشتن یک سایت ساده، کاربردی و متناسب توصیه می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش کامل کسب درآمد دلاری از آمازون Amazon

۳- تولید محتوای مناسب

یکی از مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی که بسیار موثر و کاربردی هست تولید محتوای مناسب، مفید، تخصصی و کاربرپسند است. محتوا باید طوری تولید شود که بازدیدکننده را تبدیل به مشتری کند. هدف جذب کاربر برای فروش محصول و خدمات است پس باید کاری کرد که مخاطب و بازدیدکننده سایت به خریدار تبدیل شود.

۴- استفاده از موتورهای جستجو مخصوصا گوگل

یک سایت با محتوای جذاب و تخصصی، موتورهای جستجو به ویژه گوگل را به طرف شما می کشاند. البته با تبلیغ و فعالیت در شبکه های اجتماعی هم می توان ترافیک یا بازدید سایت را بالا برد ولی بهترین شیوه همان جذب ترافیک از سوی موتورهای جستجو است این کار، کم هزینه تر با بازدهی بالا و تاثیرگذاری فراوان است.

۵- کسب اعتبار از راه تخصص

به عنوان یک فروشنده و ارائه دهنده خدمات سعی کنید تا در کارتان متخصص و بهترین باشید اگر فرضا در زمینه عکاسی و یا موسیقی فعالیت می کنید تلاش کنید تا بهترین باشید. در واقع متخصص بودن در زمینه کاری، موجب کسب اعتبار می شود و شما را تبدیل به یک برند مهم و معتبر در اینترنت می کند.

۶- ارتباط با مشتریان

باید از طرق مختلف از جمله قسمت تماس با ما، ارسال ایمیل و… ارتباط با مشتری را جفظ کنید در واقع پیگیری مشتریان و مخاطبان با ایمیل چند حسن خوب دارد اول اینکه موجب جلب اعتماد آنها شده و دیگر اینکه برای تبلیغ کالا و خدمات شما و معرفی به دیگران عمل خواهند کرد و سوم اینکه مشتری خود را برای مدت زیادی حفظ خواهید کرد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سرمایه برای شروع کسب درآمد اینترنتی

۷- ارائه پیشنهادات و نظرات مفید

در بررسی مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی، ارائه پیشنهادات به مشتریان برای استمرار ارتباط بسیار مهم است تلاش کنید تا با دادن پیشنهادات مفید و پاداش ها و نظرات سودمند آنها را به خریدهای مجدد تشویق کنید. درآمدتان با پیشنهادات بهتر بیشتر شده و کسب و کارتان توسعه بیشتری خواهد یافت.

سخن پیانی مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

این مراحل هفت گانه یا گام های راه اندازی کسب درآمد اینترنتی، برای دو گروه تازه کار و حرفه ای همیشه کاربردی و تاثیر گذار است و همه می تواند از این گام ها برای شروع کسب درآمد اینترنتی استفاده کنند.

البته کسب و کار در اینترنت در حال تغییر و تحول فراوان است ولی شالوده راه اندازی کسب و کارهای کوچک در آغاز این مراحل است. در ارسالهای بعدی به شرح بیشتر این مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی خواهیم پرداخت.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.