مهارت میلیونرهای کارآفرین

آیا می دانید که یادگیری و آموزش مهارت میلیونرهای کارآفرین می تواند شما را در رسیدن به اهداف بلندتان در کسب درآمد یاری کند؟ کارآفرینان افرادی مبتکر و اهل چالش بوده که چیز جدیدی خلق می کنند. البته شاید خود کارآفرین ایده پرداز نباشد ولی قطعا همان کسی است که اراده و یا تصمیم می گیرد تا یک ایده را به واقعیت تبدیل کند.

کارآفرین یک هدایت کننده است که افراد را به جلو می راند و سایرین را تشویق به همکاری و همراهی می کند. پس این کارآفرینان دارای توانایی ها و استعدادهایی هستند که در زمینه کار ، کسب درآمد و ثروت موفق هستند. در این مقاله سایت پول یابی ، به چند مهارت میلیونرهای کارآفرین که موجب موفقیت و کامیابی می شود، پرداخته می شود.

مهارت میلیونرهای کارآفرین

یادگیری و اجرای اصول فکری و مهارت میلیونرهای کارآفرین از این نظر دارای اهمیت است که بازدهی و تاثیر مثبت خود را نشان داده و می تواند به عنوان معیار و ملاک برای افراد تازه کار و کسانی که به دنبال موفقیت و کسب درآمد اینترنتی و یا واقعی در کسب و کار هستند، قرار گیرد. برخی از مهارت های کارآفرینان با هم مشترک بوده و می تواند از سوی سایر افراد هم استفاده شده و یا در آنها پرورش یابد.

تفاوت مهارت میلیونرهای کارآفرین با عادی در شیوه و نیز تداوم اجرا و اتخاذ سیاست های کاری نهفته است. خیلی از افراد عادی وقتی تصمیم به کاری می گیرند، چند روز آن را انجام می­ دهند و بعد مدت کوتاهی آن را رها کرده، به عادت ها و کارهای قبلی خود برمی­ گردند. اما برای اینکه کارآفرین میلیونر خود ساخته شوید، باید پشتکار و اراده داشته ، و کاری را که شروع کرده اید تا آخر، علیرغم وجود مشکلات فراوان، ادامه دهید.

پول دائم در حال گردش است. آیا تا به حال فکر کرده­ اید پولی که در جیب خودتان دارید، در دستان چند نفر دیگر بوده است؟ روزی این پول در دست هزاران نفر بوده و در یک گردش طولانی مدت ، حالا به دست شما رسیده است. اما شما هم این پول را نگه نمی دارید، وقتی این پول را خرج می­ کنید، پول به گردش خود ادامه می­ دهد. تجمع پول در یک جا، تعیین کننده میزان ثروت یا فقر در آنجا می باشد.

مهارت میلیونرهای کارآفرین ، ایده کارآفرینان ، ویژگی کارآفرین ، خصوصیت میلیونر ها ، کارآفرین شدن

افرادی که پول بیشتری بدست می­ آورند مهارت های جذب ، حفظ و افزایش پول و کسب ثروت را یاد گرفته اند. بسیاری از این ثروتمندان و میلیونرها ، کارآفرینان عرصه های مختلف خدمات ، صنعت ، کشاورزی ، فناوری و… هستند که مهارت های میلیونر شدن را یاد گرفتند.

مهم ترین مهارت میلیونرهای کارآفرین عبارتند از:

۱- قدرت متقاعد­ کردن دیگران

مهارت میلیونرهای کارآفرین در متقاعد کردن دیگران بسیار بالا و ستودنی می باشد. آنها می توانند برای رسیدن به اهداف خود این گروهها را متقاعد و همراه خود کنند:

– می توانند خانواده و اعضای فامیل خود را متقاعد کرده، تا از حمایت آنها بعنوان یک کارآفرین برخوردار شوند.

– می توانند، سرمایه­ گذاران و صاحبان ثروت و قدرت را برای سرمایه گذاری متقاعد می کند.

– این توانایی بالا را دارند تا افرادی را متقاعد کنند که وقتی شرکت و برند تجاری آنها هنوز کوچک است، برای آنها کار کنند.

– می توانند مردم ، مشتریان و مخاطبان خود را متقاعد کنند که محصول یا خدمات آنها ارزشمند و گرانبهاست.

– نکته جالب اینکه، حتی یک کارآفرین باید خودش را هم متقاعد کند تا هر روز انگیزه بالایی داشته و کار کند.

۲- توانایی خواندن ذهن افراد

کارآفرینان میلیونر به خوبی ذهن افراد را می­ خوانند چون بارها دروغ شنیده و فریب خورده اند. بنابراین علائم و نشانه های آن را خوب می دانند. یک کارآفرین خوب باید بتواند ذهن کارمندان، همکاران و مشتریان خود را بخواند تا منظور آنها را خوب متوجه شده و دچار اشتباه نشود.

البته توجه کنید که منظور از خواندن ذهن افراد فقط به جنبه های منفی مربوط نمی شود بلکه با خواندن ذهن می توان آنها را راهنمایی کرده و یا نیازشان را متوجه شد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد در طول سال

با یادگیری مهارت خواندن ذهن افراد می­ توان از خواسته های امروز، یکسال بعد، سه سال بعد و… مشتریان و مخاطبان مطلع شد. به همین دلیل است که کارآفرینان همیشه محصولات و خدمات به روز مورد نیاز مشتریانشان را برای عرضه در بازار و جهت فروش دارند. نیاز مشتری را زودتر از خود مشتری دانسته و آن را تولید می کنند.

۳- سهیم کردن سایر افراد در ثروت خود

کارآفرین واقعی هر چیزی را که به دست می آورد با دیگران شریک شده و سهمی از آن را به دیگران می دهد. کمتر بخل و خساست در کسب ثروت داشته و بسیاری از آنها بیش از خود ، به دیگران و رسیدگی به امور مالیشان توجه دارند.

وقتی استیو جایز درگذشت، تنها ۰٫۶ درصد سهام شرکت اپل را در اختیار داشت. یعنی بنیانگذار اپل تنها صاحب ۰٫۶ درصد سهام شرکت بود. خیلی از افراد در جهان بواسطه شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت ، آمازون و … صاحب پول و ثروت فراوان شدند. وقتی ثروت خود را با دیگران سهیم می­ شوید، افراد بیشتری با شما کار می­ کنند چون می دانند هر جا شما باشید پول هم آنجاست. اتگار شیوه کارآفرینان برای میلیاردر شدن دیگران هم می باشد و افراد زیادی از طریق اینها به ثروت های کلان می رسند.

۴- استفاده درست از اهرم

کارآفرینان میلیونراستاد استفاده از اهرم در کسب و کار خود هستند. چون به خوبی می­ دانند برای انجام هر کار بزرگی، نیاز به یک تیم دارند و به این ترتیب، کسب و کار خود را خیلی سریع توسعه می دهند.

بسیاری از افرادی که در مدرسه یا دانشگاه نمره های خوبی کسب نمی­ کردند، می­ دانند که به کمک دیگران نیاز دارند. اما یادگیری این مهارت برای افرادی که نمره های خوبی می­ گرفتند، کمی دشوار است. برای استفاده از اهرم، باید بدانید چگونه کارها را به دیگران بسپارید. همچنین پرسیدن نظرات کارمندان و کارکنان مختلف شرکت نیز از اَشکال بکارگیری اهرم است.

در واقع اهرم یعنی هر کاری که برای توسعه شرکت خود،  افزایش فروش، بازاریابی ، و افزایش کسب درآمد و… انجام می دهید را شامل می شود.

 ۵- استخدام کارکنان ماهر

مهارت میلیونرهای کارآفرین در شیوه استخدام افراد هم خود را بروز می دهد ، آنها هر فردی را با هر سطح مهارتی استخدام نمی­ کنند. بلکه بهترین افراد و خبره ترین نیروها را در شرکت خود جمع می­ کنند. میلیونرها هیئت مدیره و بهترین مشاوران و سرمایه گذران را استخدام می­ کنند.

البته استخدام این گروه از افراد و کارکنان ، شاید در آغاز و شروع کسب و کار برای آنها هزینه­ بر باشد اما در درازمدت، چندین برابر پول کسب می­ کنند و منجر به افزایش سودآوری شرکت می­ شود. آنها بیش از ظاهر کارکنان ، به میزان کارایی ، مهارت و تخصص بالایشان دقت می کنند.

۶- مدیریت انرژی و نیرو

شاید با خواندن این عنوان، به نظرتان عجیب باشد اما مدیریت انرژی هم نقش مهمی در کسب­ و­ کار ایفا می­ کند. برای نمونه ورزش و تغذیه مناسب، موجب افزایش انرژی در شما شده و انگیزه شما را برای ادامه کار بالا می­ برد. کارآفرینان میلیونر به تقویت قوای جسمی و روحی از طریق ورزش و تغذیه مناسب اهمیت زیادی می دهند.

۷- حل درست مسئله

برای هر کسی در زندگی و کسب و کار یک سری مسائل و مشکلات پیش می آید، برخی به جای حل مسئله ، صورت مسئله را پاک می کنند ولی میلیونرها خوب می­ دانند چگونه یک راه­ حل گام به گام برای مشکل و مسئله خود پیدا کنند. چون مهارت حل مسئله را بخوبی فرا گرفته­ اند. انگار حل مسئه با ویژگی کارآفرینی همزاد و همراه است.

این کارآفرینان و میلیونرهای خودساخته، مهارت نه گفتن را خوب بلدند و وقت و منابع خود را صرف کارها و تصمیمات باارزش می­ کنند، نه هر کار بیهوده ای، که ارزش انجام دادن ندارد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه کارآفرینان برای میلیاردر شدن

۸- مدیریت بهینه زمان

کسی در کسب و کار موفق است که مدیریت زمان را یاد بگیرد و میلیونرهای کارآفرین این را به خوبی می دانند. البته برخی از کارآفرینان تازه کار، بجای یادگیری این مهارت، اغلب وقت خود را صرف شبکه های اجتماعی و گشت و گذارهای بی مورد در اینترنت می کنند و وقت زیادی روی فروش، تحقیق و رابطه سازی صرف نمی کنند، به همین دلیل اغلب کسب و کارهای نوپا با شکست مواجه می­ شود.

مدیریت زمان یعنی قرار ملاقات یک و نیم ساعته را به یک ساعت مفید و تاثیرگذار تبدیل کنید. مدیریت زمان یعنی مکالمه ۳۰ دقیقه را به ۱۰ دقیقه و حتی کمتر کاهش دهید. علاوه بر این، میلیونرها به خوبی می­ دانند به چه مواردی مانند ارتباطات مهم ، باید زمان بیشتری اختصاص دهند. همچنین میلیونرها برای تفریح خود برنامه می ریزند تا انگیزه لازم را برای ادامه کار داشته باشند. در صورتی که کارآفرینان تازه کار زمان زیادی را برای تفریح اختصاص می­ دهند.

۹- مدیریت پول

در زندگی و کسب و کار مدیریت پول بسیار مهم و حتی حیاتی است. برای نمونه، آیا به این فکر افتاده اید که بجای خریدن خانه، می توانید واحدی را رهن یا اجاره کنید؟ معمولا کارآفرینان از پول در گردش بیشتر خوششان می آید تا اینکه مثلا خانه و یا ماشینی را بخرند و سرمایه خودشان را صرف این امور کنند. توجه آنها بیشتر به کار کردن پول و سرمایه گذاری در کسب و کار معطوف است.

۱۰- شکیبا و صبور بودن

این جمله زیبا و انگیزشی را همیشه به خاطر داشته باشید که « موفقیت حاصل کار مداوم به اضافه شکیبایی و صبر است.» اگر شما کسب و کار خود را بخوبی انجام دهید به مرور زمان، مردم شما را شناخته و به طرف تان خواهند آمد.

۱۱- یادگیری مداوم کارآفرینان

مهارت میلیونرهای کارآفرین علاقه مفرط آنها به یادگیری بوده و همیشه خود را علاقمند به آموزش و به روز شدن در زمینه تخصص و کسب و کارشان می دانند. میلیونرهای کارآفرین دائم روی بهبود و بالا بردن دانش خود کار می­ کنند. آنها همیشه کنجکاو بوده و به دنبال راههای بهتری برای انجام کارها هستند. تمام تلاششان انجام امور در بهترین حالت ، با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت می باشد و معتقدند برای نیل به این هدف باید همیشه یاد بگیرند.

سخن پایانی مهارت میلیونرهای کارآفرین

اگر به ۱۱ مورد از مهارت میلیونرهای کارآفرین دقت کنید بیشترشان درونی بوده و افراد قبل از آنکه از دیگران شروع کنند باید ابتدا این عادات و مهارتها را در وجود خود پرورش دهند و بعد سعی کنند تا کارکنان و نیروهای همراه خودشان را که این صفات و مهارت ها را دارند، استخدام کنند.

این مهارتها نتیجه تحقیقات و پژوهش بر روی افراد موفق میلیونر است که در زمینه کسب و کار خود چند سر و گردن بالاتر از همنوعان خود بودند و توانستند با جدیت و خلاقیت ثروت بسیار زیادی هم کسب کنند اگرچه هدف اصلی آنها کسب ثروت نبوده است.

اگر می خواهید مهارت میلیونرهای کارآفرین را اجرایی کنید باید مثل آنها نگاه نو و متفاوتی به زندگی و کسب و کار داشته باشید و برای رسیدن به موفقیت دارای عزم و ثبات قدم باشید و مجموعه این مهارت ها را در خود پرورش داده تا به توانایی های خود ایمان بیاورید. یاد بگیرید که چگونه ریسک پذیری خود را افزایش دهید. اگر فرضا در کسب درآمد اینترنتی در مورد فروش محصول شکست بخورید ، به خوبی می توانید از عهده مشکلات بعدی آن بر بیائید.

نکته آخر مهارت میلیونرهای کارآفرین اینکه، تدریجی کار کنید ، نباید توقع شما برای رشد یک تجارت و کارآفرینی، سرعت بالا و در زمان بسیار کوتاه باشد. گاهی اوقات موفقیت و پیشرفت در یک حوزه نیازمند سال ها تلاش و پشتکار می باشد. در نتیجه باید آرامش خود را به اندازه کافی حفظ کنید و به خوبی در مسیرهای مختلف شغلی قرار بگیرید تا بتوانید پیشرفت قابل توجهی را به دست بیاورید.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.