نکات موثر برای افزایش بازدید سایت

رعایت برخی نکات موثر برای افزایش بازدید سایت و فروشگاه اینترنتی از طرف مدیران کسب و کارهای آنلاین ضروری و حتی حیاتی می باشد. کاملا طبیعی است که هر فروشگاه و وب سایتی بازدید و ترافیک بالایی را جذب کند شانس بیشتری برای کسب درآمد اینترنتی بالاتری خواهد داشت. البته هر بازدیدی نمی تواند موثر باشد لذا باید ترافیک وب سایت ، هدفمند و بر اساس برنامه کاری مشخص و روی اصول علمی باشد.

راههای و شیوه های فراوانی برای افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد که در این مقاله سایت پول یابی ، شیوه ها و نکات موثر برای افزایش بازدید سایت که کاملا کاربردی و تاثیرگذار هستند معرفی خواهند شد . امیدوارم مورد استفاده مدیران وبسایت ها و به ویژه صاحبان کسب و کار اینترنتی قرار بگیرد.

نکات موثر برای افزایش بازدید سایت

بین ترافیک زیاد و کسب درآمد اینترنتی بالا یک رابطه منطقی وجود دارد هرچه افزایش هدفمند بازدید سایت و فروشگاه زیاد شود از آن طرف درآمد اینترنتی هم افزایش می یابد. همه مدیران سایت ها و صاحبان برندهای تجاری به دنبال افزایش ترافیک هدفمند هستند چون این نوع ترافیک مخاطب را به مشتری تبدیل می کند. افزایش ترافیک وبسایت ممکن است از هر راه و شیوه ای بدست آید ولی معلوم نیست این ترافیک‌ها به کسب درآمد اینترنتی منجر شود.

لذا باید برخی نکات موثر برای افزایش بازدید سایت را رعایت کرد. البته روش های زیادی برای افزایش حضوری پررنگ در نتایج موتورهای جستجو و افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد ، اما فقط تعدادی از آن ها موثر می باشند. در صورتی که قصد افزایش ترافیک بازدید کنندگان وب سایت خود را دارید باید از روش های اصولی ، هدفمند و مورد تایید کارشناسان استفاده کنید.

افزایش بازدید سایت ، نکات مهم افزایش بازدید سایت ، شیوه جذب ترافیک وب سایت
مدیران کسب و کارهای آنلاین برای افزایش کسب درآمد اینترنتی و نیز بقای کسب و کارشان باید از تمام روش های علمی واصولی برای افزایش ترافیک سایتشان استفاده کنند.

مجموعه نکات موثر برای افزایش بازدید سایت که در ادامه خواهد آمد در شش بخش مهم بوده و هر کدام از این بخش ها به زیر بخش هایی تقسیم می شوند . تلاش شده تا این بخش ها به صورت خلاصه و کلید واژه ای ارائه شود و از توضیحات اضافی – مگر به ضرورت و جهت تاکید و فهم بهتر – پرهیز شود.

مهم ترین نکات موثر برای افزایش بازدید سایت و کسب درآمد اینترنتی عبارتند از:

۱-  تولید محتوای باکیفیت

یکی از مهم ترین راههای افزایش ترافیک سایت تولید محتوا بوده ، هست وخواهد بود. همیشه محتوا و تولید مطلب دارای ارزش و اعتبار بوده و جمله « محتوا پادشاه است » مبین این موضوع می باشد . هر چه محتوا تخصصی تر ، کاربردی تر و کاربرپسند تر باشد موتورهای جستجو و نیز کاربران اینترنتی را به سمت سایت جذب می کند. در تولید محتوا موارد زیر توصیه می شود:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه های افزایش بازدید سایت و وبلاگ

– محتوای منحصر به فرد ، مفید و مرتبط با کسب و کارتان تولید کنید.

– برای جلب رضایت مخاطبان خود محتوا بنویسید ( آنچه را که نیاز دارند تولید کنید نه آنچه را که خودتان دوست دارید و علاقمند هستید.)

– محتوای مرتبط با مهمترین کلمات جستجو شده توسط کاربران را تولید کنید.

– از کپی کاری و تقلید از کار دیگران پرهیز کنید.

۲- ساخت اکانت در شبکه های اجتماعی

در شبکه های اجتماعی جهت تبلیغ کسب و کار و وب سایت خود حضوری فعال و موثر داشته باشید و به ویژه در گوگل پلاس +Google فعالیت چشمگیر داشته باشید. همه مدیران و صاحبان کسب درآمد اینترنتی باید به راههای موفقیت در شبکه های اجتماعی آشنایی کامل داشته باشند. موارد زیر در شبکه های اجتماعی توصیه می شود:

– اکانت کسب و کار و سایت خود را در شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید.

– محتوای جدید و غیر تکراری در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

– از فعالیت همزمان در همه شبکه های اجتماعی پرهیز کنید و شبکه اجتماعی مرتبط با کسب و کارتان را انتخاب کنید.

– مطالب سایتتان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و شاهد حضور آن در نتایج جستجوی موتورهای جستجو باشید.

– با کاربران شبکه های اجتماعی تعامل داشته و به خواسته و سوالاتشان جواب دهید.

۳- بهینه سازی محتوای سایت

سئو و یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یک علم و تخصص است یکی از راههای بهینه سازی در زمینه ، محتوا و شیوه تولید و ارسال آن در داخل سایت است لذا موارد زیر برای بهینه سازی محتوای سایت توصیه می شود:

– هر مطلب ارسالی عنوان خاص و منحصر به فرد داشته باشد

– کلمات کلیدی هدف را در ( h1,h2,h3) Heading استفاده کنید.

– از underline , Italk , bold برای کلمات و عبارات کلیدی در متن استفاده کنید.

– عنوان و متا تگ توضیحات مرتبط برای محتوا بنویسید.

– url مطلب ، کوتاه ، ساده و قابل فهم باشد.

– از ویژگی Alt برای تصاویر موجود در سایت استفاده کنید.

– لینک های درونی مرتبط و هدفمند در داخل متن ایجاد کنید.

– استفاده از انکر تکست Anchor text توصیفی را فراموش نکنید.

– نکات آئین نگارش ، خوانا بودن ، ساده و قابل فهم بودن محتوا را رعایت کنید.

۴- بهبود کارایی سایت

اصول فنی وب سایت را در طراحی رعایت کنید و باید تمام تلاشتان بالا آمدن سایت بدون ایراد و نقص تاثیرگذار باشد لذا موارد زیر توصیه می شود:

– زمان بارگذاری سایت را کاهش دهید .

– از طراحی رسپانسیو یا واکنشگرا استفاده کنید . سایت از طریق همه مرورگرها و با تمام ابزارها ، موبایل ، تبلت ، کامپیوتر و… سازگار باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سه ویژگی خاص کسب درآمد اینترنتی

– www یا non-www را برای آدرس سایت تنظیم کنید.

– لینک های شکسته را حذف و یا ترمیم کنید.

– برای انتقال آدرس قدیمی به آدرس جدید از redirects 301 استفاده کنید.

– برای سایت صفحه ۴۰۴ ایجاد کنید.

۵- بک لینک معتبر

ارزش و اعتبار بک لینک به عنوان یکی از ابزارهای سئو در رشد سایت بر کسی پوشیده نیست گرفتن بک لینک های معتبر بسیار اهمیت دارد لذا موارد زیر توصیه می شود:

– برای مطالب سایت بخش پست مهمان قرار دهید .

– محتوای سایت را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

– از سایت های باارزش و به ویژه سایت های همکار بخواهید به شما لینک بدهند.

– از لینک های رایگان و بی اعتبار استفاده نکنید بلکه مهم گرفتن بک لینک موثر می باشد.

۶- ثبت در موتورهای جستجو

بیشترین ترافیک وب سایتها از راه موتورهای جستجو و به ویژه از طریق گوگل می باشد لذا باید مطالب ، لینک ها و تمام مسائل فنی مناسب با موتورهای جستجو باشند تا در ورود و خواندن محتواها هیچ مشکلی نداشته باشند و به راحتی به تمام محتوای سایت دسترسی داشته باشند. لذا موارد زیر توصیه می شود:

–  نقشه سایت خود را ایجاد کرده و در موتورهای جستجو ثبت کنید.

– محل جغرافیایی کسب و کارتان را در موتورهای جستجو ثبت کنید.

– همیشه ایرادات فنی و هشدارهای موتورهای جستجو را درباره سایت جدی گرفته و سریعا رفع نمایید.

سخن پایانی نکات موثر برای افزایش بازدید سایت

مجموعه موارد آموزشی که در بالا به آنها اشاره شد مهم ترین روش های بهبود و افزایش ترافیک سایت می باشند البته هر کدام از این روش ها و نکات که به صورت کلیدی در این مقاله بیان شده به صورت مفصل و طی مقالات جداگانه در سایت پول یابی به آنها پرداخته شده است و می توانید با کمی جستجو در سایت آنها را بیابید و به صورت مفصل مطالعه کنید.

در اینجا نکات مهم و موثر به صورت خلاصه و کلید واژه ای ارائه شد تا کسانی که حوصله مطالعه مقالات طولانی را ندارند به صورت مختصر ومفید آنچه را نیاز دارند در اختیار داشته باشند.

نکته آخر اینکه هر کسب و کاری برای افزایش درآمد اینترنتی و استمرار کسب درآمد از اینترنت در بازار پر رقابت فضای مجازی باید به فکر جذب مخاطب هدفمند باشد . سایت و فروشگاه بدون ترافیک و بازدیدکننده مثل مغازه بدون مشتری محکوم به تعطیلی و ورشکستی است پس باید با جدیت ، پشتکار و استفاده از روش های مختلف افزایش ترافیک ، به فکر جذب مخاطب بود تا بتوان دوام آورد.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.