کسب درآمد از طراحی قالب و افزونه

یکی از شیوه های تخصصی پول درآوردن اینترنتی، کسب درآمد از طراحی قالب و افزونه می باشد که درآمد بسیار بالایی دارد . سایت های زیادی در اینترنت وجود دارد که با سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا راه اندازی شدند برای نمونه ۳۰ درصد کل سایت های جهان وردپرسی می باشند این یعنی یک بازار بزرگ کسب درآمد اینترنتی برای طراحان وجود دارد.

کسب و کار طراحی قالب به ویژه وردپرس یکی از پردرآمدترین کسب و کارهای اینترنتی و دارای درآمد بالایی می باشد. در سایت پول یابی قصد دارم تا شیوه کسب درآمد از طراحی قالب و افزونه را شرح دهم امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیرد. (نگاه کنید به مقاله :کسب درآمد اینترنتی از برنامه نویسی)

تخصص لازم برای طراحی قالب و افزونه

طراحی قالب و افزونه یک کار تخصصی و با مهارت بالا است لذا باید علم برنامه نویسی را بدانید . css ، php ، wordpress ، html دانش های مورد نیاز برای ورود به کسب درآمد به ویژه از طریق وردپرس می باشد. اگر قصد دارید تا سطح درآمد شما بالاتر برود لازم است تا زبان تخصصی دیگر مثل: bootstrap و  javaScript را هم یاد بگیرید.

کسب درآمد با طراحی قالب و افزونه ،کسب درآمد از وردپرس

البته علاوه بر مهارت برنامه نویسی ، باید ایده های خلاقانه در طراحی و گرافیگ هم داشته باشید داشتن ایده خلاقانه در طراحی ، کسب درامد شما را بیشتر خواهد کرد ضمن اینکه می توانید در مدیریت و راهنمایی وبمستران هم کمک رسان باشید. برای کسب مهارت برنامه نویسی می توانید در دوره های مختلف آموزشی اینترنتی و یا وبینار شرکت کنید و یا با تهیه فایل های آموزشی مهارت خود را افزایش دهید.

مزایای کسب درآمد اینترنتی از راه طراحی قالب

طراحی قالب به ویژه برای سایت های وردپرسی مزایای فراوانی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

۱- آزادکاری

طراحی قالب جزو مشاغل آزادکار یا فریلنسری می باشد که نیاز به سرمایه بالا ندارد و از حوزه های بسیار پردرآمد اینترنتی محسوب می شود.

۲- عدم نیاز به مکان

طراحی قالب نیازی به مکان یا شرکتی برای کار باشد هر کسی می تواند در خانه و اتاق خواب خود این کار را انجام دهد و تنها وسایل مورد نیاز یک سیستم مجهز به اینترنت می باشد. البته می توانید با توسعه کار، اقدام به راه اندازی شرکت و جذب نیرو کنید تا درآمد شما بیشتر شود ولی این کارها ضروری نیست می توانید در اتاق خواب خودتان همه کارها را انجام دهید و نیاز به اجاره کردن جایی هم نباشد.

۳- گستردگی بازار

بیشتر وبمستران برای خدمات طراحی قالب و مسائل فنی سایت نیاز به کمک و راهنمایی دارند هر کسی می تواند با افزایش مهارت، به عنوان پشتیبان عمل کند و مشتریان زیادی را جذب کند. علاقه مدیران سایت ها به داشتن قالب اختصاصی، سبک و سئو شده ، نیاز به طراحان قالب را بیشتر می کند ضمن اینکه گستره مشتریان محدود نمی باشد و بسیار وسیع و متنوع است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  3 روش ساده کسب درآمد بیشتر
۴- سطح درآمد بالا

طراحی قالب برای سایت ها به ویژه وردپرس ، از نظر میزان درامد بالاست و میانگین بین پنج تا ۳۰ میلیون در ماه می توان کسب درآمد کرد البته شرکت هایی معتبری هستند که بیش از دویست میلیون و بیشتر درآمد دارند. سطح درامد بستگی به میزان توانایی در طراحی و داشتن ایده های جذاب می باشد. برخی هم با تهیه چند قالب آماده با فروش آن در مارکت ها، درآمد خوبی دارند.

مزایا و معایب کسب درآمد اینترنتی از راه افزونه ها

مزایای کسب درآمد

۱- آسان بودن کار

توسعه افزونه ها برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار ساده و راحت می باشد و هر کسی می تواند با مطالعه api پلاگین وردپرسی بسازد و کسب درآمد کند. این افزونه ها از نظر طراحی و ساخت بسیار ساده بوده و بیشتر برنامه نویسان می توانند آن را بسازند و عرضه کنند.

۲- وجود نیاز زیاد در بازار

وبمستران اینترنتی برای رفع نیازشان همواره به اضافه کردن امکانات جدید با استفاده از پلاگین ها نیازمند می باشند. وجود این نیاز دائمی، بازار را بسیار پررونق و جذاب کرده است لذا هر کسی می تواند با شناسایی نیاز مشتریان، اقدام به ساخت پلاگین کند و آن را در مارکت ها به فروش برساند.  واز این راه کسب درآمد بالا و دائمی داشته باشد.

۳- امکان ارائه ایده های مختلف

برای سایت ها به ویژه وردپرسی همیشه ایده های زیادی برای اضافه کردن امکانات جدید وجود دارد این امکان اضافه کردن امکانات، به دنبال خود، داشتن ایده های خلاقانه و متنوع را می طلبد لذا هر کسی که بتواند ایده بهتر و کارآمد تر داشته باشد با کمی خلاقیت، یقینا می تواند افزونه های پول ساز بیشتری بسازد و کسب درامد اینترنتی بالاتری را تجربه کند.

معایب کسب درآمد :

۱- رایگان بودن بیشتر افزونه ها

یکی از معایب بزرگ کسب درآمد از توسعه پلاگین برای وردپرس ، وجود افزونه های زیاد به صورت رایگان در مخزن وردپرس می باشد. وقتی ابزاری رایگان و به راحتی در دسترس باشد این موضوع بازار فروش اینترنتی افزونه ها را تحت تاثیر قرار می دهد چون کاربران رغبت کمتری برای گرفتن افزونه های پولی دارند.

۲- امنیت افزونه ها

بین وبمستران مثلی هست که هر امکان و امتیاز جدیدی ممکن است یک عیب هم به همراه داشته باشد لذا امنیت افزونه ها بسیار مهم است . هر پلاگینی که توسط شما ساخته می شود باید دارای گارانتی باشد تا موجب هک سایت وبمستران و آسیب رسانی به انها نشود. لذا محصول حتما باید با امنیت بالا برای فروش ارائه شود وگرنه فروشی نخواهد داشت.

۳- رقابت شدید

بازار کسب و کار افزونه ها بسیار پردرآمد بوده و این درامد بالا، موجب ورود افراد و برنامه نویسان زیادی شده است لذا رقابت و فعالیت در ان فشرده و تنگاتنگ می باشد و شما باید از رقبای زیادی پیشی بگیرید هر کس که در این رقابت از دیگران با ارائه ایده های بهتر پیشی بگیرد درآمد تضمین شده بالایی خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد بدون کار کامپیوتری
۴- پشتیبانی دائم

هر افزونه ای را که برای فروش در مارکت ها و یا هر جای دیگر گذاشتید به صورت دائمی و همیشگی، آپدیت و پشتیبانی کنید و نمی توانید فقط یک بار آن را ساخته و بفروشید . برای استمرار فروش و بقای در بازار اینترنتی باید حتما پشتیبانی مطمئن از محصول و خدمات خود ارائه دهید تا تمایل مشتری برای خرید بیشتر باشد و در آپدیت های جدید آن را موثر تر کرده و معایبش را رفع کنید.

شیوه کسب درآمد از طراحی قالب و افزونه

همان طور که در بالا گفته شد کسب درآمد از طراحی قالب و افزونه بسیار بالاست ولی این کار مشکلات و مسائل خاص خود را هم دارد برای جذب مشتری می توانید از شیوه های زیر استفاده و کسب درآمد کنید:

۱- راه اندازی سایت

می توانید یک سایت مستقل و مجزا راه اندازی کنید و با تولید محتوا و بهینه سایت برای موتورهای جستجو اقدام به جذب مشتری کنید . راه اندازی سایت مستقل فروش شما را بیشتر و کسب درآمد شما را برند می کند و افراد با اطمینان و اعتماد بیشتری اقدام به خرید از شما می کنند. این کار در درازمدت تاثیر زیادی در توسعه کسب و کارتان خواهد داشت و مشتری های شما را دائمی خواهد کرد.

۲- فعالیت در انجمن ها و شبکه های اجتماعی

می توانید در انجمن های طراحی سایت و یا شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و کار خود را تبلیغ کنید فرضا می توانید به عنوان مدیر در فروم فعالیت کنید و ضمن دادن آموزش رایگان و جواب دادن به سوالات کاربران، محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید. و یا یک کانال تخصصی طراحی قالب و افزونه در تلگرام ایجاد کنید و با جذب ممبر ، اقدام به فروش کنید.

۳- آزادکاری

شیوه دیگر کسب درآمد از طراحی قالب و افزونه، آزادکاری یا فریلنسری می باشد می توانید قالب ها و افزونه های طراحی شده خود را در سایت های مخصوص آزادکاران مثل پونیشا و پارسکدرز به فروش برسانید و یا از طریق این سایت ها سفارش طراحی بگیرید. آزادکاران زیادی هستند که در سایت های مرتبط اقدام به گرفتن و جذب سفارش می کنند.

۴- استفاده از مارکت ها و سایت های فروش

می توان پلاگین های آماده را در مارکت ها به فروش رساند و یا قالب های طراحی شده را در سایت ایرانی مخصوص این کار به فروش رساند از جمله این سایت ها ، راست چین و ژاکت را می توان نام برد. هر چه زمینه کاری سایت به موضوع شما نزدیک تر باشد چون ورودی کاربران هدفمند است فروش شما بیشتر و کسب درآمدتان پایدارتر خواهد بود.

۵- تبلیغات اینترنتی

می توانید از تبلیغات در سایت های مرتبط با کارتان استفاده کنید البته این کار نسبت به سایر موارد هزینه دارد. در سایت های پربازدید طراحی سایت و خدمات فنی می توانید تبلیغات خود را سفارش دهید و اقدام به جذب مشتری کنید.

نکته پایانی درباره کسب درآمد از طراحی قالب و افزونه اینکه باید نیاز بازار را با تحقیق و بررسی بسنجید و بر اساس ان اقدام به فعالیت کنید مطمئن باشید اگر با علم و مهارت کافی وارد این بازار شوید درآمد ماهیانه بالای پنج میلیون و بیشتر در ماه خواهید داشت . درآمد بیشتر منوط به شیوه فعالیت و تخصص خودتان است.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.