کسب درآمد از طریق آموزش

یکی از صنایع پولساز در اینترنت ، کسب درآمد از طریق آموزش و یادگیری به دیگران است . شعاری وجود دارد که با تولید و یادگیری اطلاعات به دیگران ، کارخانه دار می شوید چون آموزش و یاد دادن یک شغل و صنعت پولساز با درآمد بسیار بالاست اصلا میزان کسب درآمد از طریق آموزش قابل اندازه گیری و بیان نیست .

به دلیل اهمیت و جایگاه رفیع کسب درآمد بالا از طریق آموزش ( فرقی ندارد در چه زمینه و شامل چه موضوعاتی باشد )، که امروز در اینترنت سریع در حال رشد می باشد در سایت پول یابی قصد داریم تا به زبانی ساده ، راهها و شیوه های راه اندازی و چگونگی تحقق کسب درآمد از طریق آموزش به دیگران را شرح دهیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله مشابه ( کسب درآمد اینترنتی با آموزش ) مراجعه کنید.

کسب درآمد از طریق آموزش

شیوه کسب درآمد از اینترنت با آموزش روشی جدید و در عین حال بسیار پربازده که دارای خواهان و مخاطبان فراوانی بوده و به دلیل درآمد بالایش بسیاری از شرکت های بزرگ و غول های اقتصادی توجه خاصی به این شیوه کردند و سالیانه میلیاردها تومان پول به جیب می زنند. کانون ها و موسسات زیادی با مارک و عنوان آموزشی از این اقیانوس بیکران ، پول های فراوان به جیب می زنند.

نکته جالب اینکه این شرکتها و موسسات هیچ گاه از میزان کسب درآمد آنلاین خود که هنگفت و اعداد بسیار بزرگی را شامل می شود حرفی به میان نمی آورند و شعار نخ نمای گسترش علم می دهند در حالی که در پس زمینه و پست پرده ، میلیاردها تومان پول به راحتی جابجا می شود.

شاید برایتان جای سوال باشد مگر با آموزش می توان کسب درآمد میلیونی و یا میلیاردی کرد ؟ پاسخ مثبت است در صورت رعایت اصول و قواعدش از ۱۰۰ میلیون ماهیانه تا صدها میلیارد در سال می شود کسب درآمد داشت.

شیوه راه اندازی کسب درآمد اینترنتی با آموزش

برخی از شرکت ها تمرکز بر روی یک نوع آموزش دارند و برخی روی دوره های آموزشی تمرکز می کنند تا سطح درآمد را بیشتر کنند. هر کسی می تواند اقدام به کسب درآمد اینترنتی از طریق آموزش کند به شرطی که در حوزه کاری خود متخصص و دارای مهارت باشد. مراحل راه اندازی و تبلیغ آن هم بسیار ساده است که با کمی تلاش و پشتکار می توان موفق شد.

کسب درآمد از طریق آموزش ، کسب درآمد اینترنتی با آموزش ، کسب ثروت از طریق دانش و مهارت
کسب درآمد از آموزش در واقع کسب پول میلیونی و یا میلیاردی از طریق آموزش مهارت و تخصص به دیگران بر بستر اینترنت است.

برای راه اندازی کسب درآمد از اینترنت به وسیله آموزش بهتر است اصول و قواعد زیر را لحاظ کنید تا کارتان با موفقیت همراه باشد.

۱- شناخت حوزه تخصصی

اولین مرحله این است که زمینه تخصصی خود را بشناسید و اینکه حتما در آن زمینه دارای تخصص و مهارت بالایی باشید فرقی ندارد تخصصتان چی است فقط باید تخصصتان خواهان و تقاضای مناسب در بازار کار داشته باشد. هر کار و حوزه ای که دارای مخاطب زیاد باشد پتانسیل بالایی برای کسب درآمد اینترنتی دارد.

اگر هم تخصص بالا ندارید می توانید همزمان با راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ، با تحقیق و مطالعه تخصص و مهارت خود را افزایش دهید مهم این است حرفی برای گفتن داشته باشید آموزش می تواند علمی مثل دروس مدرسه و دانشگاه ، طراحی سایت ، آموزش صنایع دستی ، آموزش فنی ماشین و کامپیوتر ، آموزش کسب درآمد از اینترنت و… باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  نکات کلیدی در رپورتاژ آگهی

۲- انتخاب محلی برای عرضه آموزش

حال که زمینه کاری خودتان را انتخاب کردید باید در فضایی و یا جایی در اینترنت این تخصص خود را به نمایش بگذارید می توانید یک وبلاگ یا سایت مخصوص آموزش در زمینه کاری خودتان بزنید. تجربه ثابت کرده که راه اندازی سایت آموزشی بهتر است چون شما را به عنوان برند معرفی می کند. حتی می توان در صفحات شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و یا کانال های تلگرامی و… شروع به آموزش کنید.

محلی که انتخاب می کنید باید با تمهیداتی اقدام به جذب بازدید کننده و کاربر کنید لذا برای این کار باید با تلاش زیاد اقدام به تولید محتوای رایگان کنید تا همگان به شناخت شما به عنوان یک متخصص در آن زمینه کاری مطمئن شوند. کسانی به سمت شما می آیند که نیازمند تخصص شما هستند و شما باید با سعه صدر و گشاده رویی پاسخگو باشید.

۳- تولید محتوا برای کاربران اینترنتی

حال که محل و یا مکان ارائه آموزش به کاربران مشخص شد باید تولید محتوا را مدنظر داشته باشید در تولید محتوا ، از تقلید و کپی برداری پرهیز کنید و مطالب تخصصی ، مفید ، جذاب و کاربرپسند  تولید کنید. محتوای شما باید به اندازه ای خاص و ویژه باشد که به عنوان برند آموزشی مطرح شوید. اصلا هم نترسید کار ساده ای است فقط باید با جدیت و تلاش کار کنید و سطح دانش خود را در زمینه کاری بالا ببرید.

تولید محتوا برای سایت یا صفحات شبکه های اجتماعی برای چندین ماه مثلا شش تا یک سال ، رایگان بوده و با شروع متن و نوشتار شروع کنید و کم کم جزوات آموزشی ، ویدیوها ، کتاب صوتی ،کلیپ های آموزشی و… تولید کنید و در اختیار کاربران قرار دهید این کار موجب جذب بیشتر کاربران و رونق کسب وکار آموزشی شما در اینترنت می شود.

۴- شروع کسب درآمد از ارائه آموزش

زمانی که تعداد کاربران و مخاطبان شما با تولید محتوا افزایش یافت کم کم باید به فکر کسب درآمد باشید تا بتوانید کارتان را توسعه دهید برای کسب درآمد می توانید از چند روش و یا شیوه استفاده کنید و این بستگی به میزان مهارت شما و نیز علاقه خودتان به توسعه کارتان دارد برخی از این شیوه ها عبارتند از:

– فروش محصولات آموزشی تولیدی

زمانی که کسب و کارتان توسعه یافت و مخاطبان زیادی جذب کردید تعدادی از آموزش های خود را به صورت جزوه های تخصصی ، فیلم و ویدیوهای آموزشی ، کتاب های صوتی ، کتابهای الکترونیک یا ایبوک و… تهیه کنید و در سایت و یا صفحات شبکه های اجتماعی بفروش برسانید .

این بسته های آموزشی را می توانید در قالب های مختلف و با عناوین مختلف و پکیج های متنوع عرضه کنید و کسب درآمد بالایی داشته باشید. حتی با استخدام بازاریاب و یا همکاری در فروش ، کسب درآمدتان را بیشتر هم کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با ادمین شدن
– کسب درآمد از طریق آموزش آنلاین

پس از معرفی کارتان ، می توانید با تشکیل کلاس های آموزشی یا وبینار کسب درآمد خودتان را افزایش دهید. افراد زیادی هستند که از طریق آموزش های آنلاین کسب درآمد می کنند . کاربران می توانند با پرداخت مبلغی پول ، در کلاس های آموزشی شما شرکت کنند

این شیوه کسب درآمد از آموزش در سالهای اخیر به دلیل رشد سرعت اینترنت در حال گسترش و فراگیرشدن است و چه بسا که کلاس های آموزشی به این سمت بروند.

– کسب درآمد از طریق فروش حق اشتراک

برخی از آموزش های ویژه و خاص خودتان را می توانید از دید کاربران عادی مخفی کنید و اگر کسی می خواهد از این نوع آموزش ها استفاده کند باید در سایت ثبت نام کند و مبلغی را به عنوان حق اشتراک به صورت ماهیانه ، فصلی یا سالیانه پرداخت کند .

این کاربران با پرداخت حق اشتراک ، جزو کاربران وی آی پی VIP  شما محسوب شده و به بخش های مخفی و آموزش های خاص دسترسی دارند حال تصور کنید ماهی هزار کاربروی آی پی با حق اشتراک ده هزار تومان و یا بیشتر داشته باشید چه رقم بالایی در طول سال خواهد شد؟

– کسب درآمد از طریق تبلیغات

می توانید برای سایت آموزشی  و یا صفحات شبکه های اجتماعی خود اقدام به جذب تیلیغات اینترنتی کنید وقتی بازدید سایت بالا باشد شرکت ها و موسسات همکار پول خوبی بابت تبلیغات می دهند چون به خوبی می دانند کاربران ورودی سایت و صفحات شما هدفمند بوده و بازدهی بالایی دارد.

می توانید بازاریابی محصولات و کالاهای آنها را به عهده بگیرید و بابت این موضوع هم کسب درآمد مناسبی داشته باشید.

در کل تبلیغات برای دیگران توصیه نمی شود چون سطح درآمد آن قابل مقایسه با سایر موارد نیست و بهتر است مستقل و برای خودتان کار کنید.

– دادن مشاوره و راهنمایی

زمانی که به عنوان یک متخصص در حوزه پرمخاطب مطرح شوید می توانید بابت راهنمایی ، مشاوره و کمک درخواست پول کنید افراد زیادی هستند که با دادن مشاوره به دیگران ، مبالغ زیادی کسب درآمد دارند . برای نمونه دادن مشاوره و یا پاسخ دادن به سوالات حقوقی مشتریان یکی از این شیوه ها می باشد و یا مشاوره خانوادگی ، روانشناسی ، مالی و… هم از این طریق ممکن است

در زمینه های فنی هم مشاوره درباره امنیت سایت ، طراحی سایت و… وجود دارد.

سخن پایانی کسب درامد از طریق آموزش

همان طور که اشاره شد هر کسی می تواند با توجه به تخصص و مهارت خود ، به شرطی که مخاطب بالا داشته باشد ، از طریق آموزش به شیوه های مختلف کسب درآمد اینترنتی کند. البته هر چه شیوه آموزشی شما بهتر ، جدیدتر ، کاملتر و تخصصی تر باشد میزان کسب درآمد شما بیشتر خواهد بود.

در کنار مهارت و تخصصی که دارید باید به فکر یادگیری مقدمات و تکنیکهای کسب و کار و درآمد زایی اینترنتی هم باشید تا با استفاده از این تکنیکها مخصوصا بازاریابی اینترنتی و جذب مخاطب ، کسب درآمدتان افزایش یابد. آموزش بستر بیکرانی برای کسب درآمد از اینترنت دارد وهر علاقمندی در هر گوشه ای از جهان می تواند شاگرد و آموزنده مهارت شما باشد.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.