کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی محتوایی

کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی محتوایی

داشتن ایده کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی محتوایی یک از پایدارترین و معمترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد. از زمان فراگیر شدن اینترنت تا به امروز همواره بازاریابی محتوایی مورد توجه بوده و به عنوان یکی از ارکان رشد سایت ، کسب بازدید برای سایت و فروشگاه اینترنتی و افزایش درآمد محسوب می شد. بازاریابی محتوایی باید بر مبنای ایده نو و جذاب باشد و از تقلید و کپی بردار پرهیز شود. (شیوه تولید محتوا برای کسب درآمد اینترنتی)

اگر بازاریابی محتوایی با ایده های نوآورانه، مفید و کاربردی همراه باشد کسب درآمد بالایی خواهد داشت ایده باید سه نکته مهم را داشته باشد اول اینکه متناسب با نیاز بازار باشد و بتواند بازار هدف را پوشش داده و مشتریان را راضی کند . دوم اینکه قابل اجرا و کاربردی باشد ایده ای که فقط به صورت تئوری باشد و در واقعیت قابل اجرا نباشد برای کسب درآمد مناسب نخواهد بود و سوم اینکه مورد افزایش درآمد و یا تسریع در کسب درآمد از اینترنت باش.

ایده کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی محتوایی

برای آموزش کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی محتوایی، در اینجا قصد داریم تا چند ایده‌ ساده و کاملا موثر، برای ترویج و رشد کسب و کار اینترنتی و استارتاپ با رویکرد «بازاریابی محتوایی» را ارائه دهیم:

۱- ارائه خدمات در قالب های گرافیکی

یکی از راههای کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی محتوایی ارائه خدمات در قالب های گرافیکی جذاب است. توصیه می شود خدمات و امتیازات خود را در قالب اینفوگرافیک ها و سایر محتواهای گرافیکی به مخاطبین معرفی کنید تا حوصله کنند ببینند. گاهی تاثیر گذاری این نو محتواها بیشتر از متن می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از اینترنت با عکاسی
۲- استفاده از پادکست ها در تولید محتوا

شیوه ارائه محتوا متنوع شده و این کار برای کسانی که ایده های کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی محتوایی را دارد باز می گذارد. از اثربخشی پادکست‌ها و محتواهای صوتی برای ایجاد آگاهی در گروه‌های مخاطب غافل نشوید این نوع محتواها مخاطبان خاص خود را در اینترنت دارد.

۳- تولید اپلیکیشن های موبایلی

یکی از مهمترین راههای کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی محتوایی تولید اپلیکیشن موبایلی است . الان کمتر کسی را پیدا می کنید که دارای موبایل هوشمند نباشد. لذا توصیه می شود، اپلیکیشن‌های محتوایی سودمند برای تلفن همراه درست کنید تا همیشه بیلبورد تبلیغاتی شما همراه مخاطبینتان باشد به این طریق همیشه کسب و کارتان تبلیغ می شود.

۴- توجه به شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی

درباره اهمیت شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی به ویژه فیسبوک، توئیتر، تلگرام، و اینستاگرام و… هر چه بگویم کم گفته اید و یکی از ارکان رشد و توسعه کسب درآمد از اینترنت این شبکه های اجتماعی می تواند باشد. در این میان، حواستان به تلگرام و اینستاگرام به عنوان محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان ایرانیان باشد. از طریق این دو رسانه، حرف خود را گوش مخاطبینتان برسانید. البته زیاده روی نکنید تا اسپم نشود.

۵- اهمیت سئو در کسب درآمد

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی دیگر از ارکان کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی محتوایی می باشد سئو موجب جذب و علاقمندی موتورهای گوگل به ویژه گوگل شده و بازدید سایت را افزایش داده و کسب درآمد بالا به همراه دارد.  سئو و گوگل را فراموش نکنید و به تولید محتوای بهینه‌شده برای موتورهای جستجو، توجه ویژه داشته باشید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  استراتژی موبایل مارکتینگ
سخن پایانی کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی محتوایی

در تولید محتوا با درایت و دقت عمل کنید و با چشم بسته حرکت نکنید. هر یک از موارد بالا را می توانید به عنوان ایده کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی محتوایی انتخاب کنید. البته معیارهایی را برای اندازه‌گیری میزان موفقیت هر کدام از این تلاش‌هایتان تعیین کنید و ببینید که هر کدامشان چقدر برایتان فایده داشته‌اند. آنقدر رویکردهایتان را تغییر دهید تا به بازدهی مطلوب برسید. (اهمیت بازاریابی محتوا در کسب درآمد اینترنتی)

از شکست نترسید و ناامید هم نشوید با تلاش حتما در کسب و کار اینترنتی موفق خواهید شد.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.