کسب درآمد بدون کار کامپیوتری

کسب درآمد بدون کار کامپیوتری

کسب درآمد بدون کار کامپیوتری به معنای راه اندازی کسب درآمد از اینترنت و افزایش درآمد بدون کسب و کارهای مرتبط با کامپیوتر می باشد. کسب و کارهای مرتبط با کامپیوتر شامل طراحی وبسایت، گرافیک، مشاوره سخت افزای و نرم افزاری کامپیوتر، سئوی سایت، آموزش امنیت سایت، فتوشاپ و… است این نوع کسب و کارها همیشه استادان خاص خود را داشته و رقابت با آنها سخت است چرا که رقبا قدرتمند هستند. لذا باید به کسب درآمد بدون کار کامپیوتری توجه کنید.در واقع با کسب و کار غیرکامپیوتری یا سنتی می توان از این رقبا سریع تر و ساده تر پیشی گرفت و جلو زد. در حقیقت سنتی‌بودن کسب‌وکار یا سنتی‌بودن باورها و روحیات رقبای شما، می‌تواند امتیاز بزرگی برایتان فراهم کند و در توسعه کسب و کارتان تاثیر خوب بگذارد.

دست فروش بازاری، خطاط ، منبت کار، تعمیرکار، هنرمند، معلم خصوصی، مشاور، وکیل، پزشکو دندانپزشک ، فروشنده‌ی مصالح و ابزارآلات، خرده‌فروش کم سرمایه ، عمده‌فروشثرتمند ، فروشنده‌ لوازم‌خانگی، مبل، موکت، پرده، عکاس و فیلم‌بردار، مترجم، نقاش، ورزشکار، متخصص تغذیه و … فرق نمی‌کند شغل شما چه باشد با هر شغل و درآمدی می توانی کسب درآمد کنید. چون مردمان بسیاری با جستجو در اینترنت به دنبال کالا یا خدمات خوب می‌گردند و چه‌بهتر که شما را در اینترنت پیدا کنند و با شما تماس بگیرند. اگر در دنیای اینترنت وجود نداشته باشید، مشتریان بالقوه‌ بسیاری را از دست می‌دهید و دیگران این مشتریان را جذب می کنند.

دو اقدام ساده برای کسب درآمد بدون کار کامپیوتری

اقدام اول:

یک کانال تلگرام یا اینستاگرام (یا هردو) داشته باشید و در این کانال، مطالبی مفید مربوط به کسب‌وکار خود درج کنید؛ مثلاً اگر معلم خصوصی هستید، هفته‌ای چند نکته‌ی درسی یا کنکوری در آن قرار بدهید. واقعا شگفت‌آور است که بسیاری از مردم، این فرصت رایگان را از دست می‌دهند. معلمان خصوصی بسیار توانمندی را دیده‌ام که از کمی شاگرد می‌نالند و حاضر نیستند حتی یک وبلاگ یا کانال رایگان داشته باشند و ظرف چند ماه، مشتریان بسیار بیشتری برای خود ایجاد کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بازار کار آنلاین شیوه نوین کسب درآمد

کسب درآمد از اینترنت با عکاسی

می‌دانید تا کنون من یا همسرم چندبار در اینستاگرام به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود بوده‌ایم و با افرادی تماس گرفته‌ایم که در اینستاگرام صفحه‌ی مناسبی داشته‌اند؟ روزی هزاران بار چنین اتفاقی می‌افتد و اگر شما به فکر نباشید، یعنی میدان را به رقبای خود واگذار کرده‌اید.

اقدام دوم:

اگر بودجه ندارید، یک وبلاگ شخصی رایگان ایجاد کنید و به‌طور منظم در آن مطالب مفید و آموزشی مرتبط با کار خود قرار بدهید و اگر قدری بودجه هم دارید، یک وب‌سایت ارزان که با برنامه‌ی وردپرس طراحی شده باشد ایجاد کنید و به‌طور منظم در آن مطلب بگذارید.

کسب درآمد از مشاوره آنلاین

سخن پایانی درباره کسب درآمد بدون کار کامپیوتری

شاید فکر کنید که کارهای بالا را که همه بلد هستند و انجام می‌دهند، اما این‌طور نیست. افرادی که اهل پشتکار باشند، روحیه کمک به دیگران داشته باشند و به‌طور منظم و پیوسته، محتوای مفید به دیگران ارائه کنند بسیار کم هستند.

مهارت‌های راه‌اندازی کسب درآمد شخصی

در این زمینه  با افراد زیادی کارکرده‌ام که فرصت، علاقه یا توان این را که حتی ماهی یک مطلب مفید هم در وب‌سایت یا کانال خود بگذارند ندارند و کمابیش ظرف کمتر از یک‌سال وب‌سایت یا کانال خود را تعطیل می‌کنند. شما از این عدم پشتکار دیگران، به نفع خود استفاده کنید و ظرف تنها چند ماه، اثرات مفید آن را در کسب‌وکار خود خواهید دید. امتحان کنید و کسب درآمد از اینترنت را به چشم خود ببینید.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.