کسب پول با آپلود و دانلود

یکی از روش های قدیمی کاربران اینترنتی، کسب پول با آپلود و دانلود فایل است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و عده ای با این شیوه کسب درآمد از اینترنت را تجربه می کنند .این شیوه تبلیغات یکی از راههای زرد کسب درآمد از اینترنت محسوب می شود. (همچنین نگاه کنید به مقاله: کسب درآمد از آپلودبوی)

شیوه کسب پول با آپلود و دانلود

اگر دارای صاحب یا وبلاگ می باشید برای آپلود فایل ها، نیاز به مکان خاص می باشید که به آن آپلودسنتر می گویند البته می توانید بر روی هاست خودتان هم آپلود کنید ولی برای فایل های حجیم و یا تعداد زیادی از فایل دانلودی، محدودیت دارید و سرعت لود پایین می آید لذا برای راحتی، می توانید از آپلود سنترها استفاده کنید.

کسب درآمد با آپلود و دانلود ، کسب پول با آپلود و دانلود فایل

برای این کار می توانید در یکی از سایت های مختص این کار، که فهرست چند تا در پایین خواهد آمد عضو شوید و فایل های خود را در آنجا قرار دهید و لینک دانلود آن را در اختیار کاربران اینترنتی بگذارید. به ازای هر دانلود فایل از لینک شما، مبلغی به شما داده می شود اگر دارای سایت و یا وبلاگ نیستید می توانید در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، به اشتراک بگذارید.

دلیل پرداخت پول به ازای دانلود فایل

شاید برایتان جای سوال باشد که کسب پول با آپلود و دانلود چگونه ممکن است و چرا باید آپلود سنتر مربوطه به شما بابت دانلود فایل، پول پرداخت کند؟ جواب این سوال در نوع کار و عملکرد آن سایت نهفته است . کاربران با ورود به سایت مرجع دانلود یا سایت آپلود سنتر ، از تبلیغات آن سایت دیدن می کنند و این کار ، برای آن سایت کسب درآمد به همراه دارد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  پول درآوردن با کوتاه کننده لینک

 سایت آپلود سنتر بابت گذاشتن تبلیغات  گسترده در سایتش ، کسب درآمد می کند و مقداری از این پول را بابت بازدید از فایل دانلودی، به شما پرداخت می کند . لذا طبیعی است هرچه مقدار بازدید بیشتر باشد کسب درآمد بیشتر خواهد بود . ضمن اینکه این گونه سایت ها با کاهش سرعت دانلود و امکانات برای کاربران آزادو رایگان، آن را تشویق به خرید اکانت های پولی خود می کنند.

معرفی سایت های دانلودی کسب درآمد

سایت های زیادی در این زمینه اعم از ایرانی و خارجی وجود دارند ولی در اینجا به معرفی چند تا از معروف ترین و با سابقه ترین آنها می پردازم:

uploadboy.com

uplod.ir

Rodfile.com

Hitfile.net

Netload.in

Ul.to

Rapidgator.net

Shareflare.net

Bitshare.com

Letitbit.net

شیوه پرداخت سایت آپلود سنتر

این سایت های برای کسب درآمد بیشتر ، پرداخت پول نقد به کاربران را دارند یعنی هرچه میزان دانلود بیشتر باشد پول بیشتری به صاحب لینک دانلودی می دهند البته مبلغ پرداختی با توجه به حجم فایل آپلود شده و کشور دانلود کننده فرق دارد . مثلا کسی در آمریکا دانلود می کند کسب درآمد بیشتری نسبت به ایران دارد. ضمن اینکه مبالغ پرداختی سایت ها و متفاوت است.

شیوه کسب درآمد در این گونه سایت ها به دو شیوه:پرداخت در ازای دانلود ppd=pay per download  و شیوه دوم :پرداخت در ازای فروش اکانت pps=pay per sale می باشد.

کسانی که استفاده بالا از اینترنت دارند و یا فایل زیادی را برای دوستان و کاربران ارسال می کنند می توانند از این شیوه کسب درآمد اینترنتی استفاده کنند.

مشکلات کسب درآمد از سایت های آپلود و دانلود

کار کردن با این سایت ها به ویژه آنهایی که خارجی هستند مشکلات خاص خود را از نظر پرداخت دارد چون کشور ما تحریم است و تبدیل دلار به ریال مشکل می باشد لذا باید به حساب بین المللی برای پرداخت از این سایت های خارجی دسترسی داشته باشید. نکته بعد اینکه بسیاری از این سایتها ، از طرف ایران بسته یا فیلتر می باشند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد آسان با فروش فایل

مشکل دیگر در مورد گرانی اینترنت در کشور ما است و لذا آپلود فایل های حجیم پهنای زیاد اینترنت مصرف می کند و باید این موضوع را هم لحاظ کنید. اگرچه این کار در آغاز با فایل های کم حجم هزینه کمتری دارد ولی اگر قصد آپلود فایل های حجیم و سنگین را دارید به وی پی اس vps نیاز دارید.

سخن پایانی کسب پول با آپلود و دانلود

برای موفقیت در کسب پول با آپلود و دانلود نباید انتظار  یک شبه پولدار شدن و کسب درآمد میلیونی از دانلود را داشته باشید به هر حال این جزیی از کسب درآمد اینترنتی می باشد و برای افزایش درآمد، آپلود فایل های حجیم و چند پارته(بخشی) توصیه می شود.

برای داشتن درآمد بالا همچنین مهارت خودتان در ترافیک و سئو ( بهینه سازی برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل) را افزایش دهید همچنین می توانید از شبکه های اجتماعی مثل : تلگرام ، واتس آپ، فیسبوک، اینستاگرام و… هم استفاده کنید. سعی کنید فایل های جذاب و پرطرفدار را برای آپلود انتخاب کنید تا تعداد دانلود بالا رفته و افزایش درآمد خوبی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی

شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی ، کسب درآمد از ویدیو ، کسب درآمد با ساخت کلیپ ، راههای کسب پول از ویدیو

شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

شاید برای برخی این سوال مطرح شود که شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی چگونه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.