گرفتن بک لینک موثر

منظور از گرفتن بک لینک موثر این است که در رتبه بندی سایت در بین موتورهای جستجو تاثیر گذار باشد از این رو هر سایتی را نباید انتخاب کرد زیرا گرفتن بک لینک مثل گرفتن دوست می باشد همه دوست ها ضرورتا خوب نیستند و همه بک لینک ها هم ضرورتا مناسب نیستند و چه بسا تاثیر معکوس داشته باشند

اگرچه بک لینک در رشد و افزایش رنگ سایت و وبلاگ ،به ویژه در کسب درآمد اینترنتی مهم است ولی همه چیز کسب و کار اینترنتی نیست لذا باید دقت لازم را داشته باشید ضمن اینکه بک لینک به اندازه رپورتاژ آگهی تاثیر ندارد .

گرفتن بک لینک ، بک لینک رایگان ، تاثیر بک لینک در سئو

 با این حال در سایت پول یابی تصمیم گرفتم تا چند سایت ارائه دهنده بک لینک را معرفی کنم که به نظرم نسبتا موثر و باکیفیت هستند .

سایت های مناسب برای گرفتن بک لینک موثر

۱- دایرکتوری سئوموز seomoz.ir

دایرکتوری سایت سئو موز با هدف ارتقای سایت ها و کسب رتبه مناسب در بین موتورهای جستجو راه اندازی شده است. در این سایت، دسته بندی متنوعی برای انتخاب موضوعی سایت ها و وبلاگ ها ایجاد شده است. برای ثبت سایت باید در مرکز پشتیبانی ثبت نام کرده و درخواست خود را برای بخش ثبت سایت ارسال کنید.

ثبت سایت به صورت پولی بوده و اگر چنانچه قانون کپی رایت را در محتوای سایت رعایت نکنید اسم سایتتان حذف می شود. سایت ها بر اساس رتبه بندی در الکسا در رده بندی مشخص می شوند لذا سایت های دارای رنگ بالای آلکسا ، بالاتر از بقیه قرار می گیرند.

۲- بک لینک در بلاگ سایت vmware.com

در واقع وبلاگ این سایت به نشانی blogs.vmware.com  محل ثبت بک لینک می باشد. هر کسی می تواند در قسمت نظرات یا کامنت های وبلاگ، آدرس سایت، ایمیل و مشخصات خود را همراه با دیدگاه و نظرش درباره مطلب ارسالی وبلاگ، بفرستد . دیدگاههای وبلاگ دائمی هستند و معمولا حذف نمی شود به این طریق بک لینک خوبی می گیرید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ثبت نام در سایتهای خارجی کسب درآمد

۳- گرفتن بک لینک از فروم پرشین تولز

فروم پرشین تولز به نشانی forum.persiantools.com ، از انجمن های قدیمی و پربازدید فارسی است . در این فروم فارسی می توانید ثبت نام کنید و در بخش پروفایل ، لینک سایت خود را قرار دهید این بخش از دید گوگل یک بک لینک محسوب می شود .

علاوه بر این می توانید از قسمت معرفی وبلاگ و سایت پرشین تولز هم اقدام به معرفی سایت و وبلاگ خود کنید . در این قسمت می توانید ضمن ارسال لینک، متن خوبی را آماده کنید و در واقع نوعی رپورتاژ آگهی کسب می کنید که این فوق العاده است.

۴-  گرفتن بک لینک از about.me

با ایجاد یک صفحه شخصی در این سایت مثل : about.me/name می توانید لینک سایت و یا وبلاگ خود را در آن قرار دهید . این سایت به نوعی برای ایجاد پروفایل شخصی و یا شرکتی می باشد. نکته مهم اینکه این سایت در ایران بسته شده است و برای ورود باید از فیلتر شکن استفاده کنید و مراحل ثبت را انجام دهید.

۵- بک لینک از هزاران سایت

سایت ۱۰۰۰site.ir یا هزاران سایت در یک سایت ، یکی از سایت های ارائه دهنده بک لینک می باشد. صاحب سایت ادعا می کند که قدیمی ترین و کامل ترین لینک دایرکتوری ایران می باشد. دو موضوع خوب این سایت ، دسته بندی متنوع و منظم و دیگر ثبت رایگان لینک می باشد. ضمن اینکه اسم انتخابی سایت هم جالب و مناسب کارشان می باشد.

۶- بک لینک از سایت بکوریتی

سایت بکوریتی به نشانی backority.ir با بیش از ۴۰۰ سایت ، به ارائه خدمات در حوزه بک لینک به سایت ها و وبلاگ ها مشغول است. این سایت علاوه بر بک لینک به دادن رپورتاژ آگهی به صاحبان سایت ، فروشگاه داران بزرگ و شرکت ها هم توجه دارد و در این زمینه تیلیغات زیادی انجام داده و از طرق مختلف از جمله ارسال ایمیل مارکتینگ به جذب مشتری می پردازد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

به ادعای سایت بکوریتی ، سفارش بک لینک به آنها ، تاثیر زیادی در سئو و رشد سایت خواهد داشت . سفارش بک لینک پولی بوده و کاربران باید برای گرفتن بک لینک هزینه کنند.

۷- بک لینک در سایت اینام

سایت اینام به نشانی enam.ir امکان نوشتن شرح حال(بیوگرافی) درج لینک های سایت، وبلاگ و انواع شبکه های اجتماعی را می دهد در واقع با ساختن یک صفحه شخصی ، یک آدرس خاص می گیرید. در سایت و در همان صفحه شخصی ضمن معرفی خود و شغلتان، می توانید آدرس ایمیل ، لینک تمام صفحات اجتماعی و… را وارد کنید.

۸- گرفتن بک لینک موثر از سایت پول یابی

سایت پول یابی http://poolyabi.ir/  برای گرفتن بک لینک رایگان مناسب می باشد . شما کاربران عزیز می توانید در صفحه همین پست ارسالی ، در قسمت دیدگاهها ، لینک سایت و وبلاگ خود را همراه با توضیح ارسال کنید و پس از تایید نمایش داده شده و یبا این شیوه، بک لینک رایگان برایتان به دست می آید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

یک دیدگاه

  1. سایت خیلی خوبی درباره آموزش کسب درآمد اینترنتی و کلا کسب و کار آنلاین دارید . خیلی خوشحال میشم وبسایت ما رو که درباره خودرو و کارشناسی رنگ خودرو و مرتبط با اتومبیل می باشد را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.