آموزش تولید محتوای گردشگری

مسافرت یکی از جذاب ترین ، هیجان انگیزترین و محبوب‌ترین موضوعات وبلاگ نویسی‌ است لذا شیوه تولید محتوای گردشگری اهمیت زیادی دارد . تولید محتوا برای حوزه گردشگری ، صنعت توریسم و ارائه ایده‌های محتوایی از بهترین روش های کسب درآمد اینترنتی می باشد . افراد زیادی هستند که از این طریق کسب درآمد از اینترنت بالایی دارند .

اگر به دنبال بازدید کننده بالا و جذب مخاطب از طریق صفحات اجتماعی یا وب سایتتان هستید باید نکات و اصول تولید محتوای حرفه ای را بدانید . ممکن است بدانید که بسیاری از مطالب سفر و گردشگری به یک شکل طراحی شده‌ و بازنشر می شوند . معمولا مردم علاقمند به سفر در گوگل عبارت « بهترین سفرها در … » را جستجو می‌کنند . در جای نکته چین یا خالی ، نام شهر یا مکان مورد نظر خود را اضافه می‌کنند . باید برای آن، اقدام به تولید محتوای گردشگری کنید تا در صدر نتایج قرار بگیرید .

باید تلاش کنید تا برخی از این الگوها ، نکات و موضوعات تاثیرگذار و محبوب را پیدا کنید . بعد از شناسایی این نکات کلیدی ، آنها را در وبلاگ و هنگام تولید محتوا استفاده کنید . اگر بتوانید این کار را انجام دهید، یک گنجینه از موضوعات سفر برای تولید محتوا خواهید داشت که بسیار عالی است .

در این مقاله سایت پول یابی به نکات مهم حوزه توریسم و چگونگی تولید محتوای گردشگری پرداخته می شود . امیدوارم مورد استفاده علاقمندان به حوزه توریسم قرار گیرد .

۱۰ نکته کلیدی برای تولید محتوای گردشگری

همگان اذعان دارند که محتوا اساس همه کارهاست . شاه کلید موفقیت در امور دست همین محتوا است . متاسفانه اغلب کسب و کارهای اینترنتی به دلیل مشغله، محدودیت زمانی و مالی از این موضوع غافل هستند . کافی است کمی دیدگاه خلاقانه داشته و افسار امور محتوایی را به دست بگیرید . با مشخص کردن استراتژی و تولید محتوا خاص، برندسازی کنید و مشتری مخصوص خودتان را بدون صرف هزینه زیاد  به خودتان پایبند کنید .

برای تولید محتوای گردشگری و موفقیت در این حوزه توصیه می شود این نکات را رعایت کنید :

۱- برنامه ریزی دقیق و خلاقانه

محتوای عالی به طور تصادفی به دست نمی آید . برنامه ریزی و جذب اطلاعات مربوط به کسب و کار زمان می برد تا به محتوایی مفید تبدیل شود . همچنین باید بدانید که مخاطبانتان چه کسانی هستند و چه احساسی را در این مخاطب قصد دارید به وجود بیاورید .

به نظر سوین بیركیر، مدیر ارتباطات تبلیغات ایسلند که در مورد تولید محتوا این دیدگاه را دارد : « شناخت مخاطبان و شناساندن نام کسب و کارتان بسیار مهم است . نام تجاری شما چیست؟ چه پیامی را به طور مداوم ارائه می دهد و چه برندینگ و شخصیتی از شما ایجاد می کند؟ مخاطبتان از شما چه انتظاری دارد؟ این همان چیزی است که موجب ایجاد اعتماد بین شما و مخاطبانتان می شود . به شما امکان می دهد تقریباً هر ایده را به یک مطالب عالی تبدیل کنید . چرا که در اکثر اوقات، موفقیت به ایده نیست بلکه به اجرای این ایده هاست . »

توجه کنید که اگر برنامه برای کسب درآمد از اینترنت هم دارید باید بدانید که یکی از راههای کسب درآمد در ایران همین حوزه توریسم و گردشگری است که پولساز است .

۲- حرکت به سمت اهداف مدنظرتان

اول از همه باید مطمئن شوید که برای مطالب مورد نظرتان هدف مشخصی دارید . البته از بداهه سازی و خلاقیت در طی این مراحل نترسید . گاهی اوقات بهترین ایده ها وقتی از دستورالعمل های خود خارج می شوید اتفاق می افتد . از روند کار لذت ببرید . ببینید چه اتفاقی می افتد و آنچه را که فکر می کنید برای کاربران شما مناسب است استفاده کنید .

تولید محتوای گردشگری , تولید محتوای خلاق، مغفول مانده در معرفی گردشگری ایران , توریسم

۳- حفظ زمینه محتوا

محتوای گردشگری و توریسم  به دلیل وجودی نیاز دارد . اول از همه ، باید ایده را پیدا کنید . بعد در گام دوم، دقیقا متناسب با ایده ۵ موضوع را در نظر بگیرید و همین موضوع ها را پیش ببرید . برای محتوای گردشگری می توانید در مورد نوع سفرها، تجربیات افراد و مقاصد گردشگری حرف بزنید .

آدام کلیرلی، رئیس بازاریابی نیوجرسی در مورد این موضوع گفته است : « ما از یک روش خیلی ساده استفاده می کنیم . همه مطالب ما باید دارای ۳ عنصر اصلی باشد . یک حس قوی از « مکان » ، ما سعی می کنیم شخصیت منحصر به فرد مناطق مختلف مقصد را ترسیم کنیم . حس « مردم » – مردم . احساسشان واقعاً مهم هستند، ما از افراد واقعی استفاده می کنیم . استفاده از افراد واقعی که مدل نیستند، ماجرا را اصیل تر و جذاب تر می کند . در نهایت، « قابلیت دسترسی » – ما همیشه تجربه ای را که برای بازدید کننده در دسترس باشد ، انتخاب می کنیم . »

۴- استفاده از مشارکت کاربران اینترنتی

در تولید محتوای گردشگری می توان از کاربران اینترنتی استفاده کرد . محتوای تولید شده توسط کاربر یا همان UGC تولید محتوایی بر اساس استفاده از نظرات و دیدگاه های مختلف است . این شیوه راهی عالی برای نشان دادن اصالت محتوا محسوب می شود . مطالعات نشان می دهد كه مشاركت مردمی هنگامی كه خود مصرف کنندگان ایجادش می کنند، ۲۸ درصد افزایش می یابد .

بسیاری از شبکه های بازاریابی محتوا در حال حاضر برای ایجاد UGC با کیفیت بالا و خلاق کار می کنند . باید یک قدم جلوتر بروید و با بازدید کنندگان روزانه خود ارتباط برقرار کنید . بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا از سفرهایی که رفته اند خاطره تعریف کنند . مثلا نظر بدهند یا عکس به اشتراک بگذارند، ویدیو تولید کنند . خلاصه اینکه هر محتوایی که موجب می شود به تولید محتوای گردشگری شما کمک کند از آنها بخواهید ارسال کنند .

۵- ایجاد شور و اشتیاق

توجه کنید که کسب و کار تولید محتوا دنیای خاص و شور ویژه خودش را می طلبد . گاهی برای تولید محتوا یک راه ساده و جالب وجود دارد و همین شرکت کردن داخل یک چالش است . چالش هایی که در طول روزهای خاصی ترند می شود یا کارهایی که موجب ایجاد شور و هیجان در صفحه تان می شود . برای ایجاد این شور همگانی یک عالم راهکار و خلاقیت دارید . هرگز از این موضوع هیجان انگیز غاغل نشوید .

می توانید از مناسبت های ملی ، اعیاد و جشن های منطقه ای و ملی برای ایجاد شور و اشتیاق استفاده کنید . مهم این است که مخاطبان و کاربران خود را وارد چالش های ایجاد شده کنید و نهایت بهره برداری را بنمایید . بسیاری از افراد فعال در تولید محتوای گردشگری از این راهکارهای ساده و تاثیرگذار در وب سایت و صفحات اجتماعی استفاده می کنند .

۶- دست به اقدام زدن و شروع کردن

هر اندازه ایده های بزرگ و به ظاهر موفق داشته باشید تا زمانی که دست به عمل نزنید صرفا یک ایده روی کاغذ است . برای اینکه به ایده خودتان جامه عمل بپوشانید باید یک تصور روشن ایجاد کنید و شروع به عملی کردن تصورتان کنید . تمام جوانب را در نظر بگیرید . تغییرات لازم را اعمال کنید . روی اهداف و نام تجاریتان متمرکز شوید . هدف این است که بتوانید تولید محتوای گردشگری را در بهترین حالت آن به دست آورید .

۷- استقبال و استفاده از نظر مخاطبان

توجه کنید که چگونگی تولید محتوای گردشگری ارتباطی مستقیم با مخاطبان دارد . پس این ارتباط را زنده و پایدار نگه دارید . از نظرات مخاطبان خودتان در زمینه های مختلف صنعت توریسم استقبال کنید . با این روش علاوه بر اینکه حس مثبتی در مخاطبتان ایجاد می کنید موجب گسترده شدن دایره خلاقیت کسب و کارتان می شوید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای کسب درآمد از سفر

تعامل رسانه ای با کاربران از طیف های مختلف داشته باشید . بهتر است که به صورت مستقیم با مخاطب های خودتان ارتباط بگیرید . اگر مشکلی در روند کارتان باشد که خودتان بی خبر مانده اید این نظرات به شما گوشزد می کند و راه پیشرفت را برای شما هموار خواهند کرد . سیمون لوئیس از راه حل مفهوم مسافرتی می گوید : « به آنچه مخاطبتان از آن لذت خواهند برد و با موضوع درگیر خواهید بود، فکر کنید .» « نظرات مخاطبان می تواند به شما در ساختن مطالب بهتر کمک کنند و از بازخورد لذت ببرند . »

۸- توجه به کیفیت محتوا

با رسیدن به اهداف کوچک ، هرگز بی خیال موضوع نشوید . زیبایی محتوای دیجیتالی کاملا مرتبط با دو موضع « فوریت » و « رها نکردن موضوع » است . باید محتوایی را تولید کنید که متناسب ودر عین حال بسیار انعطاف پذیر باشد . در زمان تولید محتوای گردشگری و یا هر کار دیگری ، خودتان را مجبور به انجام یک پروژه نکنید و تحت فشار نباشید .

اگر با داشتن زمان بیشتر ، می توانید کیفیت بهتری به محتوای گردشگر خودتان بدهید پس زمان بخرید . با فوری و فوتی انجام دادن از کیفیت کار کم نکنید . توجه کنید که همواره کیفیت و اعتبار بر هر چیزی برتری و رجحان دارد . اگر به زمان یا کیفیت نیروی بیشتری احتیاج دارید، تصمیم بگیرید و بر این اساس روند ویرایش را متعادل کنید .

۹- تفکر اجتماعی داشتن

جسیکا ریچ ، کارشناس DTTT و مشاور رسانه های اجتماعی می گوید : « جذب محتوا اغلب درمورد متن موضوع است . » شما متن محتوای خود را برای چه کسانی ایجاد کرده اید، این افراد کجا هستند و چه فعالیت­هایی دارند؟ روزانه به فیدهایی که قرار است ببینند و نیازهایی که واسطه پستهای شما مرتفع می شود، فکر کنید . اگر مخاطبتان و نیازهای اجتماعی این افراد را در نظر بگیرید تولید محتوای گردشگری برای شما هدفمندتر می شود .

۱۰- همیشه به روز باشید

از نکات کلیدی در تولید محتوا همین به روز بودن است . همراه با جریان آب حرکت کنید . به مطالب عمده و مفیدی که مطرح می شود دقت کنید . عموما همین گزینه ها راهکار خوبی برای تولید محتوای گردشگری هستند .  روندهای جدید را هم در نظر بگیرید چون می تواند شما را منحصر به فرد کرده و در مقایسه با رقبا کم نظیرتر و بی همتا کند . لازم نیست خیلی تغییر روش دهید . فقط کافیست رویکردهای جدید را زیر نظر داشته باشید و با تلفیق خلاقیت تان راه خودتان را پیدا کنید .

ایده های تولید محتوا در حوزه گزذشگری

در بالا ۱۰ نکته و توصیه کلیدی درباره تولید محتوای گردشگری بیان شد . حال این سوال مطرح می شود که شیوه و ایده های تولید محتوای حوزه گردشگری به چه صورت است؟ ایده های فراوانی در حوزه توریسم وجود دارد که هر فردی می تواند از آنها استفاده کند . در اینجا فهرستی از موضوع و ایده ها معرفی می شوند که می‌توانید برای پست‌های وبلاگ سفر خود استفاده کنید و به عنوان تولید محتوا حوزه گردشگری به حساب می‌رود .

برخی از مهم ترین موضوعات و ایده ها برای تولید محتوای حوزه گردشگری به صورت حرفه‌ای عبارتند از :

۱-  پرداختن به سفرهای یک روزه

بسیاری از مسافران دوست دارند سفرهای یک روزه خود را از یک شهر خاص با اتوبوس یا قطار پیدا کنند . به عنوان مثال، برخی از مردم « سفرهای روزانه از کویر لوت » را جستجو می‌کنند و چنین جستجوهایی انجام می دهند . این یک ایده عالی برای ارسال و نشر وبلاگ گردشگری است . چون تعداد مراکزی که می‌توانید تحقیق کنید تقریبا زیاد است . برخی از انواع محبوب زاویه‌ها و مثال‌ها برای تولید محتوا حوزه گردشگری :

– سفرهای روزانه از کویر  .

– مسافرت یک روزه در اطراف کرمان .

– سفر کوتاه با اتوبوس از یزد .

–  بازدید کوتاه از جنگل های هیرکانی مازندران .

و… .

۲- سفرهای جاده ای

معمولا زنان و بچه‌ها عاشق سفرهای جاده ای هستند و دوست دارند مسیرهای جاده ای جدیدی را تجربه کنند . بنابراین این یک ایده جالب برای تولید محتوای گردشگری است که باید انجام دهید . این موضوع همچنین به دلیل تعداد متنوعی که می‌توانید در برنامه‌های سفر خود بگنجانید، یک دسته پست عالی برای سایت و وبلاگ است .

به عنوان مثال، یک سفر جاده ای با بچه‌ها در جنگل های مازندران بسیار متفاوت از یک سفر جاده ای عاشقانه در فضای باز کویر به نظر می‌رسد . همچنین می‌توانید انواع مطالب مفید، از جمله محل اقامت، چه چیزهایی برای خوردن و بهترین زمان‌ها برای برنامه ریزی سفر جاده ای خود را به همراه داشته باشید .

۳- مسافرت های آخر هفته

پست‌های سفر آخر هفته می توانند بسیار عالی باشند . چون می‌توانید چند مکان را با هم پیوند داده یا روی یک شهر یا مقصد خاص تمرکز کنید .

۴- توجه به زیبایی‌های مناظر طبیعی

به دلیل تنوع و سفارشی سازی بی پایان که می‌توانید به محتوای خود اضافه کنید، مانند سفرهای جاده ای، جاذبه های زیبا یک موضوع عالی برای تولید محتوای گردشگری است . تقریبا در هر منطقه یا استانی جستجوهای مربوط به جاذبه‌های طبیعی انجام می‌شود . بنابراین پوشش آن آسان و تقریبا در دسترس است . در هر جا که زندگی می‌کنید یا سفر می‌کنید، به راحتی می‌توانید اقدام به تولید محتوا در حوزه گردشگری کنید .

۵- قطار سواری

تقریبا اکثر استان های ایران دارای ریل قظار هستند . لذا سواری با قطار دارای حال و هوایی جذاب و عاشقانه است که آنها را به جذابیتی در دنیای وبلاگ نویسی مسافرتی تبدیل می‌کند . می توانید یک مسیر خاص و پرطرفدار را مرور کنید . یا لیستی از بهترین قطارهای سواری در یک منطقه را به عنوان تولید محتوا حوزه گردشگری نشر دهید .

چند نکته برای تولید محتوای سایت های گردشگری , ایده تولید محتوا در طبیعت , حوزه گردشگری و توریسم

۶- سفر با حیوانات

مسافرت با پرندگان و یا حیوانات اهلی چهار پا همیشه آسان نیست . بنابراین بسیاری از مسافران جستجوی کارها و مکان‌های اقامت در کنار حیوانات را مفید می‌دانند . می توانید به مسائل ، چالش ها و موضوعات این بخش بپردازید .

۷- بررسی گزینه‌های حمل و نقل عمومی

در شهرهای بزرگ یا مناطق دورافتاده، مسافران دوست دارند بدانند بهترین گزینه‌های حمل و نقل عمومی کدام است . این موارد می تواند یک موضوع مهم برای تولید محتوا در حوزه گردشگری باشد . همچنین می‌توانید درباره مکان‌هایی که بهتر است اتومبیل اجاره‌ای تهیه کنید یا جایی که می‌خواهید به مترو، تاکسی یا پیاده روی اعتماد کنید، بنویسید .

این موضوعات می‌تواند بخشی از یک مقاله بزرگ « چه کاری باید انجام شود » باشد . اما اگر مکانی را پیدا کنید که دارای گزینه‌ها و محتوای کافی باشد، می‌تواند به عنوان یک مقاله مستقل به آن بپردازید .

۸- اماکن مناسب برای کودکون در طول سفر

مسافرت با بچه‌ها، به ویژه نوزادان و کودکان نوپا ، سطح جدیدی از تحقیقات و کارهای آماده سازی را حتی برای سفرهای سریع آخر هفته، فراهم می کند .خوشبختانه برای وبلاگ نویس یا بلاگر Blogger ، این به معنای ایجاد فرصت‌های محتوایی عالی برای مسافرت با کودکان است .

علاوه بر کارهایی که می‌توانید انجام دهید، می‌توانید به مکان غذا خوردن با بچه‌ها یا مکان‌های مناسب بچه‌ها نیز توجه کنید . این یک امر مهم در زمینه تولید محتوای گردشگری است که طرفداران خود را دارد .

۹- شیوه برنامه ریزی برای شب در طول سفر

در بیشتر مقاصد سفر، لیستی از کارهایی که باید انجام شود وجود دارد . اما کارهایی که باید در شب انجام شود داستان متفاوتی در زمینه تولید محتوای حوزه توریسم است . این ممکن است با توجه به جاذبه‌های بیشتر مبتنی بر زندگی شبانه باشد . اما همچنین ممکن است شامل تورها و مکان‌هایی برای دیدن بهترین شب‌ها و ستارگان آسمان هم باشد . لذا بهتر است که برای آن، اقدام به تولید محتوای اختصاصی کنید . توجه کنید که این مقاله خاص برای شهرهای بزرگ بسیار جذاب خواهد بود .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از سایت ebay

۱۰- ایده برای افرادی که تنها سفر می کنند

همان طور که می دانید ایده تولید محتوا و همچنین راههای کسب درآمد از سفر بر طبق این ایده ها بسیار متنوع است . مسافران انفرادی هم به ایده نیاز دارند . این یک روش عالی برای جستجوی مقاله ای جهت انجام مسافرت تنها و منحصر به فرد است . اگر به صورت انفرادی سفر می‌کنید، این مقالات می‌توانند شامل مکان‌هایی برای بازدید، مکان‌های غذا و اماکن اقامت باشند .

۱۱- انجام کارها در فصول خاص

جاذبه‌های سفر با توجه به مکان و فصل متفاوت است . مثلا کاری که در جزیره کیش در تابستان انجام می‌دهید بسیار متفاوت از کاری است که در زمستان آنجا انجام می شود . با پوشش دادن یک فصل خاص، می‌توانید لیستی مفید و بی نظیر از کارهایی که مفیدتر از یک چک لیست عمومی است که ممکن است در کل سال اعمال نشود، تهیه کنید .

۱۲- برنامه ریزی برای زوج ها

در اینجا چند تغییر و تفاوت دیدگاه وجود دارد . اما ایده این مقاله‌ها نوشتن درباره کارهایی است که برای زوج‌ها باید انجام شود . این یکی از موضوعات داغ  جهت تولید محتوای گردشگری محسوب می شود .

۱۳- پرداختن به فعالیت های غیر توریستی

اینجا جایی است که این نوع پست‌ها واقعا جالب می‌شوند . یعنی توریستی که قصد انجام کارهای غیر توریستی را دارد و تولید محتوا حوزه گردشگری متفاوتی در پیش دارید . آنها از جاذبه‌های قدیمی خسته شده‌اند و می‌خواهند چیزی خارج از مسیر مورد توجه قرار گیرند . پس با تولید محتوا حوزه گردشگری، به آنها آموزش دهید .

البته برای تحقق این کار به تحقیق برای تولید محتوا نیاز دارید . با این حال اگر فقط به تحقیق متکی باشید، نوشتن این نوع مقاله ممکن است برایتان کمی  دشوار باشد . اما اگر از نظر شخصی از مکانی که در آن جاذبه‌های غیر توریستی را کاوش کرده اید، اطلاعات خوبی دارید، یک روش عالی برای تمایز محتوای شما است .

۱۴- معرفی فعالیت های رایگان

به طور معمول، این نوع محتوا بخشی از یک مقاله بزرگتر و گسترده برای انجام است . اما اگر بتوانید کارهای رایگان مورد نظر خود را در حوزه مورد نظرتان پیدا کنید، دلیلی ندارد که این پست سایت شما نباشد / باید برای آن، اقدام به تولید محتوا در حوزه گردشگری کنید .

۱۵- انجام ندادن برخی کارها

تمرکز بر روی چیزها و جاذبه‌هایی که ارزشمند هستند می تواند مفید باشد . اما برخی از آداب و معاشرت ها، ایمنی و عادات سفر است که در برخی مناطق و شهرها نباید انجام داد . برخی امور و فعالیت ها در مناطق دیگر جزو موارد ممنوعه محسوب می شوند . یک تولید کننده محتوا می تواند به این موضوعات که گردشگران باید بدانند ، بپردازد .

۱۶- رعایت پرهیز غذایی

سفارش و خوردن غذاهای محلی قسمت مهیج سفرها است . اما بعضی اوقات در بعضی موارد به شما کمک می‌کند تا بدانید از چه غذاهایی باید اجتناب کنید، مخصوصا اگر معده حساس دارید . برای یک مقاله دقیق تر، می‌توانید لیستی از آنچه نباید بخورید را به همراه آنچه که قطعا باید امتحان کنید . مقالات مرتبط با معرفی غذاهای محلی و یا اصول پرهیز غذایی می تواند ایده های جذابی برای تولید محتوا در سایت های گردشگری باشد .

۱۷- فستیوال و جشنواره‌ها

بسیاری از شهرها، مناطق و کشورها، جشنواره‌ها و فستیوال های محلی در طول سال برگزار می‌کنند . مهم نیست که در چه فصلی سفر می‌کنید، همیشه یک جشنواره خاصی در نقطه ای از کشور در حال برگزاری است . صاحبان سایت و وبلاگ می توانند درباره این جشنواره ها، اقدام به تولید محتوا کنند .

تجربه ثابت کرده که این موضوعات می‌توانند یک فرصت عالی در وبلاگ نویسی باشد . نکته اصلی این است که بهترین جشنواره‌ها را به صورت خاص و یا فصلی تنظیم کنید .

۱۸- معرفی موزه‌ها

وقتی به شهرهای بزرگ سفر می‌کنید، یکی از اولین کارهایی که انجام می دهید یافتن موزه های محلی کودکان است . این یک روش عالی برای دیدن چیز جدید و اجازه دادن به بچه‌ها است که پس از روزهای طولانی مسافرت خود را آرام کنند .

کمک به مردم برای یافتن موزه‌های مناسب همچنین موجب ایجاد یک پست عالی در وبلاگ سفر می‌شود و می تواند به شما در تولید محتوا حوزه گردشگری کمک کند . در مقالات مختلف جهت تولید محتوای گردشگری می توانید به موزه ها بپردازید .

۱۹- برگزاری تورهای تخصصی

شاید تحت پوشش قرار دادن مواردی مانند بهترین تورها در یک شهر بسیار گسترده و رقابتی باشد تا بتوانید از آن بازدید کنید، اما می‌توانید بر نوع خاصی از تور تمرکز کنید تا خاص تر و منحصر به فرد جلوه داده شوید . پرداختن به تورهای تخصصی یک مزیت عالی محسوب می شود .

تورهای پیاده روی، تورهای شبح و تورهای آشپزی نمونه‌های بسیار خوبی از تورهای ویژه ای هستند که اغلب در شهرهای بزرگ وجود دارند .

۲۰- پیاده روی، کمپینگ و کوله پشتی

یکی از بهترین نکات برای تولید محتوای گردشگری ، ایجاد پست و مقاله در رابطه با پیاده روی، کمپینگ و کوهنوردی است که در نوع خود بسیار جذاب است . این نوع محتواها همیشه خواهان و پرطرفدار بوده است .

سخن پایانی تولید محتوای گردشگری

از توریسم با نام « صنعت سفید » یاد می‌شود . صنعت پولساز گردشگری امروزه با توجه به تمایل انسان‌ها برای مسافرت و تفریح ، بسط زیادی کرده است . با تولید محتوای گردشگری علاوه بر کسب درآمد اینترنتی می توان مسافران را جذب کرد . بازاریابی محتوا به طور فزاینده‌ای تبدیل به استراتژی اصلی شرکت‌های گردشگری شده است . هماهنگی و یک‌پارچگی محتوای رسانه‌ای یک شرکت، پایه و اساس یک کمپین موفق را تشکیل می‌دهد .

ترکیبی مطلوب از چاپ، محتوای آنلاین و تبلیغات تلویزیونی برای توزیع گسترده و نفوذ در این بازار بسیار مهم است . امروزه روش‌های نوین و خلاق تولید محتوای گردشگری مورد توجه است . اگر به این فکر راه اندازی یک آژانس مسافرتی آنلاین هستید یا به دنبال توسعه یک وبسایت یا اپلیکیشن با هدف معرفی و تولید محتوا در زمینه گردشگری و نهایتا جذب مخاطبان و گردشگران هستید ، در اولین قدم ، داشتن یک برنامه ریزی دقیق، منعطف و سیستمی ضروری ‌است .

نکته آخر تولید محتوای گردشگری اینکه ، جذب مخاطبان گردشگر یا حتی کسانی که صرفا برای کسب اطلاعات در حوزه گردشگری در گوگل مشغول سرچ و بررسی هستند ، در کنار طراحی زیبای وبسایتتان، نیازمند شدید به تولید محتوای سفر قوی و حرفه‌ای، قابل اتکا، شگفت‌انگیز و متفاوت است . در واقع برای موفقیت وبسایت یا آژانس گردشگری آنلاین‌تان باید با یک نگاه سیستمی‌برنامه ریزی کرده و با تکیه بر مشتری محوری وارد عمل شوید .

کشور ما در صنعت گردش و گردشگری می‌تواند از کشورهای اروپایی و آسیایی پیشی بگیرد . تنها یک محتوای مغزدار می‌تواند این پتانسیل را نشان دهد . بنابراین با تولید محتوای گیرا در این حوزه، صنعت گردشگری ایران می‌تواند با گروه بزرگی از گردشگران داخلی و خارجی روبه‌رو شود .

مطلب پیشنهادی

راههای تضمینی کسب درآمد از وردپرس , آموزش ساخت سایت , کسب پول از وردپرس و طراحی سایت

روش های کسب درآمد از سایت وردپرسی

امروزه کسب درآمد اینترنتی خواهان زیادی داشته و همه به دنبال توسعه کسب و کار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.