آموزش کامل کسب درآمد از گوگل پلی Google Play‎‎

یکی از بهترین و راحت ترین روش های کسب درآمد دلاری، کسب درآمد از گوگل پلی استور است که در ایران هم طرفداران پرشماری دارد . اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که در گوگل پلی ثبت شده و برای صاحبان خود به روش های مختلف کسب درآمد اینترنتی به همراه دارند . اکثر این اپلیکیشن ها پرداخت درون برنامه ای دارند و تعدادی هم از طریق تبلیغات درون اپلیکیشنی درآمد زایی می کنند .

توجه کنید که دنیای اپلیکیشن های موبایل دائم در حال رشد بوده و با نوآوری همراه است . ضمن اینکه، روش ها و راه های اصلی کسب درآمد از گوگل پلی متنوع می باشد . هر فرد علاقمند کسب درآمد از گوگل پلی می تواند با یکی یا ترکیبی از چند مورد، اقدام به پولسازی کند . البته باید انتخاب خود را با توجه به نوع و عملکرد برنامه انجام دهد تا به موفقیت برسد .

به دلیل اقبال و علاقه مخاطبان ، در این مقاله سایت پول یابی به آموزش کامل و صفر تا صد کسب درآمد از گوگل پلی Google Play پرداخته می شود . امیدوارم مورد استفاده و توجه علاقمندان کسب درآمد دلاری قرار گیرد .

مقدمه کسب درآمد دلاری از گوگل پلی

امروزه اپلیکیشن های موبایل تقریبا در هر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند . افراد و شرکت ها می توانند از راه های مختلف با اپلیکیشن های موبایل درآمد کسب کنند .

راه های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی از طریق اپلیکیشن های رایگان وجود دارد . فقط مطمئن شوید که با تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای زیاده روی نکنید . در غیر این صورت، ممکن است در نهایت آزاردهنده شوید و در نتیجه کاربران خود را فراری دهید . توجه کنید که برای کسب درآمد با اپلیکیشن های رایگان تا حد امکان به تعداد زیادی کاربر فعال نیاز دارید .

در نرم افزارهای تلفن همراه، راههای زیادی برای توسعه برنامه ها و کسب درآمد از اینترنت وجود دارد . با این حال، این نکته را به خاطر داشته باشید که هر برنامه ای که در Play Store وجود دارد، درآمد کسب نمی کند .

طبق آمار، بیش از ۳ میلیون برنامه در گوگل پلی وجود دارد که رقابت گسترده ای بین برنامه های مختلف در play store  محسوب می شود .  یک برنامه کاربردی، ایده ای مناسب است و برای موفقیت و کسب درآمد از  play store باید تعداد زیادی مخاطب هدف داشته باشد . با استفاده از استراتژی های مناسب، برنامه ها نه تنها از طریق play store درآمد کسب می کنند، بلکه هزینه نگهداری و توسعه برنامه نیز کاهش می یابد .

زمانی که اپلیکیشن شما محبوب باشد و در فروشگاه های اپلیکیشن رتبه بالایی داشته باشد، درآمد بسیار بیشتری خواهید داشت. این عمدتا به دلیل کسب درآمد بیشتر از تبلیغات و فروش درون برنامه ای است .

توجه کنید که روز به روز کاربران جدیدی به دنیای اندروید اضافه می شود . تعداد کاربران اندروید تقریبا ۳ برابر بیشتر از کاربران iOS است . Play Store جایی است که کاربران برنامه های خود را با خیال راحت می گیرند .

کسب درآمد از گوگل پلی Google Play ، روش درآمد دلاری از پلی استور ، برنامه های درآمد دلاری

معرفی گوگل پلی استور

Google Play قبلا برنامه ای با نام Android Market بود . این برنامه به عنوان فروشگاه رسمی و اصلی در سیستم عامل اندروید فعالیت می کند . در واقع یک سرویس توزیع دیجیتالی است که توسط کمپانی بزرگ Google اداره و توسعه یافته است . این برنامه به کاربران اجازه می‌ دهد به صدها برنامه ، بازی ، موسیقی ، کتاب، فیلم و… دسترسی داشته باشند و اپلیکیشن های مختلف را دانلود و نصب کنند .

گوگل پلی با نام Google app store شناخته می‌ شود و در همه گوشی های اندرویدی بطور پیش فرض وجود دارد . اپلیکیشن های گوگل پلی بیشتر به صورت رایگان است و بعضی دیگر پرمیوم هستند . برخی از اپلیکیشن ها هم دارای تبلیغات هستند یا اینکه خرید درون برنامه ای دارند که برای استفاده کردن از آنها باید هزینه ای پرداخت کرد .

گوگل پلی در ۶ مارس ۲۰۱۲ راه اندازی شد و خدمات آن عبارتند از: Google Play Books ، Google Play Games و Google Play Music .

شیوه پرداخت در گوگل پلی

شاید برایتان این سوال مطرح شود که شیوه پرداخت ها در play store  گوگل چگونه است؟ شیوه رایج پرداخت ها به روش زیر در play store گوگل موجود است .

روش پرداخت فروشگاه گوگل پلی بر اساس نسبت پرداخت ۷۰ به ۳۰ است . یعنی در ازای پولی که کاربران برای اپلیکیشن می پردازند، ۷۰ درصد پول را به صاحب برنامه می‌ دهد و ۳۰ درصد پول را فروشگاه Google Play نگه می‌ دارد . در مورد برنامه های اندرویدی پولی، مبلغی که اپلیکیشن دریافت می کند ظرف مدت ۳۰ روز به حساب واریز می شود .

طبق آمارهای منتشر شده، درآمد جهانی اندروید در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۷۱٫۳ میلیارد دلار است . طی سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، رشد درآمد ۲۷٫۳ درصد گوگل پلی استور افزایش یافته است . درصد افزایش در دانلود برنامه در مورد فروشگاه گوگل پلی  ۱۳درصد بود .

میزان کسب درآمد با انتشار برنامه های اندروید

حال این سوال مطرح می شود که با انتشار برنامه های اندروید چقدر می توان درآمد کسب کرد؟ توجه کنید که یکی از نکات بسیار مهم برای کسب درآمد از یک اپلیکیشن، انتخاب صحیح پلتفرمی است که می خواهید اپلیکیشن را برای آن توسعه دهید . با توجه به این موضوع، در حال حاضر فروشگاه گوگل پلی یکی از قابل توجه ترین پلتفرم ها برای انتشار و توزیع اپلیکیشن های اندروید است .

این موضوع، مزایای بسیاری را برای توسعه دهندگان فراهم می کند که در کمتر جایی پیدا می شود . از جمله روش های مختلف برای اندازه گیری رشد و عملکرد برنامه در فروشگاه گوگل پلی که خاص است . برخی از آمارها بیانگر این موضوع هستند که توسعه دهندگان اندروید معمولاً با برنامه های خود در فروشگاه بازی حدود ۵۰۰۰ دلار درآمد دارند .

شیوه آپلود اپلیکیشن برای کسب درآمد در پلی استور

چگونه اپلیکیشن را برای کسب درآمد در پلی استور آپلود کنیم؟ برای شروع کسب درآمد اینترنتی ، در AppsGeyser  که کاملا رایگان است برنامه خود را ایجاد کنید . بعد از آن باید حساب توسعه دهنده Google Play را ایجاد کنید .

توجه کنید که برای آپلود اپلیکیشن در پلی استور هزینه ۲۵ دلاری لازم است که فقط یک بار به گوگل می پردازید . بعد از تأیید حساب خود، به کنسول دسترسی خواهید داشت و می توانید برنامه خود را آپلود کنید . همچنین بعد از آن هر تعداد برنامه اندروید را بخواهید، می توانید آپلود کنید .

استخزاج دلار از گوگل پلی ، پولسازی از گوگل ، کسب پول از گوگل پلی ، برنامه های پولی دلاری

راههای کسب درآمد از گوگل پلی

روش های متنوعی برای کسب درآمد اینترنتی با اپلیکشن یا برنامه های اندرویدی در پلی استور وجود دارد که برای بدست آوردن بالاترین درآمد، در داخل سیستم عاملAndroid  گنجانده شده است . این شیوه ها یا استراتژی ها را بررسی کنید و آنها را در برنامه خود اعمال کنید . برای کسب درآمد اینترنتی می توانید همزمان از یک یا چند استراتژی در برنامه Android خود استفاده کنید .

مهم ترین راههای کسب درآمد از گوگل پلی عبارتند از :

۱= کسب درآمد با خریدهای درون برنامه ای

اکثر برنامه های موجود در Google Play store شامل استفاده از خرید درون برنامه ای است . این برنامه گزینه قدرتمندی است که توسعه دهندگان برای استفاده در برنامه های اندرویدی استفاده می کنند .

خرید درون برنامه ای یعنی، برخی از ویژگی ها یا ویژگی های خاص در برنامه وجود دارد که پولی هستند . برای دسترسی به این ویژگی های خاص، کاربران از انواع مختلف روش های پرداخت برای خرید و به دست آوردن ویژگی مورد نیاز خود در برنامه استفاده می کنند .

اطمینان حاصل کنید که خرید درون برنامه ای، رضایت مشتری و مشارکت در برنامه ها را کسب می کند . یکی از نمونه های خرید درون برنامه ای، بازی Candy Crush است . این بازی حدود ۸۰۰ دلار درآمد کسب می کند .

خریدهای درون‌ برنامه‌ ای از رایج‌ ترین راههای کسب درآمد با اپلیکیشن است . بیشتر در بازی ها و برنامه های سرگرمی استفاده می شوند . ارائه اقلامی مانند پول نقد بازی، شخصیت‌ های جدید، لباس کاراکترها و غیره می‌ تواند به اندازه کافی مطلوب باشد تا کاربران برای آنها پول پرداخت کنند .

به این ترتیب می توانید برنامه خود را برای دانلود و لذت بردن رایگان نگه دارید، اما با آن درآمد کسب کنید . اگر برنامه یک بازی نیست، باز می توانید این گزینه را دنبال کنید . فرضا، می‌ توانید عملکردهای اولیه را به صورت رایگان ارائه دهید، اما برخی از ویژگی‌ها را پولی کنید و به کاربران اجازه خرید آن‌ ها را بدهید .

در سال‌ های اخیر اکثر کاربران نسبت به فروش درون برنامه‌ ای و تراکنش‌ های خرد بیزارند . مخصوصاً بازی‌ هایی که دارای آیتم‌ های پولی زیادی هستند، برچسب «پرداخت برای برنده شدن» دارند، ممکن است توسط برخی از کاربران رد شوند . برای این موضوع باید تعادل خوبی را پیدا کنید .

۲- کسب درآمد از تبلیغات درون برنامه ای

تبلیغات درون برنامه ای گزینه قدرتمند دیگری است که می تواند برای کسب درآمد از طریق برنامه های اندرویدی مورد استفاده قرار گیرد . شرکت های مختلفی خرید درون برنامه ای را ارائه می دهند. این شرکت ها از مدل های مختلفی استفاده می کنند که برای تبلیغات کاربرد دارند . یک مدل معروف به عنوان مدل پرداخت به ازای هر کلیک است . شرکت همکار معمولاً کمیسیون کمی از تبلیغات می خواهد .

طبق نظرسنجی ها، ۴۹ درصد از اپلیکیشن های موبایل دارای تبلیغات درون برنامه ای هستند . در حالی که در گذشته درآمدهای تبلیغاتی با مقداری حاشیه از خریدهای درون برنامه ای عقب بود، این شکاف هر سال کاهش می یابد . وجود این گزینه این امکان را می دهد که اپلیکیشن خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهید . بنابراین، می توانید تعداد بیشتری از کاربران را برای دانلود و آزمایش برنامه خود جذب کنید .

نکات کلیدی درآمد از تبلیغات درون برنامه ای

برخلاف گزینه خرید درون برنامه ای، کاربران برای لذت بردن از برنامه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهند داشت . تنها گفتن «بدون خرید درون‌ برنامه‌ ای» در توضیحات برنامه به تنهایی می‌ تواند موجب شود کاربران بیشتری برنامه را دانلود کنند . اگرچه این دو مقوله اصلا مقابل هم نیستند و می‌ توانید هم از فروش درون‌ برنامه‌ ای و هم تبلیغات با هم استفاده کنید تا با برنامه خود درآمد بیشتری را کسب کنید . اگرچه این کار هم نیاز به یک تعادل خوب و معقول دارد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که اعتدال کلید موفقیت در تبلیغات موبایلی است . به هیچ وجه، هر چند دقیقه یک تبلیغات غول پیکر قرار ندهید . این اقدام، کاربران را از کاری که می‌ خواهند انجام دهند منحرف می‌ کند و بر تجربه کاربر تأثیر بسیار منفی می‌ گذارد .

یکی از راه‌ هایی که کاربران را ترغیب می کند تبلیغات را تماشا کنند، ارائه پاداش برای تماشای ویدیو های تبلیغاتی است . می توانید اعتبار، کوپن یا آیتم های بازی را برای تماشای تبلیغات به کاربران ارائه دهید . به این ترتیب آنها به میل خود تبلیغات را تماشا می کنند و برای این کار احساس پاداش می کنند .

۳- کسب درآمد با فروش برنامه

مستقیم ترین شیوه برای کسب درآمد از فروشگاه گوگل پلی بدون هیچ شک و تردید، فروش اپلیکیشن است . اگر می خواهید کاربران برنامه پولی شما را به جایگزین های رایگان ترجیح دهند، باید خدمات بسیار بهتری نسبت به آن ها ارائه دهید . اگر بتوانید کاربران را مجاب کنید برنامه پولی شما بهترین و خاص ترین است، مستقیم ترین شیوه برای کسب درآمد از برنامه خود را پیدا کرده اید .

البته، موفقیت با برنامه های پولی کار آسانی نیست . اگر نتوانید مشکل مخاطبان هدف خود را حل کنید و آن را به بهترین نحو در مقایسه با دیگران انجام دهید، کاربران احتمالاً برنامه شما را انتخاب نخواهند کرد . نکته جالب اینکه کاربران iOS در مقایسه با کاربران اندرویدی تمایل بیشتری به خرید اپلیکیشن های پولی دارند .

۴- کسب درآمد با مدل اشتراک

برای کسب درآمد از گوگل پلی سعی کنید از مدل اشتراک برای برنامه استفاده کنید . استفاده از مدل اشتراک در داخل برنامه برای بسیاری از شرکت ها کاملا موفقیت آمیز بوده است . شرکت نت فلیکس نمونه ای از شرکت ها براساس مدل اشتراکی محتوا است . توصیه می شود مطالبی را به مخاطبان هدف ارائه دهید که مقداری ارزش برای کاربر تولید کند .

اگر برنامه شما دارای روال های تناسب اندام است، می توانید تمرینات خاص تری را برای کاربران مشترک خود ارائه دهید . یا اگر ویدیو یا موسیقی را پخش می‌ کنید، مشترکین ممکن است گزینه‌ های لیست پخش با کیفیت بهتر یا بیشتری دریافت کنند . اگر محتوا ایجاد می کنید و آن را در برنامه خود به اشتراک می گذارید، ممکن است به مشترکین اجازه دهید زودتر از کاربران رایگان به محتوای جدید دسترسی داشته باشند.

سعی کنید محتوای جالب و جذابی تهیه کنید تا کاربران دوست داشته باشند زمان بیشتری را روی برنامه صرف کنند . با درگیر کردن مخاطبان در استفاده از برنامه خود، می توانید از برنامه خود سود بالایی کسب کنید . در نهایت، برنامه شما ممکن است کمپین ها، کوپن ها یا تخفیف هایی را به مشترکین خود با هزینه ای اندک ارائه دهد . میزان درآمد به موازات تعداد مشترکین خواهد بود . بنابراین استفاده از مدل اشتراک برای برنامه می تواند راهی عالی برای کسب درآمد از گوگل پلی باشد .

۵- کسب درآمد با حامی مالی

استفاده از اسپانسر یا حامی مالی برای برنامه راهی هوشمندانه جهت کسب درآمد بیشتر از اپلیکیشن است . برای استفاده از حمایت مالی، ابتدا باید یک شرکت یا برند تجاری را پیدا کنید که از یک برنامه مشابه مانند شما در بازار استفاده می کند . پس از جستجوی شرکت و حمایت مالی آن ها، مشتریان شما افزایش می یابد .

خلاصه اگر بتوانید یک قرارداد حمایت مالی برای برنامه خود دریافت کنید، مزایای آن می تواند چندین برابر شود . یک حامی شناخته شده می تواند در تبلیغات برنامه به شما کمک کند . همچنین یک معامله و جلب حامی مالی خوب می تواند بسیاری از هزینه های طراحی، توسعه و بازاریابی را پوشش دهد، بنابراین درآمد شما افزایش می یابد .

۶- مدل درآمد فریمیوم

این حالت کسب درآمد از گوگلی پلی واقعا جالب و هیجان انگیز است . مدل Freemium سیستمی است که در آن سازمان‌ و شرکت های تجاری مختلف نسخه‌ های پیشرفته برنامه‌ های تلفن همراه خود را به مخاطبان هدف می‌ فروشند . به این ترتیب کاربران در ازای دریافت اپلیکیشن مبلغی را پرداخت می کردند . این یکی از سود آورترین و مطمئن ترین راه ها برای کسب درآمد از برنامه ها است .

ایده اصلی freemium این است که ویژگی های اصلی برنامه قفل هستند و فقط برای افرادی که می خواهند پول خود را صرف این ویژگی ها کنند، باز می شود .

راههای افزایش کسب درآمد از اپلیکیشن ها

هدف اصلی از ارائه برنامه های کاربردی و اپلیکیشن ها کسب درآمد بیشتر می باشد . لذا برای افزایش درآمد موارد زیر توصیه می شود :

۱- ساخت برنامه سازگار با دستگاههای مختلف

توصیه می شود برنامه ای ایجاد کنید که روی چندین دستگاه اجرا شود . تصور کنید برنامه ای ایجاد کرده اید و فقط در تلفن های همراه قابل اجرا است . مطمئناً کاربرانی که از برنامه های کاربردی روی کامپیوتر خود استفاده می کنند، این برنامه را از دست خواهند داد .

یک راه حل ساده برای افزایش مخاطبان برنامه، سازگاری آن با دستگاه های مختلف است . مهم است که همه کاربران به همه برنامه ها دسترسی داشته باشند . اپلیکیشن خود را به گونه ای ایجاد کنید که گرافیک و سایر امکانات آن با اجرا در چندین دستگاه بدون در نظر گرفتن اندازه، وضوح و نسخه های آن سازگار باشد .

۲- تحقیق در مورد رقبا

برای کسب درآمد دلاری از اینترنت و همچنین درآمد ارزی بیشتر از گوگل پلی حتما در مورد رقبای خود تحقیق کنید . در دنیای اپلیکیشن های اندروید، رقبای مختلفی در بازار اندروید حضور دارند . برای موفقیت یک اپلیکیشن، حتما در مورد اپلیکیشن های رقابتی که در رقابت با اپلیکیشن شما در پلی استور قرار می گیرند، تحقیق کنید .

توجه کنید که برای کسب درآمد دلاری و موفقیت در بین رقبای مختلف، باید اپلیکیشن هایی با ویژگی های جذاب و منحصر به فرد بسازید که برای مخاطب هدف جدید و جذاب باشد . حتما باید ویژگی های جدیدی را برای برنامه خود ایجاد کنید که برای کاربران بسیار مفید بوده و علاقه کاربران را به استفاده از برنامه جلب کند .

تجربه ثابت کرده، انجام تحقیقات مناسب در مورد رقبا و ایجاد اپلیکیشنی که جلوتر از رقبا باشد، راه مطمئنی برای کسب درآمد از گوگل پلی با انتشار اپلیکیشن است .

۳- سرمایه گذاری در دسته های پولساز

اگر واقعا به دنبال کسب درآمد دلاری مستمر و دائمی هستید باید وقت خود را صرف تحقیق در مورد دسته های سودآور برنامه های اندروید کنید . یکی از مهمترین نکات در ایجاد یک اپلیکیشن، اطمینان از وجود نیاز آن در بازار است . اگر برنامه ای بدون مخاطب هدف ایجاد کنید، هیچ راهی برای موفقیت چنین برنامه ای وجود ندارد .

قبل از ایجاد یک برنامه کاربردی ، توجه به سرمایه گذاری در وقت و تحقیق مناسب در جستجوی جایگاه سودآور بازار اندروید بسیار مهم است . برخی از مهم ترین دسته بندی های سودآور رایج برنامه های کاربردی اندروید عبارتند از:

– مجموع برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی

– برنامه مرتبط با موسیقی

– دسته برنامه های کاربردی اختصاص داده شده به اهداف سرگرمی

– بازی ها

–  برنامه های کاربردی تجاری و مالی

کسب درآمد دلاری از بازی ها

آیا تاکنون به ذهن تان خطور کرده که  بازی های پولی انجام دهید؟ همان طور که در بالا اشاره شد بازی ها یکی از دسته های محبوب و سودآور در دسته بندی برنامه های کاربردی اندروید می باشند . اصولا بازی کردن همیشه سرگرم کننده و مفرح است ولی می توان از این جنبه سرگرمی هم پولسازی کرد .

همه علاقمندان بازی های آنلاین، خارج از منزل می توانند از انجام بازی های نقدی استفاده کرده و درآمد کسب کنند . این بدان معنا نیست که از کار اصلی خود دست کشیده یا ساعات زیادی را به انجام بازی اختصاص دهید . حتی اگر منتظر نشسته اید و می خواهید وقت خود را بگذرانید، می توانید بازی کنید و درآمد دلاری کسب کنید .

شاید این سوال برایتان مطرح شود که، آیا بازیکنان پول نقد واقعی دریافت می کنند؟ جواب مثبت است . تعداد شرکت هایی که مایلند در هنگام انجام بازی ها پول نقد واقعی پرداخت کنند بسیار زیاد است . نکته جالب اینکه این بازی ها کاملا رایگان هستند . لذا بدون نیاز به هزینه کردن، فقط بازی کنید و برنده شوید .

بیشتر شرکت ها از طریق پی پال PayPal پول پرداخت می کنند . اگر حسابی ندارید یک حساب PayPal  ایجاد کنید و شروع به کسب درآمد دلاری از طریق بازی کنید . برخی از کاربران با PayPal روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار درآمد کسب می کنند .

معرفی چند بازی موبایلی پولساز

اگر عاشق بازی های آنلاین هستید، می توان ادعا کرد که بازی های آنلاین بهترین راه برای سرگرمی است . اما آیا تا به حال به این فکر کرده ایده که می توان علاوه بر سرگرمی از این بازی ها کسب درآمد دلاری هم داشت ؟ بله درست شنیده اید . همان طور که در بالا گفته شد،  افراد زیادی هستند که فقط از راه بازی های اینترنتی ، کسب درآمد دلاری دارند .

در ادامه این مقاله سایت پول یابی به معرفی بازی های موبایلی معروف پرداخته می شود تا بتوانید از طریق آن ها کسب درآمد دلاری داشته باشید. توجه کنید که این بازی های موبایلی در سال ۲۰۲۱ بسیار پولساز و پرطرفدار بوده اند . برخی از معروف ترین بازی های موبایلی برای کسب درآمد دلاری عبارتند از:

۱- WEALTH WORTH

اگر دوستدار بازی های ذهنی یا بازی های کلمه ای هستید، اپلیکیشن WEALTH WORTH برایتان مناسب می باشد . چنانچه به اندازه کافی باهوش باشید به شما جایزه می دهد . جدول کلمات متقاطع آنلاین بدون شک بهترین بازی است که می توانید امروزه در اینترنت از این طریق پول کسب کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مسائل تبلیغات گوگل ادسنس

هر کسی که بالای ۱۸ سال باشد می تواند در هر زمان بازی WEALTH WORTH را انجام دهد . امکان بازی در هر زمان و مکانی، موجب محبوبیت بیشتر آن در بین بازیکنانی می شود که به آنها فرصت می دهد تا ۳۰۰۰ دلار برنده شوند .

۲- اپلیکیشن PlayAndWin

اگر به سایت playandwin.co.uk نگاهی بیندازید متوجه می شوید که بهترین وب سایت بازی انگلیس است . این سایت بازی های رایگان ارائه داده و به شما فرصتی برای برنده شدن جوایز واقعی می دهد . بازی هایی مانندYatzy ، Ludo ، Mahjong ،  Pow و موارد دیگر را انجام دهید . همچنین می توانید در مسابقات شرکت کنید و لذت زیادی ببرید .

۳- paid game player

با اپلیکیشن Paid Game Player  پول رایگان دریافت کنید . این شبیه Swagbucks است . ۶۰۰ بازی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید . این بازی به اعضای خود ۲۵۰۰۰۰ دلار پول نقد جایزه می دهد . علاوه بر این ، این وبسایت به شما امکان می دهد با بررسی بازی آنلاین، آزمایش محصولات نام تجاری، مراجعه به دوستان و تکمیل نظرسنجی ها، برای کسب درآمد بیشتر با سایر کاربران رقابت کنید .

این سایت دو عضویت متفاوت وجود دارد . ابتدا بازی های محدودی را برای عضویت رایگان یا حق بیمه انجام می دهید . به محض عضویت یا حق بیمه، نسخه کامل بازی و ضریب پاداش ۲ برابر دریافت خواهید کرد . هنگام ثبت نام در نسخه بهتر آن، ۱۰۰۰ امتیاز نیز دریافت می کنید .

۴- بازی Bingo4Money

این بازی شگفت انگیز، پول نقد اضافی را در انجام بازی های Bingo به شما هدیه می دهد . تقریبا ۳۰۰ بازی جذاب در دسترس است . بنابراین می توانید براساس سلیقه خود انتخاب کنید . بهترین و جالب ترین نکته این است که هنگام ثبت نام ۲۵ دلار دریافت می کنید .

۵- CORPORATION MASTER

در اپلیکیشن CORPORATION MASTER نکته مهم این است که پول بدست آمده در این بازی به پول نقد واقعی تبدیل می شود . بازی Corporation master مهارت های مدیریتی و تجاری شما را آزمایش می کند .

۶- Cash Dazzle

این وب سایت انبوهی از بازیها را ارائه می دهد . برای بدست آوردن نکاتی که پس از برنده شدن به آنها دسترسی دارید، بازی های رایگان انجام دهید . نکته جالب اینکه، جوایز بسیار زیادی در دسترس است . هرچه بیشتر بازی کنید، شانس بیشتری برای برنده شدن دارید .

بازی Cash Dazzle به شما امکان می دهد تمام پولها را برنده شوید . مبلغ نقدی همچنان افزایش می یابد تا اینکه کسی برنده شود .

۷- بازی slingo

جالب است بدانید که slingo یک بازی آنلاین رایگان با پول است که به شما پول واقعی می دهد . از آنجا که عضویت رایگان در سراسر جهان را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با مردم در همه جا رقابت کنید .

زمان یا طول اکثر مسابقات یک ساعت است و هزینه آنها تقریبی می باشد . بازیکنی که امتیاز بالاتری داشته باشد و بهترین امتیاز تجمعی را کسب کند، برنده تمام پولها می شود .

۸- بازی xy

بازی های XY این امکان را می دهند که از بازی های موجود در کنسول خود استفاده کنید، اما باید بازیکنان دیگر را به چالش بکشید . برنده شدن در یک مسابقه به شما این امکان را می دهد که یک جایزه بزرگ نقدی کسب کنید . آنها برنده را در آخر هفته یا ماه انتخاب می کنند .

۹- بازی چند وجهی quick rewards

این بازی در واقع گزینه ای چند وجهی است که به شما کمک می کند جوایز بیشتری کسب کنید . می توانید بازی کنید یا کارهای مختلفی مانند تماشای فیلم، نظرسنجی، بازدید از وبسایت ها، خرید و تکمیل پیشنهادات را انجام دهید .

۱۰- بازی world winner

اپلیکیشن world winner به شما امکان می دهد به صورت نقدی بازی کنید . به مسابقه های مختلف مانند کازینو، بازی، نمایش های بازی و سایر بازی های کلمه ای بروید . جایزه برنده، هر روز ۵۰۰۰۰۰ دلار در بازی های مسابقات است .

۱۱- gamezop

اپلیکیشن gamezop یکی از بهترین بازی ها برای سرگرمی افراد مختلف است . پول برنده شده توسط Paytm قابل برداشت می باشد .

۱۲- Skill4Win

اپلیکیشن Skill4Win به بازیکنان این امکان را می دهد تا با پول نقد، بازی کنند . این محبوب ترین بازی بیلیارد جیبی ۸ توپی است . پول نقد نقش اصلی را در این بازی دارد  و علاوه بر آن، بازی رقابتی است .

۱۳- prime slots

در اپلیکیشن prime slots بیش از ۱۵۰ بازی در حال چرخش موجود است که دارای گرافیک شگفت انگیز و بسیاری از ویژگی های خاص می باشد . بازیکنان می توانند برنده نهایی €۰۰۰،۰۰۰،۱  باشند .

۱۴- بازی swoo

در اپلیکیشن swoo با انتخاب هر بازی و انجام دادن آن بازی ، جوایز نقدی برنده می شوید . این سایت با داشتن ۶ بازی زنده بی نظیر و ۲۰ بازی روزانه به بازیکن امکان می دهد تا با بازیکنان دیگر رقابت کند .Trivia ، Bingo ، Candy Krack برخی از بازی های محبوب، از این دسته هستند .

برنامه سنجش مخاطبان گوگل

در این برنامه با اندازه گیری مخاطبان گوگل جایزه دریافت می کنید . تیم های مدیریت مخاطب با نظارت بر روی تلفن همراه، مرورگر اینترنت و تلویزیون شما، عملکردتان را بررسی می کنند . در هر نظارت چندین نفر امتحان  می شوند و می توانید در این آزمایش ها شرکت کنید و از این روش، اقدام به کسب درآمد دلاری از گوگل کنید .

اگر به طور مستمر و مداوم از اینترنت استفاده می کنید و تلویزیون هوشمند دارید و پیگیر برنامه ها هستید، شانس بیشتری دارید . این سیستم چگونه کار می کند؟ وقتی قبول می کنید که در این مطالعه و آزمایش شرکت کنید، باید برنامه ای برای سنجش فعالیت های شما بر روی موبایل و… نصب شود .

از طریق این برنامه برخی از داده های شما با گوگل به اشتراک گذاشته می شود . اطلاعاتی مانند کوکی ها، سایت ها و برنامه هایی که شما در طول روز استفاده می کنید . در هر حال این هم یک نوع شیوه کسب درآمد به دلار می باشد که می توانید امتحان کنید .

خلاصه راههای کسب درآمد از سیستم گوگل پلی

آنچه که در این مقاله سایت پول یابی ارائه شد کاملا قابل اجرا بوده و در ایران افراد زیادی هستند که از این شیوه ها استفاده می کنند . البته به دلیل تحریم و مشکلات انتقال درآمد یک سری مشکلات جانبی وجود دارد که آن هم با ترفندهایی قابل حل می باشد . در ادامه برخی ابهامات و نکات جهت کسب درآمد از گوگل پلی خلاصه بیان می شود :

۱- روش های کسب درآمد از برنامه های Android

چندین روش معروف برای کسب درآمد از برنامه Android وجود دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:  خرید درون برنامه ای، تبلیغات درون برنامه ای، اشتراک، فرمیوم، حمایت مالی .

۲- شیوه کسب درآمد با آپلود برنامه در Google Play store

با انتخاب یکی از روش های کسب درآمد زیر می توانید پس از آپلود برنامه خود درGoogle Play store درآمد کسب کنید :

– خریدهای درون برنامه ای ارائه دهید .

– برای امکان  دسترسی مردم به برنامه خود ماهیانه هزینه دریافت کنید .

– برای پوشش هزینه ها، با ایجاد ویژگی های بهتر در اپلیکیشن، یک حامی مالی پیدا کنید و تبلیغات آنها را در برنامه خود نشان دهید .

۳- بهترین راه کسب درآمد از گوگل پلی استور

تجربه افراد فعال در این زمینه ثابت کرده که، تبلیغات درون برنامه ای محبوب ترین و سودآورترین روش کسب درآمد از برنامه های گوگل پلی است . با نمایش تبلیغات بنر و گرفتن کلیک ، توسعه دهندگان می توانند به راحتی ۱۰۰۰ دلار و حتی بیشتر در ماه درآمد دلاری کسب کنند .

۴- شیوه آپلود برنامه در گوگل پلی برای کسب درآمد

برنامه خود را در Geyser apps ایجاد کنید، این برنامه رایگان است . در ادامه باید حسابGoogle Play Developer ایجاد کنید . برای شروع کار، باید یک بار هزینه ۲۵ دلار به Google بپردازید، پس از آن می توانید هر تعداد برنامه Android را آپلود کنید . این پرداخت برای اولین و آخرین بار صورت می گیرد و دیگر نیازی به پرداخت های مجدد نیست . پس از تأیید حساب خود، به کنسول دسترسی پیدا خواهید کرد و می توانید برنامه خود را آپلود کنید .

۵- میزان کسب درآمد از برنامه خود در google play store

میزان کسب درآمد دلاری در گوگل پلی بستگی به کاربردی بودن ، جذابیت، تعداد کاربران ، شیوه کسب درآمد و… دارد . ولی توسعه دهندگان موفق اندروید با برنامه های اندرویدی خود در play store، حدود ۵۰۰۰ دلار و بیشتر درآمد کسب می کنند .

سخن پایانی کسب درآمد از گوگل پلی

به دلیل رشد و توسعه سریع گوشی های هوشمند، امروزه برنامه نویسی موبایل یکی از پرسود ترین تخصص های زبان برنامه نویسی دنیا محسوب می شود . افرادی که به برنامه نویسی اندروید آشنایی دارند به راحتی می توانند کسب درآمد دلاری از گوگل پلی را تجربه کنند .

البته هر توسعه دهنده حرفه ای موبایل که قصد انتشار اپلیکیشن های اندروید خود، در مارکت جهانی یعنی گوگل پلی استور را دارد باید با قوانین سفت و سخت گوگل به طور کامل آشنا باشد . گوگل درآمدزایی بالایی دارد ولی حذف شدن اپلیکیشن یا حساب کاربری در صورت تخلف ، اجتناب ناپذیر است . لذا توصیه می شود با رعایت قوانین اقدام به کسب درآمد دلاری از گوگل پلی کنید .

چندین میلیون برنامه اندرویدی در Google Play store وجود دارند که در حال درآمدزایی می باشند . برای کسب درآمد از play store، باید برنامه ای که ارزشمند و مفید است و در بازار خواهان دارد را ارائه دهید .

نکته پایانی کسب درآمد از گوگل پلی اینکه، انتشار برنامه در گوگل پلی برای برنامه نویسان اندرویدی گزینه ای بسیار هوشمندانه جهت معرفی اپلیکیشن و کسب درآمد دلاری حداکثری است ولی هر برنامه ای مناسب نیست . باید با تحقیق در مورد برنامه های مناسب رقابتی و جایگاه سودآور در بازار اندروید، یک برنامه موفق اندرویدی ایجاد کرد . پس از ساخت و انتشار برنامه، با استراتژی های مختلف می توان برای درآمدزایی از برنامه های اندرویدی در گوگل پلی استفاده کرد .

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.