کسب درآمد اینترنتی با مجله اینترنتی

از شیوه های اصولی و خاص، کسب درآمد اینترنتی با مجله اینترنتی می باشد که هم جزو مشاغل خانگی محسوب شده و هم می تواند در شرکت و یا جاهای دیگر راه اندازی شود. عده ای این کار را جزو مشاغل و کسب درآمدهای ساده و راحت می دادند در حالی که چنین نیست و حتما باید دارای ایده و فکر بود تا در این زمینه موفق شد .

راه اندازی مجله اینترنتی با هدف کسب درآمد، به صورت فردی و یا تیمی می تواند شکل بگیرد و این بستگی به اهداف ترسیم شده برای کار می باشد . در هر حال افراد زیادی هستند که در دنیا از جمله در ایران به کسب درآمد اینترنتی با مجله اینترنتی می پردازند و در سایت پول یابی قصد بررسی این موضوع را دارم. (نگاه کنید به مقاله:بازاریابی مقاله ای ارزان ترین راه کسب درآمد)

مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی با مجله اینترنتی

برای راه اندازی کسب درآمد اینترنتی با مجله اینترنتی، باید با ترسیم اهداف مشخص و برنامه ریزی مدون اقدام کنید تا کسب و کار موفق اینترنتی با درآمد مناسب راه اندازی کنید. بدون داشتن برنامه و توجه به مراحل راه اندازی اصولی یک کسب و کار، موفقیتی حاصل نخواهد شد.

مجله اینترنتی ، ساخت مجله اینترنتی، کسب درآمد از مجله اینترنتی

لذا برای موفقیت در کسب درآمد از طریق مجله اینترنتی مراحل زیر باید رعایت شود:

۱- راه اندازی سایت و وبلاگ

برای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با مجله اینترنتی ، باید یک محل و یا مکان مشخصی برای ارسال مطالب وجود داشته باشد. لذا راه اندازی سایت و وبلاگ توصیه می شود البته وبلاگ به دلیل محدودیت ها و اینکه صاحب آن شخص دیگری می باشد و هر لحظه ممکن است تعطیل شود و یا مدیر سایت به دلایلی، وبلاگ شما را مسدود کند توصیه نمی شود.

راه اندازی سایت بهترین گزینه است. برای این کار می توانید طراحی اختصاصی سفارش دهید و یا از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید  که هیچ هزینه ای ندارد و خودتان می توانید با دیدن فیلم و مطالب آموزشی آن در اینترنت، خودتان راه اندازی کنید.

۲- انتخاب موضوع جذاب و پرطرفدار

برای ایجاد مجله اینترنتی شما نمی توانید هر موضوع دلبخواه را انتخاب کنید. لذا توصیه می شود موضوعات پرطرفدار و جذاب اینترنتی که خواهان زیاد دارد و کاربران همیشه به دنبال آنها می باشند را انتخاب کنید. انتخاب موضوع مناسب برای مجله و تمرکز بر روی آن، در واقع قدم محکم و اساسی برای جهش و پیشرفت در کسب درآمد اینترنتی می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایجاد تغییرات در روش کسب درآمد

موضوعات پرطرفدار زیاد می باشد و می تواند اخبار روز تکنولوژی ، اخبار بازیگران و هنرمندان، مطالب درباره فیلم و سریال ها، بازی های کامپیوتری، موضوعات درباره بانوان (آشپزی،،پوشاک، دنیای مد، لوازم بهداشتی و آرایشی، دکوراسیون منزل و…)، کسب درآمد از اینترنت، مطالب علمی و سرگرمی، خودرو و… باشد . با کمی تحقیق در اینترنت و نیز زمینه تخصصی و علایق خود می توانید موضوع مناسب را انتخاب کنید.

۳- شیوه تولید محتوا برای مجله اینترنتی

اگر سایت و موضوع پرطرفدار را انتخاب کردید مرحله سوم، چگونگی تولید محتوا برای مجله اینترنتی می باشد. در واقع تولید محتوا از این نظر اهمیت دارد که ترافیک و بازدید به سمت شما را از طریق موتورهای جستجو ممکن می کند. از اینرو به دنبال یادگیری چگونگی یافتن محتوا و گردآوری آنها، انتشار صحیح  ، نحوه پست دهی و مهارت های اولیه یک وبمستر باشید.

البته این مهارت ها در کوتاه مدت به دست نمی آید و بسیاری از مدیران مجلات اینترنتی ، با آزمون و خطا یاد گرفتند. هدف اصلی از مجله اینترنتی کسب بازدید کننده می باشد لذا محتوای تخصصی و جذاب، جزء جدانشدنی از مجله های اینترنتی می باشد و افرادی که بتوانند در گوگل رتبه بالاتر به دست بیاورند و یا با انتشار مطالب بازدیدکننده بالا جذب کنند در واقع برنده می باشند.

الزامات کسب درآمد اینترنتی با مجله اینترنتی

برای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی باید قواعد و قوانینی را رعایت کنید تا در کارتان موفق باشد. اگر به فکر بازدیدکننده از طریق موتورهای جستجو هستید اصلا به فکر کپی برداری و ارسال مطالب تکراری نباشید چون هیچ نتیجه درازمدت به همراه ندارد. حتی اگر هم در کوتاه مدت بازدیدکننده جلب کنید ولی پایدار نیست و سایت شما شاخص نخواهد بود و در میزان متوسطی از رشد متوقف خواهد شد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  هفت ویژگی بیت کوین

پس وقت خود را با کپی برداری هدر ندهید. مطالب باید حتما جذابیت داشته و تولیدی باشد. برای این کار، می توانید با تحقیق و پژوهش و یا ترجمه از مطالب سایت های خارجی تولید محتوا کنید. برای سرعت بخشی در کار و اینکه مجله اینترنتی را پربار کنید تشکیل یک تیم و گروه دهید در انتخاب تیم، افراد همفکر و همراه را انتخاب کنید تا درآینده دچار مشکل نشوید.

برخی مهارتهای فنی اولیه مثل چگونگی ارسال پست و سئوی مطالب( بهینه سازی برای موتورهای جستجو) را یاد بگیرید تا مطالب شما راحت تر در موتورهای جسنجو ایندکس شود و ترافیک بیشتری جذب کنید.

شیوه کسب درآمد اینترنتی با مجله اینترنتی

اگر سایتتان بازدیدکننده مناسب جذب کرد به مرور می توانید کسب درآمد را با شیوه های مختلف شروع کنید. ساده ترین وراحت ترین شیوه کسب درآمد اینترنتی، جذب تبلیغات اعم از تبلیغات بنری ، تبلیغات لینک ، رپورتاژ آگهی ، پاپ اپ و… می باشد. راه دوم و بهترین شیوه، فروش محصولات و خدمات است که پایداری و درآمد زیادی دارد این محصولات می تواند فیزیکی ، دانلودی و اموزشی باشد.

اگر محصولات تولیدی ندارید می توانید اقدام به بازاریابی و همکاری در فروش برای دیگران کنید . توصیه می شود برای فروش محصول برای خودتان و یا بازاریابی برای دیگران، کالا و خدماتی را انتخاب کنید که با موضوع مجله اینترنتی شما همخوانی داشته باشد. فرضا موضوع مجله شما زنان  است روی محصولات و خدمات آرایشی و بهداشتی، مد ، لباس و…. که تناسب با موضوع بانوان دارد متمرکز شوید.

شکل ساخت و ویژگی مجله اینترنتی

مجلات اینترنتی ماهیتا مثل مجلات کاغذی دارای صفحات زیاد، مقالات متعدد ، موضوعات متنوع ، تصاویر زیاد و… می باشد. شاید تنها تفاوت مجله اینترنتی با مجله های معمولی در ظرفیت های گرافیکی و کامپیوتری موجود در مجلات اینترنتی باشد. اطلاع رسانی آنلاین مهمترین انگیزه مجله اینترنتی می باشد لذا ظاهر سایت باید سبک باشد و بسته به نوع مجله، موضوعات آن دسته بندی شود تا جستجو و فعالیت در سایت راحت باشد.

از نظر طراحی، قابلیت خاص در نظر گرفته شود مثلا با ایجاد طراحی های مدرن ۳ بعدی، کاربران با کلیک کردن بتوانند ورق بزنند.  قسمت آرشیو مطالب(هفتگی، ماهیانه و سالانه) و سیستم جستجو مجله کامل باشد. سرعت و حجم سایت مناسب باشد در ضمن سایت بهینه سازی شده و نسخه الکترونیکی مجله در ازای پرداخت وجه هم داشته باشد. فروش حق اشتراک مجله هم مناسب بوده و موجب کسب درامد اینترنتی می شود.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

5 دیدگاه

  1. سلام. وقتتون بخیر
    اگر یه مجله ی اینترنتی داشته باشیم که بخوایم توی سایت خودمون، فایل الکترونیکیش رو به فروش برسونیم، نیاز به مجوز خاصی هست؟

    • سایت پول یابی

      سلام و درود
      اگر صاحب مجله الکترونکی خودتان باشید برای کسب درآمد از اینترنت هیچ مشکلی ندارید و می توانید به هر طریقی که می خواهید به فروش برسانید . تاکید می شود، اگر تولید کننده و صاحبش خودتان هستید و کسی مدعی مالکیت آن نباشد.
      اما برای فروش بیشتر و اینکه کسب و کارتان دارای اعتبار نزد مخاطبان و کاربران اینترنتی باشد توصیه می شود که اینماد یا نماد صنعت ، معدن و تجارت را بگیرید و در سایتتان قرار دهید این کار موجب اعتماد و اطمینان کسب و کارتان نزد کاربران می شود
      البته گرفتن اینماد اختیاری است و فقط برای برخی کسب و کارهای خاص اجباری می باشد.
      با آرزوی موفقیت

      • خیلی ممنون از توضیحات و راهنمایی تون

        اونوقت اگر بخوایم یه امکانی بذاریم، که درصورتی که کسی دوست داشت، نسخه ی پرینت شده ی کار ما رو سفارش بده و ما براش بفرستیم، اشکالی نداره؟ یعنی میشه بدون مجوز خاصی اینکارو کرد؟
        چون ما قرار نیست توزیع و پخش گسترده و رسمی داشته باشیم. بیشتر مثل یه کار شخصی و جمع و جوره که حالا اگر یکی مطالعه ی پی دی اف براش سخت بود، بتونه نسخه ی پرینت شده رو بخونه.

        با تشکر و سپاس فراوان

        • سایت پول یابی

          سلام و درود
          شما اگر بخواهید چاپ انبوه کنید باید به یک انتشاراتی بدهید و مجوز انتشار از فرهنگ و ارشاد بگیرید ضمن اینکه دو نسخه آن را هم باید برای کتابخانه ملی هم بفرستید
          برای این شیوه کاری نیازی به پیموندن آن مسیر طولانی نیست البته اگر دوست داشتید می توانید به ارشاد بروید و مجوز نشر آن را بگیرید
          می توانید در کنار فایل دانلودی پیشنهاد ارسال چاپی آن را هم قرار دهید و چنانچه کاربری قصد داشت آن را سفارش بدهد و مشکلی نداشته باشد.
          چون کار شخصی هست خودم قبلا جزوات پرحجم زیادی را پست کردم و مشکلی پیش نیامد ولی فایل دانلودی یا دیجیتالی برای کسب درآمد راحت و بهتر است چون هزینه های جانبی ، معطلی و رفتن به پست و… را ندارد و ممکن است بعد از ارسال از کیفیت چاپ و نحوه ارسال کاربر ناراضی شود تجربه هم ثابت کرده که کاربران اشتیاق بیشتری به خرید فایل دارند تا کتاب.
          موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.