کسب درآمد از ابزارهای مفید اینترنتی

انتخاب عنوان کسب درآمد از ابزارهای مفید اینترنتی شاید برایتان تعجب آور باشد و در نگاه اولیه تصور کنید منظور از ابزارهای اینترنتی مانند وسایل و ابزار تعمیرات مثل آچار ، انبردست و… باشد ؟ البته به نوعی این پیام را می رساند و تا حدودی هم درست است چون در اینترنت هم نیاز به برخی ابزار و وسایلی است تا کار را برای کاربران اینترنتی تسهیل کند.

عده ای از این ابزار و وسایل برای کسب درآمد اینترنتی استفاده می کنند و اتفاقا خیلی هم موفق هستند . بیشتر این ابزارها کاربردی بوده و به نوعی در رفع نیاز اصلی و یا جانبی کاربران اینترنتی موثر می باشند. لذا برای افزایش دانش و آگاهی، در سایت پول یابی چگونگی و شیوه کسب درآمد از ابزارهای مفید اینترنتی آموزش داده می شود.

معرفی ابزارهای مفید اینترنتی

منظور از کسب درآمد از ابزارهای مفید اینترنتی ، ارائه مجموعه وسایل، ابزارها، نرم افزارها، کدها، ارائه امکانات و خدمات، محصولات و… است که برای کاربران اینترنتی سودمند بوده و مورد نیاز آنها می باشد و یا برای بهبود، تکمیل، رشد و یا رفع مشکلشان کاربرد دارد. خلاصه هر امکان و وسیله ای که به نوعی مستقیم و یا غیرمستقیم در اینترنت مورد نیاز کاربران برای سایت ، وبلاگ و یا کارهای دیگر است، گفته می شود.

ابزارهای مفید اینترنت ، کسب درآمد با ابزارهای اینترنتی

این ابزارهای مفید می تواند شامل مواردی مثل: ایمیل موقت، قالب وبلاگ و سایت، آمارگیر برای سایت و وبلاگ، کوتاه کننده لینک (نگاه کنید به مقاله:درآمد اینترنتی با کوتاه کردن لینک)، آپلودسنتر ، کدهای اچ تی ام ال ، بررسی سئو سایت، ابزارها و کدهای ساعت و هواشناسی و… می باشد. ارائه این ابزار به صورت رایگان، افراد زیادی به ویژه صاحبان سایت و وبلاگ را به طرف سایت کشانده و از این طریق ترافیک بالایی به دست می آید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از سایت ebay

شیوه کسب درآمد از ابزارهای مفید اینترنتی

حالا سوال این است که شیوه کسب درآمد از ابزارهای مفید اینترنتی چگونه می تواند باشد؟ اول از همه باید دارای یک سایت مناسب باشید تا از طریق آن سایت این ابزارهای مفید اینترنتی را ارائه دهید . برای راه اندازی سایت می توانید اسکریپت های آماده ای که در اینترنت وجود دارد را تهیه و آن را شخصی سازی کنید و یا می توانید سفارش یک سایت اختصاصی بدهید.

هزینه راه اندازی سایت با توجه به نوع امکاناتی که قصد راه اندازی و ارائه به کاربران دارید فرق می کند. اگر دنبال سایت با ارائه امکانات محدود هستید هزینه کم بوده و با اسکریپت های کاربردی می توان شروع کرد ولی اگر قصد راه اندازی سایت با امکانات خاص دارید یقینا باید سرمایه گذاری بیشتری کنید تا از نظر ارائه ابزارهای اینترنتی، شاخص و خاص باشید، لذا باید طراحی اختصاصی سفارش دهید.

راهکار کسب درآمد از ابزارهای اینترنتی

اصل مهم در کسب درآمد از اینترنت داشتن صبر و پشتکار می باشد بنابراین نباید انتظار درآمد اینترنتی بالا در کوتاه مدت را داشت. برای تحقق کسب درآمد باید ترافیک سایتتان را افزایش دهید برای این کار می توانید تبلیغات اینترنتی سفارش دهید که هزینه بر می باشد و در درازمدت شاید نتوانید ادامه دهید.

بهترین شیوه کسب درآمد، ارائه ابزار های مفید است که نمونه آن کمتر وجود دارد و یا ابزارهای ارائه شده توسط شما، کاملتر و بهتر می باشد. انجام این کار بهترین روش برای تبلیغ کارتان می باشد. برای اطلاع از این موضوع به سایت های همکار بروید و یا رتبه آلکسای این سایت ها را بررسی کنید تا متوجه شوید چه ابزار هایی مورد استقبال کاربران بوده و از آن بیشتر استفاده کردند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای افزایش فروش اینترنتی

نکات کلیدی برای افزایش کسب درآمد اینترنتی

سعی کنید در ارائه ابزار ، مفید بودن، خاص بودن و جدید بودن را ملاک کار قرار دهید. نیاز کاربران اینترنتی را بشناسید و بر اساس آن اقدام به ارائه ابزار کنید. از کپی کاری ابزار دیگران پرهیز کنید مگر اینکه توسعه داده و آن را به روز تر کرده باشید.

می توانید نرم افزارهای خارجی را بومی سازی کنید و به کاربران اینترنتی ایرانی بدهید. در کنار ارائه ابزارهای اینترنتی رایگان و با افزایش ترافیک ، می توانید برخی امکانات را پولی ارائه دهید و یا سفارش تبلیغات و بازاریابی کنید و اینگونه کسب درآمد کنید.

فعالیت در این زمینه نیاز به مهارت و تخصص دارد و هر چه مهارت و تخصص شما در طی کار، بیشتر شود به همان میزان هم کسب درآمد اینترنتی هم افزایش می یابد

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.