ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی

ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی

در کسب و کار اینترنتی با تمام فراز و فرودهایش، ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی با هم همیشه بوده و تاثیر گذار روی یکدیگر هستند . به نظر کارشناسان ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی دو بال یک کسب و کار اینترنتی هستند. ارسال ایمیل انبوه تجاری ، به دنبالش کسب درآمد اینترنتی را به همراه می آورد.

در تعریف ایمیل مارکتینگ باید گفت ارسال ایمیل یا نامه های الکترونیکی انبوه با هدف تجاری و جهت کسب درآمد و یا جذب بازدیدکننده و مشتری انجام می گیرد. در واقع ایمیل مارکتینگ تبلیغ کسب و کار اینترنتی و یا غیر اینترنتی از طریق ارسال نامه الکترونیک یا ایمیل می باشد.

البته امروزه با توسعه روش های دیگر تبلیغات و راههای نوین جذب مشتری و بازدیدکننده ، از اهمیت ایمیل مارکتینگ کاسته شده است با این حال این روش یکی از ابزارهای مهم در توسعه کسب و کار اینترنتی می باشد. ( افزایش کسب درآمد با ایمیل اختصاصی)

ارتباط ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی

با وجود کاسته شدن اهمیت ایمیل مارکتینگ و نیز استفاده نامناسب برخی افراد در سالیان گذشته از این ابزار تاثیر گذار، باز می توان روی ارسال ایمیل انبوه حساب باز کرد. شاید تاثیر عالی گذشته را نداشته باشد ولی بی تاثیر هم نیست . اگر ارسال ایمیل هدفمند و با برنامه باشد بازدیدکننده و مشتری را به سایت کشانده و این ورود مشتری می تواند به خرید کالا و خدمات شما منجر شود که در نهایت این موضوع موجب افزایش کسب درآمد اینترنتی می شود.

در اینجا قصد دارم تا ضمن اشاره به ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی به چگونگی استفاده از این ابزار قدیمی در فروش بیشتر اشاره کنم:

اهمیت ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی

هیچ چیز در دنیا نمی تواند دائمی باشد و چه بسا که به مرور تضعیف و یا قوی شود. تصور کنید سایت شما رتبه یک گوگل است. ممکن است به هر دلیلی این جایگاه ارزشمند را از دست دهید. یا اینکه برند شما در شبکه های اجتماعی محبوبیت بالایی دارد. مثلا در اینستاگرام پیج خوبی با فالوئر های زیادی دارید ولی آیا همه این موفقیت ها دائمی است؟

همه چیز در دنیای اینترنت امکان پذیر است مثلا ممکن است شبکه اجتماعی جدیدی ظاهر شود و جای شبکه های اجتماعی محبوب فعلی را بگیرند؟ ولی شما همیشه به ایمیل های مخاطبان کسب و کار خود دسترسی دارید و به راحتی در هر شرایطی می توانید محصولات خود را به آن ها معرفی کنید.

اگرچه از قدرت و تاثیر گذاری امیل مارکتینگ کم شده ولی بازاریابی ایمیلی را هیچ وقت دست کم نگیرید. کسب و کارها و برند های متعددی در دنیا و همچنین در ایران وجود دارند که فقط توسط ایمیل مارکتینگ توانسته اند به موفقیت های فعلی خود برسند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه تولید محتوا برای کسب درآمد اینترنتی

نمونه ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی در ایران

سایتهای زیادی هستند که از طریق ارسال ایمیل مارکتینگ رشد کردند و به کسب درآمد میلیونی از اینترنت موفق شدند. سایت های دیجی کالا و تخفیفان که در زمینه فروشگاه اینترنتی و تخفیفات گروهی فعالیت می کنند عامل اصلی موفقیتشان را ایمیل مارکتینگ عنوان کردند.

سایت دیجی کالا با این که این همه فروش دارد ولی با این تفاسیر هر پنج شنبه ایمیل های آفر محصولاتش را برای اعضای سایتش ارسال می کند. سایت تخفیفان هم همین طور است که از ایمیل مارکتینگ بیشتر برای برگذاری کمپین های ایمیلی استفاده می کند و با استفاده از این روش فروش های باور نکردنی را رقم می زند. ایمیل مارکتینگ ابزار قدیمی هست ولی هنوز کارایی خود را حفظ کرده است.

 تجربه ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی

در یکی از پست ها اشاره کردم ( امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت)که فروشگاه بزرگ اینترنتی داشتم ولی به دلایلی تعطیل شد. در آن زمان از اهمیت بازاریابی اینترنتی و همچنین ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی اطلاع درستی نداشتم حداقل می توانستم ایمیل کاربران و بازدیدکنندگان فروشگاه را جمع و دست بندی کنم. یک فرصت طلایی برای شناخت مشتری را از دست دادم .

زمانی که انجمن را راه اندازی کردم برای رشدش دست به هر کاری زدم غافل از اینکه می توانستم با ایجاد بانک ایمیل مشتری و بازدید کننده جذب کنم. البته شاید آن موقع از صفجه فرود اطلاع نداشتم و یا وجود نداشت که بتوانم از آن استفاده کنم .حداقل می توانستم ایمیل ها را در سیستم خودم ذخیره و دسته بندی کنم تا سر فرصت از آنها استفاده کنم

بعد از چند سال فرصت سوزی بالاخره با یک شرکت وارد مذاکره شدم و با استفاده از بانک ایمیل آنها، در انجمن اقدام به فروش ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه کردم . درآمدش خوب بود و مشتریانی که سفارش ایمیل مارکتینگ می دادند هم بسیار راضی بودند بازخورد ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی برای انها بسیار عالی بود حیف که شرکت با توسعه کار، صداقتش در ارسال ایمیل را کم شد و من برای اینکه مدیون کسی نشوم کار را تعطیل کردم. ضمن اینکه تحریم های بین المللی در آن سالها شدید شده بود و امکان گرفتن سرور خارجی هم سخت بود.

ارسال ایمیل انبوه و کسب درآمد زیاد در دنیا

ارسال ایمیل انبوه یا مارکتینگ تنها در ایران پرطرفدار نیست بلکه در جهان طرفداران خاص خود را دارد برای نمونه سایت فیس بوک با یک میلیارد مخاطب از بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیا به شمار می رود و منبع بسیار غنی جهت بازاریابی و فروش محصولات است همچنین شبکه توئیتر ۲۵۰ میلیون مخاطب دارد و شبکه ی معروف اینستاگرام با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر ۲۴ ساعته مشغول فعالیت است و کسب و کار های زیادی از طریق اینستاگرام به دنیا معرفی می شوند.ولی اینها کامل نیستند و چیزی کم دارند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

با وجود تمام آمارها و بازدیدها و  اهمیت تمام این شبکه های مهم و محبوب، به میزان آمار گوگل از ایمیل های ثبت شده نمی رسند. تصور کنید بیش از ۵ میلیارد ایمیل در گوگل به ثبت رسیده است که آمار شگفت انگیزی است و این پیام را می رساند تا دهها سال دیگر ایمیل و بازاریابی با ایمیل یا همان ایمیل ماکتینگ از ناب ترین روش های درآمد زایی در دنیا است . اگرچه قدیمی است ولی باز محبوبیت دارد به قول معروف ایمیل مارکتینگ برای کاربران اینترنتی، ابزار قدیمی صمیمی است.

راهکار ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی

حال چگونه با ایمیل مارکتینک کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنید قدم اصلی و مهم جمع آوری ایمیل های زیاد و ایجاد بانک ایمیل هدفمند و صحیح می باشد  برای این کار، باید ایمیل مخاطبان حوزه فعالیت خودتان را از طریق سایت جمع آوری کنید. سپس با استفاده از ابزارهای جذاب ارسال ایمیل ، در طول هفته یا در طول ماه فقط یک ایمیل ارسال می کنید و هزاران نفر را تشویق به خرید محصولاتتان می کنید.

اگر ارسال ایمیل را درست انجام دهید و بانک ایمیل مارکتینک شما هدفمند بوده و ایمیل ها سالم و فعال باشند تاثیر شگرف آن را خیلی زود خواهید دید. صاحبان ایمیل با ورود به سایت، حداقل بالای ۳۰ درصد از محصول شما را خریداری می کنند و شما درعرض چند دقیقه خواهید دید به میلیون ها تومان پول بدون هزینه و اتلاف وقت دست خواهید یافت.

 نکته پایانی ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی

اگرچه با دلایلی که در بالا اشاره شد،  ایمیل مارکتینگ جزء جدایی ناپذیر در کسب و کارهای اینترنتی است و با برنامه خوب می توانید از این پتانسل بالا برای موفقیت دائمی در کسب و کار اینترنتی خود کنید ولی باید بدانید که ارسال ایمیل باید هدفمند و درست باشد ارسال انبوه ایمیل بدون شناخت شاید تاثیر چندانی نداشته باشد.

توصیه می شود برای جمع آوری و تشکیل بانک ایمیل انبوه اقدامات زیر را انجام دهید: در قدم اول اطلاعات تماس مخاطبان خود را به روش های مختلف جمع آوری کنید و در گام بعدی ارتباط صمیمانه ای را از طریق ارسال ایمیل های پی در پی با مخاطبانتان ایجاد کنید. تبلیغات ایمیلی در افزایش فروش محصولات سایت شما کمک ویژه ای می کند.

سعی کنید کالا و خدمات خود را به ایمیل افراد مرتبط با کارتان ارسال کنید تا تاثیر گذاری آن بیشتر مشهود است از ارسال چندین و چندباره و تکراری تبلیغات به ایمیل ها جدا اجتناب کنید. ( اشتباهات ایمیلی کسب درآمد)

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.