بلوم چیست؟ صفر تا صد بازی تلگرامی بلوم Blum

دلیل اقبال و توجه به بازی تلگرامی بلوم Blum را باید در راستای همان تب و تاب داغ بازی ها و ایردراپ های تلگرام در ماههای اخیر جستجو کرد . تقریبا روزی نیست که از پیام رسان تلگرام خبر و پروژه تازه ای بیرون نیاید . بیشتر این پروژه ها و برنامه ها به تبعیت از موفقیت نسبتا بالای نات کوین است . کسی تصورش را نمی کرد که نات کوین در موضوع کسب درآمد اینترنتی تا این حد مخاطبان و کاربرانش را غافلگیر کند .

همانطور که در بالا اشاره شد بازی بلوم هم از جمله پروژه های جذاب تلگرامی است که در مدت بسیار کوتاه ، نگاهها را به خود جلب کرده و مخاطبان فراوانی جذبش شدند . بر خلاف بازی تلگرامی همستر کامبت که در زمان کوتاه موج بزرگی به راه انداخت . بازی تلگرامی بلوم Blum با رشدی مناسب و معقول ، در حال جذب مخاطبان می باشد .

در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم ارز دیجیتال و به ویژه بازی تلگرامی بلوم Blum را زیر ذره بین برده و نقد و بررسی کنم . هدف این است که ضمن آشنایی کامل با بخش های مختلف این مینی اپلیکیشن محبوب ، با شیوه های مختلف کسب درآمد اینترنتی آن هم آشنا شوید . امیدوارم تا آخر مقاله همراهی کنید .

کسب درآمد اینترنتی از بازی تلگرامی

توجه کنید که ، پروژه بلوم، تنها یک بازی تلگرامی با هدف توزیع ایردراپ نیست . بنیان‌گذاران آن به‌دنبال ایجاد یک پلتفرم معاملاتی و راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز در آینده نزدیک هستند . کسب درآمد اینترنتی راحت و آسان از بازی‌های تلگرامی برای کاربران شیرین است . همگان با داغ شدن تنور بازی‌های تلگرامی به آینده ایردراپ‌های دنیای وب ۳ امیدوار شده‌اند .

از اینرو کاربران بی‌صبرانه منتظر روز لیست شدن توکن آنها در بزرگترین صرافی‌های جهان هستند . پیر و جوان و خرد و کلان به کمک گوشی‌های هوشمند خود و یک حساب تلگرامی ، انواع بازی ها را به قصد درآمدزایی آغاز کرده و به خط مقدم دنیای ارز‌های دیجیتال پیوسته‌اند .

بلوم به‌عنوان یکی از  مهمترین و بهترین بازی‌های تلگرامی درآمد دلاری ، نامی آشنا و مطرح بین مخاطبان تلگرام می باشد . امروزه کاربران هوشمند و آگاه ، نیم‌نگاهی به بلوم داشته و مشتاقانه پیگیر اخبار آن با دید کسب درآمد اینترنتی هستند . البته بلوم هم با توجه به اقداماتش ، توانسته در مدت زمان کوتاهی ، سروصدای زیادی ایجاد کند و نگاهها را به‌سمت خود معطوف کند . این سوال مطرح است که آیا بلوم جانشین خلف نات کوین می شود یا به سرنوشت محتوم پروژه چین لینک دچار خواهد شد .

اهداف و برنامه های بلوم

بلوم خودش را فراتر از یک بازی تلگرامی ساده برای کسب درآمد اینترنتی و توزیع ایردراپ می‌داند و به‌عنوان یک صرافی غیرمتمرکز فعالیت می‌کند . اهداف بلند پروازانه این پروژه ساده کاربران را به‌وجد آورده است . بلوم یک صرافی غیرمتمرکز است که خدمات معاملاتی مختلفی را برای توکن‌ها از پلتفرم‌های متمرکز و غیرمتمرکز به‌همراه معاملات ساده مشتقات کارآمد ارائه می‌دهد .

با استناد به وب سایت بلوم سعی دارد ، در بستر تلگرام ، ویژگی‌های دو صرافی متمرکز و غیرمتمرکز را ترکیب کند و انقلاب گسترده و پرشوری در دنیای ارز‌های دیجیتال به وجود آورد . اگر تریدر باشید ، می‌دانید که در برخی از صرافی‌های متمرکز ، محدودیت‌های خاصی روی بعضی از توکن‌ها اعمال می‌شود .

علاوه بر مورد بالا ، رابط کاربری صرافی‌های غیرمتمرکز پیچیده و دشوار بوده و مانع جذب کاربران مبتدی می‌شود . بنابراین بلوم در قامت یک سوپرمن وارد تلگرام شده تا چالش‌های پیش روی مارکت کریپتوکارنسی را حل کند .

بلوم هم‌اکنون از ۳۰ شبکه بلاک چینی از جمله اتریوم ، اوپن نتورک ، سولانا ، بایننس اسمارت چین ، پالیگان ، آوالانچ و آربیتروم پشتیبانی می‌کند . همچنین برنامه دارد بلاک چین‌های دیگری به آنها اضافه کند . وجوه کاربران را نزد خود نگه نداشته و به‌جای آن کاربران می‌توانند کیف پول‌های شخصی خود را به پلتفرم آن متصل کنند و از رمزارز‌هایی که می‌خرند ، مراقبت کنند .

از نقاط قوت پروژه بلوم ، بنیان‌گذاران مطرح و برجسته‌ آن هستند که سابقه خدمت در بزرگترین صرافی دنیا یعنی صرافی بایننس را داشته‌اند . بازی تلگرامی بلوم توسعه یافته تا به کاربران ، توکن خود را پاداش دهد و از این طریق جامعه خود را گسترش داده و موجب افزایش تعداد کاربران شود.

بازی تلگرامی بلوم Blum , بازی بلوم (Blum) چیست؟معرفی ایردراپ Blum

بازی بلوم چیست؟

توجه کنید که بلوم Blum چیزی بیشتر و فراتر از یک بازی ساده تلگرامی است و اهداف بزرگی در سر دارد . برای اطمینان اگر سری به وب‌سایت بلوم بزنید، می‌بینید این پروژه را اینگونه توصیف کرده است :

«بلوم یک صرافی غیرمتمرکز است که خدمات معاملاتی مختلف را برای توکن‌ها از پلتفرم‌های متمرکز و غیرمتمرکز به همراه معاملات ساده مشتقات کارآمد ارائه می‌دهد .»

با این تعریف و توصیف ، بلوم یک صرافی غیرمتمرکز هیبریدی در بستر تلگرام است که با ترکیب ویژگی‌های صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز ، به دنبال آن است تا انقلاب جدیدی در معاملات ارزهای دیجیتال رقم بزند . بر اساس ادعای توسعه‌دهندگان بلوم ، معاملات بعضی توکن‌های خاص در صرافی‌های متمرکز ممکن است محدودیت‌های خاصی به همراه داشته باشد . از طرفی ، رابط کاربری پیچیده صرافی‌های غیرمتمرکز نیز مانع از پذیرش گسترده آنها می‌شود  . به همین دلیل بلوم در تلاش است تا به خوبی این مشکل را حل کند . با این حرف می توان گفت که هدف، بلوم T رفع نواقص سایرین و ارائه خدمات کامل به مخاطبانش است  .

طبق محتوای وب‌سایت رسمی بلوم ، این صرافی غیرمتمرکز در حال حاضر از بیش از ۳۰ شبکه بلاک چین ، از جمله : ارز دیجتال آتریوم ، د اوپن نتورک ، سولانا ، بایننس اسمارت چین ، پالیگان ، آوالانچ و آربیتروم پشتیبانی می‌کند . حتی قصد دارد در ادامه مسیر فعالیت خودش ، بر تعداد آنها اضافه کند .

همچنین ، بلوم خاطرنشان کرده که وجوه کاربران را نزد خود نگه‌داری نمی‌کند . در عوض، کاربران می‌توانند با اتصال کیف پول‌های شخصی خود به این پلتفرم ، معاملات خود را انجام داده و از ارزهای دیجیتال خریداری شده خود نگهداری کنند .

معرفی شبکه‌های بلوم Blum

بنیانگذاران پروژه بلوم سه نفر به نام های :گلب کوستارف Gleb Kostarev ، ولادیمیر اسمرکیسVladimir Smerkis  و ولاد ماسلیاکوفVlad Maslyakov  هستند . این افراد قبل از اقدام برای راه اندازی بازی تلگرامی بلوم Blum سمت‌های مدیریتی در صرافی بایننس داشته‌اند . به همین دلیل ، انتظارات زیادی از پروژه بلوم و ایردراپ آن وجود دارد .

نکته جالب اینکه ، پیج رسمی بایننس در توییتر ، مدیر مارکتینگ بلوم را فالو کرده که از نزدیکی زیاد این پروژه با بزرگترین صرافی جهان خبر می‌دهد . در حال حاضر صرافی بلوم با هدف جذب کاربر بیشتر ، کمپینی را برای ایردراپ احتمالی خود برگزار کرده و یک بازی کلیکی جذاب را روانه بازار نموده است . کاربران با انجام این بازی و انجام تسک‌های آن ، می‌توانند شانس خود را برای دریافت توکن‌های BLUM افزایش دهند .

آموزش بازی تلگرامی بلوم Blum

در ادامه ، به بررسی آموزش شیوه بازی بلوم و نکات مهم آن پرداخته می شود . بازی بلوم مشابه سایر بازی‌های کلیکی معروف این روزها از جمله نات کوین و بازی همستر کامبت ، یک مینی اپلیکیشن در بستر پیامرسان تلگرام است .

به منظور انجام و شرکت در ایردراپ Blum ، ابتدا باید به ربات تلگرامی بلوم به نام  BlumCryptoBot  وارد شوید و در آن حساب بسازید . پس از ایجاد حساب ، می‌توانید به مرور ، امتیازات خودBlum Point  را افزایش داده و شانس خودتان را برای ایردراپ بلوم بالا ببرید .

بلوم در حال حاضر برای پاسخگویی به حجم زیاد درخواست‌ها و جلوگیری از ورود ربات‌ها ، ورود به این بازی را محدود کرده است . تنها راه ورود به این بازی ، «دریافت کد دعوت» یا «قرارگیری در لیست انتظار» است . البته در حال حاضر لیست انتظارWaitlist  این بازی بسته شده و تنها راه ورود به آن ، دریافت کد دعوت از طریق دوستان می باشد .

بخش های بازی بلوم

همان طور که در بالا اشاره شد ، بلوم شباهت انکارناپذیری با سایر بازی‌های تلگرامی نظیر همستر کامبت و نات کوین دارد . دقیقا مثل آنها یک مینی اپلیکیشن در بستر پیام رسان محبوب پاول دورف است . برای این‌که بتوانید بازی را شروع کنید ، باید وارد ربات تلگرامی شده و گزینه استارت را انتخاب کنید . بعد از این‌که حساب بازی خود را ایجاد کردید، نوبت به جمع‌آوری کوین می‌رسد و انجام بازی بلوم که البته نیاز به بلیط دارد .

پس از ورود به بازی بلوم با صفحه‌ کاربری آن مواجه می‌شوید که بخش های متنوعی دارد . بازی بلوم به طور کلی از سه بخش Home ، Tasks و  Frens تشکیل شده که در ادامه هرکدام شرح داده می شود :

۱- بخش Home

در قسمت Home بازی بلوم ، دو قسمت وجود دارد . قسمت اولDrop Game  است که در آن روزانه می‌توانید به تعداد تیکت‌های قرمز رنگ ، در بازی کلیکی بلوم شرکت و امتیاز جمع کنید . این تیکت‌ها روزانه شارژ می‌شوند و با دعوت از دوستان خود می‌توانید تعداد آن را افزایش دهید .

برای شروع بازی کلیکی بلوم ، روی Play کلیک کنید . در این بازی ، ماموریت شما لمس کریستال‌های سبز رنگ است . در صورت کلیک اشتباهی روی بمب‌ها امتیازتان کم می‌شود . همچنین با کلیک بر روی کریستال‌های آبی رنگ می‌توانید صفحه را به اصطلاح فریز کنید و راحت‌تر و با وقت بیشتری بر روی کریستال‌های سبزرنگ کلیک کنید .

پروژه و بازی بلوم (Blum) تلگرام: ایردراپ و استخراج رایگان , قیمت ارز blum تلگرام

قسمت بعدی که در صفحه اصلی بازی بلوم قرار دارد ،Start Farming  است . مثل تپ سواپ که قابلیت فارم خودکار سکه‌های درون بازی را برای کاربران فعال کرده بود ، بلوم نیز این قابلیت را فراهم کرده ، با این تفاوت که کاملا رایگان است . با کلیک بر روی Start Farming ربات بلوم ، این ربات به صورت خودکار تا ۸ ساعت برایتان فرآیند فارمینگ را انجام می‌دهد و بدون نیاز به کلیک کردن امتیاز دریافت می‌کنید .

توجه کنید که فرآیند فارمینگ خودکار هر ۸ ساعت به پایان می‌رسد . لذا برای ادامه دادن باید دوباره آن را فعال کنید .

۲- بخش Tasks

مانند سایر بازی‌های کلیکی ، بلوم نیز یک بخش را به تسک‌های جانبی اختصاص داده که می‌توانید در این بخش به کسب امتیازهای اضافی بپردازید . تسک‌های این قسمت غالبا از جنس دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی یا عضویت در کانال تلگرام اسپانسرهای پروژه بلوم هستند و زمان زیادی نمی‌گیرند . خلاصه این بخش برای افزایش امتیازات تعبیه شده است .

۳- بخش Frens

بازی تلگرامی بلوم Blum مانند سایر بازی ها مثل : همستر کامبت ، نات کوین ، تپ سواپ و دیگر بازی‌های در سبک تپ تو اِرنTap to Earn  قسمتی را به دعوت از دوستان اختصاص داده است . می‌توانید در این قسمت ، لینک ریفرال خود را با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید .

بازی بلوم در ازای هر فردی که با لینک دعوت شما عضو شود ، این مزایا را ارائه می دهد :

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش کامل کسب درآمد از گوگل پلی Google Play‎‎

– یک تیکت قرمز برای بازی دراپ گیم

– ۱۰% امتیاز او + ۲.۵% امتیاز بیشتر از رفرال‌های او .

علاوه بر این ، همانطور که بالاتر اشاره شد ، فعلا لیست انتظار بلوم بسته شده و تنها راه عضویت در این بازی ، از طریق ارسال لینک دعوت است .

ویژگی های بازی Blum

همان طور که در این مقاله سایت پول یابی اشاره شد ، بلوم نوعی بازی تلگرامی محسوب می‌شود که قصد دارد در نهایت پلتفرمی برای ارائه‌ ترکیبی از ویژگی‌های صرافی‌های متمرکزCEX  و صرافی غیرمتمرکز DEX  راه‌اندازی کند تا طیف وسیعی از دارایی‌های دیجیتال را در اختیار کاربران قرار دهد . با این مقدمه برخی از قابلیت ها و ویژگی های بازی تلگرامی بلوم Blum عبارتند از :

۱- امکان دریافت امتیاز

یکی از قابلیت‌های جذاب ربات تلگرامی بلوم ، امکان دریافت امتیاز بلومBlum Points  است. برای شروع استخراج این امتیازها فقط باید روی دکمه Farm در داخل مینی‌اپ تلگرام کلیک کرد . توجه کنید که برای دریافت امتیازهای خود باید هر هشت ساعت یک‌بار به ربات مراجعه و آنها را جمع‌آوری کنید . این ویژگی بسیار راحت برای کسب امتیاز و در نهایت کسب درآمد اینترنتی در آینده می باشد .

۲- تعامل سازنده با اعضاء و کاربران

شفافیت و مشارکت توسعه‌دهندگان و کاربران در پروژه‌ بلوم از ارکان اصلی و ویژگی های شاخص این پلتفرم به‌شمار می‌رود . بلوم با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ زنده ، تهیه‌ آموزش‌های کاربردی و انتشار مقالات ، همواره در راستای آگاهی‌رسانی به کاربرانش تلاش می‌کند .

بلوم همچنین با معرفی مستمر وظایف و چالش‌های جدید ، جامعه کاربران را فعال نگه می‌دارد . از طرفی ، این پروژه با ارائه‌ پاداش برای انجام وظایف و داشتن برنامه‌ معرفی کاربران ، انگیزه‌ مشارکت را میان کاربران بالا نگه می‌دارد و موجب ارتباط پایدار آنها با اکوسیستم خود می‌شود .

۳- امنیت بالا و دسترسی‌پذیری مناسب

بلوم برای برقراری امنیت بالا، از والت‌های چندنفرهMPC  استفاده می‌کند . همچنین امکان اتصال به والت‌های موجود مانند کیف پول متامسکMetaMask  و کیف پول تراست والتTrust Wallet  در دسترس کاربران قرار دارد . این ربات بیش‌ از ۳۰ شبکه‌ بلاک چین را پشتیبانی می‌کند که امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از رمز ارزها را برای کاربران فراهم می‌آورد .

فرایند بازی بلوم و شرکت در ایردراپ

در بالا و در قسمت آموزش بازی تلگرامی بلوم Blum  موارد چگونگی اجرا آن توضیح داده شد . در اینجا با شرح خلاصه بازی ، به موارد جانبی آن پرداخته می شود . از سه راه : ۱- استخراج امتیاز ، ۲- تکمیل وظایف و ۳- دعوت از دوستان می‌توان امتیاز بلوم به‌دست آورد

این امتیازها می‌توانند در آینده باBooster  (تقویت‌کننده) و سایر پاداش‌ها تعویض شوند . امتیازهای بلوم در داخل اپلیکیشن برای دریافت جوایز مختلف قابل استفاده هستند . در حال‌حاضر ، امتیازها صرفاً درون اکوسیستم بلوم کاربرد دارند . اما احتمال دارد در به‌روزرسانی‌های آینده امکان معامله یا تبدیل امتیاز به سایر پاداش‌ها را فراهم آورند .

با دنبال‌کردن مراحل و حفظ مشارکت ، می‌توانید به‌طور موثر امتیاز بلوم استخراج کنید و برای دریافت پاداش‌های آینده در اکوسیستم این پروژه آماده شوید . مراحل و ادامه مستمر فرایند زیر برای افزایش کسب درآمد اینترنتی و جمع آوری امتیاز توصیه می شود :

۱- دعوت‌نامه و ثبت‌نام

در حال‌حاضر بلوم برای حفظ کیفیت پروژه‌اش ، فقط ازطریق لینک دعوت‌نامه یا ثبت‌نام در فهرست انتظار در دسترس قرار دارد . این یعنی برای ثبت‌نام یا باید از لینک دعوت‌نامه‌ دوستانتان استفاده کنید یا با واردکردن ایمیل در فهرست انتظار ، منتظر تأیید عضویت خودتان باشید .

هر کاربر بلوم ۱۰ دعوت‌نامه دارد که می‌تواند آنها را برای دوستانش ارسال کند . پیشنهاد می شود شما هم لینک دعوت خود را در بخش کامنت‌های این مقاله در اختیار سایرین قرار دهید تا بتوانند زودتر به بازی بپیوندند . اگر در فهرست انتظار بلوم ثبت‌نام کرده‌اید ، ایمیل خود را برای یافتن لینک دعوتنامه بررسی کنید . از این لینک شخصی برای دسترسی به ربات بلوم در تلگرام استفاده نمایید . با دنبال‌کردن دستورالعمل‌های روی صفحه ، فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنید .

لینک بلوم تلگرام لینک دعوت کانال ربات بلوم , استخراج ارز بلوم

۲- اقدام به استخراج امتیاز کنید .

برای شروع کسب امتیاز بلوم ، روی دکمه‌ Farm در داخل مینی‌اپ ضربه بزنید . هر ضربه امتیازهایی را جمع‌آوری می‌کند که می‌توانید هر هشت ساعت آنها را دریافت کنید . فعالیت مداوم و منظم در ربات تضمین می‌کند که امتیازها را از دست ندهید .

۳- همیشه فعال باشید .

به‌طور مرتب با ربات تعامل داشته باشید و تمام وظایف موجود را تکمیل کنید . هرچه فعال‌تر باشید ، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد . اگر واقعا به دنبال افزایش کسب درآمد از اینترنت هستید باید فعالیت مستمر داشته باشید .

۴- تعامل و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

اخبار و به‌روزرسانی‌های بلوم را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا از روش‌های جدید کسب امتیاز و شرکت در تبلیغات مطلع شوید . ضمن اینکه با تعامل با سایر کاربران ، با راههای جدید کسب درآمد اینترنتی و افزایش امتیازات بیشتر آشنا خواهید شد .

۵- مرتب و به‌طور روزانه به بازی سر بزنید

هدف بازی تعاملی ساده‌ بلوم که Drop Game نام دارد ، کمک به کاربران برای جمع‌آوری امتیاز بیشتر است . البته باتوجه‌به میزان فعالیت و دعوت از دوستان ، روزانه فقط چند بار می‌توانید وارد بازی شوید و امتیاز جمع‌آوری کنید . در این بازی یک‌سری برگ سبز رنگ از بالای صفحه به پایین حرکت می‌کنند که با ضربه‌زدن روی آن‌ها می‌توانید امتیاز بلوم کسب کنید .

توجه کنید که در بخش بازی بلوم ، علاوه‌بر برگ‌های حاوی امتیاز گاهی‌اوقات بمب‌هایی هم وجود دارند که نباید روی آن‌ها ضربه بزنید . در غیر این‌ صورت امتیازتان در آن دور از صفر آغاز خواهد شد . نکته‌ دیگر اینکه هنگام بازی ، یخ‌های آبی‌رنگی نیز مشاهده خواهید کرد که با ضربه‌زدن روی آنها زمان و در نتیجه حرکت برگ‌های سبز برای چند ثانیه متوقف خواهد شد تا راحت‌تر بتوانید امتیاز جمع‌آوری کنید .

سیستم پاداش دهی بلوم Blum

بلوم برای تشویق کاربران به مشارکت مداوم ، سیستم پاداش روزانه طراحی کرده است . با هر بار ورود به سیستم ، مقدار مشخصی امتیاز بلوم با نمادBP  و اعتبار (دفعات استفاده از بازی) را دریافت می‌کنید . این پاداش‌ها طی هفته‌ اول به‌تدریج افزایش می‌یابند .

اعتبارهای بلوم برای انجام بازی Drop Game در داخل مینی‌اپ این پروژه استفاده می‌شوند . هر بار تلاش برای انجام بازی به یک اعتبار جدید نیاز دارد . اجرای هر دور بازی ۳۰ ثانیه طول می‌کشد و در آن باید آیتم‌های سقوط‌کننده را بگیرید . سپس این آیتم‌ها به امتیاز بلوم تبدیل شده و به حساب شما اضافه می‌شوند . شما روزانه پنج بار می‌توانید بازی را اجرا کنید و این مجوز هر ۲۴ ساعت یک‌بار شارژ می‌شود .

با استراتژی ارائه‌ پاداش در ازای مشارکت فعال ، انگیزه‌ اعضا برای فعالیت بیشتر در بازی افزایش می‌یابد . روش‌های کسب امتیاز بلوم BP  عبارتند از :

۱- ورود روزانه

عادت کنید که هر روز به بلوم وارد شوید . در هر بار ورود متوالی ، پاداش‌ها افزایش می‌یابند و جمع‌آوری امتیاز و اعتبار بازی را آسان‌تر می‌کنند .

۲- تطبیق‌ با روش کارکرد سیستم جوایز بلوم

مجموعه پاداش ها و امتیازهای سیستم از روز اول تا روز هفتم عبارتند از :

– روز اول : ۱۰ امتیاز بلوم + یک اعتبار شرکت در بازی . این کار یعنی افزایش امتیاز و اعتبار به صورت روزانه تا ۷ روز ادامه دارد .

یعنی هر روز ۱۰ امتیاز ، همراه با اعتبار شرکت در بازی اضافه می شود . این روند تا ۷ روز ادامه خواهد یافت و بعد از آن به حالت عادی و مستمر انجام می شود . مثلا روز سوم: ۳۰ امتیاز بلوم + ۳ اعتبار شرکت در بازی داده می شود . این شیوه پاداش دهی ، تا روز هفتم ادامه داشته و در روز هفتم: ۷۰ امتیاز بلوم + اعتبار شرکت در بازی اعطا می شود .

توجه کنید که از روز هفتم به بعد ، با هر بار ورود همچنان ۷۰ امتیاز بلوم و ۷ اعتبار شرکت در بازی دریافت خواهید کرد .

۳- انجام بازی دراپ

از اعتبارهای بازی خودتان برای انجام بازی دراپ استفاده کنید . هر بار تلاش برای انجام بازی یک اعتبار هزینه دارد . این بازی شامل گرفتن هر چه بیشتر آیتم‌های سقوط‌کننده در مدت زمان محدود است . هر آیتمی که بگیرید به امتیاز بلوم تبدیل می‌شود و به‌سرعت موجودی شما را افزایش می‌دهد .

۴- حفظ کردن روند ورود به بازی

همان گونه که در بالا بیان شد ، توصیه می شود هر روز چندبار به بازی سر بزنید . برای اطمینان از به حداکثر رساندن پاداش‌ها ، روند اجرای بازی را به‌طور منظم دنبال کنید . تنظیم یادآور روزانه در اپلیکیشن ساعت گوشی می‌تواند به شما کمک کند تا ورود به بازی را فراموش نکنید .

۵- بازخرید امتیاز و اعتبارها

از امتیاز بلوم و اعتبارهای اجرای بازی برای کسب پاداش‌های بیشتر استفاده کنید . هرچه روند ورود خود را بیشتر حفظ کنید ، بیشتر می‌توانید از سیستم پاداش بهره‌مند شوید .

نقشه راه آینده بازی بلوم

برخلاف بیشتر بازی‌های کلیکی ، بازی تلگرامی بلوم Blum نقشه راه مشخصی دارد و آن را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده است . این رود مپ ویژگی‌ها و ابتکارات استراتژیک کلیدی را برای بهبود تجربه کاربری و رشد جامعه بلوم شرح می‌دهد .

پس از راه‌اندازی موفقیت آمیز نسخه بتا ، بازی اصلی ، مشارکت‌های استراتژیک به ویژه با صرافی بایننس ( ارائه دهنده ارز دیجیتال بایننس کوین ) و تقویت جامعه ، حالا بلوم به دنبال آن است تا زیرساخت‌ها و امنیت خود را بهبود بخشد . این صرافی قصد دارد تا در سه‌ماهه سوم سال جاری اپلیکیشن موبایل و کیف پول MPC خود را عرضه کند و در سه‌ماهه چهارم سال نیز به دنبال راه‌اندازی نسخه وب خود است .

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نقشه راه بلوم می‌توانید به صفحه مربوطه در وب‌سایت رسمی این صرافی مراجعه کنید . با این حال بلوم نقشه‌ راه بلندپروازانه‌ای برای بهبود تجربه‌ کاربری و گسترش قابلیت‌های پلتفرم خود دارد که عبارتند از :

۱- توسعه‌ خدمات

بازی تلگرامی بلوم Blum چندین ویژگی جدید از جمله مدیریت موجودی ، والت ‌، سواپ توکن، تابلو امتیازات و Memopad معرفی خواهد کرد . این پیشرفت‌ها با هدف ارائه تجربه‌ کاربری جذاب‌تر و جامع‌تر در پلتفرم صورت می‌گیرد .

۲- قابلیت‌های پیشرفته

تمرکز به امنیت پیشرفته و ابزارهای مالی تغییر خواهد کرد . بلوم قصد دارد والت‌هایMPC  (محاسبات چند طرفه) ، قراردادهای دائمیPerps  را راه‌اندازی کند و پلتفرم را در هر دو فروشگاه اپ‌استور اپل و پلی‌استور گوگل در دسترس قرار دهد . این موارد امنیت را بهبود می‌بخشند و دسترسی را گسترش می‌دهند . کاربران می‌توانند معاملات و مدیریت دارایی‌های خود را روی گوشی‌های هوشمند خود و با روشی کارآمدتر انجام دهند .

درصورتی‌که سازندگان بلوم به وعده‌ خود عمل کنند احتمالاً به زودی شاهد لیست‌شدن پروژه در صرافی‌ها خواهیم بود . در آن‌ صورت می‌توانید با استفاده از بهترین کیف پول ارز دیجیتال ، دارایی‌های خود را به ولت شخصی انتقال دهید . همچنین در صورت لیست‌شدن پروژه‌ می‌توان آن را به صرافی ارز دیجیتال انتقال داد و به پول نقد تبدیل کرد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با آگهی رایگان

۳- گسترش دسترسی

بلوم پلتفرم وب کاملاً کاربردی برای دسترسی به مخاطبان گسترده‌تر راه‌اندازی خواهد کرد . این حرکت برای کاربرانی طراحی شده است که کار با نسخه‌ دسکتاپ را ترجیح می‌دهند و نمای کلی از سبد سهام خود را می‌خواهند . پلتفرم وب مکمل مینی‌اپ‌های موبایل و تلگرام بوده و تجربه‌ای یکپارچه از معاملات را در سراسر دستگاه‌ها ارائه می‌دهد .

قرار گرفتن بلوم در برنامهMVB  (ارزشمندترین سازنده) بایننس ، زیرساخت و امنیت آن را تقویت کرده است . این مشارکت با بایننس بر تعهد بلوم برای ارائه‌ یک محیط معاملاتی قوی و امن تأکید می‌کند . با ادامه‌ رشد بلوم ، احتمالاً برای تقویت بیشتر اکوسیستم خود ، با صرافی‌ها و پلتفرم‌های بزرگ ، مشارکت‌های بیشتری برقرار خواهد کرد .

زمان انجام ایردراپ بلوم

هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای توزیع توکن و انجام ایردراپ بازی بلوم مشخص نشده است . با این حال ، انتظار می‌رود این ایردراپ به زودی انجام شود . همچنین شکل توزیع توکن ، قیمت هر واحد BLUM و نحوه برداشت و فروش این ارز دیجیتال نیز هنوز مشخص نشده است .

اگرچه تاریخ دقیق لیست شدن بازی تلگرامی بلوم Blum معلوم نیست ولی طبق اطلاعات ارائه‌شده در نقشه راه پروژه‌ی بلوم ، توکن آن احتمالاً در سه‌ماهه‌ سوم سال ۲۰۲۴ از طریق ایر دراپ میان کاربران تقسیم خواهد شد . بدین‌ترتیب انتظار می‌رود ایردراپ بلوم در فاصله‌ بین تیر تا مهر ۱۴۰۳ انجام شود .

امکان خرید و فروش بلوم

از آنجایی که بلوم BLUM صرفا یک ارز درون بازی است ، امکان خرید و فروش آن تا زمان عرضه نهایی آن در بستر شبکه د اوپن نتورکTON  وجود نخواهد داشت . همچنین همان طور که در بالا اشاره شد ، هنوز مشخص نیست چه زمان قرار است بلوم در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شود .

سوالات رایج درباره بازی تلگرامی بلوم

درباره بازی تلگرامی بلوم Blum سوالات و ابهامات زیادی وجود دارد . دلیل اصلی وجود این نوع سوالات ، شروع تازه آن و اینکه در آغاز یک راه بزرگ است . در اینجا برخی از سوالات و ابهامات رایج و متداول پاسخ داده می شود .

بازی تلگرامی بلوم Blum چیست؟

بلوم پلتفرمی با ترکیبی از ویژگی‌های صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز ارز دیجیتال را به‌طور یکجا در اختیار کاربران قرار می‌دهد . این پروژه برای جذب کاربر تصمیم گرفته است مینی‌اپ خود را در قالب بازی ساده‌ای به نام Blum ارائه دهد . کاربران به‌ازای فعالیت در این بازی می‌توانند امتیاز بلوم جمع‌آوری کنند و در ایردراپ احتمالی آن شرکت کنند .

آیا بلوم ارزش بازی کردن دارد؟

بازی نات کوین نشان داد به راحتی کلیک کردن بر روی صفحه موبایل می‌توان کسب درآمد اینترنتی از طریق بازی را تجربه کرد . پس از نات کوین رفته رفته پروژه‌های جدیدی به بازار عرضه شدند و کاربران زیادی با هدف تکرار ایردراپ NOT به آنها مشغول شده‌اند .

نکات امیدوار کننده برای موفقیت بازی بلوم Blum چیست؟

مینی اپلیکیشن بلوم در ماه آپریل امسال رسما راه‌اندازی شد . از آن زمان تاکنون، تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است . در حال حاضر، تعداد اعضای کانال تلگرام این بازی از چند ده میلیون فراتر رفته و انتظار می‌رود روز به روز بیشتر شود .  این فراوانی و اقبال کاربران یکی از نکات امیدوار کننده برای کسب درآمد اینترنتی از طریق این بازی می باشد .

یکی دیگر از نکات امیدوارکننده در مورد بازی تلگرامی بلوم Blum ، سرمایه‌گذاری بایننس لبز ، بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر صرافی بایننس در این پروژه است . بلوم در ماه مارس برای برنامه ‌شتاب‌دهنده فصل هفتم MVB از بایننس انتخاب شد و سر و صدای زیادی به پا کرد . اگرچه انتخاب شدن برای برنامه شتاب‌دهنده MVB بایننس موفقیت بلوم را تضمین نمی‌کند ، اما قرار گرفتن در این لیست نشان می‌دهد حتی نام‌های بزرگی مثل بایننس نیز پتانسیل جدی را در این پروژه می‌بینند .

علاوه بر این ، با توجه به اینکه بنیانگذاران بلوم ، از مدیران سابق بایننس بوده‌اند، انتظارات زیادی از این پروژه وجود دارد . با این تفاسیر به نظر می‌رسد اختصاص کمی زمان به بازی بلوم و انجام تسک‌های آن ، ارزشش را داشته باشد .

آیا ربات بلوم قانونی است؟

ربات بلوم تیک آبی از پیام رسان تلگرام دریافت کرده و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر کلاهبرداری یا سوءاستفاده از داده‌های کاربران آن گزارش نشده است . علاوه بر این ، بلوم اطلاعات به خصوصی را از کاربران دریافت نمی‌کند و به همین دلیل ، فعلا چیزی برای مشکوک شدن به آن وجود ندارد .

با این حال ، توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی ، اگر روزی امکان اتصال کیف پول‌های شخصی مثل تون کیپر به بلوم فراهم شد ، از کیف پول‌های جایگزین بدون موجودی خود استفاده کنید . به هیچ عنوان کیف پول اصلی خود را متصل نکنید .

آیا بلوم Blum کلاهبرداری است؟

بازی تلگرامی بلوم Blum یک مینی اپلیکیشن در پیام رسان تلگرام است . تاکنون گزارشی درباره کلاهبرداری بودن آن منتشر نشده است . با توجه به قرائن و شواهد موجود و بنیانگذاران معتبرش ، به نظر نمی رسد که کلاهبرداری باشد . اما تشخیص اینکه کدام بازی تلگرامی کلاهبرداری است و کدام یک اعتبار قانونی دارد ، سخت است .

با این حال ، به‌کمک یک سری مدارک و شواهد می‌توان راجع به اعتبار آن نظر داد . پروژه صرافی غیرمتمرکز بلوم به چند دلیل زیر نمی‌تواند کلاهبرداری باشد :

– دریافت تیک آبی کانال تلگرام و ربات بازی از سوی تلگرام .

– همکاری موفق با بایننس و سرمایه‌گذاری بایننس لبز روی آن .

– مدیران موفق و باسابقه‌ای نظیر گلب کوستارف، ولادیمیر اسمر کیس و ولاد ماسلیاکوف .

– عدم دریافت اطلاعات مهم و هویتی و بسنده کردن به ایمیل .

– عادلانه بودن سیستم رفرال‌گیری و دریافت سکه به دور از ارتقای تجهیزات و… .

قیمت بلوم چقدر است؟

توکن بازی بلوم هنوز عرضه نشده است و قیمت مشخصی ندارد . هر نوع قیمتی که توسط افراد ، کانال های تلگرامی و وب سایت ها اراده می شود حدسی بوده و دقیق نمی باشد . لذا مثل همه‌ پروژ‌ها ، تا زمانی‌ که توکن بلوم در صرافی‌ها لیست نشود ، امکان تعیین قیمت آن وجود ندارد . برای اطلاع از قیمت توکن باید منتظر ایردراپ و لیست‌شدن توکن در صرافی‌های معتبر باشیم .

بلوم بهتر است یا همستر کامبت؟

بلوم با الگوبرداری از موفقیت بازی‌های تلگرامی سبکTap to Earn  (ضربه‌ بزن و جایزه بگیر) از جمله نات‌ کوین ، تپ سواپ و همستر کامبت ، روانه‌ بازار شده است . لذا بلوم و همستر کامبت دو بازی در سبک Tap to Eran هستند و مشخص نیست کدام یک موفق‌تر خواهد بود . با این حال ، گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر نزدیکی بلوم به صرافی بایننس وجود دارد .

ارز دیجیتال بلوم چه زمانی عرضه می‌شود؟

همان طور که در بالا اشاره شد ، تاریخ عرضه بلوم در صرافی‌های ارز دیجیتال یا روی بلاکچین مشخص نیست . باید منتظر نشست تا در آینده چه اتفاقی می افتد .

آیا می‌توان با بلوم درآمد اینترنتی کسب کرد؟

در حال حاضر می‌توان توکن‌های بلوم را از طریق انجام این بازی جمع کرد . اما این ارزها هنوز روی بلاکچین یا در صرافی‌ها عرضه نشده‌اند و قیمت مشخصی ندارند . آینده تعیین می کند که آیا بازی تلگرامی بلوم Blum یک ایده خوب کسب درآمد اینترنتی موفق است یا نه .

چگونه Blum Point بیشتری بگیریم؟

با دعوت از دوستان و انجام تسک‌های بازی بلوم می‌توانید در کنار بازی دراپ گیم و فارمینگ خودکار ، امتیاز بیشتری دریافت کنید .

نقشه راه بلوم چه چیزی به ما نشان می‌دهد؟

متاسفانه یکی از نقاط ضعف بازی‌های تلگرامی ، نداشتن وایت پیپر یا نقشه راه مشخص و مدون است . بلوم برخلاف اغلب پروژه‌های امروزی ، نقشه مشخصی برای کاربرانش تدارک دیده و در آن ویژگی‌ها ، تدارکات و استراتژی‌های اساسی‌اش را آشکار ساخته است . بعد از اینکه بلوم موفق شد نسخه بتا خود را راه‌اندازی کند ، خبر از همکاری با شرکای مهمی نظیر بایننس داد .

پروژه بلوم قصد دارد در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ میلادی ، اپلیکیشن موبایلی و کیف پول ام پی سی MPC خود را عرضه کند . در سه ماهه پایانی سال هم نسخه وب خود را راه‌اندازی نماید .

نقاط قوت بازی بلوم چیست؟

پروژه ساده نات کوین نشان داد که می‌توان روی صفحه موبایل ضربه زد و پول درآورد . ایده روش های کسب درآمد آسان و راحت از طریق بازی‌های تلگرامی بعد از لیست شدن توکن NOT رونق گرفت و موجب ایجاد پروژه‌های جذاب و هیجان‌انگیزی نظیر همستر کامبت، تپ سواپ و پیکسل ورس شد .

یکی از نقطه قوت بلوم اینکه ، زمانی که راه‌اندازی شد روزانه میلیون ها نفر به ربات آن ملحق می شوند و در حال جمع‌آوری سکه هستند . کانال تلگرامی Blum هم‌اینک دهها میلیون عضو دارد که بیانگر میزان اعتبار آن نزد کاربران است . به تعداد بازیکنان و دنبال‌کنندگان پروژه بلوم روز به روز افزوده می‌شود .

نقطه قوت بزرگ دیگر این بازی ، سرمایه‌گذاری بایننس لبز به‌عنوان یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر روی آن است . شاید نتوان با قطعیت درباره این سرمایه‌گذاری صحبت کرد ، اما می‌توان امیدوار بود که شرکت سرمایه‌گذاری با این عظمت به آینده بلوم امیدوار است .

سخن پایانی بازی تلگرامی بلوم Blum

در این مقاله سایت پول یابی به معرفی ، کاربردها و مسائل پیرامونی بازی بلوم پرداخته شد . توجه کنید که بلوم بیشتر از یک بازی صرفا کلیکی می باشد . این بازی کمپینی برای ایردراپ توکن صرافی غیرمتمرکز بلوم است و مطمئنا اهداف مارکتینگی و تجاری پشت آن وجود دارد . علاوه بر این ، به نظر می‌رسد این پروژه ارتباط نزدیکی با صرافی بایننس دارد . سه‌تن از بنیانگذاران بازی بلوم ، مدیران سابق بایننس بوده‌اند و بایننس لبز نیز در آن سرمایه‌گذاری کرده است . به همین دلیل در حال حاضر انتظارات زیادی از بازی Blum وجود دارد .

نسخه‌ وب و موبایل این صرافی به‌زودی ارائه خواهد شد و از همین حالا می‌توان از طریق مینی‌اپ تلگرام وارد دنیای ‌Blum شد . در واقع بلوم قصد دارد با سوار شدن بر موج محبوبیت نمونه‌های مشابه از جمله بازی همستر ، نات کوین و تپ سواپ ، تعداد کاربرانش را افزایش دهد . البته آینده‌ بازی بلوم واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد . با این اوصاف عجله نباید کرد و همچنان به استخراج بیشتر امتیاز پرداخت .

نکته آخر بازی تلگرامی بلوم Blum اینکه ، کاربران بازی کریپتویی Blum می‌توانند با شرکت در فعالیت‌های تعاملی مختلف ، به معامله ، برقراری ارتباط ، پیشرفت و کسب امتیازهای داخلی بازی بپردازند . با مشارکت در جامعه ، تکمیل مأموریت‌ها و دعوت از دوستان ، می‌توان پاداش‌های خود را به حداکثر رساند . امتیازهای Blum نقش مهمی در اکوسیستم این صرافی ایفا می‌کنند و امکان دارد در آینده با انجام ایردراپ ، قابلیت ترید و دریافت مزایای درون‌برنامه‌ای ارزشمند را داشته باشند .

مطلب پیشنهادی

بازی همستر کامبت Hamster Kombat , کسب درآمد از بازی همستر کامبت

مقاله کامل درباره بازی همستر کامبت Hamster Kombat

این روزها در ایران همه به بازی همستر کامبت و شیوه کسب درآمد اینترنتی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.