بیت کوین bitcoin پول دیجیتال

بیت کوین bitcoin پول دیجیتال

شاید برای همه شما این سوال مطرح باشد که بیت کوین bitcoin پول دیجیتال چیست؟ چگونه پولی است و چه ارزشی دارد؟ چرا این روزها اینقدر توجه به آن زیاد شده اسیت و چه تاثیری در کسب و کار اینترنتی در اینده خواهد داشت؟ کسب درآمد از اینترنت با قدرت گیری پول های دیجیتال چگونه می شود آیا کسب و کار اینترنتی شتاب بیشتری خواهد گرفت؟ ( شیوه بازکردن حساب بیت کوین)

بیت کوین bitcoin پول دیجیتال یک واحد پول مجازی است و یه عبارتی یک پول غیر کاغذی و کاملا دیجیتالی است و به نظر می آید، آینده پول وابسته به یک پروتکل رمزنگاری پیچیده و شبکه هایی از کامپیوترهای ساخته شده است. مهمترین خصلت بیت کوین نسبت به پول های رایج این است که بیت کوین را بانکها و دولت ها کنترل نمی کنند. کسب درآمد اینترنتی در سالهای اینده تحت تاثیر آن خواهد.

بیت کوین bitcoin پول دیجیتال چگونه خرج می شود؟

نکته جالب اینکه بیت کوین ناشناختگی آن بیشتر از شناختش هست . بیت کوین جدید در « روند استخراج» ساخته می شود روندی که کامپیوترها باید مسائل خیلی پیچیده را حل کنند . پول را در نرم افزاری به نام والت یا کیف پول دیجیتال نگه می دارید. به آدرسی که اجازه می دهد بیت کوین bitcoin پول دیجیتال بگیرید یا بفرستید. در حقیقت نقل و انتقال ها با تایید در شبکه ممکن می شود.

بیت کوین bitcoin پول دیجیتال انشعاباتی هم دارد مثل: بیت کوین نقد ( bitcoin cash) – بیت کوین گلد ( bitcoin gold )

هدف از انشعابات افزایش سرعت تراکنش ها در شبکه است.

ارزش بیت کوین bitcoin پول دیجیتال چقدر است؟

ارزش بیت کوین از آغاز تا امروز دچار تحول و تغییرات اساسی شده است. در سال ۲۰۱۰ میلادی کمتر از ۳ دهم یک سنت آمریکا بود و در انتهای سال ۲۰۱۷ میلادی  ارزش آن به نزدیک ۲۰ هزار دلار رسید. ارزش بیت کوین bitcoin اکنون حدود ۱۱ هزار دلار است. مجموع ارزش بیت کوین اکنون حدود ۱۸۰ میلیارد دلار است. این ارز دیجیتال و پول غیر کاغذی، چنان این روزها کسب و کارهای اینترنتی را رونق داده که سوال بسیاری از کاربران می باشد و همه در جستجوی مطالعه بیت کوین bitcoin پول دیجیتال هستند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد بدون کار کامپیوتری

همه چیز بیت کوین bitcoin پول دیجیتال ذاتا بی نام و نشان است و ردگیری اینکه چه کسی دارد آن را خرج می کند بسیار دشوار است.

نظر دولت ها درباره بیت کوین bitcoin پول دیجیتال چیست؟

برخی از دولت ها در حال بررسی وضع قوانین بر ارز دیجیتال هستند مثل چین، کره جنوبی و آلمان. این کشورها به خوبی می دانند که ارزهای دیجیتال کسب درآمد اینترنتی و همچنین اقتصاد آنها را تحت تاثیر قرار داده و اگر با مطالعه وارد نشوند ممکن است ضررهای جبران ناپذیری کنند.همین الان بسیاری از کشب و کار و درآمد اینترنتی توسط بیت کوین و سایر ارزهای مشابه انجام می شود و کاربران می توانند با خرج کردن بیت کوین اقدام به خرید اینترنتی کنند. با گسترش این نوع خریدهای اینترنتی یقینا در آینده کسب درآمد از اینترنت توجه خاصی به ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین خواهد کرد.

در کشور ایران هنوز قانونی در مورد ارزهای دیجیتال وجود ندارد . شاید مسئولان هنوز بیت کوین bitcoin و سایر ارزهای دیجیتال در حال رشد و فراگیر شدن در کسب و کار اینترنتی را جدی نمی گیرند. کلا ما در این زمینه ها زمانی وارد می شویم که دیگران فرسنگها از ما جلو افتادند و ما تازه در حال تدوین مقدمات کسب درآمد از اینترنت با این نوع پول ها هستیم.

بیت کوین bitcoin پول دیجیتال واقعیت و پول دیجیتالی است که چه بخواهیم یا نخواهیم خواهد آمد  اگر می خواهیم به روز باشیم و دنباله رو دیگر نباشیم باید نقشه راه تعیین کنیم و از این فرصت ها استفاده کنیم .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای کسب درآمد در خواب

البته شنیده ها حاکی است که بانک مرکزی ایران قرار است سند « ارزهای رمزینه » رونمایی کند. انشالله این اتفاق ها زودتر اجرایی شود. امیدوارم با برنامه دولت ، کسب و کار اینترنتی که در اینده تحت تاثیر پول های دیجیتال خواهد بود رونق بیشتری یابد.

سخن پایانی درباره بیت کوین bitcoin پول دیجیتال

بیت کوین bitcoin تنها پول دیجیتال نیست . بجز بیت کوین، دهها ارز دیجیتال دیگر در بازار خرید و فروش می شود . ارزش مجموع برخی از آنها دهها میلیارد دلار است.

دوستی تعریف می کرد یکی از دوستانش با خرید بیت کوین bitcoin پول دیجیتال در چند سال قبل و فروش آن در دو سه هفته قبل حدود ۸۰۰ میلیون تومان سود خالص داشت با راست و دروغ حرفش کاری ندارم ولی واقعیتی به نام ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین ، در دنیا در حال رواج و رشد است و می توان با درایت و هوش بالا کسب درآمد داشت . البته عجله و بدون برنامه وارد شدن در این نوع ارزهای دیجیتال با ضررهای جبران ناپیر همراه خواهد بود . دنای کسب و کار اینترنتی و ارزهای دیجتالی در اینده وابستگی شدیدی به هم خواهند داشت.( کسب درآمد بیت کوین رایگان)

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.