تصورات اشتباه درباره کسب درآمد اینترنتی

علیرغم رشد بسیار زیاد اینترنت و همه گیری کسب و کار آنلاین ، وجود تصورات اشتباه درباره کسب درآمد اینترنتی عجیب به نظر می رسد ولی واقعیتی است که وجود دارد. هنوز عده ای وجود دارند که با دید منفی و نگاه بدبینانه به اینترنت و شیوه کسب درآمد از آن نگاه می کنند و با این دیدگاه منفی زندگی می کنند.

البته نگاه مثبت همراه با احتیاط که در آن درایت و تعقل حاکم باشد بسیار خوب است ولی داشتن افکار منفی و بدبینانه نسبت به فناوری پیشرفته روز جهان ، که ارتباط را تسهیل کرده و موجب ایجاد اشتغال بسیاری شده و میلیونها نفر از این طریق ارتزاق می کنند بی انصافی خواهد بود. در سایت پول یابی قصد داریم تا دو نگاه و تصور اشتباه درباره کسب درآمد اینترنتی را بررسی کنیم. با مچموعه آموزش های رایگان سایت همراه باشید.

همچنین می توانید به مقاله مشابه با عنوان ( کسب درآمد اینترنتی برای همه ) نگاهی بیندازید.

تصورات اشتباه درباره کسب درآمد اینترنتی

باید به این نکته توجه داشت که دیدگاهها و تصورات اشتباه درباره کسب درآمد اینترنتی به دو صورت خیلی مثبت و خوشبینانه و یا خیلی منفی و بدبینانه تقسیم می شود. تصورات اشتباه خوشبینانه مثل اینکه می گویند: در اینترنت خیلی سریع پولدار می شوید ، فقط سایت بزنید تا پولدار شوید ، وبسایت را از محصولات مختلف پر کنید و میلیاردر شوید ، فقط بنشینید و از اینترنت پول پارو کنید ، ساعات کاری اینترنت کم و پولش زیاد است، کسب و کار اینترنتی هیچ هزینه ای ندارد و …

در مقابل افرادی هستند که دیدشان نسبت به کسب درآمد از اینترنت منفی و همراه با بدبینی است این افراد می گویند : شما قادر به کسب درآمد از اینترنت نیستید ، کسب درآمد از اینترنت مخصوص افراد خاص و ویژه است ، همه کسب و کارهای اینترنتی غیر واقعی هستند. و…

تصورات اشتباه درباره کسب درآمد اینترنتی ، باور غلط درباره کسب درآمد از اینترنت
برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی باید باورها و نوع نگاه منفی افراد نسبت به کسب درآمد از اینترنت تغییر کرده ، تا ترس و بدبینی هم از بین برود

در اینجا فارغ از همه این دیدگاه های مثبت و منفی، قصد داریم تا دو نگاه و تصور اشتباه که علیرغم رشد فزاینده اینترنت در جهان، هنوز در میان اقشاری از جامعه به صورت سنتی از گذشته باقی مانده را بررسی کنیم . این دو تصور اشتباه عبارتند از:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با کامپیوتر و اینترنت : مایکروسافت آفیس

۱- کسب درآمد از اینترنت فقط دروغ و کلاهبرداری است.

یکی از این تصورات اشتباه درباره کسب و کار آنلاین این است که کسب درآمد از اینترنت اصلا واقعی و درست نبوده و همه اش دروغ و کلاهبرداری است. این نگاه از گذشته باقی مانده و هنوز افرادی با این طرز تفکر سنتی و بدبینانه وجود دارند. شاید این افراد ، شیوه کسب و کار اینترنتی را با دنیای واقعی قیاس می کنند و چون چیزی قابل رویت و لمس نیست پس واقعی نبوده و نسبت به آن بدبین هستند.

صاحبان این نوع تفکر، بعد از سالیان یا خوب توجیه نشدند و یا فعالیت واقعی در فضای مجازی را به درستی درک نکردند. شاید اگر میزان فروش محصولات و یا نرخ تبلیغات آنلاین را به آنها نشان دهند که چه درآمد بالایی وجود دارد دیدشان عوض شود. امروزه به دلیل نفوذ فراوان اینترنت از تمام شئون زندگی مردم، بسیاری از کسب و کارها بقایشان به اینترنت وابسته است.

شاید در اوایل و یا حتی امروزه هم برخی افراد، اقدام به کلاهبرداری و سوءاستفاده از فضای مجازی کنند ولی همه اینترنت این چند نفر نیستند. کسب درآمد اینترنتی منبع درآمد بسیاری از افراد بوده و موجب رشد مشاغل فراوانی شده است حتی بسیاری از کسب و کارهای واقعی و سنتی هم با کسب درآمد آنلاین همراه شده و با آن آمیخته شده اند.

۲- کسب پول و درآمد اینترنتی بی ارزش و کثیف است.

تصور دوم که به نوعی از دیدگاه اول نشات می گیرد این است که کسب درآمد از اینترنت ،کاری کثیف ، بی ارزش و غیرقابل اعتماد می باشد. شاید این تفکر به دلیل تجربه و آشنایی اولیه افراد با شیوه کسب درآمد کلیکی و کلاهبرداری هایی که در این زمینه می شد برگردد. کاربران زیادی در آغاز عضو سایت های کلیکی ایرانی و خارجی می شدند و برای چند ریال و سنت وقت خود را تلف می کردند و آخرش هم چیزی نصیبشان نمی شد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  چگونه میلیونر شوید

وجود این نوع سوابق و عملکردها بی تاثیر در شکل گیری این باور و تصور در بین کاربران نبوده که کسب درآمد اینترنتی وقت تلف کردن می باشد. افرادی با این دیدگاه هنوز فکر می کنند کسب درآمد از اینترنت مثل شیوه پول درآوردن از طریق کلیک روی تبلیغات و بنرهای سایت ها بوده و آخرش چیزی نصیبتان نخواهد شد. واقعیت فضای مجازی امروز بسیار ترقی کرده و مشاغل پردرآمد ، واقعی و شرافتمندانه در اینترنت بسیار زیاد بوده و میلیون ها نفر از این طریق کسب درآمد می کنند.

باید به این افراد با این تفکرات منفی و بدبینانه بگویم سالهاست که اوضاع عوض شده و باید تصورات قدیمی و منفی خود را کنار بگذارید و با نگاهی نو به این شیوه کسب درآمد نگاه کنید. همه چیز عوض شده شما چرا هنوز تغییر نکرده اید؟

سخن پایانی تصورات اشتباه درباره کسب درآمد اینترنتی

شکل گیری تصورات اشتباه درباره کسب درآمد اینترنتی به دلایلی مثل عدم آگاهی ، وجود پس زمینه های کلاهبرداری در گذشته ، داشتن تفکرات سنتی ، مشاهده برخی ناراستی ها توسط معدودی افراد در اینترنت، مقاومت در برابر تکنولوژی و پیشرفت و… باشد ولی واقعیتی به نام کسب درآمد آنلاین در جهان فراگیر شده و فضای اینترنت هم سیاه و تاریک نیست.

بی تردید ، راههای کسب درآمد از اینترنت که به انسان احساس ارزشمند بودن و مفید بودن در زندگی را بدهد کم نیست فقط افراد باید با توجه به علاقه، تخصص و ایده خود آن را پیدا کنند. اینترنت فضایی عالی است که می توان برای بهبود کسب و کار و مشاغل، در آن نقش ایفا کرد و علاوه بر کسب درآمد برای خود ، دیگران را هم وارد آن کرد.

زندگی فقط به فکر خود بودن نیست اگر بتوانید در فضایی متفاوت چون اینترنت به دیگران ارزش برسانید و به سوالات و ابهامات آنها پاسخ دهید و حوزه و زمینه ای را که تخصص دارید آن را به دیگران آموزش دهید بسیار ارزشمند بوده و چه اشکالی دارد که از همین طریق هم کسب درآمد داشته باشید ؟ هم نیاز و خواسته دیگران را اجابت می کنید و هم به درآمدی حلال و خوب می رسید و این نوع کسب و کار اینترنتی ارزشمند و ستودنی است.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.