کسب درآمد اینترنتی با مشاوره دادن

یکی از شیوه های نوین و پرطرفدار، کسب درآمد اینترنتی با مشاوره دادن است که در سال های اخیر در اینترنت در حال رشد بوده و اتفاقا کارآیی و درآمد بالایی هم دارد و افراد زیادی هستند که به عنوان مشاور از این طریق کسب درآمد از اینترنت را تجربه می کنند.

همانطور که بارها در سایت پول یابی تاکید داشتیم اینترنت بستر و فضای بسیار مناسبی برای راه اندازی هر کسب و کاری می باشد به شرطی که ایده آن را داشته و با تلاش و جدیت آن را اجرایی کنید در اینجا برای آشنایی سه نوع و شیوه کسب درآمد اینترنتی با مشاوره دادن را توضیح می دهیم و شما می توانید با توجه به تخصص خودتان ، نوع مشاوره را انتخاب کرده و کسب و کار اینترنتی مربوطه را راه اندازی کنید.

کسب درآمد اینترنتی با مشاوره دادن

مشاوره دادن در اینترنت از مشاغل پردرآمد و به قول معروف کلاس بالا محسوب می شود که افرادی با داشتن تخصص و مهارت در زمینه ای، به دادن اطلاعات ، راهنمایی و یا رفع مشکل می پردازند این افراد با توجه به نوع مشاوره، از طرق مختلف اقدام به کسب درآمد می کنند.

کسب درآمد اینترنتی با مشاوره دادن، مشاوره آنلاین ، کسب پول با مشاوره
کسب درآمد اینترنتی یا آنلاین از طریق مشاوره دادن با توجه به زمینه مهارت و تخصص ، یکی از مشاغل پولساز و بدون نیاز به سرمایه محسوب می شود.

همان طور که در بالا اشاره شد مشاغل مشاوره در کسب و کار بسیار زیاد است ولی در اینجا سه نوع را برای نمونه و آشنایی با زمینه های مختلف انتخاب کردیم تا با این شیوه آشنا شوید . هر کس که مهارت و تخصصی دارد با تمرکز بر روی توانایی خود و مشاوره دادن می تواند کسب درآمد کند . برخی از راههای کسب درآمد از اینترنت از طریق مشاوره عبارتند از:

۱- مشاوره سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

یکی از مهارت ها و تخصص های پرطرفدار در اینترنت مشاوره دادن در زمینه seo یا بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو است . افرادی که به موتورهای جستجو  و الگوریتم های دائم متغیر آن آشنایی دارند و از پلتفرم های گوگل و یا سایر موتورهای جستجو مطلع هستند می توانند از این راه کسب درآمد اینترنتی خوبی را داشته باشند.

دانستن مباحث سئو کمی تخصصی است و افراد سئوکار باید همیشه در حال فراگیری و افزایش دانش خود باشند لذا مدیران سایتهای اینترنت فرصت و یا علاقه به این کار ندارند برای همین از افرادی به عنوان سئوکار مشاوره می گیرند تا مشکلات بهینه سازی سایت را رفع کنند و پول خوبی هم بابت این موضوع می پردازند. این افراد چگونگی استفاده از گوگل آنالیتیکس و کلمات کلیدی ، بازاریابی محتوایی و ترفندهای علمی رسیدن به رتبه های بالا و… را نشان می دهند.

مشاوره دادن در زمینه سئو یکی از مشاغل پردرآمد اینترنتی و اصطلاحا با کلاس بین وبمستران معروف است و شرکتها و افراد زیادی هستند که درآمد بالایی را از این طریق دارند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد فوتبالی یا والیبالی

۲- مشاوره در زمینه کسب و کار اینترنتی و استخدام

اگر فردی در زمینه راه اندازی کسب و کار سنتی یا اینترنتی تخصص و مهارت دارد می تواند مشاوره کسب و کار راه انداخته و از این طریق کسب پول مناسبی داشته باشد. زمینه کاری می تواند درباره، شیوه راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و یا سنتی ، مشاوره به کارآفرینان اینترنتی ، یافتن مشاغل و استخدام اینترنتی، راه اندازی فروشگاه های تجاری و… باشد

علاوه بر اینها کسانی که مشغول کار اینترنتی هستند برای رشد بیشتر و غلبه بر مشکلات مسیر کسب و کار و نیز ایجاد انگیزه بیشتر برای دستیابی به موفقیت ها، می تواند مشاوره دریافت کنند. افراد زیادی هستند که با تاسیس شرکت های اینترنتی اقدام به آموزش بازاریابی اینترنتی جذب مشتری و حفظ آن و… می کنند و با راهنمایی ارزنده ای که می کنند ضمن افزایش فروش و درآمد برای دیگران، خودشان هم درآمد مناسبی دارند.

کسانی که علم ، تجربه ، تخصص و مهارت بالایی در کسب و کار دارند می توانند مجموعه تجربیات و معلومات خود را به دیگران آموزش دهند . این افراد می توانند با نوشتن مجموعه مقالات در شبکه اجتماعی لینکدین linkedin آغاز کرده و بعدها با ساخت سایت و پیچ و یا کانال کارشان را توسعه دهند.

۳- مشاوره در زمینه شبکه های اجتماعی

یکی از زمینه های کسب درآمد اینترنتی ، مشاوره دادن به مدیران شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها می باشد. معمولا شرکت های بزرگ به دلیل توان مالی بزرگ ، علاوه بر استخدام افراد به عنوان مدیر اکانت های شبکه های اجتماعی، برای تولید محتوا، جذب و حفظ ممبر، رشد پیچ و کانال و… افرادی را به عنوان مشاور و کاربلد شبکه های اجتماعی استخدام می کنند تا از تجربیات آنها استفاده کنند.

مدیران سایت های کوچک اگرچه نمی توانند مشاوره دائمی استخدام کنند ولی به دلیل مشغله کاری، فرصت رسیدگی کامل به شبکه های اجتماعی را هم ندارند این افراد می توانند از مشاوران شبکه های اجتماعی به صورت پاره وقت کمک بگیرند. اهمیت بالای شبکه های اجتماعی در رشد کسب و کارهای اینترنتی بر کسی پوشیده نیست و افراد برای رشد باید توجه خاصی به آن داشته باشند.

هر فردی که دارای تخصص و مهارت در زمینه شبکه های اجتماعی باشد می تواند به روزترین تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی ، زمانبندی پست ها ، نوع تولید محتوا، شیوه تعامل با اعضا، کیفیت ارسال پست ها و … را آموزش و مشاوره دهد و بابتش هم پول بگیرد کاری که امروزه خیلی ها در اینترنت به آن مشغولند.

شیوه مشاوره اینترنتی شدن

همان طور که اشاره شد کسب درآمد از مشاوره آنلاین یکی از پردرآمدترین مشاغل اینترنتی است. این روش درآمد در ایران توسط افراد بزرگی انجام می شود و درآمد زیادی کسب می کنند. جالب اینکه بدانید درآمد این افراد از ۳۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان در ساعت فقط از مشاوره متغیر است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  نکات کلیدی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

به عنوان مثال ، هزینه مشاوره با یکی از مربیان بازاریابی اینترنتی ، ۵۰۰٫۰۰۰ تومان در ساعت است و یا هزینه مشاوره با یکی دیگر از مربیان موفق آموزشی ، ۵ میلیون تومان در ساعت است.

مشاوران اینترنتی در زمینه های مختلف مانند موفقیت ، کسب و کار اینترنتی ، سئو ، بازاریابی ، برنامه نویسی و مشاور در صورت تخصص در زمینه خاصی مخاطب خود را توصیه می کنند و فکر می کنند می توانید از این طریق درآمد کسب کنید.

برای تبدیل شدن به یک مشاور آنلاین و کسب درآمد اینترنتی با مشاوره دادن ، بسیاری از مردم معتقدند که تنها قدم ضروری ایجاد وب سایت و ارائه خدمات مشاوره ای در مورد آن است. سپس آنها با همان تفکر به راه خود ادامه می دهند و در نهایت شکست می خورند. برای تبدیل شدن به یک مشاور آنلاین در هر زمینه کاری ، باید یک سری فعالیت ها را برای رسیدن به اهداف انجام دهید.

در اینجا برخی از اهدافی که یک مشاور آنلاین حرفه ای می تواند تعیین کند وجود دارد:

– پذیرش توسط مخاطب به عنوان یک متخصص

– مشهور شدن

– محبوبیت در بین مخاطبان

سخن پایانی کسب درآمد اینترنتی با مشاوره دادن

مشاغل زیادی وجود دارد که افراد می توانند با مشاوره در زمینه آن اقدام به کسب درآمد اینترنتی کنند مثل : مشاوره روانشناسی ، مشاوره حقوقی ، مشاوره ورزشی و پرورش اندام ، مشاوره پزشکی و بهداشتی ، مشاوره تحصیلی و کنکور ، مشاوره اقتصادی و بورس ، مشاوره خانواده و کودک ، مشاوره تنظیم خانواده و… لیست بلند بالایی می توان از انواع و اقسام مشاوره تهیه کرد.

می توانید با ایجاد کانال تلگرامی ، صفحه در شبکه های اجتماعی ، راه اندازی سایت و… اقدام به ارائه مشاوره کنید منتهی باید در آن زمینه و کاری که قصد مشاوره دادن دارید متخصص و دارای مهارت بالایی باشید چون افرادی که به شما مراجعه کنند چه بسا که خود دارای تخصص باشند و ایراد و یا اشکالی جزئی داشته و برای رفع آن به شما مراجعه کنند.

نکته مهم دیگر اینکه برای برخی مشاوره ها مثل روانشناسی ، بهداشت و پزشکی ، خانواده ، ژنتیک و مسائل حساس جامعه، حتما باید مدرک کار را داشته باشید و مراحل قانونی آن را طی کنید چون برخی از کسب و کارها را بدون مجوز نمی توان راه اندازی کرد. در ضمن گرفتن مجوز ، اعتبار کار و مشاوره شما را نزد کاربران اینترنتی بیشتر می کند.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.