دلایل شکست در کسب درآمد اینترنتی

دلایل شکست در کسب درآمد اینترنتی (قسمت اول)

در بررسی دلایل شکست در کسب درآمد اینترنتی ، عوامل زیادی دخالت دارند این عوامل و دلایل می تواند جلوی پیشرفت در هر کسب و کار را بگیرد. به طور کلی کسب درآمد در اینترنت نیاز به تخصص لازم و یادگیری اصول آن دارد و چندان ساده و راحت نیست اما کسانی هم هستند که علیرغم مطالعه و یادگیری باز موفق نیستند. همچنین نگاه کنید به مقاله:(بررسی عوامل شکست در کسب درآمد اینترنتی)

سه عامل: دانش، تجربه و تلاش زیاد شاه کلید موفقیت در کسب درآمد اینترنتی می باشد و با فقدان آن کسب و کار اینترنتی رشد نخواهد کرد. تلاش کنید با انواع روش های کسب درآمد اینترنتی آشنا شده و با متخصصان این امر مشاوره کنید و هرگز توقع غیر واقعی و خارج از توان خود نداشته باشید. با لحاظ کردن این موارد باز بسیاری در کسب درآمد از اینترنت شکست می خورند که در اینجا قصد داریم تا به از آنها اشاره کنیم.

شکست در کسب درآمد از اینترنت، دلایل ناکامی در کسب درآمد

بررسی عوامل و دلایل شکست در کسب درآمد اینترنتی

۱- عدم باور به کسب درآمد از اینترنت

اگر به کاری که قصد انجامش را دارید باور و ایمان نداشته باشید یقینا موفق نخواهید شد. به خودتان القا کنید که علیرغم سرمایه کم، با علم و تخصص و پشتکاری که دارید حتما در این راه موفق خواهید شد. اگر از همان اول با افکار ناامیدانه و منفی وارد کار شوید هرگز کسب درامد بالایی را تجربه نخواهید کرد. افکار منفی را از خود دور کنید و به خودتان بگویید: من می توانم، من چیزی از دیگران کم ندارم. من انسان توانمندی هستم.

احساس قدرت و موفقیت را در خودتان تقویت کنید و با اعتماد به نفس بالا و باور به توانمندی خود وارد کارزار کسب درآمد اینترنتی شوید.

۲- خستگی زود رس در کسب درآمد اینترنتی

افرادی هستند که شروع نکرده خسته و دلزده می شوند اگر در همان شروع کار محکم و استوار قدم برندارید شکستتان در کسب درآمد از اینترنت حتمی است. به گقته مارک تواین: ۲۰ سال بعد بابت کارهایی که نکردی بیشتر افسوس می خوری تا بابت کارهایی که کردی. پس با روحیه بالا خواسته ات را دنبال کن. آمال و آرزوهای بزرگت را تقویت کن و به خودت القا کن که دنبال پیشرفت و تغییر هستی.

۳- انتخاب اشتباه دوستان و همکاران

یکی دیگر از دلایل شکست در کسب درآمد اینترنتی، انتخاب دوستان و همکاران غیرموفق و یا نا همسان است. اگر با افرادی که در کسب و کارشان موفق نبودند و یا ایده و پشتکاری برای رشد و موفقیت ندارند، همراه و همنشین شوید، محکوم به شکست هستید. سعی کنید همکاران و دوستانی موفق تر از خودتان با اندیشه های مثبت را انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دلایل شکست استارتاپ ها در کسب درآمد اینترنتی

۴- فراموش کردن دلایل کار

برای موفقیت در کسب و کار، باید دلایل قوی و ایده های متعالی داشته باشید فقط صرف کسب درآمد و پول درآوردن، انگیزه ای برای تداوم در کار نمی باشد. باید هدفی قوی داشته باشید تا چون موتور محرکه شما را برای رسیدن به آن در دراز مدت شارژ کند.

۵- بی علاقگی به دانستن بیشتر

هر چقدر هم علم و دانش لازم را داشته باشید باز باید برای دانستن و به روز شدن تلاش کنید. کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین بوده و افراد زیادی هستند که در رقابت با شما، دانش خود را بالا می برند. البته صرف کسب دانش، کافی نیست بلکه باید آن دانش و علم را در کار استفاده کرد. این کار باید تداوم همیشگی داشته باشد تا تضمین کننده پیشرفت باشد.

توجه داشته باشید که سطح فکر و کار شما برای وضعیت حال شما مناسب است برای پیشرفت بیشتر، باید سطح یادگیری خود را بالا ببرید. یادگیری جزیی از سیستم کسب درآمد اینترنتی است

۵- هوشمند نبودن اهداف

یکی از عوامل ناکامی در کسب درآمد از اینترنت هوشمند نبودن اهداف به عنوان بخش انگیزشی کار است. اهداف باید هوشمند(smart) باشند یعنی واقع بینامه، قابل اجرا و دست یافتنی، قابل اندازه گیری و دارای زمان بندی باشند. هدفی را برای خود انتخاب کنید که ضمن اینکه امکان تحقق و اجرایی دارد ، همراه با بلند پروازی و جاه طلبانه باشد.

۶- نداشتن خلاقیت در کسب و کار

کسب و کاری موفق است که پشتش ایده خلاق و یک کارآفرین مبتکر باشد. دوره کپی کاری از کار دیگران و همانندسازی گذشته است . کارهای کپی در درازمدت اصلا موفقیت نخواهند داشت. ایده نو و خلاق در کسب درآمد از اینترنت، در صورتی که پشتوانه اجرایی لازم را داشته باشد در بازار رقابت جواب می دهد و به نتیجه دلخواه می رسد.

۷- عدم تغییر وضعیت

دنیا همواره در حال تغییر است و اینترنت به صورت آنلاین و لحظه ای در حال تغییر و تحول است اگر با این تغییرات خودتان را همراه نکنید و در جا بزنید کسب و کارتان با شکست مواجه می شود. شما باید خودتان، دانسته ها و همچنین کسب و کارتان را همیشه به روز کنید تا در این بازار از رقبا عقب رنمانید.

۸- نداشتن قانون جذب

اگر افکار منفی و ناامید کننده در انسان رشد کند به مرور، انگیزه او را برای رشد و ترقی از بین می برد. فکرهای منفی به مرور جذب وجود انسان می شود و مانع بزرگی برایش محسوب می شود. در زندگی دنبال هر چیزی که باشید همان به طرفتان جذب می شود. بنابراین مثبت اندیش باشید و در مورد کسب و کارتان همیشه مثبت فکر کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایده های شروع سریع کسب و کار

۹- ترس از انتقاد

در مسیر موفقیت و شناخته شدن همیشه افرادی هستند که از شما انتقاد می کنند و با افکار منفی در مورد شما حرف می زنند. این افراد چه به قصد تخریب و یا ممانعت از رشدتان کاری انجام دهند شما توجه نکنید چون این زندگی شماست و تصمیم گیر اول و آخر خودتان هستید. خودتا برای خودتان و آینده خودتان برنامه ریزی می کنید و نتایج آن را بهره برداری خواهید کرد

همیشه افراد مسخره کننده، تخریب گر، حسود و… وجود دارد اگر به حرف ها و اعمال آنها توجه کنید و تمرکز لازم را نسبت به کارتان نداشته باشید کسب و کارتان دچار تزلزل و شکست خواهد شد. بی اعتنا به گفته های بدخواهان باشید و رو به جلو حرکت کنید و به انتقادهای تخریب کننده توجه نکنید ولی انتقادهای سازنده و دلسوزانه را مدنظر بگیرید.

۱۰- ناامیدی از شکست

افراد زیادی هستند که با اولین شکست ناامید می شوند و کار را رها می کنند. باید قبول کنید که شکست جزیی از موفقیت است. با این دید نگاه کنید که شکست در کسب و کار، به دانش و یادگیری شما می افزاید و اینکه تجربه کسب می کنید که ایراد کارتان در کجاست و در جهت رفع آن برآیید. همه انسان های موفق بارها و بارها در کارشان شکست خوردند ولی هر گز ناامید نشدند.

سخن پایانی دلایل شکست در کسب درآمد اینترنتی

هر کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا غیر اینترنتی مشکلات و مسائل مربوط به خود را دارد و انسان در مواجه با آنها یا تسلیم می شود و یا به مبارزه و استقامت می پردازد و موفق می شود. در بررسی دلایل شکست در کسب درآمد اینترنتی به دلیل فراوانی عوامل ، در این مقاله ده مورد را بررسی کردیم و انشالله در مقاله بعدی ده عامل دوم را بررسی خواهیم کرد.

در نگاه کلی به این عوامل ده گانه اول، بیش از هر چیزی، نداشتن انگیزه و یا ترس از شکست ، موجب بی انگیزگی و در نهایت ناامیدی می شود که این سم مهلک و نابودگر در کسب درآمد از اینترنت می باشد سعی کنید به خودتان ایمان داشته و باور کنید قدرت انجام سخت ترین کارها را دارید.

در مقاله بعدی با عنوان ( عوامل شکست در کسب درآمد اینترنتی) به ادامه عوامل شکست در کسب و کار آنلاین خواهیم پرداخت.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.