عوامل شکست در کسب درآمد اینترنتی

عوامل شکست در کسب درآمد اینترنتی (قسمت دوم)

برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی، ضمن شناسایی راههای کامیابی و نیل به هدف، باید عوامل شکست در کسب درآمد اینترنتی را هم بشناسید تا در مسیر فعالیت، این موانع و مشکلات را برطف کنید. شناخت قدم اول برای برطرف کردن آن است و کاربران باید این عوامل کلیدی را همیشه در کارشان لحاظ کنند.

در سایت پول یابی در مقاله اول با عنوان(دلایل شکست در کسب درآمد اینترنتی ) به بیان و بررسی ده عامل اول پرداختیم و متذکر شدیم برای موفقیت باید به خود و توانمندی خود ایمان داشت و بر اساس این ایمان و باور قوی درونی، با جدیت و پشتکار عمل کرد و از مشکلات و موانع سر راه ناامید و دلسرد نشد. در ادامه به معرفی و بررسی ده عامل دوم می پردازیم با ما همراه باشید.

عوامل شکست در کسب درآمد اینترنتی، شکست در کسب درامد

معرفی و بررسی عوامل شکست در کسب درآمد اینترنتی

۱۱- عدم تمرکز و از این شاخه به آن شاخه پریدن

عدم تمرکز کافی بر روی کسب و کار، یکی دیگر از عوامل شکست در کسب درآمد اینترنتی می باشد. باید روی یک کار و موضوع اصلی تمرکز داشت و از این شاخه به آن شاخه پریدن پرهیز کرد. اگر در کسب درآمد اینترنتی صبور باشید و تمرکز کافی روی کارتان داشته باشید موفق می شوید.

۱۲- عدم توجه به گفته های افراد موفق

مثلی معروفی است که دانا هم می داند و هم می پرسد و نادان نه می داند و نه می پرسد. سعی کنید چیزهای مفید و کاربردی از افراد موفق یاد بگیرید به حرف های آنان در کسب و کارتان عمل کنید. گفتار و رفتار این افراد حاصل سالها تجربه و علم آموزی است. غرور داشتن در کار و اینکه نیازی به ایده و نظر دیگران ندارم موجب شکست در کار می شود.

۱۳- توسل به افراد نادرست

درست است که توصیه می شود که از افراد موفق و کاربلد که دارای تجربه هستند بیاموزید ولی در مقابل به شدت از افراد بدون تجربه و نالایق دوری کنید. تاکید می شود از کسانی که حتی ریالی از اینترنت کسب درآمد نداشتند و هیچ نوع ایده و برنامه ای هم ندارند، توصیه و راهنمایی نگیرید. کسانی که استراتژیکی کار در فضای مجازی را نمی دانند و فقط دنبال میانبرهایی برای درآمد هستند پرهیز کنید.

۱۴- ترس از هزینه کردن در اینترنت

موفقیت و رسیدن به کامیابی هزینه دارد هزینه فقط دادن پول هاست، دامین، رفتن به چند دوره آموزشی، یادگیری سئو و طراحی سایت و… نیست بلکه مهمترین هزینه صرف زمان است. هزینه موفقیت، وقت گذاشتن و تلاش مستمر و دائمی است. سعی کنید برای یادگیری و پیشرفت بیشتر هزینه کنید خود را در کار شاخص نشان دهید.. توجه داشته باشید که این هزینه کردن( پول و زمان) برای خودتان و موفقیت خودتان است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت و مزایای کسب درآمد اینترنتی

۱۵- فراموشی تعهد

یکی دیگر از عوامل شکست در کسب درآمد اینترنتی، فراموش کرن تعهد کاری هست. تنبلی، رفتن به دنبال تفریحات، جدی نگرفتن کار و عدم تمرکز بر روی هدف به معنای فراموشی تعهد است. متعهد بودن به کار و پیشرفت، رکن مهم موفقیت است. کسی که تشنه موفقیت است تمام انرژی ،حواس و توجه خود را معطوف به کارش و اجرای برنامه هایش می کند.

۱۶- داشتن افکار کوتاه مدت

کسی که به دنبال کسب درآمد زیاد و دائمی از اینترنت است باید درازمدت و با برنامه عمل کند. کسب و کار اینترنتی مانند مسابقه ماراتن نیاز به تلاش و استقامت طولانی مدت است. ضمن داشتن برنامه ریزی  روزانه، هفتگی، ماهانه و فصلی، حتما باید برنامه سالانه و حتی چندین ساله داشته باشید. به دنبال گنج جادویی و یک شبه در اینترنت نباشید .

در اینترنت کسی یک شبه میلیونر و میلیاردر نمی شود بلکه با افکار بلند و برنامه ریزی دقیق، پایداری کسب و کار اینترنتی خود را بیشتر کنید. هر چه استقامت و مداومت شما بیشتر باشد امکان موفقیتتان بیشتر خواهد شد.

۱۷- انتظار بیجا از کسب درآمد اینترنتی

بهترین دوره های آموزشی را ببینید دلیلی نمی شود که معجزه رخ دهد و یک شبه به هدفتان برسید انتظار خودتان را مطابق با واقعیت های دنیای بیرون در نظر بگیرید. اگر سخت تلاش نکنید و خودتان نخواهید، به طور یقین موفق نخواهید شد استمرار در کار یعنی موفقیت. این شعار : فقط ادامه بده (just do it) را همیشه در نظر داشته باشید.

کسب درآمد میلیونی و یا میلیاردی در یک شب و در کمترین زمان ، انتظار نابجایی است اگر اینگونه بود همه به ان روی می اوردند و ثروتمند می شدند. این کار سختی ها و دشواریهای خاص خود را دارد. بر اساس هدف گذاری مشخص خود و با لحاظ کردن انتظارات واقع بینانه، رو به جلو حرکت کنید و به اهداف بلندمدت خود بیندیشید.

۱۸- شک و تردید در کسب و کار

شک مانند خوره در وجود انسان انگیزه و تلاش او را برای ادامه کار کم می کند و با ایجاد ناامیدی، از ادامه راه باز می دارد. سعی کنید با تکرار جملات انگیزشی، مثبت اندیشی، اقرار به داشتن توانایی بالای خود، خواندن زندگی افراد موفق، گوش دادن به موسیقی هیجان انگیز، شرکت در همایش های انگیزشی، گفتگو با انسان های مثبت اندیش و…  آماده کسب و کار شوید و انگیزه خود را بالا ببرید.

به خودتان ایمان داشته باشید و القا کنید مهم نیست در کجا زندگی می کنم مهم این است که توانایی ایجاد تغییرات مهم را دارم من هیچ چیزی از دیگران و افراد موفق کم ندارم . با این روحیه بالا قدم در کسب درآمد اینترنتی بگذارید و هرگز ناامید نشوید. اگر به خودتان ایمان داشته باشید یقین بدانید به موفقیت در کارتان ایمان پیدا می کنید.اگر خودتان را دست کم بگیرید کارتان هم محکوم به شکست است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت بازاریابی محتوا در کسب درآمد اینترنتی

۱۹- انتخاب فرصت اشتباه

بسیاری از افراد بدون مطالعه وارد کسب و کار اینترنتی می شوند و هیچ پژوهشی در مورد فرصت های قابل بهره برداری ندارند. علیرغم اینکه در اینترنت فرصت های کسب درآمد زیادی وجود دارد ولی هر کسب و کاری مناسب هر کسی نیست. باید ابزار لازم و نیز درک صحیح از آن کسب و کار را داشته باشید نمی توانید وارد هر کسب و کاری شوید که تخصص و ابزار آن را ندارید.

توصیه می شود قبل از آنکه وقت، پول و انرژی خود را صرف کسب و کاری کنید به مطالعه دقیق بپردازید و بهترین زمینه کسب درآمد با توجه به داشته های خودتان را انتخاب کنید. با خودتان صادق باشید و شرایطی را که برایتان بهترین است انتخاب کنید و بعد شروع کنید. اصلا عجله نکنید و با برنامه منظم اقدام کنید.

۲۰- عدم تولید محتوا

شاه کلید موفقیت در کسب درآمد اینترنتی محتواست. کسی که بهترین محتوا را برای سایتش تولید کند بیش از دیگران موفق است. سعی کنید همیشه سایتتان را به روز کنید این کار ارزش و اعتبار شما را در بین موتورهای جستجو، به ویژه گوگل بالا می برد. بالا رفتن اعتبار، یعنی افزایش بازدید، و افزایش ترافیک و بازدید یعنی افزایش کسب درآمد اینترنتی.

دوره کپی برداری از دیگر سالها و یا ارسال مطالب قدیمی بدون کاربرد گذشته است. مطلب هرچه به روزتر، تخصصی تر، کارپسندتر و جذاب تر باشد از سوی موتورهای جستجو دارای اعتبار می شود. محتوای ویژه، خاص یا یونیک تولید کنید سعی کنید در تولید محتوای تخصصی منحصر به فرد و یکتا، شاخص و غیر قابل رقابت باشید.

سخن پایانی دلایل ناکامی در کسب درآمد اینترنتی

کسانی که دارای برنامه، هدف، ایده، پشتکار، تلاش و سختکوشی و دانش باشند در هر کاری موفق خواهند شد. عوامل شکست در کسب درآمد اینترنتی مواردی بیش از اینهاست ولی عامل اصلی و مهم آن شک و تردید در توانمندی خودتان است تا خودتان را باور نکنید هیچ کس نمی تواند شما را کمک کند. در کنار اراده قوی و ایمان به توانایی خود، باید صبور و پرتلاش عمل کنید و از سختی ها نترسید که انسان در مشکلات آبدیده می شود.

از آسمان برای هیچ کسی طلا و پول نمی بارد هر کس به اندازه تلاش خود از سفره کسب درامد از اینترنت بهره می برد. از شکست ها نباید ناامید شد همان طور که از موفقیت های کوچک نباید مغرور شد. تفکر مثبت و امیدوارانه نسبت به کسب درآمد از اینترنت داشته باشید و هرگز دچار یاس نشوید.

از آنجایی که اینترنت نیاز به سرمایه گذاری زیادی ندارد باید با رقبای زیادی دست و پنجه نرم کنید پس صبور باشید و مطمئن باشید با داشتن صبر و پشتکار مداوم حتما و قطعا موفق خواهید شد. امیدواریم این مقاله روزنه امیدی برای شروع کسب درامد از اینترنت در وجودتان ایجاد کرده باشد.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.