دوری از منفی نگری دیگران

یکی از راههای موفقیت و کسب ثروت دوری از منفی نگری دیگران است این نظر و دیدگاه مردم ممکن است کم کم در ذهن و وجود ما پرورش یابد و خود ما هم به آن باور پیدا کنیم . برای پول دار شدن باید خودتان را در مقابل افکار منفی و نگرش های مخرب دیگران محافظت کنید.

سوال این است که با چه شیوه و روش های می توانیم خود را در مقابل منفی نگری دیگران مصون کنیم؟ در سایت پول یابی قصد دارم تا راههای دوری از منفی نگری دیگران را بگویم امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیرد. (همچنین نگاه کنید به مقاله : منفی نگری در کسب درآمد)

راههای دوری از منفی نگری دیگران

قبل از هر چیز باید بگویم اول از همه خود شخص مقصر است که نگرش منفی دیگران را به خود جذب کرده و با پروراندن، کم کم آن افکار جزو ملکه ذهنش شده است قدم اول برای این کار دوری از مردمان منفی نگر و موقعیت های منفی می باشد به هیچ کس و هیچ چیزی فرصت ندهید تا روحیه مثبت و افکار بلند و ترقی خواهانه شما را با افکار منفی آلوده کند.

لازم نیست برای هر کسی توضیح دهید مثلا نگرش تازه شما و یا ایده خلاقانه شما درباره کسب درآمد اینترنتی از کجا آمده است و یا پول زیاد و کسب درآمد بالایتان چطور از اینترنت به سویتان سرایز شده است مگر اینکه آن شخص علاقمند به کارتان و حامی شما در حرکت رو به جلو در کسب و کارتان باشد.

دوری از منفی نگری دیگران در کسب و کار، مثبت اندیشی در کسب درآمد، تفکر منفی

عدم دفاع از افکار جدید در مقابل دیگران

یکی روش های دوری از منفی نگری دیگران این است که لازم نیست از ایده ها و افکار جدید خود در مقابل دیگران دفاع کنید. برخی از افراد هر نوع استدلالی که ارائه دهید مخالفت کرده و نگاه ناامیدانه و نگرش منفی خود را منتقل می کند و ساز عدم موفقیت را از همان آغاز برایتان کوک می کنند.

ایده های جدید درباره کسب درآمد از اینترنت را علیرغم انتقادات و بدبینی های دیگران، با اعتقاد به توانایی خود اجرایی کنید و مطمئن باشید هر تغییری در زندگی و جهش در کسب درآمدتان با داشتن اراده قوی و مثبت محقق خواهد شد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دو ویژگی ثروتمندان و پولداران

اعتراف به وجود مشکل در مسیر کسب درآمد

اصلا نیازی نیست که بگویید همه چیز خوب و عالی است و یا همه چی آرومه …من چقدر خوشبختم … در هر کاری و هر کسب درآمدی ( اعم از کسب درآد اینترنتی و غیر اینترنتی) مشکلات خاص خود وجود دارد و این حقیقتی محض است که انسان با وجود مشکلات آبدیده و ورزیده تر می شود آهن گداخته هر چه بیشتر چکش بخورد محکم تر می شود.

 مجبور نیستید وانمود کنید ایراد و یا شکستی در کار وجود ندارد بلکه صادقانه اعتراف کنید و سختی و شکست ها را بخشی از مسیر طبیعی رسیدن به موفقیت بدانید.

داشتن نگرش خوبینانه نسبت به آینده

شاید یکی از راحت ترین و آسان ترین راهها برای دوری از منفی نگری دیگران ، داشتن نگرش و نگاه خوشبینانه نسبت به زندگی، کسب درآمد فراوان، کسب پول زیاد و آینده درخشان است. یقینا هر کسی از ما در گذشته شکست ها ، دیدگاههای منفی ، درد ها و ناملایمات داشته است ولی دلیلی وجود ندارد تمام این مصایب را تا آخر عمر و داخل قبر با خود ببریم . گذشته هرچه بود دیگر گذشته است آینده را دریاب.

همه ما این توان و نیرو را داریم که گذشته هرچه بد و ناخوشایند را فراموش کنیم و بر اساس روحیه مثبت قدم در آینده بگذاریم. باور کنید که این روحیه بزرگ را خداوند متعال در همه ما قرار داده است. می توانیم شرایط را هر چند ناخوشایند تغییر دهیم. آگاهی، دانستن و اقرار به اینکه می توانید تغییر دهید گام بزرگ برای موفقیت می باشد.

هر کسی می تواند با مثبت اندیشی و داشتن هوش مثبت نگر، مشکلات را به فرصتی برای رشد خود تبدیل کند. افرادی هستند که مشکلات را چون شیرینی و شکلات می بینند شما چرا اینگونه نباشید؟

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کلید موفقیت در کسب و کار

بیان جملات انگیزشی و مثبت برای موفقیت

سعی کنید در ذهنتان جمله های انگیزشی بسازید و یا با تکرار آنها به خودتان انرژی مثبت تزریق کنید چند دقیقه به حقیقت این جملات بیندیشید:

– من از تمام افکار منفی و مردم منفی نگر دوری می کنم.

– هر گز به زمزمه های منفی نگر در اطرافم توجه نخواهم کرد.

– من توان مقابله با هر مشکل و گرفتاری در کسب درآمد را دارم.

– من به تغییر دادن سبک زندگی متعهد می مانم .

– من می توانم کسب درآمد فراوان داشته باشم.

– من به وفور ثروت و کسب مال فراوان متعهد می مانم.

– من به اهدافم می رسم چون خواسته درونی ام این است.

اقدام به کسب درآمد

فقط گفتن جملات انگیزشی و دادن روحیه به خود کافی نیست بلکه با افزایش روحیه ، در گام بعدی اقدام به کسب درآمد و یا ایجاد تغییر در کسب و کارتان را شروع کنید. مطمئن باشید اگر اقدام کنید آن نیروی انگیزشی شما چون موتور محرکه شما را به سمت جلو می برد.

لذا اقدام به کسب درآمد و خوش بینی به آینده روشن، آسان ترین میانبر برای دور کردن منفی نگری از ذهن و درون می باشد. اگر ذره ای شک و تردید و افکار منفی در وجودتان وجود داشته باشد با اقدام به کار آن را محو خواهید کرد.

سخن پایانی دوری از منفی نگری دیگران

به نظرم عالی ترین جملات برای دوری از منفی نگری دیگران و نیز افکار منفی خود این است که بگوییم: « من سالم، ثروتمند و بسیار باهوش هستم» « با شروع کسب و کار هر روز وضع مالی و پولی ام بهتر و بهتر می شود.» و حتی بسیار ساده تر می توانید بگویید: « همه چیز کسب درآمد بر وفق مرادم هست» این جملات به ظاهر ساده، در درازمدت تاثیر شگرفی در ایجاد انگیزه خواهند داشت.

باید قبول کنیم که معمول ترین ضعف همه ما انسان ها این است که عادت داریم و یا ما را عادت دادند که ذهنمان را به روی تاثیر منفی از دیگران بگشاییم. این عادت غلط جا افتاده در زندگی و اندیشه را باید از بین ببریم تا سدی در راه کسب موفقیت و کسب درآمدمان نباشد.

مطلب پیشنهادی

روش های پس انداز کردن , بهترین روش های پس انداز کردن , پس انداز پول

آموزش روش های پس انداز کردن در زندگی

پس انداز کردن از عادات قدیمی و پسندیده انسان است . معمولاً همه ما از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.