طراحی سایت کسب درآمد

طراحی سایت کسب درآمد

در کسب درآمد از اینترنت، طراحی سایت کسب درآمد می تواند بسیاری راهگشا باشد. با توسعه کسب و کار اینترنتی افراد زیادی هستند که به فکر کسب درآمد اینترنتی هستند و این کار را می توان از طرق مختلف از جمله شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و … انجام داد ولی در این بین وب سایت کسب درآمد یک کار برجسته و لازمه شروع کسب و کار اینترنتی با دوام است.

طراحی سایت با توجه به علاقه، سرمایه در اختیار، نوع کار ، شیوه ارائه خدمات ، امکانات و… به روش های مختلفی انجام می گیرد . در اهمیت طراحی سایت کسب درآمد همین بس که گفته شود ، موفقیت دائمی در کسب و کار اینترنتی به داشتن سایت با طراحی خوب بستگی دارد. قبل از شروع و یا سفارش طراحی سایت کسب درآمد باید نگاهی به جیب و امکانات مالی خود بیندازید و بعد دست به اقدام بزنید.

شیوه طراحی سایت کسب درآمد

قدم اول و ابتدایی در  طراحی سایت کسب درآمد ، داشتن یا سفارش یک دامین یا دامنه (اسم و نشانه سایت ) و هاست (میزبان و مکان نگهداری سایت ) ضروری است . در این مقاله با عنوان ( سه مرحله راه اندازی سایت کسب درآمد اینترنتی) مراحل اولیه و ابتدایی ساخت سایت توضح داده شده است.

پس از گرفتن دامنه و هاست باید روش های زیر را انتجام دهید:

۱- طراحی سایت کسب درآمد سایت سازهای رایگان

برای کم خرج کردن و صرفه جویی در هزینه ها می توانید از سایت هایی که به صورت کاملا رایگان میزبانی سایت شما را به عهده می گیرند استفاده کنید. در واقع شما با گرفتن و  استفاده از این سیستم ها دیگر نیازی به خرید هاست ندارید و فقط باید دامنه یا دامین تهیه کنید که آن هم امکان تهیه کردن به صورت رایگانش وجود دارد.

سیستم های وبلاگ دهی یک نمونه از این سیستم ها هستندالبته ساخت سایت به صورت رایگان فقط به سیستم های وبلاگ دهی ختم می شود. سایت های خارجی زیادی هستند که کنترل پنل هاستینگ رایگان در اختیار شما قرار می دهند که می توانید از آن سایت ها هم استفاده کنید. نمونه ای از ارائه کنندگان سایت رایگان عبارت است از:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  فتح صفحه اول گوگل

http://www.wix.com

http://www.shareasale.com

http://www.shopify.com

تذکر مهم در طراحی سایت کسب درآمد

البته سایت های میزبان رایگان و حتی دامنه رایگان گرفتن صرفه جویی در هزینه محسوب می شود ولی برای حضور جدی و نیز موفقیت در کسب درآمد از اینترنت و شروع کسب و کار اینترنتی حرفه ای استفاده از این سیستم ها و استفاده از این روش برای طراحی و راه اندازی سایت توصیه نمی شود. به دلیل اینکه ممکن است در راه اندازی سایت توسط این سیستم ها به مشکل بر بخورید و در آینده مشکلی برای سایتتان به وجود آید که بر طرف کردن آن برای شما مشکل باشد. لذا این نوع سایت های رایگان پاسخگو نبوده و ممکن است زحمات شما هدر رود.

۲- طراحی سایت کسب درآمد توسط شرکت های طراحی وب

این شیوه بستگی به سرمایه شما ، هزینه دارد. در این روش  می توانید سایت خود را به آن شکل و امکاناتی که مد نظرتان است وخودتان دوست دارید، طراحی کنید. به این صورت که تمام مراحل طراحی سایت را به عهده طراحان وب سایت که شرکت های بسیاری در ایران موجود هستند که می توانید آن ها را در اینترنت پیدا کنید می گذارید.

این روش طراحی سایت کسب درآمد توسط شرکت های طراح وب بستگی به میزان بودجه شما هم دارد چون کسانی که به صورت اختصاصی برای شما سایت طراحی می کنند مبالغ زیادی را می گیرند. این روش به کسانی پیشنهاد می شود که محدودیتی در هزینه طراحی سایت ندارند و دوست دارند سایتشان متمایز با دیگر سایت ها باشد.

 

۳- طراحی سایت کسب درآمد با سیستم های مدیریت محتوا

شما می توانید بدون هزینه کردن هم طراحی سایت داشته باشید. سیستم های مدیریت محتوایی وجود دارند که به شکل یک سایت ساز کامل عمل می کنند. این سیستم ها کاملا رایگان هستند ولی قدرت و امنیت بالایی دارند. سیستم های مدیریت محتوا توسط افرادی که توسعه دهنده وب هستند طراحی شده است و هر ماه و دائم  آپدیت می شوند. با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا می توانید سایت خود را تا حدودی با توجه به نیاز خود راه اندازی و طراحی کنید. با استفاده از آموزش های رایگانی که در اینترنت موجود است می توانید کار با این سایت ساز ها را یاد بگیرید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با ایجاد فروشگاه اینترنتی

مشهورترین سیستم های مدیریت محتوا می توان به وردپرس،جوملا،دیتالایف،دروپال،نیوک اشاره کرد.که سیستم مدیریت محتوای وردپرس از محبوبیت بالایی در کشور ما برخوردار است. با استفاده از این سیستم که قابلیت های بالایی را دارد می توانید سایت خود را با کمترین هزینه راه اندازی کنید. افزونه های متعددی که برای این سیستم سایت ساز ارائه شده است تا حدودی نیاز های شما را در طراحی سایت بر طرف می کند.

اگر وقت ندارید تا با این سیستم ها آشنا شوید و نحوه استفاده از آن ها را یاد بگیرید می توانید راه اندازی سایت خود توسط این سیستم ها را هم به عهده یک طراح وب بگذارید تا با هزینه ای کمتر از طراحی سایت به صورت اختصاصی، سایت مورد نظر شما را طراحی کند.

البته آموزش های قدم به قدم نصب وردپرس و راه اندازی سایت در اینترنت به صورت فیلم و عکس وجود دارد

توصیه درباره طراحی سایت کسب درآمد

اگر کسب و کار اینترنتی شما به گونه ای است که برای عملی شدن ایده شما حتما باید سایتی به صورت اختصاصی طراحی کنیدپیشنهاد می کنم طراحی سایت خود را به یک شرکت طراحی وب معتبر واگذار کنید. ولی اگر کسب و کار اینترنتی شما به گونه است که با سیستم های سایت ساز موجود قابل راه اندازی است حتما از همین سیستم ها استفاده کنید و هزینه اضافی برای طراحی سایت خود نپردازید. اگر کار با سیستم های سایت ساز را نمی دانید می توانید از محصول طراحی سایت بدون کد نویسی استفاده کنید و کمتر از ۲ ساعت سایت مورد نظر خود را راه اندازی و طراحی کنید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.