معایب تبلیغات پاپ آپ popup

بررسی کسب درآمد با popup

تبلیغات اینترنتی فراوان است ولی برخی از این تبلیغ ها ممکن است موجب آزار و فرار کاربران از ورد به یک وبسایت یا وبلاگ شود . popup نتیجه وجود یک امکان در جاوا اسکریپت است که برنامه نویس بر اساس آن با چند خط دستور ، یک صفحه ویژه طراحی می کند که در یک زمان خاص و یا حالت و اتفاق ویژه مثل کلیک کاربر پنجره ای باز شود و متن یا عکس و… به طور ناخواسته نمایش داده شود. یقینا هر یک از ما به طور خواسته بارها وارد سایتی شدیم و این نوع پنجره های ناخواسته  برایمان نمایش پیدا کرد که فوق العاده آزار دهنده است.

معایب تبلیغات پاپ آپ

فلسفه وجودی پاپ آپ دو چیز است:

۱- کشاندن کاربر به سایت آگهی دهنده جهت بازدید و یا خرید محصول و خدمات

۲- کسب درآمد و پول برای صاحب سایت و آگهی گیرنده.

در هر دو حالت popup ضرر دارد برای آگهی دهنده به دلیل اینکه ممکن است در کوتاه مدت در رتبه بندی آلکسا کمی رشد داشته باشد ولی پی از مدتی دچار افت خواهد شد ضمن اینکه کاربر با مشاهده تبلیغات آزار دهنده سریع آن را می بنند و لذا کسی که تبلیغات را برای فروش محصول می خواهد در واقع سودی کسب نمی کند . برای صاحب سایت یا کاسب اینترنتی هم کسب درآمد بالایی ندارد چون موجب فرار کاربران از سایت و در نتیجه افت رتبه در الکسا می شود.

معایب تبلیغات پاپ آپ

در بررسی کلی تبلیغات پاپ آپ دارای معایب زیادی است که برخی از آنها عبارتند از:

  • بستن تبلیغات توسط کاربران : الان کاربران زیادی هستند که از طریق مرورگرها این نوع پنجره های بازشونده را مسدود می کنند و یا سعی می کنند از این نوع سایتها دیدن نکنند.
  • کاهش شدید رتبه الکسا: با فرار و بازدید کم کاربران ، به مرور رتبه سایت آگهی کننده کاهش یافته و این بزرگتریم مجازات برای تبلیغ گیرندگان پاپ آپ می باشد.
  • افزایش ترافیک بی مورد سایت و بالا رفتن هزینه هاست: اگر هدف از راه اندازی فروشگاه کسب درآمد است پس باید بازدیدها هدفمند و واقعی باشد نه اینکه با تبلیغات پاپ آپ هر نوع کاربری بی مورد وارد سایت و فروشگاه شود و بدون هیچ خریدی فقط پهنای باند مصرف کند.
پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از پاپ آپ تبلیغاتی

البته موارد دیگری هم هست ولی در کل پاپ آپ کلاهبرداری محسوب می شود از این نظر که هم سفارش دهنده تبلیغات و هم گیرنده قصدشان فریب کاربر می باشد .

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.