موفقیت در کسب درآمد تبلیغات بنری

برای کامیابی و موفقیت در کسب درآمد تبلیغات بنری باید فاکتورها و ملاک هایی را رعایت کرد. معمولا تبلیغ کنندگان تبلیغات بنری برای کسب درآمد بیشتر و به دست آوردن پول بیشتر بنرها را در سایت و وبلاگ خود نمایش می دهند. تبلیغ دهندگان بنری هم برای معرفی ، افزایش ترافیک ، فروش بیشتر محصولات و برندسازی به این نوع تبلیغات روی می آورند.

حال سوال این است که برای تحقق و موفقیت در کسب درآمد تبلیغات بنری و نیز سنجش میزان تاثیرگذاری آن چه راههایی وجود دارد ؟ در سایت پول یابی قصد دارم تا این موارد را شرح دهم. (نگاه کنید به مقاله: کارکرد کسب درآمد از تبلیغات بنری)

راههای موفقیت در کسب درآمد تبلیغات بنری

تبلیغ دهنده و تبلیغ کننده تبلیغات بنری هر کدام هدفی از تبلیغات بنری را دارند ولی به طور کلی تبلیغ کننده به دنبال کسب پول بیشتر از راه گرفتن سفارش تبلیغ و یا کلیک ها می باشد و این کاملا طبیعی است که هدف اصلی اش رسیدن به منفعت بالا می باشد ولی تبلیغ کننده ها برای کسب موفقیت بیشتر باید  موارد زیر را لحاظ کنند:

۱- کلیک ها

کسب درآمد کلیکی به تعداد بازدید کننده هایی که روی لینک یک بنر تبلیغاتی کلیک می کنند گفته می شود و طبیعی است که تبلیغ کننده دوست دارد آمار کلیک ها بالا باشد تا درآمد بیشتری داشته باشد چون فضا را بر مبنای هزینه هر کلیک می فروشد. اما از آن طرف تبلیغ کننده بنر نیز تلاش می کند تا مناسب ترین حالت ممکن برای کلیک ها اتفاق بیفتد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه کلاهبرداری در کسب درآمد کلیکی

در واقع تعداد کلیک ها در تبلیغات بنری هم برای تبلیغ دهند و هم تبلیغ کننده حائز اهمیت است و طبیعی است که هر کدام در پی کسب سود و منفعت بیشتر می باشند.

موفقیت در کسب درآمد تبلیغات بنری ، کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

۲- بازدید صفحات سایت

بازدید صفحات یعنی تعداد دفعاتی که صفحه سایت از سرور درخواست شده باشد و هر چه این آمار بالا باشد هم برای تبلیغ کننده و تبلیغ دهنده مفید است. در واقع تبلیغ کنندگان علاقه دارند تا صفحات وب آنها بازدید داشته باشد و این به معنای این است که تعداد زیادی تبلیغ و بنر او را مشاهده کرده اند.

اگرچه با تعداد دفعات بازدید ، نمی توان یک کمپین تبلیغاتی را از نظر تاثیرگذاری، ارزیابی کرد ولی می توان شیوه مواجهه بازدیدکنندگان را سنجید. رایج ترین روش برای فروش فضای برای تبلیغات بنری، هزینه به ازای هزار بازدید یا CPM می باشد. در اعداد رومی M معادل هزار می باشد. این روش در بسیاری از تبلیغات اینترنتی ملاک می باشد.

۳- نرخ کلیک تبلیغات

نرخ کلیک تبلیغات در واقع نسبت بازدید صفحات به کلیک می باشد. و در واقع عبارت است از درصد مجموع تمام بازدیدکننده های یک سایت که روی یک بنر تبلیغاتی کلیک کرده اند. این نرخ از این نظر اهمیت دارد که میزان هزینه و نیز بازگشت را برای تبلیغ دهنده مشخص می کند.

علیرغم اینکه عده ای در تبلیغات ادعا می کنند که نرخ کلیک آنها بالای چند درصد است ولی واقعیت تبلیغات بنری چیز دیگری را بیان می کند. بر اساس تحقیقات دقیق علمی، نرخ کلیک معمولا زیر یک درصد است و درصد بالاتر از آن بسیار نادر و حتی غیر واقعی می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت کسب درآمد با تبلیغات کلیکی

۴- هزینه به ازای فروش

آخرین و چهارمین فاکتور موفقیت کسب درآمد تبلیغات بنری ، به هزینه به ازای فروش بستگی دارد. هزینه به ازای فروش در واقع اندازه گیری و یا سنجش مقدار پول و هزینه ای است که برای تبلیغات فروش شده است. تبلیغ کننده های بنری به میزان تبلیغ و نوع کالا و خدماتشان، از ابزارهایی برای محاسبه هزینه به ازای فروش بهره می برنند.

معمولا بسیاری از تبلیغ کننده ها با استفاده از کوکی های اینترنتی ، فعالیت کاربران و بازدیدکنندگان ها را رصد می کنند. هدف اصلی و مهم تبلیغات بنری برای کسانی که دارای کالا و خدمات می باشند فروش بیشتر می باشد و اگر این هدف محقق نشود در واقع ضرر کرده اند .

نتیجه گیری از کسب درآمد تبلیغات بنری

طبیعی است که هر تبلیغ کننده در سایت و وبلاگ خود به دنبال کسب درآمد اینترنتی بالا از تبلیغات بنری و کسب کلیک بیشتر جهت سوددهی بالا باشد و فاکتورهای کلیک خوری بالا و گرفتن سفارش بیشتر تبلیغات برایش مهم باشد. لذا برخی از این فاکتورها برایش مهم و برخی دیگر مثل فروش بیشتر کم اهمیت تر می باشد.

اما برای تبلیغ کننده یک بنر این مقیاس ها می تواند متفاوت باشد شاید برخی به یکی از این موارد اهمیت بدهند ولی به طور عام، بیشتر تبلیغ کننده ها همه اجزا و عناصر چهارگانه بالا را برای قضاوت و بررسی در مورد میزان تاثیر گذاری یک بنر تبلیغاتی لحاظ می کنند و به عنوان شاخص مدنظر دارند.

مطلب پیشنهادی

ابزار اصلی برای همکاری در فروش , کسب درآمد اینترنتی راحت با افیلیت مارکتینگ

۲ ابزار اصلی برای همکاری در فروش

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد اینترنتی محسوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.