کارکرد کسب درآمد از تبلیغات بنری

شاید برایتان این سوال مطرح باشد که کارکرد کسب درآمد از تبلیغات بنری چیست به عبارتی دیگر دلیل استفاده از تبلیغ بنری و تبلیغات کلیکی توسط افراد در اینترنت چیست؟ برای افرادی که تبلیغات بنری را به عنوان تبلیغ کننده در وبلاگ و سایت خود قرار می دهند کاملا مشخص است که به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستند و هرچه مبلغ بیشتری بگیرند به نفع آنها می باشد .

اما برای تبلیغ دهنده یا کسی که سفارش تبلیغات بنری اینترنتی می دهد چه کارکردی به همراه دارد در سایت پول یابی قصد دارم تا کارکرد کسب درآمد از تبلیغات بنری را شرح دهم امیدوارم مورد استفاده و توجه شما قرار بگیرد. (همچنین نگاه کنید به نوشته: کسب درآمد از تبلیغات بنری)

معرفی کارکرد کسب درآمد از تبلیغات بنری

یک تبلیغ دهنده و سفارش دهنده تبلیغات بنری با هزینه کردن انتظار دارد تا آنچه مدنظرش است محقق شود برای این کار انتظار و امید دارد تا حداقل موارد زیر در تبلیغات بنری برایش فراهم شود:

۱- بازدید و یا معرفی شدن به کاربران اینترنتی

حداقل انتظار یک سفارش دهنده تبلیغات این است که کار و تبلیغات او در نمایش به وسیله سایر کاربران اینترنتی دیده و مشاهده می شود. در واقع این بدیهی ترین و اصلی ترین اتفاق ممکن برای یک تبلیغات اعم از بنری و غیر بنری می باشد با این مقدمه کوتاه می توان بازدید و یا معرفی به کاربران اینترنتی را در حالت های زیر متصور شد:

– کلیک بر روی تبلیغات و خرید کالا و خدمات

شاید مهم ترین کارکرد کسب درآمد از تبلیغات بنری و ایده آل ترین آن این باشد که بازدیدکننده تبلیغات بنری روی آن کلیک کند و به صفحه وب سایت سفارش دهنده تبلیغات وارد شود . در این حالت ، بنر تبلیغاتی، کاربر را به سایت مرجع و یا تبلیغ دهنده وارد کرده است و این موفقیت بزرگی محسوب می شود و موجب رشد سایت و افزایش ترافیک و بالا رفتن رتبه آلکسا سایت می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با زیرمجموعه گیری

اما اگر کاربران ورودی، علاوه بر بازدید ، خریدی از محصولات و خدمات انجام دهند موفقیت بزرگ تری نصیب تبلیغ دهنده می کند در واقع بازدید همراه با خرید کالا و خدمات، اوج موفقیت برای تبلیغات بنری چه تبلیغات کلیکی و یا تبلیغات غیر کلیکی می باشد.

– تصویر سازی تبلیغات بنری در ذهن کاربران

حالا اگر کاربران بر روی بنر تبلیغاتی کلیک نکنند باز یک مزیت خوب دیگر این است که بالاخره با نمایش بنر در سایت ها،  یک تصویری از بنر در ذهن کاربران ایجاد می شود . به عبارتی دیگر بازدید کننده و کاربران اینترنتی، آگاهانه به محتویات بنر توجه می کنند و ممکن است در آینده نزدیک تصمیم بگیرند تا به آن سایت تبلیغ دهنده مراجعه کنند.

حداقل تاثیر این کار این است که متوجه بنر تبلیغاتی شده و نسبت به تبلیغات آگهی کننده اطلاع و آگهی پیدا می کند. بسیاری از سایت های بزرگ و برندهای اینترنتی مثل اپل، آمازون و… از این ترفند برای در دید بودن استفاده می کنند.

کسب درآمد از تبلیغات بنری ، کسب درآمد از نمایش بنر و کلیک

۲- برندسازی کردن با تبلیغات بنری

تاثیر و کارکرد کسب درآمد از تبلیغات بنری در برندسازی بیشتر خود را مشخص می کند. همه ما به طور آگاهانه یا ناآگاهانه این حالت را تجربه کردیم . برای نمونه تبلیغات تلویزیونی را می توان مثال زد زمانی که تلویزیون را روشن می کنیم بارها و بارها تبلیغات فلان برند معروف را می بینیم با دیدن این تبلیغات ظاهرا تاثیری روی ما ندارد یعنی سریع لباس نمی پوشیم و به مغازه و یا فروشگاه برای خرید آن برند نمی رویم ولی تاثیرش در درازمدت غیر قابل انکار است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  انواع تبلیغات کلیکی اینترنتی

زمانی که برای خرید به مغازه یا فروشگاه می رویم آن برند ممکن است در ذهن ما بیاید و یا در فروشگاه آن را ببینیم و قصد خریدش را بکنیم . به جز این موارد، ممکن است در خرید کالا خواسته و ناخواسته بین دو کالای شبیه هم ، به کالایی که اسمش را شنیدیم و یا نسبت به آن شناخت داریم و یا اسمش بیشتر به گوش و چشم ما آشناست اقدام کنیم. چه بسا ممکن است که از طریق دیدن تبلیغات باشد.

درباره تبلیغات بنری هم اینگونه است وقتی کاربران دائم و در سایت های مختلف تبلیغات بنری یک شرکت را ببینند کم کم به عنوان برند آن را شناخته و اقدام به خرید از آن می کنند.

سخن پایانی

حداقل کارکرد کسب درآمد از تبلیغات بنری را می توان در معرفی و شناساندن محصول و کالا جستجو کرد در واقع سفارش تبلیغات بنری برای معرفی و یا جذب بازدیدکننده موثر است ضمن اینکه تاثیر درازمدت آن، برندسازی برای تبلیغ دهنده می باشد کاری که بسیاری از شرکت های بزرگ اقدام به این کار می کنند تا همیشه در جلوی چشم کاربران اینترنتی باشند .

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.