نکات میلیاردر شدن

دانستن و آگاهی از نکات میلیاردر شدن از این نظر اهمیت دارد که دید و نگاه ما را نسبت به کسب ثروت و سرمایه تغییر خواهد داد . شما مخاطب سایت پول یابی اگر قصد دارید میلیونر شوید این مقاله را نخواهید چون به دردتان نمی خورد ولی اگر قصد دارید که میلیاردر شوید حتما این مقاله مفید که نتیجه تحقیقات علمی است را درست و دقیق بخواهید تا به هدف و آرزویی که می خواهید برسید.

با توجه به اوضاع اقتصادی ایران و جهان ، امروزه چند ده میلیون و حتی صد میلیون تومان نمی توان تضمین کننده آرامش اقتصادی شما و خانواده تان در آینده باشد. تورم افسار گسیخته ارزش پول را کم کرده و لحظه به لحظه از ارزش و اعتبار آن می کاهد. لذا باید به فکر میلیاردر شدن باشید . در سایت پول یابی قصد دارم تا چند تا از نکات میلیاردر شدن را ارائه دهم امیدوارم مورد توجه تان قرار گیرد.

نکات میلیاردر شدن

چند سال قبل یک موسسه تحقیقات اقتصادی در آمریکا ، پژوهشی را بر روی سرمایه گذاران بزرگ و میلیاردر در آمریکا و سطح جهان انجام داد و با انتشار نتایج ، تعجب همگان را بر انگیخت. نتایج نشان می داد که نزدیک نصف میلیاردرها احساس ثروتمند شدن نداشتند و زمانی که فرضا فلان میلیون دلار (۵/۷) بر داراییشان اضافه شود تازه احساس خوش ثروتمندی به آنها دست خواهد داد.

در این مقاله سایت پول یابی قصد آموزش صرفه جویی کردن ، کم خرج کردن ، پس انداز کردن برای روزهای سخت زندگی و یا ریاضت اقتصادی در مورد خرید و… را ندارم . بلکه هدف آموزش و ایجاد یک بنیان فکری قوی برای میلیاردر شدن است هدف این است که یاد بگیریم چگونه می توان تبدیل به یک میلیاردر خودساخته و شاخص شد.

شیوه میلیاردر شدن و کسب ثروت فراوان

دیدگاهی وجود دارد که باید با صرفه جویی کردن و پس انداز پول به تدریج میلیونر و بعد با افزایش صرفه جویی و پس انداز بیشتر ، میلیاردر شد. طبق تحقیقاتی که انجام شده این تفکر کاملا اشتباه است هر کسی می تواند میلیاردر خود ساخته باشد و با لذت و احساس شادی پول خرج کند بدون آنکه نگران کم شدن موجودی و ثروتش باشد. به نظر طرفداران این دیدگاه به جای کاهش هزینه ها و کم خرج کردن ، باید درآمدها را افزایش داد.

آنچه مسلم است در دهه های اخیر میلیاردر شدن نسبت به قبل خیلی راحت تر و آسان تر شده است، آمار بالای تعداد افرادی که در دهه اخیر میلیاردر شدند مبین این موضوع است. راههای میلیاردر شدن در اینترنت هم بسیار زیاد است. مردم عادی معتقدند که میلیاردر شدن یا غیر ممکن است و یا به صورت شانسی و یا با تولد در خانواده پولدار امکان پذیر است. بر طبق این نگاه ، یا باید در لاتاری برنده شد و یا پدر و مادر پولدار داشت.

نکات میلیاردر شدن ، اصول کسب ثروت زیاد ، کسب پول میلیاردی
برای میلیاردر شدن اول از همه باید روی خودتان سرمایه گذاری کنید.

واقعیت این است که همه می توانند با تلاش و پشتکار ثروتمند شوند و این رویای محالی نیست . کسب ثروت برای هر کسی به اندازه تلاش و کوشش او میسر است. هیچ محدودیتی از نظر مقدار دارایی وجود ندارد. پول مثل خورشید تابان در آسمان است و برای هیچ کس تبعیض قائل نیست و هر فردی می تواند به اندازه لیاقت و ایمان خود آن را کسب کند.

راهها و نکات میلیاردر شدن

رویای میلیاردر شدن یک رویای محال نیست اگر بخواهید و اقدام کنید. چنانچه تمایل دارید و تلاش کنید به اندازه تلاش و سعی خود در این مسیر موفق خواهید شد. همه می توانند ثروتمند شوند و در این مسیر گام بردارند به شرطی که بخواهند و تلاش کنند.

هفت نکته برای میلیاردر شدن عبارتند از:

۱- تغییر طرز تفکر

همه چیز از طرز فکرمان نشات می گیرد. باید به ورای هر اتفاق نگاه کرد. باید دید بلند و نگاه ژرف به کسب درآمد داشت . زمانی که بیشتر مردم فقط درخت‌ها را می‌بینند، شما باید کل جنگل و چشم انداز وسیع آن را مدنظر قرار دهید. به این ترتیب ، امکان رسم خط‌مشی خود و نیل به اهداف و آرزو‌ها به وجود خواهد آمد با دید و نگاه وسیع است که استراژی و برنامه بلندمدت شکل می گیرد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ویژگی رفتاری میلیونرهای اینترنتی

 با ترسیم آینده و اهداف خود، به شیوه های مختلف و متنوع می‌توانید به آرزوهایتان دست یابید. باید قبل از نیل به اولین دارایی، بار‌ها ویژگی‌های شخصیتی خود را کشف کنید. بر خلاف تصور عمومی ، دانستن حقیقت درباره خود همیشه آسان‌ترین کار نیست و به نظرم مشکل ترین آنها می باشد. گاهی اوقات، در یک روز ممکن است زمانی بزرگ‌ترین دشمن و زمانی نیز بهترین دوست خود شوید.

 خلاصه آنکه، تغییر طرز تفکر خود لازمه رسیدن به مال و ثروت است، تا وقتی در افکار پوسیده گذشته غور کنید نمی توانید آینده را درست ببینید و اقدام مناسب انجام دهید .

۲- پس انداز کردن پول به هر شکل ممکن

تا می توانید به هر طریق ممکن و از هر راهی ، پول پس انداز کنید. درست است وضع اقتصادی خراب است و تورم لجام گسیخته وجود دارد و حقوق بسیاری از افراد تا پایان ماه کفاف خرج زندگی‌شان را نمی‌دهد. به هر حال، حتماً باید تا می‌توانید پس‌انداز کنید، حتی اگر رقم آن بسیار پایین و اندک باشد. تکنیک‌های متعددی برای پس‌انداز کردن درآمدهای ثابت وجود دارند.

 باید ضمن کشف سیستم خاص خود شروع به جمع‌آوری مال و ثروت کنید هر چه بیشتر بتوانید پول جمع کنید دستتان بازتر خواهد شد. حتی اگر درآمد ثابتی نیز دارید، باید برای پس‌انداز کردن به وضع یک سری قوانین جهت پس انداز بیشتر اقدام کنید. چه با یک میلیون تومان و چه با پنج میلیون تومان پس‌انداز در ماه یک روند را آغاز کنید.

هر چه را توانستید پس انداز کنید مهم نیست چه مقدار است حتما ، تاکید می شود حتما ، آن را به بهترین نحو ممکن سرمایه‌گذاری کنید. سرمایه گذاری بر روی پس انداز بسیار مهم است.

۳- آموختن از میلیاردرها

به قول تی. هارو اکر میلیاردر موفق و خودساخته «  افراد ثروتمند مرتبا یاد می گیرن و رشد می کنن ، فقیران فکر می کنن همه چیز رو می دونن » اگر می خواهید میلیاردر شوید باید از میلیاردرها بیاموزید. بیشتر مردم دوستان همراه و همدلی را اطراف خود جمع نکرده‌اند. بیشتر اوقات با این قبیل افراد در خواربارفروشی، ورزشگاه، مدرسه، محل کار و غیره آشنا می‌شویم، یعنی در مکان هایی از زندگی روزمره ما آنها قرار دارند.

 با افزایش روابط دوستانه میان ما و آنها، اعتماد به دوستان نیز افزایش می‌یابد. به هر حال، در اغلب موارد آنها میلیاردر نیستند و نمی‌توانند به شما در زمینه کسب ثروت و پول کمک زیادی کنند. حتی اگر با آنها صحبت هم کنید، احتمالا رویای ثروتمند شدن را غیرممکن و خیال پردازانه می‌بینند.

در عوض از میلیاردر‌ها و افراد ثروتمند یاد بگیرید. با حذف این روابط در پی کشف افرادی باشید که گام های پیشرفت شما در آینده را تضمین می کنند . تا می توایند از رویاها ، افکار و راههای ثروتمند شدن میلیاردرها تحقیق و پژوهش کنید و از آنها بیاموزید.

۴- افراط در کسب ثروت

تا می توانید در کسب ثروت و پول زیاده روی کنید و هیچ محدودیتی قائل نشوید. برای ثروتمند شدن اول باید درباره آن نکاتی را یاد بگیرید. این به آن معنا است که شما باید خود را در موقعیت‌هایی قرار بدهید که هرگز قبلا آنها را تجربه نکرده‌اید. برای نمونه، رانندگی با یک خودروی جدید و مدل بالا و گرانقیمت را امتحان کنید، از یک دلال و مشاور املاک بخواهید تا یک خانه گران قیمت و شیک در سطح شهر را به شما نشان دهد و…

اصلا نترسید چون بسیاری از این کار‌ها ، حساب پس‌انداز شما را خالی نمی‌کنند. در واقع، بعضی از آنها کاملا رایگان هستند. اگر تمایل به تحقق رویا‌های مالی و بلندپروازی های خود دارید، باید به جایی بروید که بیش از ۹۵ درصد از مردم علاقه‌مند به رفتن به آنجا نیستند. جاهای خاص که مردم عادی نمی روند ولی شما بروید.

 آیا دوره‌های لوکس آموزش گلف، ورزش های لاکچری، چشمه آب معدنی یا موزه‌هایی در محل زندگی شما وجود دارند که اجازه زیاده‌روی در کسب ثروت را به شما بدهند؟ اگر جواب مثبت است، از آنها بهره ببرید. با این کار حس و انگیزه بلندپروازانه را در خود تقویت می کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با پیتزای میلیاردی

۵- ایمان به اینکه ثروتمند می شوید.

تا در خودتان ایمان و باور به کسب ثروت ایجاد نشود اتفاقی نخواهد افتاد. اگر باور دارید که می‌توانید میلیاردر شوید، پس قدرت تحقق آن رویا را نیز به دست خواهید آورد و می توانید اجرایش کنید. در مقابل، اگر این آرزو را برای خود محال می‌دانید و دیگران را مستحق ثروتمند شدن می‌بینید، هرگز پولدار و ثروتمند نخواهید شد.

افرادی که از پول متنفر هستند احتمالا پولدار نمی‌شوند، چون تنفر انگیزه لازم را از بین می برد. بهترین راه برای انجام این کار شناخت مداوم خود و ماهیت پول و ثروت است کسب ثروت فراوان را یک مزیت بدانید. برای افزایش اشتیاق و نیل به هدف خود ، می توانید کتاب‌هایی را بخوانید که توسط افراد میلیاردر نوشته شده‌اند. این بزرگان و میلیاردرهای خودساخته در آثارشان شیوه میلیاردر شدن را به خوبی شرح داده اند.

 با دریافت آموزش تمام عیار و الهام گرفتن همیشگی از دیگران، قادر به کسب ثروتی خواهید بود که در پی آن بوده‌اید به خودتان ایمان داشته باشید که می توانید میلیاردر شوید و حتما هم می شوید.

۶- توسعه خدمت خود

آنچه که از مال و ثروت مادی دارید مجموع سهم کلی شما نسبت به جامعه است. برای درک نحوه ارزش‌گذاری برای تعداد بیشتری از افراد در مدت زمان کمتر شما خواهید دانست که می‌توانید همواره بر کیفیت و کمیت خدمت خود بیفزایید.مردم منتظر خدمت‌رسانی دیگران هستند. توسعه خدمات در ادامه به بحث درباره طی مسافتی بیشتر می‌پردازد.

وقتی زمان کمک‌رسانی به دیگران فرا‌می‌رسد، شما باید همه دارایی خود را برای انجام این کار فدا کنید. به تحسین مردم نیندیشید. شما فقط دانه‌ها را بکارید. طبیعت مراقب بقیه مراحل خواهد بود و آنچه را که تصور نمی کنید به شما خواهد داد.

۷- به چنگ آوردن همه فرصت ها

در اطراف شما، هر جا که زندگی کنید، همیشه فرصت‌هایی برای استفاده و بهره برداری وجود دارند. جامعه به‌شدت به کمک‌تان نیاز دارد. فقط با باز کردن ذهن و قلب خود به سوی این فرصت‌ها، می‌بینید که امکان سود بردن از آنها در زمان مناسب وجود دارد. از طرفی ، شما نمی‌توانید با نه گفتن به فرصت‌ها انتظار میلیاردر شدن و کسب ثروت فراوان را داشته باشید.

توجه کنید که فرصت ها در جامعه فراوان هستند ولی وجود این فرصت ها برایتان دائمی نخواهد بود پس باید هر فرصتی را که اسم‌تان رویش نوشته شده است تصاحب کنید. گاهی منافع مالی به سرعت حاصل نمی‌شود اما با کاشت مداوم دانه‌ها، سرانجام شاهد محصولی پر بار خواهید بود. همیشه آماده بهره برداری از فرصت های متعدد جامعه باشید.

سخن پایانی نکات میلیاردر شدن

کسب پول و ثروت نتیجه برداشت محصول شما می باشد. همه دارایی‌ها و ثروتتان از نسبتی مستقیم با مجموع فعالیت‌های شما در زمینه کسب و کار برخوردار است. لذا انجام هر کار تا آخرین توان و نیرو و همچنین داشتن یک هدف برجسته و آرزوی بزرگ در تمام طول زندگی، می‌تواند شما را ثروتمند کند. کسانی که موفق شدند تا ثروتمند هنگفت و دارایی بزرگ به دست آورند همواره رویای ثروتمند شدن داشتند و تلاش کردند تا این رویا را محقق کنند.

خواستن ، توانستن است از اینجا نشات می گیرد که اول از همه باید بخواهید و بعد به دنبالش بروید. تمایل و اشتیاق به کسب ثروت و دارایی فراوان در نهایت موجب می‌شود تا آمادگی برای پولدار شدن را پیدا کنید. هرچه تلاش بیشتری کنید موفق خواهید شد تا بهره و منفعت بیشتری ببرید همانند کشاورزی که هر چه بیشتر دانه  (خدمت) می کارد، گیاهان  (پول) بیشتری نیز در نهایت درو خواهد کرد. رعایت نکات میلیاردر شدن در این مسیر کمک خواهد کرد.

نکته آخر اینکه ، هیچ کسب پولی و ثروتی بدون خواستن ، تلاش و داشتن انگیزه امکان پذیر نبوده است. اول باید تفکر میلیاردر شدن را در خود ایجاد کرده و با تقویت آن در مسیر کسب ثروت و سرمایه گذاری قدم بردارید و از هر فرصتی برای رسیدن به آرزویتان نهایت استفاده را ببرید.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.