پول درآوردن با کوتاه کننده لینک

یکی از ساده ترین روشهای کسب درآمد اینترنتی، پول درآوردن با کوتاه کننده لینک می باشد، کاری ساده ، تاثیر گذار و پولساز برای کاربران اینترنتی می باشد . در واقع شما با کوتاه کردن لینک های سایت خود کسب درآمد اینترنتی را تجربه می کنید شیوه ای که هر سایت و وبلاگی که دارای بازدید مناسب باشد می تواند انجام دهد.

درباره شیوه اجرا و اینکه سایت کوتاه کننده ایرانی یا خارجی باشد فرقی نمی کند . می توانید با استفاده از کوتاه کننده های لینک ایرانی یا خارجی بازدید هایی که از لینک های شما انجام می شود را به پول تبدیل کنید . در سایت پول یابی قصد دارم تا پول درآوردن با کوتاه کننده لینک را آموزش دهم امیدوارم مورد استفاده شما باشد.

شیوه کار کوتاه کننده لینک

شیوه کسب درآمد اینترنتی از سایت های کوتاه کننده به این صورت که پس از ثبت نام و عضویت در این سایت ها ، لینک خود را به این سایت ها می دهید و این سایت ها به شما لینک کوتاه شده را تحویل می دهند . شما با اشتراک گذاری این لینک در مکان های مختلف درآمد کسب کنید .

نمونه لینک سایت پول یابی

http://poolyabi.ir/%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9/

نمونه همین لینک کوتاه شده سایت پول یابی در سایت کوتاه کننده لینک:

http://destyy.com/w3QDDM

 به ازای هر کلیکی که سایر افراد و بازدیدکنندگان روی آن لینک انجام می‌دهد، مبلغی در حساب کاربریتان وارد می شود. این مبلغ پرداختی پس از رسیدن به حداقل برداشت به حساب بانکی واریز می شود. برای کسب درآمد اینترنتی، می توانید این لینک های کوتاه شده را در هر جایی اعم از سایت، وبلاگ، فروم ها و تالارهای گفتگو، شبکه های اجتماعی فیس بوک ، تلگرام ، یوتیوب ، ایمیل ها و… انتشار دهید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی آسان و خودکار

روش پول درآوردن با کوتاه کننده لینک

 شاید برایتان جای سوال باشد که سایت کوتاه کننده لینک چگونه کسب درامد می کند؟ بازدید کنندگان لینک ها، بلافاصله بعد از باز کردن لینک های تبدیل شده، تبلیغاتی را مشاهده می کنند که بعد از چند ثانیه می توانند تبلیغات را رد کرده و به آدرس اصلی لینک هدایت شوند. این سایت‌ها دارای تبلیغ‌دهندگانی هستند که حاضرند به ازای نمایش یا کلیک روی تبلیغاتشان به سایت پول پرداخت کنند. به همین دلیل پس از کلیک کردن روی لینک کوتاه شده، کاربر ابتدا تبلیغاتی را مشاهده می‌کند و سپس به لینک هدف (لینک قبل از کوتاه شدن) وارد می‌شود.

کسب درآمد از کوتاه کرده لینک ، کوتاه کننده لینک، پول سازی با لینک

نوع دیگری از تبلیغات هم تبلیغات بنری هستند که در این نوع بازدید کنندگان شما صفحه ارجاع شده را در یک فریم می بینند و در بالای این فریم تبلیغات سایت کوتاه کننده لینک قرار دارد که در آمد در این نوع تبلیغ پائین تر و کمتر است خوبی این نوع تبلیغ این است که بازدیدکنندگان نیازی به صبر کردن برای دیدن لینک مورد نظر ندارند.

سایت های پول درآوردن با کوتاه کننده لینک

سایت های ایرانی و خارجی زیادی هستند که در این زمینه می شود با آنها کار کرد که نام چند تا از مشهورترین آنها را فهرست کردم. نکته مهم اینکه این سایتها تا زمان نگارش این مقاله عملکرد مناسبی در پرداخت ها دارند:

opizo.com

۲ad.ir

Lish.ir

Shorte.st

در انتخاب سایت کوتاه کننده لینک چند فاکتور مهم: سابقه کار، خوشنامی در پرداخت ها، صداقت و درستی در حساب درآمدها، حداقل پرداختی ، پشتیبانی قوی، قوانین سایت و…را لحاظ کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راه اندازی سایت فروش فایل

نکاتی درباره سایت های کوتاه کننده لینک

در پول درآوردن با کوتاه کننده لینک موارد زیر توصیه می شود:

برخی از سایت های کوتاه کننده لینک برای آنکه پول به حساب شما وارد شود باید کاربر مشاهده کننده لینک بر روی دکمه «رد کردن تبلیغ» هم کلیک کند تا درآمد محسوب شود. از روش های جعلی برای افزایش درآمد استفاده نکنید چون علاوه بر خلاف قانون و شرع بودن، موجب مسدود شدن اکانت و کسب درآمد می شود. از سایت هایی استفاده کنید که در احتساب درآمد، پرداخت درآمدها و جواب به نامه پشتیبانی قوی هستند

مطلب پیشنهادی

شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی ، کسب درآمد از ویدیو ، کسب درآمد با ساخت کلیپ ، راههای کسب پول از ویدیو

شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

شاید برای برخی این سوال مطرح شود که شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی چگونه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.