کسب بیت کوین از راه کلیک

کسب بیت کوین از راه کلیک

کسب بیت کوین رایگان با سایت کلیکی btcclicks امکان پذیر است بیت کوین یا پول دیجتال و غیرکاغدی این روزها به اندازه ای ارزشمند شده است که واقعا باید به آن طلای دیجیتال گفت. دلیل ارزشمند بودن بیت کوین چیست؟و چرا با طلا مقایسه می شود ؟

طلا بسیار ارزشمند است. مردم آن را می خواهند اما کمیاب است و استخراج آن مشکل است. طلای جدید (بیت کوین) هم نمی تواند ساخته شود. باید معادن آن پیدا شود و با تلاش و کوشش فراوان آن را استخراج کرد. از آنجا که دولت ها و کارخانجات نمی توانند بیت کوین را تولید کنند و همچنین تعداد محدود آن، طلا و بیت کوین کمیاب هستند. کمیاب بودن و تقاضا ارزش را به همراه می آورد.

بیت کوین طلای دیجیتال

طلا مانند بیت کوین یک ویژگی دیگر دارد که برای هر فروشگاه و هر ارز بسیار مهم است: اصالت و اعتبار. هزاران سال است که طلا به عنوان یک ارز و به عنوان یک پول ارزشمند استفاده می شود. از آنجا که طلا کمیاب بوده است، در پول، جواهرات، تاج و قصرها مورد استفاده قرار گرفته است. طلا به طور جهانی با ثروت همراه است.

شاید بگویید که بیت کوین پدیده ی جدیدی است و اعتبار طلا را ندارد و آن را نامعتبر بدانید. اما در جهانی که به سرعت در حال حرکت از آنالوگ به دیجیتال است، حتی یک فناوری جدید مانند بیت کوین می تواند اصیل و معتبر باشد. هنگامی که پول هم از آنالوگ به دیجیتال تبدیل شود، بیت کوین قطعا مناسب این حوزه است. از هزاران واحد پولی مختلف که خود را “ارز دیجیتال” نامگذاری می کنند، بیت کوین اولین است. بیت کوین یک مدعی بزرگ و معتبر است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از پاپ آپ تبلیغاتی

کسب بیت کوین از راه کلیک

حالا چگونه می توان این ارز ارزشمند و طلای دیجیتال را رایگان به دست آورد ؟

سایت btcclicks یک سایت کلیکی است یعنی به ازای مشاهده هر تبلیغ مقداری بیت کوین به شما می دهد این سایت از جمله سایت های معتبر برای کسب بیت کوین بوده و تاحالا پرداختی های زیادی هم داشته است.
*مشخصات کلی
وضعیت: در حال تست
حداقل برداشت: ۰٫۰۰۰۱ بیت کوین
پرداخت به: blockchain.info
لینک ثبت نام: ثبت نام

نمونه ای از کسب بیت کوین رایگان:

مطلب پیشنهادی

ابزار اصلی برای همکاری در فروش , کسب درآمد اینترنتی راحت با افیلیت مارکتینگ

۲ ابزار اصلی برای همکاری در فروش

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد اینترنتی محسوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.