کسب درآمد اینترنتی با آموزش

کسب درآمد اینترنتی با آموزش

یکی از شیوه های پول سازی در فضای مجازی، کسب درآمد اینترنتی با آموزش یا راه اندازی سایت با محتوا و مطالب آموزشی می باشد که اتفاقا در اینترنت طرفداران زیادی دارد و کسب و کارشان بسیار خوب است. گستردگی این کار هم بسیار زیاد بوده و فعالان زیادی در این عرصه مشغول کار هستند. آموزش همیشه خواهان زیادی در همه زمینه ها داشته و این موضوع کسب و کار در آن حوزه را پر رونق کرده است.

کسب درآمد با آموزش، فروش محصولات آموزشی

همیشه افراد زیادی هستند که به دنبال مطالب آموزشی برای رفع نیازشان بوده و هستند فرضا یک خانم برای یادگیری خانه داری، سفره آرایی، لوازم آرایشی بهداشتی، بچه داری و… یک دانش آموز و دانشجو برای یافتن اطلاعات درسی و جزوات تکمیلی، و بسیاری افراد دیگر که همگی به دنبال کسب اطلاعات و رفع نیاز شغلی شان هستند این پتانسل بالا، زمینه را برای کسب درآمد از طریق آموزش فراهم می کند. (همچنین نگاه کنید به: کسب درآمد با وبسایت آموزشی)

شیوه کسب درآمد اینترنتی با آموزش

بیشتر کسانی که به دنبال یادگیری و مطالب آموزشی هستند حاضرند در ازای یادگیری و یا رفع نیازشان، پولی پرداخت کنند و این سرآغاز کسب درآمد اینترنتی محسوب می شود. شما می توانید به دو روش: اول ارائه مستقیم کالا و خدمات و یا روش، بازاریابی آن کالا و خدمات، کسب درآمد کنید. این بستگی به نوع نگاه و شیوه کارتان دارد که کدام یک از این روش ها را انتخاب کنید.

برای تحقق این کار، یک سایت و یا وبلاگ آموزشی راه اندازی کنید و اطلاعات و مقالات رایگان در آن منتشر کنید تا موتورهای جستجو، بازدید کننده برایتان بیاورند. سعی کنید روی زمینه خاص متمرکز شوید تا کالا و خدمات متناسب با آن را بعدها به فروش برسانید. توصیه می شود چند محصول و خدمات خاص را برای تبلیغات انتخاب کنید و سپس در سایت و یا وبلاگتان، مطالب آموزشی مرتبط با آن محصول را قرار دهید.

نکات کلیدی برای افزایش کسب درآمد

هدف از راه اندازی سایت و وبلاگ، ارائه محصول و خدمات آموزشی است پس باید با برنامه و رعایت نکات، این نوع کسب درآمد را محقق کنید. موارد نیز برای افزایش درآمد توصیه می شود:

– سعی کنید محتوای با کیفیت آموزشی رایگان در سایت و وبلاگ ارسال کنید کپی برداری تاثیر زیادی در افزایش بازدید سایت نخواهد داشت.

– محتوای داخل سایت با محصولات آموزشی ارائه شده همخوانی داشته باشد برای نمونه، اگر سایتتان دانشجویی است محصولات شما هم مرتبط با دانشگاه  و دانشجو باشد. در سایت علمی دانشجویی فرضا فروش وسایل آشپزخانه معقول نیست. تنوع محصول با کیفیت را لحاظ کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  چهار روش میلیاردر شدن

– با ارسال مطالب تخصصی رایگان مرتبط با موضوع و افزایش بازید سایت، می توانید در آخر مقاله پیشنهاد خرید یکی از محصولات و خدمات را به کاربران بدهید.

– هر چه توجه شما به ارسال مقالات آموزشی تخصصی بیشتر باشد افزایش بازدید سایتتان بیشتر شده و این افزایش بازدید در صورت انتخاب و ارائه کالای مرتبط با موضوع سایتتان، فروشتان را بیشتر خواهد کرد. بین فروش بیشتر با ارسال مقالات آموزشی رایگان و ارائه کالا و خدمات مرتبط با آن، ارتباط تنگاتنگی وجود دارد.

  برای درک بیشتر مثال می زنیم: اگر سایتتان با موضوع آرایشی و بهداشتی باشد بیشتر ورودی سایتتان خانم ها هستند لذا پیشنهاد شما باید بیشتر در زمینه ارائه خدمات آرایشی مثل کرم صورت، رنگ مو، شامپو و… باشد در اینجا بین مقالات سایت شما و محصولات ارتباط وجود دارد و این موضوع فروش شما را بیشتر می کند. در اینجا شما نمی توانید فرضا وسایل نجاری بفروشید چون کسی خریدارش نیست.

طریقه ارائه کالا و خدمات در سایت آموزشی

حالا فرض ما این است که سایتتان مطالب آموزشی ارائه شده با کالا و خدماتش، همخوانی دارد و بازدید خوبی هم کسب کرده است شیوه ارائه و فروش خدمات چگونه باید باشد؟ اگر کالا و خدمات مال خودتان است که می توانید به صورت مستقیم آن را ارائه دهید و اگر خودتان چیزی برای فروش ندارید می توانید به عنوان بازاریاب اینترنتی وارد عمل شوید.

کالا و خدمات را می توانید با قرار دادن بنر در داخل سایت، به کاربران عرضه کنید و یا می توانید دکمه و لینک خرید را در آخر مقاله آموزشی قرار دهید. می توانید با جملاتی کوتاه کاربران را تشویق به خرید کنید فرضا در انتهای یک مطلب آشپزی اینگونه بنویسید: دوست دارید آشپزی برایتان ساده و آسان باشد؟ ما این ظرف چند کاره را به شما پیشنهاد می دهیم ( در اینجا لینک توضیحات ظرف چند کاره و خرید محصول را قرار دهید).

توصیه می شود که در این شیوه فروش، خودتان را کاملا بی طرف و تنها معرفی کننده یک کالا و خدمات نشان دهید از اغراق پرهیز کنید فرضا نباید بنویسد: این محصول فلان شرکت است و من به عنوان بازاریاب آن را به شما سفارش می دهم این کار تاثیر منفی داشته و ضمن کم کردن اعتبار شما، موجب سلب اعتماد کاربران می شود.

شیوه دیگر، ارائه مختصری از شرح حال محصول و کالا در بین و یا آخر مطالب آموزشی ( با ذکر قیمت یا بدون ذکر قیمت در متن) است فرضا دو خط محصول را معرفی می کنید و لینک خرید را قرار می دهید و از کاربر می خواهید برای مشاهده جزییات این محصول، روی لینک زیر کلیک کند. در این شیوه به هیچ وجه کالا و خدمات را کامل و مفصل معرفی نکنید. البته بهتر است قیمت را هم درج نکنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بررسی اقتصادی بیت کوین
نمونه های ارائه محصول به بازدیدکنندگان

فرضا شما قصد دارید تا یک ظرف نگهدارنده غذا را به فروش برسانید مطالب آموزشی مرتبط با آن را در سایت و یا وبلاگتان ارسال کردید و کاربری وارد سایتتان شد در وسط و یا پایان آن مطلب آموزشی، آن ظرف نگهدارنده را به شکل معرفی می کنید: اگر در خانه و یا مسافرت، دغدغه نگهداری یا فاسد شدن غذا را دارید ما این محصول را برای جلوگیری از فاسد شدن غذا به شما پیشنهاد می کنیم ( در اینجا لینک خرید را بگذارید و از کاربر بخواهید برای مشاهده جزییات محصول روی آن کلیک کند)

شیوه دیگر هم قرار دادن چند خطی از شرح آن کالا و خدمات است. فرضا در وسط یا پایان یک مطلب آموزشی با موضوع آرایش و بهداشتی، کالایی با موضع تقویت مو دارید می گویید : این محصول کاملا طبیعی و گیاهی بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و موجب تقویت پیاز مو، رفع شوره سر و شادابی موهایتان می شود. دارای پروانه و مجوزهای لازم از وزارت بهداشت می باشد.(در آخر لینک خرید را گذاشته و می خواهید برای مشاهده جزییات کلیک کند)

 از توضیح کامل محصول و خدمات در داخل مقالات آموزشی خودداری کنید و سعی کنید متن و نوشتار را صادقانه و طوری تنظیم کنید که کاربر را تشویق به کلیک روی محصول برای خرید کنید.

جنس کالا و خدمات قابل فروش

کالا و خدمات قابل فروش شما در سایت می تواند شامل موارد زیر باشد:

– کالای و محصول فیزیکی فرضا وسایل آرایشی و بهداشتی، ابزارآلات مکانیکی، وسایل ماشین، وسایل اشپزخانه و…

– خدمات و محصولات دانلودی مثل : فایل دانلودی، کلیپ آموزشی، دانولد جزوات و کتاب و…

– خدمات مشاوره ای مثل: مشاوره در زمینه وکالت، خانواده، روان شناسی، آموزش کنکور، بازاریابی و….

سخن پایانی کسب درآمد اینترنتی با آموزش

ارسال مقالات آموزشی و تولید محتوای تخصصی همیشه منبع خوبی برای کسب درآمد بود. آموزش خواهان زیادی دارد و افراد زیادی هستند که حاضرند برای آن هزینه کنند و این موضوع کسب درآمد را در آن میسر کرده است. برای استمرار و افزایش درآمد سعی کنید ارسال مطالب آموزشی در سایت مرتبط و به روز باشد.

فعالیت مستمر و کار دائم نتیجه بخش خواهد بود وگرنه ارسال یک یا دو مطلب در هفته و یا ماه، تاثیر چندانی در کسب درآمد ندارد. پشتکار، صبر و یادگیری کلید موفقیت در کسب درآمد از راه مطالب آموزشی می باشد. سعی کنید روی موضوعات تخصصی کاربر پسند کار کنید و خودتان را به عنوان یک برند معرفی کنید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.