کسب درآمد اینترنتی با سایت پشتیبان

کسب درآمد اینترنتی با سایت پشتیبان

راهکار و شیوه کسب درآمد اینترنتی با سایت پشتیبان ایده ای است که به ناگاه به ذهنم رسیده است و به نظرم اتفاقا شیوه جالبی از کسب درآمد از اینترنت با توجه به توانایی فرد محسوب می شود. این شیوه کسب و کار اینترنتی از این نظر اهمیت دارد که در میان وبمستران ایرانی بسیار کم است در حالی که نیاز ضروری محسوب می شود.

با تجربه سالها فعالیت در اینترنت، این ایده می تواند مقدمه ای برای اشتغال و کار برای جویندگان کسب درآمد آنلاین بود. راه اندازی سایت پشتیبان دو خصوصیت مهم : مفید بودن و درآمد زا بودن را همزمان دارد. یقینا به دلیل مشکلاتی که کاربران ایرانی در اینترنت و فعالیت در آن دارند این ایده ای جذاب برای کسب درامد می باشد . با ما در سایت پول یابی همراه باشید.

شیوه کسب درآمد با سایت پشتیبان

اکثر کاربران ایرانی از جمله خودم با بسیاری از نرم افزارها ، محصولات، اسکریپت ، لایسنس ها و… مشکل داریم حال اگر زبان انگلیسی بلد نباشیم که مشکل دو برابر است. بیشتر این محصولات و اسکریپت ها فارسی نشده و یا پشتیبانی فارسی انها فوق العاده ضعیف است و این موجب بی میلی کاربران به عدم استفاده از آنها علیرغم نیاز شدید، می باشد.

کسب درآمد اینترنتی با سایت پشتیبان ، کسب درآمد اینترنت با پشتیبانی سایت

با این شرایط، اگر به نرم افزارهای  خاص و پرکاربرد ، اسکریپت ها و… تسلط دارید و یا می توانید آن را یاد بگیرید ، با گرفتن پشتیبانی آن محصول، اقدام به خدمات رسانی کنید. اگر پشتیبانی شما قوی باشد حتما اقبال کاربران اینترنتی به شما زیاد شده و کسب و کارتان رشد می کند. می توانید یک تیم قوی تشکیل داده و قدم اولتان را محکم بردارید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اشتباهات ایمیلی کسب درآمد

یقینا تشکیل یک تیم قوی و متخصص، پشتیبانی شما را به یک برند تبدیل می کند. محصول شما هم باید دارای ویژگی زیر باشد:

– محصولی پرطرفدار بوده و به اندازه کافی در بین کاربران ایرانی رشد کرده باشد.

– در سایت های فارسی زبان کم باشد و یا پشتیبان قوی نداشته باشد.

– مشکلات اولیه این محصول کم شده باشد و کاربران نیاز مبرم به آن داشته باشند.

–  توصیه می شود محصول رایگان و اپن سورس باشد.

 راه کسب درآمد اینترنتی با سایت پشتیبان

حالا بحث سر این است که چگونه از پشتیبانی یک محصول رایگان بتوان کسب درآمد داشت؟ برای تحقق این موضوع، از چندین راه و با شیوه های مختلف می توان اقدام کرد :

۱- ساده ترین راه ، قراردادن تبلیغات در سایت است که معمولا بیشتر سایت های ایرانی از این روش کسب درآمد ، استفاده می کنند. (شرط تحقق این کار، بازدید بالای سایت است)

۲- اما بهترین و مناسب ترین شیوه برای کسب درآمد اینترنتی ماندگار، با وجود نداشتن بازدید بالا، ارائه خدمات جانبی است از جمله:

– راه اندازی بخش پشتیبانی خاص و ویژه برای دارندگان اشتراک . می توانید یک بخش ویژه برای رفع مشکلات کاربران به صورت حرفه ای ایجاد کنید و با فروش حق اشتراک کسب درآمد کنید.

– نوشتن برنامه ها، افزونه های مکمل و کاربردی برای آن محصول و فروش آن از طریق سایت.

– ساخت تم یا قالب های حرفه ای و زیبا مخصوص آن اسکریپت .

– تهیه کتاب های الکترونیکی و یا فایل آموزشی مثل راهنمای کامل محصول و فرو ش آن به کاربران.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با تبلیغات اینترنتی

سخن پایانی کسب درآمد اینترنتی با سایت پشتیبان

همان طور که در بالا اشاره شد به دلیل ضعف کاربران فارسی زبان در استفاده از نرم افزارها و محصولات خارجی ، می توان سایت پشتیبان آن محصول و خدمات را راه اندازی کرد و به کسب درآمد پرداخت. نکته مهم در این روش کسب درآمد از اینترنت این است که تیم پشتیبان باید دارای دانش و مهارت بالایی باشد و مثلا به اسکریپت ها، کدنویسی ، طراحی سایت و موارد فنی آشنا باشد.

سایت های زیادی هستند که همین الان در این زمینه کسب درآمد می کنند مثل ارائه دهندگان خدمات به سیستم وردپرس ، یا انجمن ساز ویبولتین ، نرم افزار spss ، طراحی قالب برای سایت ها و… . این افراد ضمن ارائه خدمات رایگان محصول، از بخش های جانبی آن کسب درآمد می کنند. (نگاه کنید به مقاله : وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد)

اگر نکته و یا روشی به ذهنتان می شود خوشحال می شویم با ما در میان بگذارید.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

2 دیدگاه

  1. سلام محتوای سایتتون رو مطالعه کردم و بسیار خدمات کاملی رو ارائه دادین.
    لطفا از صفحه پشتیبانی وب سایت شرکت پردیسان سیستم هم بازدید کنید.

    • سایت پول یابی

      سلام و درود
      در سایت پول یابی هدفمان آموزش کسب درآمد اینترنتی ، کسب و کار خانگی و استخدام به صورت رایگان است خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفت.
      شما هم سایت خوب و پرباری دارید برایتان آرزوی موفقیت کامیابی دارم
      در پناه حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.