افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر

افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر

بین افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر رابطه تنگاتنگی وجود دارد و سایتی که دارای ترافیک بالا یا بازدید زیاد باشد طبیعی است که کسب درآمد بیشتر خواهد داشت . قانون بدیهی و ساده ای وجود دارد که هرچه ترافیک سایت بیشتر باشد کسب درامد به نسبت آن بیشتر می شود. سایت بدون بازدید اصلا انگار وجود خارجی ندارد. لذا یکی از مهمترین فاکتورهای کسب درآمد توجه به ترافیک سایت می باشد

در مقاله قبلی سایت پول یابی با عنوان ( کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه) متذکر شدیم که با طراحی سایت رایگان از طریق سیستم مدیریت محتوای وردپرس، و همچنین تولید محتوا ، ارسال ایمیل مارکتینگ یا ارسال ایمیل انبوه تجاری و افزایش ترافیک سایت می توان به صورت رایگان کسب درآمد کرد در اینجا قصد دارم تا افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر را شرح دهم با ما همراه باشید.

راهکار افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر

البته ترافیک سایت و افزایش بازدید به دو صورت پولی و رایگان امکان پذیر است و راههای پولی مثل : گرفتن بک لینک، رپورتاژ آگهی ، سفارش تبلیغات متنی و بنری در سایت های پربازدید، سفارش تبلیغات کلیکی ، پاپ آپ و…. میسر می باشد که بابت سفارش  هر یک از اینها باید پول پرداخت و معلوم هم نیست بازدهی لازم را داشته باشد اما در اینجا قصد دارم تا افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر را به صورت کاربردی شرح دهم.

این روش های رایگان برای کسانی که سرمایه کمی دارند و یا تمایل به هزینه کردن ندارند کاملا کاربردی بوده و به ویژه در شروع کسب و کارشارن تاثیر گذار است. می توانید هر کدام از این راهکارها را به صورت مجزا و یا همزمان برای رشد سایت و کسب بازدید زیاد استفاده کنید:

۱- تولید محتوای تخصصی و منحصر به فرد:

هیچ روش و راهی به اندازه تولید محتوای تخصصی و تک (یونیک) نمی تواند کاربر را به طرف سایت جذب کند . در واقع با تولید محتوای تخصصی موتورهای جستجو کاربران و بازدید کنندگان را به طرف سایت شما آورده و موجب افزایش ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر می شود. در واقع افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر از این طریق ، بهترین بازدهی را دارد چون کاربران هدفمند و متناسب با سایت شما وارد می شوند.

بی دلیل نیست که تولید محتوای تخصصی را پادشاه می دانند و این کار موجب برندسازی سایتتان می شود لذا بهترین راه پرهیز از کپی برداری بوده و انتشار مطالب و مقالات تخصصی است. در برندسازی و شاخص شدن در میان رقبا، تولید محتوا بیشترین تاثیر را دارد. (نگاه کنید به مقاله : شیوه تولید محتوا برای کسب درآمد اینترنتی)

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  میلیونر شدن در جوانی

۲- افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر از طریق شبکه های اجتماعی

عضویت و استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی کاملا رایگان بوده و از این امکان به راحتی می توانید به افزایش بازدید سایت اقدام کنید. یکی از این شبکه های محبوب اینستاگرام است که با فعالیت دائمی و مستمر و استفاده از هشتگ ها ، ترافیک خوب به طرف سایت خود بکشانید. از فیسبوک و توئیتر  هم غافل نشوید.

لینکدین هم یک سایت تخصصی در حوزه کسب و کار بوده و می توانید از این شبکه اجتماعی معروف اقتصادی هم استفاده کنید. استفاده از پیام رسان های موبایلی مثل لاین، وایبر و به ویژه تلگرام می تواند بازدید مناسب به طرف سایتتان بیاورد. تمام این شبکه ها رایگان بوده و شما از این ابزارهای رایگان می توانید استفاده بهینه برای افزایش ترافیک سایت کنید.

۳- سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

هدف اصلی از ارسال مطلب و تولید محتوا جذب کاربر می باشد بیش از نود درصد کاربران از طریق موتورهای جستجو وارد سایت می شوند لذا باید سایت مناسب یا بهینه برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل باشد. هر چه سایت بهینه تر باشد مطالبش بیشتر ایندکس شده و جذب ترافیک بیشتر می شود بهترین ورودی و بازدید کننده ها مربوط به موتورهای جستجو به ویژه گوگل است. در واقع گوگل منبع اصلی و مهم تمام سایتهای دنیا است .

اکثر سایتها بیشترین ورودی را از گوگل می گیرند لذا تلاش می کنند تا سایتشان از هر نظر برای گوگل بهینه باشد. معمولا درصد بالایی از ورودی های گوگل به سایتها، مشتریان آن می شوند از این نظر سئو بسیار اهمیت دارد . اما عده ای می گویند سئو بسیار تخصصی و تخصصی است و برای این کار باید هزینه کرد ولی می توان بدون هزینه هم بهینه سازی سایت را انجام داد.

توصیه های کاربردی در زمینه سئوی سایت :

– سئوی سایت زمان بر است لذا باید با صبر و حوصله بود و سعی کرد سایت را از نظر فنی و محتوایی مناسب گوگل بهینه کرد.

– مقالات و فیلم های آموزشی رایگان اینترنتی در زمینه سئو را مطالعه کرد و بر اساس آن علم و دانش خود را در زمینه بهینه سازی سایت افزایش داد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با وبلاگ نویسی

– از ابزارهای رایگان بهینه سازی سایت مثل افزونه سئوی Yoast برای وردپرس استفاده کرد.

– تولید محتوای تخصصی ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و… را در سایت لحاظ کرد.

– سئوی سایت و جذب موتورهای جستجو بهترین روش برای افزایش ترافیک است لذا باید درست عمل کرد و از تقلب و راههای غیر علمی پرهیز کرد که این کار نتیجه معکوس خواهد داشت.

اگر  با بهینه سازی و تولید محتوا در گوگل جایگاه مناسب کسب کنید مطمئن باشید رقبا برایتان ارزش زیادی قائل شده و شما افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر  را تجربه خواهید کرد

۴- سایر راههای افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر

راههای افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر  ، از مواردی که در بالا ذکر شد بیشتر است برای نمونه می توانید در انجمن ها و فروم های مختلف، سایت خود را معرفی کنید و یا با ارسال مطالب و فعالیت در این فروم ها ، لینک سایت خود را در مطالب گذاشته و بک لینک رایگان بگیرید و یا لینک سایتتان را در امضای خود قرار دهید و جذب ترافیک کنید.

همچنین می توانید از سیستم های وبلاگ دهی استفاده کنید و قسمتی از مطالب سایت خود را در این وبلاگها ارسال کنید و یا به معرفی سایت خود بپردازید و یا متن های تبلیغی به صورت رپورتاژ آگهی بفرستید در تمام این موارد می توانید لینک یا ارجاع به سایت خود دهید. و یا اقدام به ارسال نظر در سایتهای پربازدید و یا مناسب با سایت خود کنید و لینک سایت خود را هم در بین نظرات سایت و وبلاگها ارسال کنید.

 سخن پایانی افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر

از آنچه گفته شد تنها قسمت کوچکی از راهکارهای عملی  افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر است. شما بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی و با دستان خالی می توانید ترافیک و بازدید مناسب به طرف سایت خود جذب کنید و از این راه کسب درآمد اینترنتی مناسبی داشته باشید.

البته راههای کسب ترافیک رایگان برای سایت بسیار بیشتر از اینهاست و در سایت پول یابی طی مقالات متعددی به انها اشاره شده است که می توانید به انها مراجعه کنید. امیدوارم این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفته و مفید باشد.

چنانچه شما هم راهکارهایی برای کسب درآمد بیشتر دارید با ما در میان بگذارید خوشحال می شویم از نظرات شما مطلع شویم.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.