کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه

با رشد فزاینده اینترنت همه به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستند و این دغدغه برای کسانی که سرمایه ندارند بیشتر است آیا کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه هم وجود دارد؟ عده ای معتقدند که بدون پول و سرمایه نمی توان در اینترنت سرمایه گذاری کرد و می گویند حتما باید پول کلان و سرمایه هنگفتی برای این کار داشت. البته این دیدگاه با توجه به پیشرفت های نوین در طراحی و راه اندازی سایت دیگر جایگاهی ندارد.

با پیشرفت و ارائه ابزارهای رایگان که در اینترنت وجود دارد با دست خالی و بدون سرمایه می توان کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد و از پول و منفعت های آن استفاده کرد. در واقع کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه اولیه هم ممکن است . در سایت پول یابی قصد داریم تا کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه را آموزش دهیم با ما همراه باشید:

 شیوه راه اندازی کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه

قبل از شروع بحث کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه به این نکته اشاره کنم که همین سایت پول یابی را بدون هیچ سرمایه و پرداخت حتی یک ریال راه اندازی کردم . تمام امکانات سایت رایگان بوده و به راحتی می توانید آنها را نصب و راه اندازی کنید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به آسانی و رایگان در دسترس است تنها هزینه اولیه پرداخت مبلغ ناچیز هشت هزار تومان برای دامنه سایت و هزینه هاست (در ابتدا ماهی هفت هزار تومان) می باشد.

به جز این دو هزینه تمام سایت رایگان و بدون پرداخت پول ایجاد شده است. پس از ایجاد سایت، همه امکانات مثل: فروشگاه، درگاه پرداخت بانکی،  سیستم جمع آوری ایمیل و ایمیل مارکتینگ و ترافیک و بازدید برای سایت کاملا رایگان می باشد. در ادامه راه اندازی کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه خواهد آمد.

۱- طراحی وبسایت

اولین قدم برای شروع کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه راه اندازی سایت می باشد. داشتن وبسایت حرفه ای و مناسب خوب می باشد ولی این موضوع هرگز به معنای صرف پول زیاد نیست بسیاری از سایتهای بزرگ و معروف وجود دارند که با کمترین هزینه راه اندازی شده و رشد عالی داشتند. توصیه می شود که برای موفقیت در کسب و کار، سایت ساده ولی مفید و کاربردی راه اندازی کنید.

توصیه های کاربردی در طراحی سایت:

– سایت ساده ولی پرمحتوا و منحصر به فرد از نظر ارائه مطالب ایجاد کنید. کیفیت ارائه خدمات حرف اول را می زند.

– افراد برای دیدن ظاهر و قشنگی سایت به شما سر نمی زنند بلکه برای رفع نیاز و جهت استفاده از محتوا می آیند پس نیاز مشتری را لحاظ کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با کارهای گرافیکی

– پیشنهاد می شود به دلیل راحتی، امکانات مناسب، محبوبیت ، امنیت بالا، یادگیری آسان، از سیستم مدیریت محتوای وردپرس که کاملا رایگان است استفاده کنید.

تا اینجا مشاهده کردید که هیچ هزینه خاصی برای طراحی سایت لازم نیست.

۲- تولید محتوای خاص و یونیک

در مقالات متعدد در سایت پول یابی درباره اهمیت تولید محتوای خاص و جدید توضیح دادیم . تولید محتوا یعنی ارسال مطلب اعم از مقاله، فیلم، محصولات آموزشی و… که تخصصی بوده و کپی از جایی نباشد. به نظر بنده ساخت و انتشار محصولات دیجیتال بهترین و مهمترین بخش یک کسب و کار اینترنتی می باشد. کسی می تواند مدعی کسب درآمد از اینترنت باشد که توانایی تولید محتوا را داشته باشد تولید محتوا از دو راه میسر است:

– خود شخص توانایی تولید محتوا را به دلیل دانش بالا و سالها تجربه داشته باشد و در حوزه خود صاحب نظر باشد .

– و یا با مطالعه منابع و کتابهای مختلف مرتبط، این تخصص و علم را در کوتاه مدت برای خود ایجاد کرده باشد.

توصیه های کاربردی در حوزه تولید محتوا:

– سعی کنید خودتان تولید محتوا کنید برخی از سایتها با پرداخت مبالغی ، تولید محتوا را به دیگران می دهند که ممکن است این افراد مطالب کپی را منتشر کنند.

– تولید محتوا توسط خودتان، در درازمدت شما را به عنوان یک برند و صاحب اندیشه مطرح می کند و این موضوع به کسب و کارتان کمک زیادی خواهد کرد.( نگاه کنید به مقاله: شیوه تولید محتوا برای کسب درآمد اینترنتی)

– با مطالعه سایت های اصلی و به ویژه خارجی ، سطح اطلاعات علمی خود را افزایش داده و تلاش کنید در یکی دو حوزه خاص که علاقمند هستید کسب دانش کنید.

– در تولید محتوا عجله نکنید با کسب تجربه و تمرین و ممارست ، محتواهای شما بهتر و تخصصی تر خواهد شد.

۳- کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه با ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ هنوز هم جزو ابزارهای مهم و اساسی برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه محسوب می شود. لازم نیست برای ارسال ایمیل انبوه مارکتینگ ، پول یا هزینه ای پرداخت کنید با گرفتن ایمیل تماس مشتریان و کاربران و حفط ارتباط با انها در هر زمانی می توانید به آنها ایمیل داده و با دادن پیشنهادهای خاص آنان را جذب کنید. (مقاله مشابه: ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی)
ارسال ایمیل انبوه تجاری یا مارکتینگ به صورت رایگان ولی محدود وجود دارد. و شما می توانید از سرویس های رایگان بهره ببرید مثلا یکی از اینها میلرلایت است که به راحتی با ایجاد سیستمی در سایت خود، اطلاعات تماس کاربران خود را بگیرید. البته فرم سازهایی هستند که باید هزینه های زیادی صرف کنید تا بتوانید مثلا یک صفحه فرود را بسازید. و یا اینکه ساخت یک صفحه فرود به صورت دستی توسط طراحان و کدنویسان هزینه زیادی برایتان دارد.
اما شما با میلرلایت در هزینه های خود صرفه جویی می کنید. در آغاز می توانید به تعداد ۱۰۰۰ ایمیل یعنی لیستی از هزار ایمیل فعال داشته باشید و به صورت نامحدود به آنها ایمیل خودتان را ارسال کنید. البته سیستم های ارسال ایمیل انبوه یا مارکتینگ زیادی وجود دارد که به صورت رایگان می توانید از آنها برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه خود استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از بازاریابی ایمیلی

۴- افزایش ترافیک یا بازدید سایت

ترافیک یا بازدید زیاد سایت اساس کسب درآمد از اینترنت می باشد سایت بدون ترافیک هیچ ارزشی ندارد و انگار وجود خارجی ندارد . برای اینکه فروش و کسب درآمد از اینترنت داشته باشید باید حتما بازدید کننده داشته باشید . بین فروش زیاد و بازدید زیاد ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. کیفیت محصولات و تبلیغ نویسی و طراحی عالی و… بدون بازدید بی ارزش هستند.

برای افزایش ترافیک سایت راههای زیادی وجود دارد که برخی مثل بک لینک، رپورتاژ آگهی ، سفارش تبلیغ متنی و بنری و… هزینه دارد و پولی می باشد ولی راههای رایگانی مثل : تولید محتوا تخصصی، استفاده از شبکه های اجتماعی مثل فسیبوک، توئیتر، لینکدین، پیام رسان هایی مثل تلگرام و لاین و وایبر، و سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو وجود دارد که می توانید کاملا رایگان ترافیک برای سایت جذب کنید. که در مقاله مجزا به این شیوه ها در سایت پول یابی خواهیم پرداخت.

سخن پایانی کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه

از آنچه درباره کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه در بالا گفته شد می توان اینگونه استنباط کرد که با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی اقدام به راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پر سود کرد. لازم نیست حتما هزینه های میلیونی برای کار انجام داد بلکه با دستان خالی و داشتن اراده ای قوی و تلاش مستمر می توان از اینترنت میلیونی و میلیاردی کسب درآمد کرد.

طراحی ساده سایت، استفاده از محتوای مناسب ، و تبلیغات رایگان مثل ارسال ایمیل انبوه مارکتینگ و گرفتن ترافیک به شیوه های رایگان، کسب درآمد از اینترنت مناسب را تجربه کرد. آرزو و هدفم در سایت پول یابی ارائه خدمات و آموزش های رایگان برای شما است امیدوارم حداقل در دادن ایده  و نشان دادن راه کسب و کار اینترنتی ساده و بدون هزینه موفق باشم.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

یک دیدگاه

  1. فروشنده ماشین

    سلام روش شما در نوشتن محتوا و مقاله بسیار جالب و در عین حال سخت است. به نظرم شیوه های نوین کسب درآمد اینترنتی را به زبانی جذاب بیان می کنید . خواستم بابت نوشتن این مقالات آموزش کسب و کار اینترنتی قدردانی کنم چون همه می توانند بدون مشکل آنها را بخوانند و بفهمند، بسیار متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.