راههای کسب درآمد خانگی زنان

راههای کسب درآمد خانگی زنان (قسمت چهارم و پایانی)

راههای کسب درآمد خانگی زنان بسیار زیاد است و ما در سایت پول یابی طی سه مقاله قبلی : ( شیوه کسب درآمد زنان ایرانی) ، ( کسب و کار خانگی زنان ایرانی)،( کسب درآمد زنان در خانه) به چند مورد از آنها اشاره کردیم.

توجه داشته باشید که برخی از این مشاغل نیاز به تخصص و مهارت (مثل آموزش موسیقی)، برخی نیاز به ذوق و استعداد (مثل نقاشی و طراحی گرافیکی) و برخی نیاز به اطلاعات کلی و ساده (نظافت خانه، پرستاری بچه و..) دارد. اما یکی از مهم ترین راههای کسب درآمد خانگی زنان داشتن ایده خلاق و انگیزه بالاست.

معرفی راههای کسب درآمد خانگی زنان

۱- روابط عمومی بالا

داشتن تخصص در زمینه روابط عمومی در دنیای امروز بسیار با اهمیت است. داشتن مهارت ارتباطی با دیگران، هنر پافشاری کردن و توجیه کردن و اقناع دیگران مهم است و خانم ها می توانند با استفاده از فن بیان خود در این کار موفق شوند.

تخصص زنان در روابط عمومی، برای امور تبلیغاتی در فضای اینترنتی، رسانه های نوشتاری (روزنامه و مجلات) رسانه های دیداری و شنیدار( رادیو و تلویزیون) به افراد و شرکتها کمک می کند تا ظاهر و جلوه خوبی از خود به نمایش بگذارند. کلید موفقیت زنان در مهارت ارتباطی آنان نهفته است.

۲- مشاوره املاک

بله تعجب نکنید اگر خانم ها در خرید و فروش مهارت لازم را دارند و اطلاعات مناسبی در خصوص جغرافیای منطقه داشته باشند می توانند به صورت فیزیکی و یا آنلاین به کار مشاوره املاک و مستغلات بپردازند و به مشتریان مشاوره و کمک کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت ماههای پایانی کنکور

آموزش و یادگیری مشاوره املاک ساده بوده و با چند هفته آموزش امکان پذیر است و خانم ها می توانند در طول هفته و یا در تعطیلات و زمان های بیکاری و حتی در طول شب در خانه انجام دهند. حتی می توانند از سایت های اینترنتی مانند دیوار، شیپور و.. هم استفاده کنند.

۳- داشتن نمایندگی فروش

اگر علاقه به بازاریابی بوده و فردی اجتماعی هستید می توانید نماینده فروش محصولات و خدمات شرکت ها شوید و این یکی از راههای کسب درآمد خانگی زنان است. شرکت ها زیادی هستند که با رغبت کامل مایلند شما را آموزش دهند تا کالا و خدماتشان را بفروشید و از این راه کسب درآمد کنید.

توجه کنید که نماینده فروش شدن اصلا کار سختی نیست هم به صورت فیزیکی و هم آنلاین می توانید کسب درآمد اینترنتی یا خانگی کنید منتهی باید محصولاتی را انتخاب کنید که فروشش بالا بوده و سود مناسبی به همراه داشته باشد هرچه کالا منحصر و دارای خواهان زیاد باشد بهتر است.

۴- خیاطی

خیاطی هم یکی از راههای کسب درآمد خانگی زنان از قدیم الایام بود و امروز هم زنان زیادی هستند که از این طریق در خانه امرار معاش می کنند. اما می توان با خیاطی خاص و متمایز از دیگران، کسب درآمد بالایی داشت اگر تمرکز خود را در زمینه خاص مثلا لباس عروس، لباس شب، طراحی مد و… معطوف کنید.

:سب درآمد خانگی زنان با خیاطی

کافیست اسم تان به عنوان خیاط و طراح نوآور و خلاق سر زبان ها بیفتد از طریق راه اندازی سایت  و یا فعالیت در شبکه های اجتماعی می توانید کار خیاطی خود را توسعه کنید و درآمدتان را از منطقه و شهر خود فراتر ببرید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مراحل مطالعه برای کنکور سراسری

۵- آوانویسی یا تایپ کلمات

خانم ها و دخترانی که مهارت شنیداری بالا داشته و در تایپ سریع هستند می توانند فایل های صوتی را به شکل نوشتار و متن درآورده و به فروش برسانند. بسیاری از کسب و کارهای امروزی به این شیوه نیازمند هستند و بابت آن پول خوبی می پردازند

خانم ها می توانند با گرفتن سفارش از شرکت ها اقدام به انجام این پروژه ها کنند و یا خودشان فایل های صوتی را آوانویسی یا تایپ کنند و در اینترنت به فروش برسانند. باید تلاش کنید تا فایل هایی که بدیع، جذاب، پرطرفدار و جدید هستند را آوانویسی کنید

۶- مترجمی زبان

زنانی که زبان خارجی می دانند می توانند اسناد، مکاتبات، تماس های تلفنی و … شرکت ها و موسسات را قبول کننند و از این راه کسب درآمد کنند. مترجمی زبان همیشه برای شرکت هایی که با گروه چند زبانه کار می کنند نیاز مبرم شان می باشد.

البته خانم ها می توانند از طریق اینترنت هم سفارش بگیرند و یا فایل های آموزشی خارجی را ترجمه و به اشتراک بگذارند و همچنین می توانند زیرنویس فیلم های خارجی، ترجمه مقالات  و… را انجام دهند و در خانه کسب درآمد کنند.

سخن پایانی راههای کسب درآمد خانگی زنان

همان طور که بارها در سایت پول یابی گفتیم راههای کسب درآمد خانگی زنان با توجه به استعداد، علاقه، تخصص، هنر، ایده، فکر، نیاز بازار و… گسترده و متنوع می باشد و زنان خانه دار می توانند با شناخت توانمندی خود وارد این عرصه شوند.

کسب و کار خانگی زنان ایرانی آن طور که باید در کشورمان رشد لازم را نداشته است ولی در کشورهای دیگر به ویژه در ایتالیا و هنگ کنگ زنان زیادی در خانه به کسب درآمد مشغولند و اساس معیشت خانواده بر کارشان در منزل استوار است.

مطلب پیشنهادی

شغل مغازه داری برای زنان ، بهترین شغل مغازه داری برای زنان و دختران ، مشاغل زنانه

شغل مغازه داری برای زنان

اغلب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در گذشته توسط مردان اداره می‌شدند و مشاغل مغازه داری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.