چهار روش میلیاردر شدن

چهار روش میلیاردر شدن

این بار به چهار روش میلیاردر شدن توسط یک نابغه کسب درآمد و استاد سرمایه گذاری های کلان در ادامه شیوه کسب درآمد از اینترنت می پردازیم. کسانی که در عرصه آموزش کسب درآمد فعال هستند حتما نام رابرت کیوساکی ، میلیاردر خود ساخته آمریکایی را حتما شنیده اند کسی که علم و دانش خود را وقف همگان کرده است.

رابرت کیوساکی برای کسب درآمد، چهار روش مختلف را در طول زندگیش به صورت شاخص پیگیر بود و توانست سرمایه بزرگی از این راهها به جیب بزند. وی در مقاطع مختلف زندگیش بنا به مقتضیات زمانی یکی از این روش ها را استفاده کرد. با ما در سایت پول یابی با مجموع آموزش های کسب درآمد همراه باشید. (همچنین نگاه کنید به مقاله : راز ثروتمند شدن بیل گیتس)

زندگی نامه میلیاردر رابرت کیوساکی

رابرت تورو کیوساکی (Robert toru kivosaki) در سال ۱۹۴۷ میلادی در هاوایی آمریکا به دنیا آمد و در همان جا رشد کرد. اصل خانواده وی از ژاپن بود و کیوساکی چهارمین نسل از یک خانواده دورگه ژاپنی – آمریکایی محسوب می شود.

شغل خانوادگی آنها تاثیر بسزایی در شکل گیری شخصیت کیوساکی و ادامه راه زندگیش داشت. خانواده اش ترکیبی از مدرسان ممتاز و برجسته کشور بودند . پدرش رئیس آموزش و پرورش ایالت هاوایی بود و این شغل خانوادگی در نوع نگاه این مولتی میلیاردر تاثیر زیادی گذاشت.

کسب درآمد میلیادری به روش کیوساکی ، راه میلیاردر شدن

کیوساکی پس از پایان دور دبیرستان ، برای ادامه تحصیل به نیویورک رفت . وی با پایان دوره دانشگاه به تفنگداران نیروی دریایی آمریکا پیوست و به عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی به جنگ ویتنام اعزام شد. در بازگشت از جنگ ویتنام زندگی مالی و اقتصادی وی شروع شد.

معرفی چهار روش میلیاردر شدن کیوساکی

رابرت کیوساکی پس از بازگشت از جنگ ویتنام شروع به فعالیت سیاسی کرد و از زمان شروع کسب درآمد تاکنون ، وی چهار روش جالب و پشت سر هم را برای کسب درآمد و انباشت سرمایه انتخاب کرد و اتفاقا در هر چهار زمینه موفق شد این روش ها و عملکردها عبارتند از:

۱- تجارت

اولین اقدام کیوساکی در زمینه مالی پس از بازگشت از جنگ ویتنام، توجه به تجارت بود . در سال ۱۹۷۷ میلادی یک شرکت تولیدی را  بنیان نهاد و نخستین کیف پول های مردانه ، که ترکیبی از نایلون و ولکرو بود را وارد بازار کرد. این کارش یک ایده خلاقانه بود که موجب توجه مشتریان قرار گرفت .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  رتبه بندی الکسا برای کسب درآمد اینترنتی

این محصول بعدها به یک فرآورده مولتی میلیون دلاری تبدیل شد و سود سرشاری نصیب کیوساکی کرد. محصولات وی در مشهورترین مجلات جهان ، تبلیغ می شود و مقالات متعددی درباره کارایی محصولاتش چاپ شده بود. اما زندگی وی محدود به تجارت نشد و وی قصد تجربه راههای دیگری را داشت.

۲- معلم آموزش کسب درآمد

به نظر می رسید درون کیوساکی از تجارت اقناع نمی شود برای همین دست از تجارت کشید و موسسه بین المللی آموزشی با گروهی از همفکرانش را تاسیس کرد . وی با جذب ده هزار نفر دانشجو در هفت کشور جهان، یک سیستم فوق العاده آموزش تجارت ، سرمایه گذاری و کسب درآمد راه اندازی کرد.

در موسسه بین المللی کیوساکی مهم ترین چیزی که آموزش داده می شد، عشق و استقامت بود . وی این آموزش ها را با کمک گرفتن از افرادی چون : اگ مندینو ، زیگ زیگلار و آنتونی رابینز انجام می داد. این موسسه آموزشی میلیون ها دلار درامد را به سمت کیوساکی سراریز کرده است و جزو معروف ترین موسسات آموزشی جهان در زمینه کسب درآمد محسوب می شود.

نوع نگاه آموزشی کیوساکی به مقوله کسب پول

تمام پیام وی درباره کسب ثروت و استقلال مالی در این نکته کلیدی نهفته است که : « مسئولیت امور مالی‏ات را خود بر عهده بگیر یا این که تا آخر عمر پذیرای دستورالعمل‏ها و فرمایش‌های دیگران باش. دست خودت است که ارباب پول باشی یا برده اش شوی» وی کلاس های آموزشی ۱ تا ۳ ساعته دارد و در این کلاس ها به مردم رموز ثروتمند شدن را یاد می دهد.

موضوع کلاس‏های آموزشی کیوساکی شامل : «سرمایه‏گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک»، «چگونه به فرزندانمان آموزش دهیم پولدار شوند» و «تأسیس شرکت‏ها و واگذاری آن‏ها» معطوف است. پیام اصلی کیوساکی در کلاس‏های آموزشی این است : «نبوغ مالی را که در وجودتان خوابیده، بیدار کنید. این نبوغ و استعداد آماده سر برآوردن است »

بیشتر نویسندگان و سخنرانان معروف جهان از جمله آنتونی رابینز، نوع آموزش کیوساکی را تمجید کرده و آموزش هایش را ، نیرومند، عمیق، شگرف و دگرگون کننده می دانند .

اساس فلسفه آموزش های کسب درآمد کیوساکی :

کیوساکی به دلیل نگرانی فراوانی که از خلاء در حال رشد میان پولداران و فقیران داشت، به خلق بازی «پول در گردش» پرداخت، که به آموزش پول اختصاص دارد. آموزش شناخت پول و کار با آن، بیش از اینکه تنها توسط قشر پولدار جامعه درک شود و مورد بهره‏برداری قرار گیرد، مورد استقبال سایر اقشار نیز قرار گرفت.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اصطلاحات سایتهای کسب درآمد خارجی

به نظر کیوساکی علت عمده‏ای که موجب می‏شود، غالب مردم در تنگناهای مالی به‏سر برند این است که آنان سال‏های سال از عمر خود را در مدارس به سر می‏برند، اما درخصوص پول هیچ چیز یاد نمی‏گیرند. نتیجه این است که فقط یاد می‏گیرند برای پول کار کنند، اما هیچ‏گاه یاد نمی‏گیرند که چه کنند تا پول برایشان کار کند. این مقدمه ای برای کار بعدیش یعنی سرمایه گذاری شد.

۳- سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در جاهای مختلف یکی دیگر از چهار روش میلیاردر شدن توسط کیوساکی بود. وی پس از بازنشستگی در سن ۴۷ سالگی ، به آنچه که مورد علاقه اش بود روی آورد. از این زمان حرفه کیوساکی بر مستغلات و رشد دادن شرکت‏های کم‏سرمایه استوار بود. او اقدام به سرمایه گذاری در بازار کرد و سود هنگفتی به جیب زد.

 خودش علاقه شخصی اش را سرمایه گذاری می داند . وی با تکنیک های خاص ، نحوه پول سازی و خلق پول در بازار را اجرا کرد و فرضا در بازار آشفته اقتصادی در زمینه مسکن، به سود سرشاری دست می یابد. نگاه جالب و مجموعه توصیه های وی درباره نوع سرمایه گذاری ، بسیار راهگشا است .

۴- نویسندگی

آخرین روش کیوساکی که اتفاقا درامد بالایی هم از این راه به دست آورد نوشتن کتاب و انتشار آن است . مجموعه آثار وی بارها چاپ شده و با توجه به کاربردی بودن آموزش هایش، با استقبال خوب مردم مواجه شده است. کتاب وی هم در موضوع چگونگی کسب ثروت فراوان و راههای آن است.

کتاب معروف کیوساکی، پدر پولدار پدر بی پول است که اساس نظریات وی درباره کسب درامد و چگونگی انباشت پول می باشد کیوساکی را بیشتر با این کتاب می شناسند. کتاب دوم معروف دیگر وی کسب ثروت به روش پدر پولدار است این کتاب در واقع تکمیل کننده و ادامه مباحث کتاب پدر پولدار پدر بی پول است.

نتیجه گیری از چهار روش میلیاردر شدن

در این مقاله ضمن نگاهی اجمالی و گذرا به زندگی رابرت کیوساکی ، شیوه های کسب درآمد وی را گفتیم . کیوساکی برای کسب و کار و به دست آوردن ثروت بیشتر، از یک روش و شیوه استفاده نکرد و با توجه به مقتضیات زمانی،  از شیوه های متعدد استفاده کرد و همواره در این مسیر به دلیل نوع نگاه هوشمندانه همراه با ایده خلاقانه اش، موفق بوده است.

در جهان کسب درآمد به ویژه در اینترنت رابرت کیوساکی را به عنوان تاجری توانمند ، سرمایه گذاری با هوش ، نویسنده ای خلاق و صاحب سبک و معلمی نوگرا با آموزش های کاربردی می شناسند. مجموعه کارهای او به عنوان یک میلیاردر خودساخته همواره مورد توجه فعلان عرصه اقتصادی بوده است.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.