آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ

آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ

شیوه و آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ بسیار ساده و آسان است. قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه کنید که کسب درآمد از اینترنت و یا فروش کالا و محصول و خدمات فقط از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان هایی مثل: فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس، لینکدین، تلگرام ، وایبر و… و یا داشتن وبسایت و فروشگاه اینترنتی امکان پذیر نیست بلکه مهم ایده مناسب و تلاش برای کسب درآمد اینترنتی می باشد با این دیدگاه شما از وبلاگ هم می توانید کسب درآمد میلیونی را تجربه کنید.

مزایای آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ

آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ مزایای و محاسن فراوانی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

– هزینه نگهداری سایت و فروشگاه را ندارید. همه چیز وبلاگ رایگان و در دسترس بوده و شما می توانید بدون پرداخت هزینه کسب و کارتان را شروع کنید (البته یکی دو میزبان بلاگ هستند مثل وبلاگ بیان، که بابت برخی امکانات ویژه مبلغی دریافت می کنند.)

– تمرکز شما بر روی وبلاگ و محتوا بوده و کمتر درگیر مسائلی مثل امنیت سرور ، آپدیت نرم افزارها و… می شوید. همه کارها به عهده مدیر و صاحب وبلاگ بوده و شما هیچ نوع درگیری ندارید.

– سادگی در کار با وبلاگ:  نیازی به داشتن علم و دانش تخصصی نیست و هر کس به راحتی می تواند وبلاگ راه اندازی کند و کسب درآمد را شروع کند.

هر کسی می تواند در عرض چند دقیقه وبلاگ راه اندازی کرده و شروع به کسب و کار اینترنتی کند.

معایب آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ

وبلاگ مانند هر ابزار و سیستمی دارای معایبی در کسب درآمد اینترنتی است که برخی از آنها عبارتند از:

– نداشتن ابزار کامل مدیریت: وبلاگ ها به دلیل محدودیت های اعمال شده از طرف صاحبان بلاگ همه ابزارهای لازم برای کار مانند وبسایت را ندارد خود وبلاگها در میزان ابزارها با هم متفاوت هستند برخی هستند که امکانات بیشتر دارند و برخی کمتر در اختیار وبلاگ نویسان قرار می دهند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  روش های افزایش درآمد فروشگاه اینترنتی

– محدودیت فضا و حجم : اکثر میزبان های بلاگ ، در ارسال عکس و یا دادن فضا و آپلود فایل و… سختگیرانه عمل می کنند و باید از فضای مجازی یا جاهای دیگر استفاده کنید.

– محدودیت در ایجاد صفحه و تعداد صفحات . کاملا طبیعی است که مدیران بلاگها اینگونه محدودیت ها را به دلایل فنی و یا مدیریتی اعمال کنند و این موضوع دست وبلاگ نویسان را می بندد.

– تحمل بنرهای مزاحم: صاحبان وبلاگ تبلیغات و بنرهایی را در وبلاگ ها جهت کسب درآمد نمایش می دهند تا بقای بلاگ خود را استمرار ببخشد. البته مدیر وبلاگ کاملا حق دارد که برای کسب درآمد و بقای بلاگش چنین کاری را بکنید و چاره ای هم نیست.

– محدودیت در گذاشتن بنر، کدهای تبلیغاتی و…: اکثر میزبانان وبلاگ برای کسب درآمد یا تبلیغات محدودیت قائل هستند و برخی مانند بلاگفا به هیچ وجه اجازه هیچ نوع تبلیغی را به وبلاگ نویسان نمی دهند. البته برخی صاحبان بلاگ هستند که کاملا باز عمل کرده مثل لوکس بلاگ ، و اجازه هر نوع تبلیغاتی را به کاربران می دهند.

– عدم اطمینان از ماندگاری نوشته و مطالب: ممکن است در برخی موارد به دلایلی مثل،  عدم امنیت یا هر مشکلی مطالب وبلاگ حذف شود و یا مدیر وبلاگ کلا بلاگ خود را از دسترس خارج و کامل تعطیل کند که در آن صورت همه زحمات از بین می رود.

وبلاگ های مناسب آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ

با این مزایا و معایبی که از آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ گفتیم نباید ناامید شد و می توان کسب درآمد اینترنتی خوب را تجربه کرد. در انتخاب وبلاگ دقت کنید هر  میزبانی برای کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ مناسب نیست.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایراد افراد باهوش در کسب درآمد

وبلاگ باید دارای سابقه و اتوریتی مناسب بوده و از نظر مدیریت خوشنام و با اخلاق حرفه ای باشد مدیر وبلاگ باید پاسخگو بوده و به مشکلات و سوالات وبلاگ نویسان توجه کند.

علاوه بر اینها سئوی وبلاگ، امکانات بالا ، واکنشگرا بودن و هم خوانی با همه مرورگرها و موبایل ها و همچنین تنوع در قالب را در نظر بگیرید.

در ادامه آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ ،نکته مهم اینکه اجازه گذاشتن تبلیغات و کدها را به وبلاگ نویسان بدهد بلاگفا از نظر اتوریتی، سابقه و… بهترین است ولی برای کسب درآمد اصلا مناسب نیست چون اجازه هیچ نوع کسب درآمد اینترنتی را نمی دهد و تمام راههای کسب درآمد را بسته است بدترین میزبان برای کسب درآمد می باشد. پس از این نوع میزبانان بلاگ اصلا استفاده نکنید .

نمونه دیگر مثلا لوکس بلاگ را مثال می زنم، لوکس بلاگ همه جوره اجازه کد گذاشتن و کسب درآمد را می دهد و هیچ محدودیتی از این نظر ندارد ولی گاهی اوقات سرعت پایین در لود داشته و مدیریت لوکس بلاگ به هیچ وجه پاسخگو نیست و ایرادات فنی دارد.( برای اطلاع از راههای کسب درآمد از وبلاگ این مقاله را بخوانید: کسب درآمد از وبلاگ)

نکته پایانی آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ

از مجموعه آن گفته شد قصد ما آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ است و اینکه برای شروع کار و بدون هزینه می توان کسب درآمد از اینترنت را شروع کرد . در انتخاب میزبان وبلاگ دقت کنید و پس از بررسی تمام جوانب و اینکه مدیر بلاگ اجازه کسب درآمد از اینترنت را می دهد اقدام به راه اندازی وبلاگ کنید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.