آموزش کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل

فراگیری و آموزش کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل  از این نظر دارای اهمیت بالاست که به طور کلی دنیای برنامه نویسی مثل فضای مجازی وسیع و دارای مشاغل و زیرمجموعه های فراوانی است که هر کدام از این شاخه ها می تواند منبع کسب درآمد اینترنتی و یا راه اندازی کسب و کار پول ساز باشد. در میان مشاغل و زمینه های مشخص برنامه نویسی، طراحی اپلیکیشن موبایل و تبلت است که معمولا به آن اپلیکیشن نویسی، ساخت اپلیکیشن یا اپ نویسی گفته می‌شود.

اگر فردی علاقه‌مند به کامپیوتر هستید، ریاضیات شما خوب است و پشتکار خوبی هم دارید، از هم‌اکنون می‌توانید همراه با تحصیل، در دوره‌های ساختن اپلیکیشن موبایل شرکت کنید و کم‌کم درآمد خوبی برای خودتان داشته باشید. به دلیل آنکه برنامه نویسی از مشاغل رو به رشد و پردرآمد جهان است در این مقاله سایت پول یابی به آموزش کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل و راههای پولسازی از آن پرداخته می شود.

آموزش کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل

باید قبل از هر چیزی بدانید که چرا داشتن اپلیکیشن مهم است؟ اپلیکیشن‌های تلفن همراه یکی از بهترین ر‌وش‌های کسب درآمد در اینترنت محسوب می شود. با وجود همه‌گیر شدن اینستاگرام و اسنپ‌چت، این اپلیکیشن‌های تلفن همراه هستند که همچنان مناسبترین بستر کسب درآمد اینترنتی می باشند.

البته تنها با راه‌اندازی یک اپلیکیشن نمی توان انتظار درآمدزایی اینترنتی بالایی داشت. مثال آن در دنیای واقعی اینست که شغل جدید و پردرآمدی را انتخاب کرده‌اید، آیا بطور خودکار از آن کسب درآمد خواهید داشت، بدون اینکه هیچ فعالیتی در زمینه شغلی‌تان انجام دهید؟ قطعا جواب منفی است.

آمار جالب اینکه ۹۰ درصد از زمان صرف شده در دستگاه های موبایل، برای استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف است ، پس آموزش کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل یک ضرورت محسوب می شود.

استقبال زیاد کاربران از اپ‌ها، فرصت عالی در اختیار تولیدکنندگان و برنامه نویسان این رشته قرار داده است. با تحلیل و برنامه‌ریزی مناسب و در نظر گرفتن هزینه‌های پنهان ایجاد و توسعه‌ اپلیکیشن ها، هر کسی می تواند مطمئن شود راهی را که می‌رود بیراه نیست و برایش حتما سودآوری دارد. ساده‌ترین راه برای کسب درآمد از اپلیکیشن ، جلب رضایت مشتری است.

اهمیت  کسب درآمد از اپلیکیشن

توسعه اپلیکیشن یک کسب و کار پولساز است و راه های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد، امّا باید مناسب ترین روش کسب درآمد اینترنتی با اپلیکیشن را انتخاب و استفاده کرد.

با توجه به نوع اپلیکیشن، باید مدل کسب درآمدی را انتخاب کنید که مشتری های خود را مجاب به پرداخت کنید. بر اساس آمارهای منتشر شده، بیشترین میزان سود دهی و حدود ۷۵ درصد درآمد اپلیکیشن ها از نمایش ویدئو داخل اپ و دادن پاداش در ازای آن می باشد. در مرحله بعد، خرید های درون برنامه ای اپ های رایگان قرار دارد. سایر روش های نمایش ویدئوی تبلیغات به کاربر نیز در رده های بعدی پر سود ترین روش های کسب درآمد از اپلیکیشن قرار می گیرند.

از طرفی ، با توجه به نقش فناوری‌های پیشرفته و رسانه‌ها، بسیاری از صاحبان مشاغل پی برده‌اند که داشتن یک وبسایت و یا صفحات شبکه اجتماعی برای جذب مشتری و رونق کسب و کارشان کفایت نمی‌کند. حقیقت این است که ، طراحی اپلیکیشن موبایل می‌تواند به یک تجارت کمک کند تا مشتری خود را درگیر کرده، مدام در مقابل چشمان او قرار بگیرد، فروش را افزایش دهد و موجب افزایش شهرت کسب و کار در بازار شود.

به همین دلیل داشتن اپلیکیشن موبایلی به یک ابزار بازاریابی ضروری برای همه مشاغل تبدیل شده‌است. کسی نیست که اپلیکیشن موبایل را صرفا برای سرگرمی طراحی کند. از این رو نوعی برداشت سود به اشکال مختلف انتظار می رود. کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل به صورت مستقیم و غیر مستقیم یکی از انتظارات از اپلیکیشن هاست.

آموزش کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل ، کسب درآمد اینترنتی با اپلیکیشن ، مدل کسب درآمد با اپلیکیشن ، کسب پول از اپلیکیشن تلفن همراه

مدل های کلی کسب درآمد با اپلیکشین

به طور کلی سه مدل عمده برای کسب درآمد با اپلیکیشن وجود دارد، که البته در ادامه زیر مجموعه های این سه مدل عمده کسب درآمد هم شرح داده خواهد شد. این سه مدل کسب درآمد با اپلیکشین عبارتند از:

۱- اپلیکشن های In-app/subscription

این روش یکی از معروف ترین ها است. به طوری که کاربران در اپ استور ها نسخه رایگان اپلیکیشن را نصب می کنند. ولی برای استفاده از امکانات ویژه باید نسخه پریمیوم یا پولی آن را تهیه کنند. بدین ترتیب مبلغی را به حساب سازنده اپلیکیشن واریز می کنند و نسخه پولی آن را استفاده می کنند.

در نسخه پولی امکانات و ویژگی های بیشتری به اپلیکیشن اضافه می شود. سرعت و کارایی آن بهتر می شود یا محتوای جدیدتری اضافه می شود. قیمت نسخه های پریمیوم معمولا ثابت است، اما در برخی اپلیکیشن ها هزینه به صورت ماهانه و یا سالانه دریافت می شود.

۲- اپلیکشن های Paid download

این نوع اپلیکیشن ها با پرداخت هزینه قابل دانلود هستند و زمانی که ویژگی های جدید و امکانات تازه ای به وجود می آید به صورت رایگان در اپلیکیشن نیز بروزرسانی می شود. با این حال برای این که چنین اپلیکیشن هایی به فروش برسد برای کاربرانش باید قانع کننده باشد و ارزش خرید و نصب هم داشته باشد.

۳- اپلیکشن های Free app with ads

این نوع اپلیکیشن های موبایل برای دانلود و نصب هزینه ای دریافت نمی کنند. معمولا نسخه پریمیوم نیز ندارد. اما بخشی از برنامه را به تبلیغات اختصاص می دهند و تولید کنندگان به طور مستقیم درآمد خود را از شبکه های تبلیغاتی دریافت می کنند. با توجه به مخاطبانی که این نوع از اپلیکیشن ها دارند، شبکه های تبلیغاتی مبالغ متنوعی را به منظور میزبانی تبلیغاتشان به آنها پرداخت می کنند.

روش های کسب درآمد از اپلیکیشن

در بالا سه مدل کسب درآمد با اپلیکشین به طور کلی شرح داده شد. خود این مدل ها به روش های مختلف و متنوعی تقسیم می شوند که در واقع زیرمجموعه همان مدل ها محسوب می شوند. بهترین روش های کسب درآمد از اپلیکیشن عبارتند از:

۱- کسب درآمد از اپلیکیشن با تبلیغات

الف : تبلیغات درون برنامه ای

تبلیغات درون برنامه ای آسان ترین و محبوب ترین روش کسب درآمد از اپلیکیشن ها می باشد. روش کار آن بسیار ساده است. اجازه می دهید که تبلیغات روی اپلیکیشن شما نمایش داده شوند و در ازای نمایش تبلیغات درآمد کسب می کنید. میزان درآمد بسته به تعداد بارهای دیده شدن تبلیغ Impression و تعداد کلیکی که روی تبلیغات انجام می شود متفاوت خواهد بود.

پس اگر برای ساخت اپلیکیشن وقت و هزینه زیادی را صرف کرده اید، با نمایش تبلیغات روی اپلیکیشن خود می توانید تا میزان زیادی سرمایه خود را بازگردانید. برای نمایش تبلیغات بر روی اپلیکیشن نیاز است که از یک پلتفرم تبلیغاتی استفاده کنید.

انواع تبلیغات درون برنامه ای اپلیکیشن

به طور کلی ۵ نوع مختلف از ad ها یا تبلیغات وجود دارد که می توانید در اپلیکیشن خود پیاده سازی کنید.

Banner

این نوع کسب درآمد از تبلیغات بنری به این شکل است که تبلیغات در بالا یا پایین صفحه موبایل قرار داده می شوند. به طور کلی، این نوع از تبلیغات کمتر مداخله ایجاد می کنند و به کاربر اجازه می دهند که روند استفاده از اپلیکیشن را به صورت طبیعی ادامه دهد. از طرفی دیگر، بنر ها نرخ کلیک پایین تری دارند و میزان شناخته شده بودن برند روی آن ها تاثیر دارد.

Video

تبلیغات ویدئویی معمولا بین ۱۰ تا ۳۰ ثانیه طول دارند و در قسمتی از اپ قرار داده شده و به صورت خودکار پلی می شوند. تبلیغات جایزه دار rewarded video ads نوعی از تبلیغات ویدئویی هستند که کاربر بعد از تماشای آن ها جایزه (معمولا اعتبار در بازی) دریافت می کند.

Native

این نوع از تبلیغات به صورت طبیعی داخل اپ ادغام می شوند. این تبلیغات می توانند به صورت محتوای اسپانسر شده ای باشند که برای توسعه یک محصول یا برند در اپ جای گذاری می شوند. از آنجایی که این تبلیغات کاملا ادغام شده اند، کمترین میزان تداخل را برای کاربر ایجاد می کنند و آزار دهنده نیستند و به همین دلیل روش مناسب برای کسب درآمد از اپلیکیشن محسوب می شوند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای شناخت ایده پولساز و سودآور
Interstitial

این تبلیغات به صورت پاپ آپ های فول اسکرین هستند در لحظه خاصی در بازی نمایش داده می شوند. این تبلیغات معمولا زمانی که اپ باز یا بسته می شود نمایش داده می شوند. کاربر یا می تواند تبلیغ را ببندد یا با کلیک روی آن محتوای تبلیغ را ببیند.

Incentivized

تمام کاربران دوست دارند جایزه بگیرند و از دیدن تبلیغ متنفرند. با استفاده از ابزاری خاص، می توان پاداشی را برای کاربر به ازای انجام دادن یک اکشن خاص در بازی اختصاص داد. این اکشن می تواند پر کردن فرم، به اشتراک گذاری محتوا یا هر کار دیگری باشد. در این روش، سود به دست آمده از طریق پول بازی و از طریق اسپانسر شدن لحاظ می شود.

ب : کسب درآمد با گوگل ادموب

یکی از معتبر ترین و محبوب ترین پلتفرم تبلیغاتی، سرویس ادموب گوگل (Google AdMob) است. با استفاده از این سرویس تبلیغاتی می توان به راحتی با نمایش تبلیغات در اپلیکیشن iOS یا اندروید درآمد دلاری کسب کرد.

در زمینه سرویس های تبلیغاتی نام های مختلفی وجود دارد مانند Chartboost، AdColony و UnityAds. امّا کاملترین و مطمئن ترین گزینه ، بدون تردید ادموب گوگل است. ویژگی های سرویس ادموب گوگل عبارتند از:

– کسب درآمد به صورت دلاری است که در ایران بسیار ارزشمند است.

– تسویه حساب ها سریع و به موقع انجام خوامی شود.

– تبلیغات نمایش داده شده، ریسپانسیو بوده و بر روی دستگاه های مختلف به بهترین نحو ممکن نمایش داده می شوند تا تجربه کاربری تحت تاثیر قرار نگیرد.

– تبلیغات بسیار متنوع هستند و مرتبط ترین تبلیغات با موضوع اپلیکیشن شما نمایش داده خواهند شد.

اگرچه ادموب گوگل روشی بسیار ساده برای کسب درآمد از اپلیکیشن است و توجه صاحبان اپلیکیشن ها را به خود جلب کرده، امّا این روش بی دردسر نیست. متاسفانه به دلیل تحریم ها به راحتی نمی توان حساب ادموب ساخت و کسب درآمد کرد.

شاید با دردسرهای ساخت حساب ارزی و خرید اکانت دولوپر گوگل پلی آشنا باشید و حتی موفق به داشتن یک حساب ارزی شده اید، امّا برای ادموب گوگل علاوه بر حساب ارزی، وجود یک آدرس فیزیکی و هویت خارج از ایران نیز ضروری است. برای برداشت درآمد یک کد تاییدیه با نامه به آدرس فیزیکی مد نظر ارسال می شود. پس صرفا فراهم کردن آدرس فیزیکی کفایت نمی کند.

۲- کسب درآمد از اپلیکیشن با خرید درون برنامه ای

در ادامه آموزش کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل به اپلیکیشن های درون برنامه ای می رسیم. اپ هایی که رایگان هستند ولی امکان خرید ارزهای بازی با پول واقعی وجود دارد Freemium نامیده می شوند. در چنین اپلیکیشن هایی، خریدهای درون برنامه ای روشی برای کسب درآمد از اپلیکیشن ها است.

در این روش کسب درآمد ، کاربر برای باز کردن ویژگی ها یا مراحلی خاص از اپلیکیشن یا بازی نیازمند پرداخت هزینه است. یک مثال ملموس بازی کلش آف کلنز یا جنگ قبایل است که در آن کاربران می توانند با پرداخت هزینه جم خریداری کنند و با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت کنند.

استراتژی خرید های درون برنامه ای سه دسته عمده دارد:

– آیتم های تمام شدنی یا Consumable

آیتم هایی هستند که در بازی یک بار استفاده شده و تمام می شوند. مثال: پول بازی، جان و غیره.

– آیتم های تمام نشدنی یا Non-consumable

آیتم هایی هستند که به صورت دائمی استفاده می شوند. مثال: حذف تبلیغات یا آیتم های ثابت.

– حق عضویت یا Subscription

به کاربر اجازه می دهد که محتوا و ویژگی های جدیدی را برای مدت محدودی در بازی باز کند.

این روش پر بازده ترین روش کسب درآمد از اپلیکیشن است امّا مانند روش تبلیغات درون برنامه ای، این روش هم دارای یک سری پیش نیاز و محدودیت برای کاربران ایرانی است.

برای انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی باید حساب توسعه دهندگان گوگلGoogle Developers Account داشت. امّا اگر اپلیکیشن شما پولی باشد یا دارای خرید درون برنامه ای باشد، باید حتما مرچنت اکانت گوگل Google Merchant Account داشته باشید. داشتن مرچنت اکانت گوگل نیازمند این است که حتما آدرس فیزیکی در خارج از کشور داشته باشید و مراحل تایید آن را طی کنید.

۳- کسب درآمد با انتشار اپ پولی

وقت و هزینه زیادی را برای ساخت اپلیکیشن خود صرف کرده اید و منطقی است که بخواهید روی آن قیمت بگذارید و بفروشید. اگر اپلیکیشن خود را با مبلغ فرضا سی هزار تومان به فروش برسانید، با صد هزار دانلود و حتی بیشتر، می توانید درآمد بسیار بالایی داشته باشید. این مسئله بسیار وسوسه برانگیز به نظر می رسد امّا مشکل اینجاست که با وجود اپلیکیشن های رایگان کمتر کسی حاضر می شود که برای استفاده از یک اپلیکیشن موبایلی هزینه صرف کند.

راه منطقی دیگر این است که شما برای اپلیکیشن خود حق اشتراک در نظر بگیرید. این بدین معناست که کاربران قادر خواهند بود که اپلیکیشن شما را به صورت رایگان نصب کنند و از ویژگی های محدودی به صورت رایگان بهره ببرند. امّا برای بهره بردن از تمامی ویژگی ها باید حق اشتراک ماهانه و یا سالانه پرداخت کنند. از نمونه های این اپلیکیشن ها می توان اپلیکیشن های پخش موزیک مانند اسپاتیفای را نام برد که ورژن رایگان آن امکان استریم رایگان موزیک را فراهم می کند و با پرداخت حق اشتراک کاربران می توانند موزیک ها را دانلود کنند.

انتشار اپلیکیشن پولی و یا دارای حق اشتراک روش بسیار مناسبی برای کسب درآمد از اپلیکیشن است، امّا فراموش نکنید که این کار هم نیازمند داشتن مرچنت اکانت گوگل خواهد بود.

۴- بازاریابی ارجاعی یا ریفرال مارکتینگ

ریفرال مارکتینگ با روش های تبلیغات درون برنامه رابطه مستقیمی دارد و به آن همکاری در فروش نیز می گویند. روش کار به این صورت است که اطلاعات یک همکار در داخل اپ شما قرار داده می شود و به ازای کلیک یا نصب، شما پاداش دریافت می کنید.

مدل ریفرال مارکتینگ می تواند به روش های زیر پیاده سازی شود:

– معرفی یک اپلیکیشن دیگر.

– تبلیغات درون برنامه ای .

– تبلیغات محصولات یا خدمات اپ دیگر داخل فروشگاه اپلیکیشن خود.

کمپانی های بسیاری مانند Admob گوگل و Flurry وجود دارند که می توانند به شما در پیدا کردن شبکه همکاری در فروش کمک کنند. در این مدل از کسب درآمد از اپلیکیشن، درآمد حاصله به روش های زیر محاسبه می شود:

CPM –به ازای هر بار دیده شدن تبلیغ هزینه دریافت می کنید.

CPC – با کلیک شدن روی تبلیغ هزینه دریافت می کنید

CPV – به ازای هر بار دیده شدن ویدئو یا سایر اکشن ها هزینه دریافت می کنید

CPI – به ازای نصب اپ تبلیغ شده هزینه دریافت می کنید

۵- مدل اسپانسری

به دست آوردن یک اسپانسر یا حامی مالی یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اپلیکیشن محسوب می شود. از این مدل برای اپلیکیشن هایی استفاده می شود که در حال حاضر منتشر شده اند و کاربران زیادی دارند. اپلیکیشن هایی که در حوزه های خاص فعالیت دارند می توانند با اسپانسرهایی در همان حوزه ارتباط برقرار کنند تا با نمایش تبلیغات برند آن ها در اپلیکیشن کسب درآمد داشته باشند.

امّا نکته مهم این است که این مدل کسب درآمد معمولا برای اپلیکیشن هایی مناسب است که در حوزه بسیار خاصی فعالیت دارند یا ایده بسیار نابی پشت آن هاست. زیرا پیدا کردن اسپانسر برای اپلیکیشن ها این روزها، کار ساده ای نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  فواید تبلیغات پاپ آپ

۶- مدل کراد فاندینگ Crowdfunding

روش کرادفاندینگ یکی از روش های نسبتا جدید برای کسب درآمد از اپلیکیشن محسوب می شود. پلتفرم هایی وجود دارد که توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن خود را معرفی کنند و از حمایت کنندگان بخواهند که مبالغ پایینی را برای توسعه و بازاریابی اپلیکیشن بپردازند. از جمله محبوب ترین پلتفرم ها برای کرادفاندینگ اپلیکیشن می توان به Kickstarter، indiegogo، CrowdFunder و AppsFunder اشاره کرد.

این روش کسب درآمد هم مخاطرات خودش را دارد، زیرا توسعه دهنده باید ارزش و پتانسیل اپلیکیشن خود را به بهترین نحو ممکن به افراد ثابت کند.

۷- ایمیل مارکتینگ

بین ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی ارتباط دو جانبه وجود دارد. ایمیل مارکتینگ همیشه یک روش بازاریابی بسیار مفید در صنایع و حوزه های مختلف بوده است و امتحان خود را پس داده است. در این روش، آدرس ایمیل کاربران جمع آوری می شود و محتوا یا خدمات مد نظر برای کاربران ارسال می شود. روش ایمیل مارکتینگ برای مواردی که نرخ حفظ کاربر پایین است و یا اینکه ویژگی های جدید به اپ اضافه شده است، کاملا کاربردی هست.

روش های مختلفی برای جمع آوری ایمیل کاربران وجود دارد:

– نمایش پاپ آپ و درخواست وارد کردن ایمیل کاربر در ازای یک جایزه.

– استفاده از SDK فیسبوک که در آن از کاربر می خواهد که با ایمیل ثبت نام کند.

– استفاده از ابزارهای دیگر برای جمع آوری ایمیل.

سوالات متداول درباره کسب درآمد از اپلیکیشن

۱- بهترین روش کسب درآمد

بهترین روش کسب درآمد از اپلیکیشن چیست؟

بر اساس تجربه ، میزان درآمد وهمچنین تاثیرگذاری ، روش نمایش تبلیغات درون برنامه ای پر بازده ترین روش کسب درآمد از اپلیکیشن محسوب می شود.

۲- روش فعال سازی تبلیغات درون برنامه ای

روش فعال سازی تبلیغات درون برنامه ای اپلیکیشن به چه صورت است؟

برای نمایش تبلیغات درون برنامه ای و کسب درآمد می توانید از سرویس های ایرانی مانند تپسل ، یکتا نت ، صبا وِیژن و… و یا سرویس های خارجی مانند ادموب گوگل استفاده کنید. برای ثبت سفارش فعال سازی تبلیغات ادموب گوگل روی اپلیکیشن خود، می توانید از سایت های واسطه ایرانی استفاده کنید.

۳- میزان کسب درآمد از اپلیکشن موبایل

درآمد زایی با اپلیکیشن موبایل چگونه است ؟

هدف از طراحی اپلیکیشن چیزی جز درآمد زایی برای توسعه دهندگان نیست. هر اپلیکیشن می تواند بطور مستقیم و غیر مستقیم درآمد زایی داشته باشد.

۴- مفهوم کسب درآمد از اپلیکیشن

کسب درآمد از اپلیکیشن به چه معنا است؟

می توانید با افزودن تبلیغات به اپلیکیشن خود به ازای هر کلیک کاربران مبلغی را از گوگل یا اپل دریافت کنید.

۵- شیوه شروع استفاده از تبلیغات در اپلیکیشن

چگونه می توان از طریق تبلیغات در اپلیکیشن درآمد کسب نمود؟

نحوه شروع استفاده از تبلیغات در اپلیکیشن به این صورت است : ابتدا یک شبکه تبلیغاتی را انتخاب می کنید بطور مثال شرکت هایی در ایران هستند که در زمینه تبلیغات موبایلی فعال هستند مانند صباویژن , یکتانت ، تپسل و… . سپس قالب نمایش تبلیغات در اپلیکیشن خود را انتخاب می کنید و در آخر بر اساس نحوه نمایش تبلیغاتی با شرکت مورد نظر قرارداد می بندید.

۶- میزان پرداخت اپل بابت برنامه رایگان

آیا اپل برای برنامه های رایگان پول پرداخت می کند ؟

خیر . اپ استور پولی را بابت انتشار برنامه های رایگان به توسعه دهندگان پرداخت نمی کند اما می توانید با نمایش تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای از اپلیکیشن های خود درآمد کسب کنید.

۷- دانلود برنامه از گوگل پلی

آیا گوگل پلی به ازای دانلود برنامه پول پرداخت می کند ؟

خیر . گوگل به ازای تعداد بارگیری پولی پرداخت نمی کند اما اگر پرداخت های درون برنامه ای و یا تبلیغات داشته باشید می توانید درآمد زیادی را کسب کنید.

۸- امکان فروش ایده

آیا می توان ایده ای را در ساخت برنامه فروخت ؟

در بیشتر موارد ، ایده بخش کوچکی از یک برنامه موفق است ، همه افراد ایده دارند ، مهم نحوه اجرا در یک برنامه تجاری موفق است.

۹- میزان پرداخت پول گوگل بابت بازدید

گوگل فرضا برای ۱۰۰۰ بازدید چقدر پرداخت می کند ؟

متوسط درآمد برای ۱۰۰۰ کلیک ۱ تا ۱٫۵ دلار خواهد بود ، اگر اپلیکیشن ۴۰۰۰۰ کلیک روزانه داشته باشد می تواند ۴۰ تا ۶۰ دلار در روز کسب درآمد داشته باشد.

توصیه درباره اپ نویسی

۱- برای این که اپلیکیشن‌های موفقی بفروشید، لازم نیست حتما یک اپ نویس باشید. اگر استعداد بازاریابی ، فروش و مدیریت خوبی دارید و توان تجزیه و تحلیل شما بالاست، می‌توانید اپ نویسان دیگر را استخدام کنید و خودتان روی ایده‌ها ، بازاریابی و فروش متمرکز شوید.

۲- برای این که خودتان یک اپ نویس خوب باشید، نباید ریاضیات شما ضعیف باشد. بین استعداد ریاضی و پشتکار، باور من این است که سماجت و پشتکار، عامل مهمتری است.

نکات آموزشی اپلیکیشن موبایل و تبلت

برای آموزش کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل ، نکات زیر توصیه می شود:

۱- علاقه خود را مشخص کنید که بیشتر به برنامه‌نویسی اندروید علاقه دارید یا iOS. اگر در یکی از این دو بسیار ماهر باشید، بهتر است که هردو مورد را به شکل ناقص یاد بگیرید.

۲- پیداکردن علاقه‌های شخصی موجب می‌شود سریع‌تر به هدف برسید. مثلا اگر علاقه‌مند به تولید بازی‌های کامپیوتری هستید، به شکل مشخص روی آن تمرکز کنید. پیش از شروع به کار، تحقیق کافی کنید و موارد مشابه و رقبای خود را در نظر بگیرید. اجرای خوب ایده‌های موجود، بهتر از یافتن ایده‌های جدید است.

۳- نوشتن اپلیکیشن می‌تواند منجر به کسب درآمدهای بسیار بزرگی شود. بنابراین اگر فرزند شما مستعد است، به او فرصت دهید که در این مسیر پیش برود و در اوقات فراغت، دوره‌های مناسب را بگذراند و کتاب‌های مفید مطالعه کند.

۴- اگر بهترین برنامه‌نویس دنیا هم باشید، باز نیاز هست که درباره بازاریابی و رشد شخصی مطالعه داشته باشید. چون اگر این مهارت‌ها را نداشته باشید کارمند دیگران خواهید بود. ولی با داشتن این مهارت‌ها می‌توانید محصولات خود را تولید کنید و تا جایی که رویاهای شما اجازه می‌دهد، پیشرفت کنید.

۵- کار بگیرید. حتی با دستمزد پایین. هیچ چیزی نمی‌تواند مانند پروژه‌های واقعی، به شما برای یادگیری هرچه بیشتر انگیزه بدهد.

۶ – به آی کیوی خود مغرور نباشید. درباره هوش هیجانی مطالعه داشته باشید و بیاموزید که چگونه با دیگران ارتباط موثر برقرار کنید. این کار موجب موفقیت هرچه بیشتر شما خواهد شد.

 سخن نهایی آموزش کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل

با توجه به اهداف تجاری ، شیوه کسب درآمد اینترنتی ، بازار و مخاطبان هدف و میزان تخصص خودتان، می توانید استراتژی کسب درآمد با اپلیکیشن را توصیه دهید. به طور کلی وجود اپلیکیشن های شما در اپ استورها موجب می شود اپلیکیشن شما بیشتر دیده شود و به سادگی درآمد شما را از اپلیکیشن بیشتر می کند.

در آموزش کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل ، هر استراتژی که پیش می گیرید، سعی کنید مشتریان خود را رصد کنید و اپلیکیشن های خود را بروز کنید. از میان روش هایی که در بالا توضیح داده شد، روش تبلیغات درون برنامه ای بهترین روش برای استفاده در ایران است.

نکته آخر آموزش کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل این است که، کسب درآمد از اپلیکیشن امروزه می تواند یک روش بسیار مناسب برای کسب درآمد ارزی و ریالی باشد. در واقع، بازار داغ اپلیکیشن ها فرصتی است که می توان از آن برای کسب درآمد بالا و کاملا قانونی استفاده کرد، البته اگر زمینه و تخصص این کار را دارید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.