اعتماد به نفس در کسب درآمد

فاکتور اعتماد به نفس در کسب درآمد اینترنتی و یا برای شروع هر کسب و کاری ، حلقه گمشده بسیاری از کاربران ایرانی می باشد . افراد زیادی را می شناسم که دارای ایده های جذاب و پولساز در اینترنت هستند ولی وقتی به آنها پیشنهاد اجرایی شدن ایده را می دهم هزار و یک بهانه می آورند تا شروع نکنند. هیچ کدام دلیل قانع کننده ای ندارند.

نمی توانم ، اجرایش سخت است، رقابت شدید است، زود است ، موقعیتش فراهم نیست ، تنهایی نمی توانم  و… مجموعه جواب های این دوستان برای انجام ندادن ایده هایشان است. یادم هست به یکی ایده فروش محصولی جذاب را دادم از شروع کار ترسید و هزار و یک بهانه آورد تا انجام ندهد وقتی آن ایده را به فرد دیگری دادم اصطلاحا روی هوا ایده را زد و الان کسب و کار پر رونقی دارد.( نگاه کنید به مقاله : خودباوری گام مهم موفقیت و ثروت)

در سایت پول یابی قصد دارم تا اهمیت و تاثیر اعتماد به نفس و چگونگی رفع استرس همراه با جملات انگیزشی تاثیر گذار را بیان کنم با ما همراه باشید.

اهمیت شکست در کسب درآمد اینترنتی

هیچ انسانی در جهان بدون شکست ، به موفقیت و کامیابی نرسید. انسان ها بعد از شکست دو گروه می شوند: عده ای ناامید و درمانده می شوند و از ادامه راه بر می گردند و گروهی با درس گرفتن از شکست و کسب تجربه، با جدیت بیشتر به رفع نواقص و ایرادها می پردازند و با جدیت بیشتر ادامه می دهند.

به قول بیل گیتس، شما وقتی می خواستید راه رفتن را یاد بگیرید ، دوره های آموزشی گذرانده اید ؟ خیر اصلا. فقط تلاش کردید، شکست خوردید و دوباره تلاش کردید و بالاخره موفق شده اید. پس الان چرا این کار را نمی کنید ؟ تصور کنید این شکست ها مثل تلاش های شما برای راه رفتن درست در آینده است . پس شکست یک تجربه ارزشمند برای موفقیت است.

اعتماد به نفس , اعتماد به نفس در کار

ده گام مهم به سوی زندگی بی استرس

البته استرس اگر موجب دقت در کار شود در حد متعارفش ، بد نیست ولی اگر مانع پیشرفت و اختلال در کار و زندگی شود اصلا خوب نیست و مانند سم برای موفقیت است لذا هر گاه دچار استرس شده اید این کارها را انجام دهید :

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دو ویژگی ثروتمندان و پولداران

– برقصید (یا همان حرکات موزون انجام دهید ) ایروبیک یا حالت ریتمیک را انجام دهید.

– قدم بزنید . قدم زدن موجب ایجاد آرامش در وجود انسان می شود.

– در موردش حرف بزنید . چه اشکالی دارد در مورد موضوع استرس با کسی که اعتماد دارید صحبت کنید یا با خودت جلوی آینه صحبت کنید.

– نفس عمیق بکش . همزمان با دم و بازدم کلمه اعتماد به نفس و یا کلمات تقویت کننده مثل من آرامش دارم من می توانم و… را تکرار کنید

– زود بخوابید. کسانی که قبل از ساعت یازده شب می خوابند علاوه بر اینکه شاداب تر و جوان تر می مانند ، استرس کمتری می گیرند.

– تمرکز بر چیزهای قابل کنترل . برای افزایش اعتماد به نفس ، سعی کنید تا بر چیزهایی که برایتان قابل کنترل هست ، تمرکز کنید. این نوعی تمرین برای مواجه با موقعیت های استرس زا هست.

 –  یادآوری خوبی های گذشته . به یاداوری رویدادهای خوب و خوشایند گذشته موجب افزایش آرامش و حس شادمانی در انسان می شود.

– معاشرت و هم صحبتی با عزیزان . سعی کنید با عزیزانتان پدر ،مادر ، همسر ، فرزند ، برادر، خواهر و… معاشرت و هم صحبت شوید و آنها را در آغوش بگیرید.

– توکل به خدا . همیشه و در همه حال توکل به خدا داشته باشید و از او کمک بخواه .

–  قرآن بخوانید و با دعا و ذکر به خودتان آرامش بدهید . الا بذکر الله تطمئن القلوب.

شروع کسب درآمد و پول درآوردن

همین الان شروع کنید و از چیزی ید . سفری که هزار کیلومتر طول می کشد با یک قدم شروع می شود. اولین قدم را امروز بردارید و به امید راهی پر از موفقیت باشید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اصول فکری ثروتمندان واقعی

برای انسان هایی که افکار و ایده های بزرگ دارند بن بستی وجود ندارد چون بر این باورند که یا راهی خواهند یافت ، یا راهی خواهند ساخت .

خارج از چارچوب ها و کلیشه ها فکر کنید . اگر همان مسیری که دیگران رفتند بروید به فراتر از آنها نخواهید رسید . موفقیت های بزرگ نتیجه شکستن مرزهای شیشه بودند.

سخن پایانی اعتماد به نفس در کسب درآمد

به خودتان انرژی مثبت دهید طوری رفتار کنید انگار مرد ثروتمندی هستید آنگاه مطمئنا ثروتمند خواهید شد. طوری رفتار کنید انگار اعتماد به نفس زیادی دارید آنگاه مردم یقینا به شما اعتماد خواهند کرد.

طوری رفتار کنید انگار موفقیت بزرگی کسب کرده اید آنگاه به یقین همان طوری که انسان های موفق در جایگاه رفیع ایستادند ، شما هم موفق خواهید شد.

یقین بدانید هر خواسته ای زمانی دارد و مواقع خاصی هستند که خداوند مشخص کرد تا به بندگانش لطف و مرحمت کند . پس ناامید نشوید و تلاشتان را چند برابر کنید.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.