کسب درآمد از سایت افزایش ترافیک

کسب درآمد از سایت افزایش ترافیک

برای کسب درآمد از سایت افزایش ترافیک یا تبادل ترافیک ،سایت های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند نمونه های ایرانی زیادی وجود دارند که در این جا قصد پرداختن و نیز بیان معایب و محاسن انها را ندارم بلکه تمرکز روی معرفی یک نوع سایت خارجی معروف است. (نگاه کنید مقاله :افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر)

تلاش ما این است که سایت معتبر کسب درامد خارجی را به کاربران ایرانی معرفی کنیم . معرفی این سایت یا بر اساس تجربه و کارکرد با انهاست یا از طریق دوستان و کاربرانی که با این نوع سایت ها کار کردند می باشد. در این مقاله سایت پول یابی قصد معرفی سایت ایزی هیتس فور یو که سایت کسب درآمد از طریق بازدید هست را دارم .

معرفی سایت easyhits4u.com

سایت ایزی هیتس فور یو شبکه تبلیغاتی نیست بلکه معروف ترین سایت در زمینه افزایش بازدید و تبادل ترافیک می باشد . این سایت کارش را در سال ۲۰۰۳ میلادی شروع کرد و رشد فوق العاده عالی داشت. طوری که از سال راه اندازی تاکنون میلیاردها بازدید برای سایت کاربرانش داشته است. علاوه بر افزایش رنک سایت در گوگل و الکسا به ازای هر هزار سورف ۳/۰ دلار پول همراه با امتیاز به کاربرانش پرداخت می کند.

Traffic exchange تبادل ترافیک یا دریافت بازدیدکننده به ازای بازدید است و سایت ایزی هیتس فور یو بزرگترین سایت Traffic Exchange  و افزایش آمار سایت در اینترنت محسوب می شود که روزانه بیش از یک میلیون بازدید از تبلیغات دارد.

شیوه کار سایت ایزی هیتس فور یو

شما با عضویت ، هر سایتی را که بازدید کنید یک بازدید کننده برای دیدن سایت شما می فرستد. از این نظر هیچ محدودیتی برای بازدید رایگان ندارد و اگر فرصت مشاهده سایت ها را ندارید می توانید بازدید سایت بخرید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی با سایت پشتیبان

در نگاه کلی به ، سه شیوه کاملا ویژه و خاص آمار سایت و کسب و کار شما را بهبود می دهد: ۱- نمایش سایت شما در سورف ۲- نمایش بنر تبلیغی شما ۳- نمایش سایت یا تبلیغ شما بصورت متنی

سایت برای ورود : easyhits4u.com

شیوه کسب درامد از سایت خارجی افزایش ترافیک

به جز امکانات رایگان برای نمایش دهندگان ، شیوه کسب درآمدش اینگونه است :

– روش کار در این سایت خارجی به این صورت است که شما صفحه start surfing را باز می کنید و هر ۱۵ ثانیه روی تصویر تکراری کلیک می کنید و بابتش ۰٫۰۰۰۳$ دریافت می کنید و زمانی که ۳ دلار شد می توانید درخواست برداشت دهید. به عبارت ساده تر به ازای مشاهده هر ۱۰۰۰ صفحه ، ۳۰ سنت می گیرید.

– اگر فردی از طریق شما معرفی شود و بیش از ۱۰۰ سایت را مشاهده کند ۱۰ سنت به حساب شما اضافه می شود. در واقع شما به اندازه ۱۰ درصد از بازدیدهایی که زیرمجموعه شما مشاهده می‌کند، اعتبار بدست می‌آورید. همچنین از فعالیت زیرمجموعه‌های سطوح پایین‌تر نیز اعتبار بدست خواهید آورد.

–  اگر شخصی توسط شما معرفی شود و برای خرید اقدام کند ۴۰ درصد از مقدار آن به شما داده می شود.

– امکان دارد در حین فعالیت در سایت، برنده جوایز مختلف از ۲ تا ۲۰ سنت و گاهی یک دلار شوید.

کسب درآمد از سایت افزایش ترافیک خارجی  ,کسب درامد از سایت خارجی

شیوه برداشت پول از سایت خارجی

زمانی که درآمد شما در سایت ایزی هیتس فور یو به سه دلار رسید به دو شیوه می توانید اقدام کنید :

– حداقل برداشت در این سایت فقط ۳ دلار است و حداکثر ۷ روز پس از درخواست برداشت، به حساب پی‌زا payza و پی‌پال paypal شما پرداخت می شود و می توانید از طریق سایت های اکسچینجر معروف به پرفکت مانی تبدیل کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اسنپ برنامه ای آسان و سریع

–  می توانید به جای برداشت پول ، سایت خودتان را در داخل این سایت ثبت کنید و با کردیت های بدست آمده سایت خودتان را تبلیغ کنید این کار دو خوبی دارد هم می توانید زیرمجموعه جذب کنید و هم رتبه الکسای سایت خود را افزایش دهید.

محاسن و معایب سایت خارجی کسب درآمد

– حتما با ِآی پی ip  غیر ایرانی ثبت نام و فعالیت کنید . در ایران فیلتر هست.

– بیش از یک میلیون کاربر عضو فعال دارد و سابقه طولانی در زمینه افزایش ترافیک دارد.

– پرداخت ۰٫۳ دلار به ازای هر هزار سورف شما – سورف دستی .

– نمایش سایت شما در سورف ، نمایش بنر تبلیغی شما و نمایش سایت یا تبلیغ شما بصورت متنی .

– پرداخت به پیزا و پی پال

– حداقل پرداخت سه دلار

– تنوع در شیوه های مختلف کار( رایگان ، پولی ، زیرمجموعه و…)

– نداشتن هدفمندی در مشاهده تبلیغات : تبلیغات این سایت برای همه کسب‌وکارها مناسب نیست، چون عملا هیچ هدفمندی وجود ندارد و اکثر بازدیدکنندگان از قشر کم‌درآمد و پایین جامعه هستند (به خاطر اینکه پول می‌گیرند تا تبلیغات را ببینند)

سخن پایانی کسب درآمد از سایت افزایش ترافیک

برای کسب درآمد از سایت افزایش ترافیک خارجی باید به نکاتی توجه کنید تا دچار مشکل نشوید این سایت هم بازدید رایگان دارد و هم بازدید پولی . نکته دیگر اینکه در ایران بسته است و حتما باید با آی پی خارجی برای ثبت نام اقدام کنید و شروع به کار کنید. خود سایت هم آی پی ایران را قبول نمی کند پس در هر حال باید با فیلترشکن بروید .

از نظر اعتبار در افزایش ترافیک و بازدید سایت جزو معتبرترین ها در جهان محسوب می شود. خودم با این سایت کار نکردم ولی کاربران ایرانی زیادی هستند که با این سایت کسب درآمد خارجی، برای افزایش ترافیک و یا کسب پول همکاری دارند.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.