کسب درآمد از پاپ آندر خارجی

مقدمه : کسب درآمد از پاپ آندر خارجی

شیوه کسب درآمد از پاپ آندر خارجی یکی از فرصت های کسب درآمد مناسب برای کاربران ایرانی است . به طور کلی تبلیغات اینترنتی اعم از بنری و انوع فرمت های متنی برای کسب درامد لازم به می رسد. با افزایش قیمت دلار در ماههای اخیر همکاری با سایت های خارجی به صرفه تر می باشد .

البته با هر سایتی نمی شود همکاری داشت و باید به دنبال کار با سایت های معتبر، که با وضع محدودیت های اقتصادی کشور، مشکلی با کاربران ایرانی ندارند ، بود. برخی از شبکه های تبلیغات بسیار گسترده و پیشرفته ای وجود دارد که با ایرانی ها کار می کنند و از این نظر هیچ مشکلی وجود ندارد. در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا به معرفی یکی از سایت های معتبر خارجی بپردازم. (نگاه کنید به :کسب درآمد از پاپ آپ تبلیغاتی)

معرفی شبکه تبلیغاتی خارجی popads.net

شبکه تبلیغاتی پاپ ادز دات نت یک شبکه هوشمند و گسترده است و کسانی که به دنبال کسب درامد خارجی هستند می توانند از آن استفاده کنند. کاربران ایرانی اعم از دارندگان وبلاگ یا سایت با عضویت در آن می توانند کسب درامد خارجی را تجربه کنند . کاربران می توانند کدهای تبلیغاتی این شبکه را در سایت و بلاگ خود بگذارند و یا برای سفارش تبلیغات اقدام کنند شیوه سفارش تبلیغات از طریق بازدیدهای هدفمند و با کیفیت می باشد.

این سایت در صفحه اول، خود را بهترین شبکه تبلیغاتی پولی معرفی کرده که در اینترنت به صورت پرفروش و تخصصی کار می کند . ضمن اینکه تضمین می دهد که تخصص آنها در زمینه پاپ آندر (popunder)   بی نظیر است. در آخر می گوید فقط ثبت نام کنید ، خودتان خواهید دید چقدر شگفت انگیز است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  گام دوم همکاری در فروش اینترنتی

انواع تبلیغات پاپ آپ pop up

حالا شاید این سوال پیش بیاید که پاپ آندر و پاپ آپ چه فرقی با هم دارند ؟

پاپ آندر به پنجره های پاپ آپی گفته می شود که در زیر صفحه فعلی مرورگر باز می شود و معمولا کاربر پس از اتمام کار خود در اینترنت متوجه آن می شود. در واقع وقتی کاربر با مرورگر خود به سایتی می رود که از این نوع تبلیغات استفاده می کند با اولین کلیک یک پنجره جدید در پشت صفحه فعلی ایجاد می شود که حاوی تبلیغات و… می باشد.

نوع دیگر، پاپ آپ نیو تب است. پاپ آپ نیو تب نوعی از تبلیغات است که در صفحه جدیدی از مرورگر باز می شود، به عبارت دیگر هنگامی که کاربر در صفحه اینترنتی حاوی این نوع از پاپ آپ کلیک می کند، پاپ آپ مستقیما در صفحه جدیدی از مرورگر باز می شود و کاربر آن را مشاهده می کند.

کسب درآمد از پاپ آپ , کسب درامد از سایت خارجی

حالا با این تعریف، تفاوت این دو نوع پاپ اپ در اصل به هدف از تبلیغات بر می گردد، اگر صرفا به دنبال بهبود رتبه خود در الکسا و… هستید پاپ آندر گزینه بهتری برای شماست و مزاحمت کمتری برای کاربران دارد، اما اگر هدف شما برندسازی و فروش است پاپ آپ نیو تب انتخابی هوشمندانه است ولی روی اعصاب کاربران بوده و آزار دهنده است.

ویژگی های سایت پاپ ادز خارجی

این سایت در معرفی خود یکی سری خصوصیات و ویژگی برای خود بر می شمارد که عبارتند از:

– امنیت بالا (استفاده ازssl )، سرعت لود بالای سایت و سودی آوری خوب.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  زیرمجموعه گیری در سایت کلیکی

– قیمت های وابسته : در این سایت این شما هستید که قیمت ها را مشخص می کنید.

– پشتیبانی خوب : این سایت از نظر پشتیبانی خیلی خوب است و جزو سایت های خوشنام محسوب می شود.

– پرداخت سریع پول : سایت درآمدهای کاربران را به صورت روزانه می پردازد.

– ارسال بازدید با کیفیت و تاثیرگذار برای سایت های سفارش دهنده تبلیغات.

لینک سایت پاپ اپ ادز

نتیجه گیری از کسب درآمد از پاپ آندر خارجی

سایت پاپ ادز یکی از بزرگترین و گسترده ترین شبکه های تبلیغاتی پاپ آندر در جهان محسوب می شود که هم از نظر کسب درامد از اینترنت و هم از نظر سفارش و خرید تبلیغات دارای اعتبار بالا می باشد. ترافیک سایت باکیفیت بوده و برای تبلیغ کاربران ایرانی خوب است ضمن اینکه برای کسب درآمد وبمستران ایرانی به دلیل امنیت و سودآوری بالا مناسب می باشد.

توصیه می شود کسانی که در تبلیغات آنلاین مهارت نسبی دارندو همچنین کمی زبان انگلیسی می دانند با این نوع سایتها همکاری کنند. نکته بعدی اینکه خودم با این سایت کار نکردم ولی دو سه نفر از دوستان کار کردند و گفتند خوب هست . پرداخت به پی پال هست. مانعی برای کاربران ایرانی تا این زمان وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی

ابزار اصلی برای همکاری در فروش , کسب درآمد اینترنتی راحت با افیلیت مارکتینگ

۲ ابزار اصلی برای همکاری در فروش

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد اینترنتی محسوب …

یک دیدگاه

  1. کسب درآمد اینترنتی از هر راهی ممکن است منتهی در ایران به دلیل تحریم و سختی های کار درآمدزایی خیلی مشکل است
    کاش روزی برسه که ما هم راحت بتونیم از سایت های خارجی کسب درامد دلاری داشته باشیم سایت های خارجی زیادی هستن که میشه از طریق پاپ آپ و نمایش تبلیغات بنری و زیر مجموعه گیری و غیره پول درآورد حیف که تحریم مانع جدی است کسب درامد اینترنتی راحت و بی دردسر برامون آرزو شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.