بازاریابی مقاله ای ارزان ترین راه کسب درآمد

بازاریابی مقاله ای ارزان ترین راه کسب درآمد

بدون تردید بازاریابی مقاله ای ارزان ترین راه کسب درآمد و پایدارترین روش برای افزایش بازدید سایت محسوب می شود. البته امروزه راههای زیادی مثل سفارش تبلیغات بنری، گرفتن بک لینک، پاپ آپ و… برای افزایش بازدید سایت وجود دارد منتهی هر کدام از اینها هزینه های میلیونی دارند ضمن اینکه بعد از اتمام تبلیغات دوباره بازدید کم خواهد شد.

اما بهترین، پایدارترین، ارزان ترین با کآرایی بالا و مفیدترین آنها ارسال مقالات است. برای همین جذب بازدیدکننده به وسیله محتوا و مقاله، و فروش و کسب درآمد از این راه، به بازاریابی مقاله ای معروف است. در سایت پول یابی قصد داریم تا به اهمیت این موضوع و چگونگی اجرای آن  بپردازیم.

بازاریابی مقاله , ارزان ترین راه کسب درآمد, کسب درآمد با بازاریابی

اثبات اهمیت بازاریابی مقاله ای در طی دهه ها

هر نوع شیوه جذب بازدید به مرور اهمیت خود را از دست داده است مثلا تبلیغات پاپ آپ در مقطعی طرفداران خاص را داشت ولی امروز به عنوان تبلیغ آزاردهنده از سوی کاربران و موتورهای جستجو محسوب می شود و یا تبلیغات کلیکی، بنری و… به مرور ارزش خود را از دست دادند اما بازاریابی از راه مقالات بیش از یک دهه است که همچنان دارای نفوذ و اعتبار بالاست.

بازاریابی مقاله ای به درخت کهنسال با شکوهی با هزاران شاخ و برگ تشبیه می شود که نور خورشید تابان را برای تغذیه ریشه و تنه جمع آوری می کند. مقالات تخصصی و با کیفیت مانند خورشید یک منبع بزرگ تغذیه کاربران می باشد. چون یک مقاله به تنهایی می تواند از طریق دفتر راهنما، ارسال ایمیل، مجله الکترونیک، انجمن ها و… خوانده شود در واقع بین میلیون ها نفر، خود به خود مانند یک ویروس گسترده می شود.

این قابلیت گستردگی و انتشار زیاد، در سایر شیوه های جذب بازدیدکننده وجود ندارد. از طرفی ارسال مقالات به سایتها، مجلات الکترونیکی، مکان های تبادل نظر مثل انجمن ها، از زمانی که اینترنت دارای اهمیت تجاری شد به منبعی برای کسب درآمد کوچک برخی افراد تبدیل شده است.

بررسی دلایل موثر بودن بازاریابی مقاله ای

یک اصل ساده در اینترنت وجود دارد و آنکه اینکه با انتشار مقاله با کیفیت بالا در سایت و یا واگذاری انتشار آن به یک شخص دیگر (برای انتشار در خبرنامه سایت، وبلاگ و…)، سریعا زمینه انتشار آن فراهم می شود. در انتشار چاپی، زمان برای گستردگی آن لازم بود ولی در انتشار آنلاین، بسیار سریع و آنی در اختیار همگان قرار می گیرد. این سرعت مزیت بالای آن محسوب می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه کار سیستم همکاری در فروش

علاوه بر این، انتشار مقاله به دلیل اینکه محتوایی جذاب، تخصصی و کاربرپسند دارد مورد علاقه و توجه موتورهای جستجو به ویژه گوگل است و این کار سبب ارتقا جایگاه در آن و بالطبع افزایش بازدید می شود. موتورهای جستجو  اعتبار سایت شما را بر اساس میزان ارجاع و لینک سایر سایتها بررسی می کنند. درواقع شبیه سیستم رأی گیری است، هر چه تعداد سایت های بیشتری به شما لینک بدهند اعتبار شما بالاتر می رود.

حالا تصور کنید فرضا به جای ده لینک، فرضا پانصد لینک از سوی سایر سایتها به مقاله و محتوای سایتتان شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ جایگاه شما به طرز باور نکردنی رشد خواهد کرد. هر کس محتوا، محصول و یا خدماتی را در آن حرفه و تخصص شما جستجو کند سایت شما بالاتر از سایرین قرار می گیرد و رقبا به دلیل نداشتن بازاریابی مقاله ای پایین تر از شما هستند.

مراحل افزایش بازدید از راه مقالات

همان طور که پیش تر گفتیم بازاریابی مقاله ای ارزان ترین راه کسب درآمد است ولی برای تحقق این موضوع و افزایش چشمگیر بازدید سایت، باید مراحل زیر را طی کرد:

۱- مشخص کردن هدف

هر کاری بدون تعیین هدف عقیم خواهد ماند. اگر صاحب تجارت آنلاین کوچکی هستید و می خواهید بازاریابی مقاله ای را به فروش کالا و خدمات خود تبدیل کنید، باید لیستی برای فروش آینده خود تهیه کنید. اگر هم کالایی برای فروش ندارید می توانید با تهیه یک لیست از خدمات مشاوره ای، ارائه خدماتی مثل حق اشتراک، فایل ها و… را بر اساس تخصص خود، از طریق بازاریابی مقاله ای ارائه دهید.

در هر حال بازاریابی مقاله ای حتی اگر با هدف سرگرمی، فعالیت در گروه و انجمن های آنلاین و آفلاین هم شکل بگیرد باز تاثیر گذار است.

۲- راه اندازی سایت برای فروش کالا و خدمات

بهترین و عالی ترین شیوه کسب درآمد از مقالات، ساخت سایتی با همین هدف می باشد. با انتشار مقالات در سایت، ورود کاربران و بازدید سایت شروع می شود این بازدیدکنندگان در واقع مشتریان بالقوه شما هستند و باید با تدابیری خاص آنها را تبدیل به مشتریان بالفعل کنید. لذا بازاریابی مقاله یک روش دو مرحله ای می باشد:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش مهارت بازاریابی اینترنتی

مرحله اول: کاربران از طریق موتورهای جستجو و با انتشار مطالب، وارد سایت می شوند. در این مرحله، بازدیدکنندگان برای کسب اطلاعات رایگان، خواندن گزارش رایگان، یک دوره آموزشی کوتاه مدت تخصصی، یک صفحه اطلاعات خواندنی جذاب و یا هر نوع اطلاعات کاملا رایگان می آیند. از اینجا مرحله دوم کارتان شروع می شود.

مرحله دوم: با آمدن کاربران و حین استفاده از مطالب رایگان، شما می توانید لیست خدمات و کالاهای خود را در کنار عبارات جذاب به بازدیدکننده سایت ارائه دهید. توصیه می شود لینک صفحات فروش را در صفحات اطلاعات رایگان بگذارید تا کاربر با تشویق شما وارد فرایند خرید شود. به این صورت مقالات رایگان منتهی به کسب درآمد از اینترنت می شود.

۳- تهیه لیست کوتاه از عناوین

با کمی فعالیت در اینترنت و انتشار مقالات و تجزیه و تحلیل شیوه ورود کاربران به سایت، کم کم خودتان یک متخصص و بازاریاب حرفه می شوید. با افزایش تخصصتان یک لیست کوتاه از عناوین مورد نظر و اقبال کاربران تهیه کنید و بر اساس علاقه و نیاز آنها مطلب منتشر کنید .ضمن اینکه کالا و خدمات قابل فروش خود را هم به آن سمت متمرکز کنید.

از خود بپرسید: مشتری چه چیزی نیاز دارد و حاضر است بابت چه کالا و خدمات پول پرداخت کند؟ برای رشد و توسعه کسب و کار، به مشتری و نیازش توجه خاص کنید. چه چیز هایی باعث جذب و علاقه آنها می شود؟ چه موانع و مشکلاتی موجب نگرانی و اضطراب آنها می شود؟ به چه چیزهایی واکنش مثبت و یا منفی نشان می دهند. شناخت اینها یعنی عرضه کالا و خدمات مناسب و بیشتر به مشتری و کسب درآمد بیشتر.

سخن پایانی بازاریابی مقاله ای ارزان ترین راه کسب درآمد

همه متخصصان دنیای اینترنت اذعان دارند که بازاریابی مقاله ای ارزان ترین راه کسب درآمد و بهترین شیوه برای افزایش بازدید سایت می باشد. موتورهای جستجو به وبسایت های دارای محتوای یونیک ارزش و اعتبار بالایی می دهند و کاربران را به سمت این نوع سایتها هدایت می کنند. (نگاه کنید به مقاله :کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی محتوایی)

در واقع با انتشار مقالات، ورود کاربر به سایت بیشتر شده و با کمترین هزینه، جذب بازدید می کنید در کنار این بازاریابی ترافیک از طریق مقاله، باید به فروش کالا و خدمات خود نیز توجه کنید. بازاریابی مقاله ای در آغاز با هدف جذب بازدید کننده رایگان می باشد و با ورود کابران به سایت، لیست پیشنهادات خود را برای کسب درآمد ارائه دهید، این یعنی بازاریابی مقاله ای به کسب درآمد منتهی شده است.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.