تعهد شرط موفقیت در کسب و کار

تعهد شرط موفقیت در کسب و کار

اینکه به کارم متعهد بمانم سخت است، به ازدواجم متعهد بمان سخت است، اینکه به رویایم متعهد بمانم سخت است، ولی تعهد شرط موفقیت در کسب و کار و زندگی است. ممکن است هیچ چیز آن طور که می خواهیم پیش نرود، ولی اگر آسان بود همه این کار را می کردند.

تعهد در کسب درآمد و کسب و کار

در مسیرتان به سوی مقصد، بعد از پیمودن نصف راه، همه وسوسه می شوند تسلیم شوند بعضی جا می زنند و بر می گردند اما افرادی هستند که متعهد باقی می مانند و ادامه می دهند. چیزی که جالب است اینکه هر دو یک مسافت را می پیمایند ولی یکی از نصف راه بر میگردد و به نقطه ابتدایی بازگشت می کند و دیگری نیمه دیگر راه را می پیماید و به هدفش می رسد. ( نگاه کنید به مقاله: دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی)

داستان واقعی از فردی متعهد در کسب و کار

در سال ۱۹۶۰مرد جوانی یک پیتزا فروشی در میشیگان آمریکا باز می کند او بی سرپرست و یتیم بود و تمام زندگیش را در یتیم خانه گذرانده بود. با ۹۰۰ دلاری که قرض می کند یک پیتزا فروشی کوچک باز می کند ولی هر اتفاق ناگواری را که تصور کنید برایش روی داد. یک شریک تجاری به او رجوع کرد و تمام پول نقدش را (چندین هزار دلار) دزدید. سرمایه اش را از دست داد و با کلی بدهی مواجه شد .

اما این تمام ماجرا نبود در سال ۱۹۶۸ ساختمانش کامل در آتش سوخت و همه سرمایه اش خاکستر شد. شرکت بیمه به ازای هر یک دلار خسارت، فقط یک پنی به اون داد. او می توانست ناامید شود فکر کند که قسمت او نیست موفق شود اما این مرد جوان به رویاهایش متعهد ماند چون می دانست تعهد شرط موفقیت در کسب و کار می باشد او یک ایده بلند و هدف عالی داشت.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

ایده راه اندازی دومینو

به جای اینکه مردم بیایند پیتزای خودشان را بگیرند او تصمیم گرفت که پیتزا را برای مردم ببرد. وی اولین سرویس ارسال غذا را راه انداخت و آن را دومینو نامگذاری کرد. او با یک رستوران کوچک و با سرمایه اولیه کاملا قرضی ۹۰۰ دلاری شروع کرد ولی امروز جهانی از ثروت و قدرت شده است و بیش از ۶۰۰۰ شعبه دومینو دارد

سه سال پیش تام مانیکن کمپانی بزرگش را به قیمت یک میلیارد دلار فروخت او به طور باور نکردنی سخاوتمند است و به کودکان یتیم و تنگدست در سراسر جهان کمک می کند. چرا موفق شد چون به کارش تعهد داشت و هرگز ناامید نشد و نگذاشت تا مشکلات او را از مسیبر کسب و کار و هدفی که داشت منحرف کند.

سخن پایانی تعهد شرط موفقیت در کسب و کار

افراد متعهد سختی ها را تحمل می کنند و به پای روابطشان می مانند حتی با وجود اینکه این حق را دارند که راهشان را بکشند و بروند . افراد متعهد همواره کیلومترها اضافه می روند و بیش از آنچه از آنها انتظار می رود کار می کنند. پس به کسب و کارتان متعهد بمانید و از سختی ها در مسیر کارتان نترسید متعهد بمانید.

به انجام دادن کار درستتان در زندگی و کسب و کارتان ادامه دهید و هرگز ناامید و دلسرد نشوید . شاید الان نتوانید نتیجه کارتان را ببینید اما اگر متعهد بمانید بیش از آنچه انتظار دارید پاداش دریافت می کنید. به رویاهاتان در کسب و کار خانگی و نیز کسب درآمد اینترنتی متعهد و پایبند بمانید چون:
افراد متعهد در مسیر دستیابی به رویاهاشان تمام سختی ها را تحمل می کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  نکات میلیاردر شدن

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.