ثبت نام در سایتهای ایرانی کسب درآمد

ثبت نام در سایتهای ایرانی کسب درآمد

ثبت نام در سایتهای ایرانی کسب درآمد نسبت به سایتهای خارجی طبیعی است که ساده تر و راحت تر است. برای ثبت نام در اسیت های کسب درآمد اغم از سایتهای کلیکی ، فروش فایل، کسب درآمد کوتاه کننده لینک، پاپ اپ و… و یا هر سایت غیر تجاری باید یک سری اصول کلی را رعایت کنید که با رعایت انها مشکلی در  ثبت نام نخواهید داشت.

اطلاعات زمان ثبت نام در سایتهای ایرانی کسب درآمد

بیشتر سایت های ایرانی برای ثبت نام یک سری اطلاعات کلی و برخی هم با کمی مشخصات جزئی را می خواهند که معمولا اینهاست:

نام و نام خانوادگی :

در انتخاب نام و نام خانوادگی مختار هستید ولی بهتر است از نام واقعی یا مستعار خود استفاده کنید و باعث دردسر دیگران نشوید ! اما اگر شخص محافظه کاری هستین ، هر اسمی دوست دارین وارد کنید.

یوزر نیم یا نام کاربری :

نام کاربری برای ورود به سایت بسیار مهم است . نام کاربری شامل چند حرف به زبان انگلیسی یا ترکیب حروف و عدد یا فقط چند عدد یا  چند  حرف به زبان فارسی(بستگی به سایت مورد نظر دارد که نام کاربری به زبان فارسی را قبول کند یا نه ) یا ایمیل شما .
برخی از سایتها محدودیت تعداد حروف را نیز اعمال می کنند مثلا تعداد حروف نام کاربری باید بیشتر از ۳ حرف یا عدد باشد .

پسوورد یا رمز عبور :

رمز عبور در واقع کلید واژه ورود شما برای ورود به سایت است و باید دارای امنیت مناسب بالشد. معمولا برای امنیت بیشتر از ترکیب حروف انگلیسی (حروف بزرگ و کوچک ) و عدد استفاده می شود و تعداد آن بستگی به اعتبار سایت مورد نظر دارد که بهتر است بیشتر از ۶ کاراکتر باشد .

تایپ مجدد رمز عبور : رمز عبور را دوباره تایپ کنید برای تاکید بیشتر ! .

رمز دوم : به منظور امنیت بیشتر تر حساب کاربری شماست ! که در اکثر سایتها اختیاری است نه اجباری .

معرف :

معرفی برخی از سایتها دارند و بیشتر سایتهای زیرمجموعه گیری را شامل می شود. نام کاربری شخصی است که شما را به سایت معرفی کرده است یا شما توسط او با سایت آشنا شده اید ! .

تاریخ تولد :

نوشتن تاریخ تولد در برخی از سایتها اختیاری هست و ممکن است در برخی دییگر ضروری باشد. نوشتن فقط سال تولد به میلادی مانند ۱۹۸۰ (  اکثر سایتها سال شمسی را نیز قبول می کنند مانند ۱۳۶۰ ) یا تاریخ دقیق تولد مانند روز و ماه و سال به میلادی یا شمسی ( بستگی به سایت مورد نظر دارد )که اکثر کاربران تاریخ تولد واقعی خود را وارد می کنند ! ( در اقلب موارد بعد از فراموشی رمز و درخواست ارسال مجدد آن توسط شما ، سایت مربوطه تاریخ تولد یا رمز دوم یا سوال امنیتی که هنگام ثبت نام وارد نمودید را از شما می خواهد ).

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات آگهی

تصویر آواتار (Avatar) :

تصویر آواتار  درای محدودیت حجمی و اندازه است و در انتخابش اختیار دارید . با انتخاب یک تصویر از کامپیوتر خود ، تصویر مورد نظر بعنوان تصویر شما در سایت نشان داده می شود ( معمولا تصاویر با حجم پایین و یا اندازه مشخص از شما خواسته می شود ) .

تصویر امنیتی :

برای امنیت بیشتر و جلوگیری از ورود ربات و تشخیص کاربر انسانی از ماشین تعبیه می شود. تصویری به شما نمایش داده می شود که قابلیت رفرش یا تعویض نیز دارد ، شما باید حروف یا اعداد یا کاراکتری که در تصویر می بینید را در کادر کنار تصویر وارد نمایید .
در بیشتر مواقع از تصاویر بیش از حد کج و کوله  و وارفته ( مثل خودشون ) استفاده می شود ! که در صورت ناخوانا بودن بهتر است تصویر را با استفاده از دکمه کنار آن رفرش کنید یا بر روی آن کلیک نمایید .

سوال امنیتی :

سوال امنیتی نیز برای جلوگیری از  ربات مانند تصویر امنیتی می باشد. ممکن است به صورت تصویری باشد وشما باید با توجه به سوال ، تصویر درست را انتخاب کنید یا بصورت نوشتاری باشد مانند اینکه جمع یا ضرب دو عدد چند می شود و یا اینکه سوال آزمون المپیاد باشد که در اینصورت بهتر است صفحه را رفرش کنید !.
در برخی سایتها کادرهای خالی با عنوان سوال امنیتی و جواب قرار داده میشود که شما باید یک سوال و یک جواب که در حافظه تان باقی می ماند را از خود بپرسید و در کادرهای خالی وارد نمایید !.

موافقت با قوانین سایت :

بخش مهم سایت ثبت نامی هست. اکثرا در پایان صفحات ثبت نام مطالبی با عنوان قوانین سایت یا لینک مربوطه قرار داده می شود که پس از خواندن آن باید تیک آن را فعال نمایید ( که اکثرا قوانین رو به نفع خودشون قرار میدن و آخرش مینویسند که هرگونه تغییر در این قوانین توسط مدیریت سایت ودر هر زمانی بلامانع است ! پس اگر هم نخوندید ، فقط تیکش رو بزنین ! ). توصیه می شود که قسمت قوانین را بخوانید چون ماهیت سایت کسب درآمد از اینترنت مشخص می شود و ببینید اگر خیلی به نفع خودش گرفته احتیاط کنید البته این نظر شخصی من است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت

در پایان بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید . . . تبریک میگم شما با موفقیت ثبت نام کردید ! .

نکات در ثبت نام در سایتهای ایرانی کسب درآمد:

۱ – در زمان ثبت نام در سایتهای ایرانی،  مواردی  که معمولا با علامت * مشخص می شوند را باید حتما تکمیل کنید تا اجازه ثبت نام در سایت به شما داده شود .

۲ – بعضی از سایتهای با توجه به نوع کارشان بقسمت های اضافی دارند و تکمیل مواردی چون  شماره تلفن ثابت یا همراه ، نوع گوشی ، علاقه مندی ها ، آدرس دقیق پستی و کد پستی و . . . بستگی به سایت مورد نظر و خدماتی که ارائه می دهد دارد (پس دقت بیشتر هنگام انتشار اطلاعات شخصی در اینترنت جزء ضروریات است) .

۳ – در نوشتن تاریخ تولد به میلادی که برخی سایتهای ایرانی دارند، اگر به تقویم نگاه کنید و روز تولد خود را پیدا کنید روز و ماه میلادی شما برابر همان روز ( به میلادی ) است که در تقویم نوشته شده و اگر سال تولد خود را با عدد ۶۲۱ (برای متولدین قبل از ۱۱ دی ) یا با عدد ۶۲۲ ( برای متولدین بعد از ۱۱ دی ) جمع کنید سال تولد میلادی بدست می آید .

توصیه آخر اینکه : برخی از سایت های کسب درآمد مثل سایت های کسب درآمد فروش فایل حتی برای تایید مشخصات و شروع کسب درآمد ممکن است کپی کارت ملی یا  کارت عابر بانک شما را هم بخواهند و دلیلش جلوگیری از کلاهبرداری هست البته در هر سایتی مشخصات خود را ندهید . ضمن اینکه به ثبت سایت های ایرانی در سایت ساماندهی  و نیز داشتن نماد الکترونیکی صنعت ، معدن و تجارت برای سایتهای کسب درامد توجه کنید.

ثبت نام در سایتهای خارجی کسب درآمد

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.