حساب پیزا payza

حساب پیزا payza

حساب پیزا payza یک حساب اینترنتی بین المللی است که برای کسب درآمد از اینترنت کاربرد زیادی دارد . داشتن حساب پیزا payza و یا هر حساب اینترنتی دیگر خوب است.  از ایرنی ها کسانی که قصد فعالیت در سایتهای کسب درآمد از اینترنت اعم از سایت های کلیکی ، پاپ آپ ، نمایش تبلیغات و… را دارند نیاز به حساب پیزا payza دارند البته حساب های اینترنتی زیادی وجود دارد ولی چند تا از این بانکها اینترنتی معتبر هستند که یکی از آنها پیزا ( پی زا ) می باشد.

شیوه بازکردن حساب پیزا payza

همانطور که گفته شد برای برداشت از سایت های کسب درآمد خارجی احتیاج به حسابهای اینترنتی مثل پی زا دارید.
برای افتتاح حساب ابتدا باید وارد سایت پی زا شوید . لینک ورود به سایت پی زا :
لینک ورود به پیزا payza
روی لینک بالا که کلیک کنید ، وارد صفحه اصلی سایت Payza  می شوید که شبیه تصویر زیر هست و باید روی گزینه Sign Up  که در تصویر زیر میبینید کلیک کنید:
حساب پیزا payza

مراحل ثبت نام حساب پیزا payza

بعد از کلیک کردن روی گزینه Sign Up  که در تصویر بالا میبینید ، وارد صفحه جدیدی میشوید که شبیه تصویر زیر هست و در این صفحه همان طور که میبینید اول از شما میپرسه که کدام نوع حساب Payza  را میخواید افتتاح کنید ؟ شما گزینه وسط یعنی  Personal Pro  را انتخاب کنید . در قسمت بالای صفحه انتخاب نوع حساب یعنی همین عکسی که در زیر هست ، یک گزینه داره که نوشته Select Your Country یعنی کشورتان را انتخاب کنید ،
حساب پیزا payza

در واقع باید کشوری رو که قرار آدرس و شماره تلفنش رو بدین انتخاب کنید ، و کشوری باشه که با آیپیش وارد شدید. مثلا اگه قراره آدرس و تلفنی که قراره در فرم ثبت نام بنویسید مال کشور انگلیس باشه ، پس باید اونجایی که نوشته کشورتان را انتخاب کنید ، نام کشور انگلیس رو انتخاب کنید.

حساب پیزا payza

بعد از انتخاب کشور و نوع حسابتان یا همون Personal Pro  ، وارد صفحه جدیدی میشوید که دارای ۳ تا Step  یا ۳ تا قسمت هست و این ۳ Step  رو باید تکمیل کنید دقیقا به روشی که در زیر توضیح میدم تا حساب بانکی اینترنتی پیزای شما ایجاد بشه.

خوب همان طور که گفتم ، بعد از کلیک بر روی گزینه Personal Pro  وارد صفحه جدید میشید که شبیه تصاویر زیر هست ، البته من هر Step  رو چند قسمت کردم و زیر هر قسمت هم توضیح دادم که برای شما آسونتر باشه ، حالا درست طبق تصاویر زیر و مطالبی که نوشتم پیش برید و این ۳ تا Step رو کامل ، دقیق و با دقت پر کنید تا حسابتون رو باز کنید
دقت کنید که من هر قسمت رو با یک شماره به ترتیب مشخص کرده ام و در توضیحات هم فقط کافیه اون شماره و پیدا کنید که بدونید چی به چیه ، خوب بریم ببینیم این ۳ تا Step  چطور باید پر بشه.

                                                                                         حساب پیزا payza

ورود اطلاعات شخصی درحساب پیزا payza:

در ادامه ثبت نام در سایت پی زا باید این اطلاعات را وارد کنید:

شماره ۱: در این قسمت باید از منوی کشویی که میبینید ، جنسیتتون رو انتخاب کنید ، اگر مرد هستید ، گزینه Mr رو انتخاب کنید و اگر زن هستید ، گزینه Ms رو انتخاب کنید.

 بازکرد حساب پیزا payza
شماره ۲: در این قسمت نامتان را کامل بنویسید ، دقت کنید که کل فرم رو باید به انگلیسی پر کنید نه فارسی ، اگر پاسپورت هم دارید ، بهتره اسمتون رو از روی پاسپورت بنویسید.
از اینجا به بعد دیگه جمله در این قسمت رو نمینویسم ، فقط جلوی هر شما مینویسم که چه چیزی باید شما وارد کنید یا بنویسید .
شماره ۳: نام خانوادگیتان را بنویسید.
شماره ۴ : آدرس اون کشوری که با آی پیش وارد شدید و در فرم قبلی اسمش هم بالای فرم بود ، را بنویسید ، این آدرس رو میتونید توی نت سرچ بزنید پیدا کنید.
شماره ۵:  چیزی نیاز نیست بنویسید.
شماره ۶: نام شهری که آدرس رو درش انتخاب کردید بنویسید.
حساب پیزا payza
شماره ۷:  نام منطقه یا محله یا ناحیه یا استان یا ایالت را بنویسید.
شماره ۸:  کد پستی اون منطقه رو بنویسید.
شماره ۹ :  وقتی شما با آی پی یک کشور وارد میشید این قسمت خودش اتوماتیک نام اون کشور رو میاره و نیازی نیست روی این قسمت کاری انجام بدید .
شماره ۱۰:  نا کشوری که با آیپیش وارد شدید و آدرش رو نوشتید.
شماره ۱۱:  یک شماره موبایل یا تلفن از اون کشور بنویسید ، کسی باهاتون تماس نمیگیره و مشکلی نداره که شماره چی باشه ، فقط باید با فرمت آدرستون بخوره ، یعنی شماره موبالهای اون کشور باشه نه کشور دیگری .
افتتاح حساب پیزا payza
شماره ۱۲: شغلتون رو انتخاب کنید ، بهتره Education  رو انتخاب کنید و اگه شغلتون واقعا توی اون فرم هست  انتخابش کنید و اگه نیست همون Education  رو انتخاب کنید.
شماره ۱۳:  تاریخ تولدتون رو دقیق به میلادی وارد کنید در واقع از سمت چپ میشه ماه ، روز، سال …
تا قسمت ۱۳ که همه گزینه ها رو پر کدید درواقع قسمت اول یا همون Step1 رو الان تموم کردید ، حالا روی گزینه Next Step  که پائین فرم  هستش کلیک کنید تا برید مرحله دوم یا همون Step 2 ، که در ادامه نحوه پرکردن موارد این قسمت رو هم که شبیه تصویر زیر هست توضیح میدم.
حساب پیزا payza

اطلاعات ورود به حساب پیزا payza :

شماره ۱۴: ایمیلتان را وارد کنید ، این ایمیل شماره حساب شما میشود پس تو وارد کردنش دقت کنید.
شماره ۱۵:  یک پسور برای حساب بانکیتون انتخاب کنید ، دقت کنید که پسور ایمیلتون رو ننویسید اینجا ، یک پسورد جدا برای خودتون انتخاب کنید و بعد از اینکه پسورد و ایمیل رو ثبت کردین ، روی یک تکه کاغذ هم یادداشت کنید که فراموشش نکنید ، چون موقع وارد شدن به حساب پیزاتون ، بهش نیاز دارید.
شماره ۱۶:  همون پسوردی که در شماره ۱۵ نوشتین ، در این قسمت هم همون رو بنویسید مجدد.
باز کردن حساب پیزا payza
شماره ۱۷: یک رمز برای خودتون انتخاب کنید ، این رمز که بهش میگن Transaction pin  چی هست و کجا به درد میخوره ؟ هر زمان که شما بخواهید پولهای توی حساب Payza رو که دارید ، به حساب یکی دیگه انتقال بدین ، سیستم از شما میخواد که این Transaction Pin رو وارد کنید ، باز هم تکرار میکنم این رمز رو هم یکجا یاداشت کنید که فراموشتون نشه.
شماره ۱۸ : همون رمزی که در قسمت شماره ۱۷ نوشتین ، اینجا هم مجدد همون رو وارد کنید.
حساب پیزا payza
شماره ۱۹: از منوی کشویی یک سوال انتخاب کنید به دلخواه که بتونید جوابش رو هم بدین.
شماره ۲۰ : جواب سوالی که در قیمت ۱۹ وارد کردید رو بنویسی.
نکته مهم: اینکه ، سوال و جوابی که وارد کزدین رو حتما یادداشت کنید بعدا بهش نیاز دارید.
شماره ۲۱ : گزینه No رو انتخاب کنید.
حساب پیزا payza
شماره ۲۲: دوتا کلمه ای که در کادر بالا مبینید رو وارد کنید.
شماره ۲۳: این قسمت از شما خواسته که اگه با قوانین پیزا موافق هستید ، این مربع رو کلیک کنید و شما باید این گزینه را تیک بزنید.
شماره ۲۴: خوب Step 2  هم تموم شد و اگه مطمن هستید که همه چیز رو درست نوشتین ، حالا روی گزینه Final Step  کلیک کنید که برید به مرحله پایانی یعنی STEP 3.
حالا وارد مرحله یا همون Step 3  که شدین ، صفحه ای که باز میشه شبیه تصویر زیر هست:
حساب پیزا payza
شماره ۲۵: در این قسمت ایمیل شما که موقع ثبت نام و افتتاح حساب وارد کردید ، میاد ، یعنی وقتی وارد مرحله ۳وم یا همون Step 3  که شدین در این قسمت ایمیلتون رو میبینید.
حالا تا این مرحله شما حساب بانکی اینترنتیتون رو در پیزا باز کردین و در این مرحله ۳ داره به شما میگه که یک ایمیل برای شما از طرف پیزا ارسال شده . این ایمیل چی هست ؟ ایمیلی هست که یک لینک درش هست و باید روش کلیک کنید تا حسابتون فعال بشه و سایت مطمئن باشه که ایمیلی که باهاش ثبتنام کردین مال خودتونه.
حساب پیزا payza
شماره ۲۶ چیه ؟ در شماره ۲۶ داره  میگه اگه اون ایمیل براتون ارسال نشده روی شماره ۲۶ کلیک کنید ، ولی یادتون نره اول ایمیلتون رو چک کنید ، اگه از طرف پیزا براتون ایمیل نیومده بود روی شماره ۲۶ کلیک کنید.
خوب حالا دیگه وقتشه که برید و وارد ایمیلتون بشید و ایمیلی که از طرف پیزا براتون امده رو باز کنید.
حالا برای فعال کردن نهایی حسابتون ، باید روی لینکی که نوشته شده  Click here to validate your emaile address  کلیک کنید ، هر زمان که روی این لینک کلیک کنید ، وارد صفحه اصلی حساب بانکی اینترنتیتون بنام PAYZA  میشید که شبیه تصویر زیر هست:

حساب پیزا payza

خوب بهتون تبریک میگم ، شما الان یک حساب بانکی اینترنتی دارید بنام PAYZA  که میتونید به راحتی هر نوع پول اینترنتی رو از این طریق برداشت یا پرداخت کنید.
این حساب بانکی اینترنتی که الان باز کردید فقط مختص شماست و دقیقا شبیه به یک ایمیل هست و فقط شما میتونید بهش دسترسی داشته باشید و ازش استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای کسب درآمد از اینترنت

نکات مهم در بازکردن حساب پیزا payza

۱-حساب پیزا ایران رو مسدود کرده و ابتدا یک V P N  باید بخرید ،و ترجیحا یک VP N  با آی پی اختصاصی بگیرید که امنیت بالایی داشته باشه و همیشه برای ورود به حساب بانکی اینترنتیتون ، برای انتقال وجه و هر کار دیگه ای که با حسابتون داشتین ، اگه توی ایران بودین فقط با همین آی پی وارد بشید ،  و از طریق این V P N  آی پی آدرس ایران رو تغییر بدهید به یک کشور دیگر ، لطفا نروید توی این سایتهای خاص و وی پی ان دانلود کنید چون آی پی آدرس اکثرشان مثل همه ، باید یک VPN  با IP  اختصاصی بخرید.
۲-هر کشوری رو که انتخاب کردید که با آی پی آن وارد شوید ، در فرم ثبت نام برای افتتاح حساب ، باید آدرس و شماره تماس همان کشور رو وارد کنید.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.