معرفی روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی

با گسترش و نفوذ اینترنت در تمام ارکان زندگی شیوه ها و روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی هم مورد توجه قرار گرفت . الان کمتر فعال اقتصادی و مالی پیدا می ود که در بستر فضای مجازی به فکر کسب درآمد اینترنتی نباشد . همه افراد ، شرکت ها و برندها در رقابتی تنگاتنگ به دنبال جذب مشتری ، توسعه کسب و کار و افزایش درآمد اینترنتی هستند .

اینترنت چنان گستردگی جغرافیایی ، تنوع موضوعی ، فراغت زمانی و مکانی ایجاد کرده که فضا برای فعالیت همگان با هر نوع امکانات و اطلاعات باز است . هر کسی می تواند با توجه به توان مالی و علمی خود در این فضای بیکران اقدام به کسب درآمد اینترنتی کند . همه نوع امکان فعالیت اقتصادی ، به شرط داشتن ایده و شناخت بازار هدف وجود دارد . هیچ نوع محدودیتی برای انجام کسب درآمد از اینترنت با توجه به سن ، جنس ، میزان اطلاعات و… وجود ندارد .

در این مقاله سایت پول یابی در ادامه مجموعه آموزش های کسب و کار اینترنتی به اهمیت و معرفی روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی پرداخته می شود . امیدوارم این آموزشها مورد استفاده علاقمندان قرار گیرد . با ما همراه باشید .

نگاهی به فضای کسب و کار اینترنتی

یقینا مشاهده کرده اید که افراد زیادی هستند که اکثر اوقات خود را با وسایل دیجیتال و در دنیای مجازی سپری می‌کنند . به‌عبارت دیگر لپ‌تاپ و موبایل تبدیل به میز کار این گروه از افراد شده است . تعداد این افراد کم نیست و روزبه‌روز هم بر تعداشان افزوده می‌شود .

نتیجه‌ یکی از آخرین تحقیقات علمی نشان داده که بیشتر صنایع و کسب و کارها به دنبال استخدام کارمند دورکار هستند . البته لزوما به این معنا نیست که باید از شغلی فعلی خود استعفا دهید و به‌عنوان یک فرد آزادکار فعالیت کنید . بلکه می‌توانید با حفظ موقعیت شغلی فعلی خودتان، از راه گشت و گذار در اینترنت نیز درآمد آنلاین کسب کنید . فضای کنونی کسب و کارهای اینترنتی بسیار پرطرفدار ، پولساز و در عین حال رقابتی است .

البته کسب و کار آنلاین مانند سایر کارها ریسک‌پذیر بوده و نباید انتظار داشته باشید که نسبت به مشاغل معمولی هیچ ریسکی نداشته باشد . اما اگر واقعا از آن دسته افرادی هستید که مدت زمان زیادی پای لپ‌تاپ و موبایل سپری می‌کنید، بدانید که هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از این نیست که از این راه درآمد کسب کنید .

کسب و کارهای اینترنتی برای افرادی مناسب است که زندگی ماجراجویی را به داشتن یک زندگی آرام و بدون خطر ترجیح می‌دهند . فعالیت اقتصادی آینده از آن کسانی است که در فضای مجازی اقدام به راه اندازی کسب و کاری برای خودشان کرده باشند .

تعریف کسب درآمد از اینترنت و کسب و کار اینترنتی

به هر فعالیتی که منجر به درآمد زایی بر بستر اینترنت شود، شغل اینترنتی می گویند . لذا کسب درآمد اینترنتی نوعی فعالیت‌ تجاری است که از طریق فضای آنلاین و اینترنت انجام می‌شود . این نوع درآمدزایی از بستر اینترنت برای ارتباط با مشتریان، فروش محصولات و خدمات، بازاریابی و مدیریت فعالیت‌های تجاری استفاده می‌کند . از ویژگی‌های برجسته کسب درآمد اینترنتی، ارتباط سریع و آسان با مشتریان از طریق ابزارهایی مانند وبسایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و چت آنلاین است .

تعاریف زیادی از کسب و کار اینترنتی شده است . تنوع چنین تعاریفی چنان زیاد است که نمی توان دلیل ارائه برخی از این تعاریف را یافت . مثلا سایت رسمی دولت استرالیا این تعریف را از کسب و کار اینترنتی ارائه داده است : « کسب و کار اینترنتی عبارت است از هرگونه کسب درآمدی از اینترنت» . کسب و کار اینترنتی می تواند شامل خرید و فروش کالا در اینترنت و یا ارائه یک سرویس آنلاین بصورت غیر رایگان باشد .

کسب و کار اینترنتی یا تجارت الکترونیکی ، هر نوع فعالیت تجاری است که بصورت آنلاین و بر بستر اینترنت انجام می شود . یک صاحب تجارت که بخش یا تمام فعالیت تجاری خود را با استفاده از اینترنت انجام م دهد، بعنوان گرداننده یک تجارت آنلاین شناخته می شود . گرداندن یک تجارت اینترنتی میتواند شامل خرید و فروش آنلاین و یا ارائه سرویس های آنلاین باشد .

دامنه مشاغل آنلاین در صنایع مختلف بسیار گسترده است. هر کسی می تواند یک تجارت آنلاین را شروع کند . اگر کالایی منحصر به فرد یا ایده خلاقانه ای دارید میتوانید راهی برای فروش و یا معامله آن بصورت آنلاین بیابید . تحقق روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی از طریق کسب و کار اینترنتی امکان پذیر است .

روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی , کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان , کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان

مزایای کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت مثل سایر کارها و فعالیت ها نیاز به کسب اطلاعات و آموزش دارد . در صورتی که افراد اطلاعات لازم در مورد کاری که می خواهند انجام دهند را داشته و به خوبی آن را اجرایی کنند قطعا نتیجه آن را نیز خواهند دید .

کسب درآمد از اینترنت مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از :

– رئیس و صاحب کار، خودتان هستید .

– امکان کسب درآمد از اینترنت برای همه افراد .

– امکان کسب درآمد از اینترنت با کمترین سرمایه .

– کسب درآمد از اینترنت به صورت مداوم و در تمام شرایط .

– گرایش رو به رشد افراد به خرید اینترنتی .

– امکان شروع کسب وکار با سرمایه کم (یا حتی بدون سرمایه) .

– فراهم بودن امکان مدیریت کار از هر مکانی .

– فعالیت فرا منطقه ای و کسب درآمد ارزی .

– ارتباط پیوسته و راحت با مشتری و تعامل با مخاطبان .

– جذب مشتری و تبلیغات با هزینه پایین .

– ارائه خدمات به صورت انبوه و چند برابر کردن درآمد .

– امکان اجرایی کردن تمام یا بیشتر روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی برای همگان .

– سرعت بالای راه اندازی کسب درآمد از اینترنت نسبت به کسب و کارهای سنتی .

– فروش محصولات و خدمات  به شیوه‌های مختلف .

– دورکاری و کار از منزل به واسطه اینترنت .

– کار به شکل تمام وقت یا پاره وقت .

– عدم نیاز به داشتن مجوزهای خاص .

– وجود فرایندها و اتوماسیون های خودکار .

– کاهش نیروی کار و صرفه جویی در استخدام کارمندان .

– خلاقیت و اجرایی کردن ایده های ذهنی .

– ارتباط داشتن با مخاطبان و مشتریان بسیار زیاد .

معایب کسب درآمد اینترنتی

همانطور که مزایای کسب درآمد اینترنتی دارای اهمیت بودند، معایب آن نیز می‌توانند برای کسب و کارها وجود داشته باشد . برخی از این معایب عبارتند از :

– رقابت شدید در بازار آنلاین بسیار بالاست .

– نیاز به دانش فنی که بتوانید برخی امور را انجام دهید .

– نیاز به بودجه بازاریابی برای جذب مخاطبان و مشتریان و توسعه بیشتر کسب و کار .

– مشکلات امنیتی جهت حفظ امنیت داده‌ها و اطلاعات کاربران بسیار مهم است (خطرات هک و بدافزارها ) .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد میلیاردی بدون سرمایه

– وابستگی به اینترنت و ایجاد مشکلات عدیده در قطع شدن اینترنت .

– نیاز به خدمات مشتریان آنلاین، که در صورت ناکافی بودن موجب کاهش فروش می شود .

– کاهش تعامل فیزیکی و ارتباط چهره به چهره با مشتریان .

– انجام معاملات به صورت غیر حضوری .

– سختی در ایجاد و جلب اعتماد مخاطبان .

– امکان فروش کالاهای خاص (بسیاری از محصولات امکان جابه جایی به نقاط دور را ندارند مثلا مواد غذایی فاسد شدنی یا کلاهایی که بزرگ هستند و امکان جابه جایی به مناطق دور دست را ندارند) .

چرا کسب درآمد اینترنتی ؟

وجود انواع روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی و تنوع آنها، بهترین دلیل اهمیت آن است . امروزه انکار دنیای اینترنت یعنی حذف شدن از بازار و عدم رقابت با رقبا . در حقیقت به گفته بیل گیتس یکی از قدرتمندترین افراد در حوزه تجارت الکترونیک، کسب و کاری که در دنیای اینترنت فعالیت نکند عملا وجود خارجی ندارند .

یکی از پردرآمد ترین و بهترین مشاغلی که می توانید در هر شرایطی راه اندازی کنید و به درآمد پایدار و بالایی برسید کسب درآمد اینترنتی است . در کسب درآمد اینترنتی هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد و شما در هر شرایطی می توانید از این طریق کسب و کار پولساز خودتان را داشته باشید . چه وضع اقتصادی کشور بد باشد چه خوب، درآمد اینترنتی شما سر جایش است .

در کسب درآمد از اینترنت پتانسیل بالایی وجود دارد که در کمتر از چند روز می توانید چندین و چند برابر حقوق یک کارمند کار کنید و درآمد آنلاین داشته باشید . فقط و فقط باید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید و بر روی اعتماد سازی مخاطبانتان کار کنید . ضمن اینکه ایده های کسب درآمد اینترنتی دارای تکثر و تنوع بالایی است .

درآمدزایی در کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی محدودیتی ندارد و خیلی ساده با توسعه کسب و کارتان می توانید درآمد تان را چندین و چند برابر کنید .

کسب درآمد از اینترنت مناسب چه کسانی است؟

کسب درآمد اینترنتی برای افراد مختلف با توانایی‌ها و تخصص‌های متنوع مناسب است . اولین گروه افراد که می‌توانند از فرصت‌های درآمد اینترنتی بهره‌مند شوند . این افراد با تخصص در حوزه‌های فناوری اطلاعات و برنامه‌ نویسی هستند . اینها می‌توانند به عنوان برنامه‌ نویسان، توسعه‌ دهندگان و یا متخصصان امنیت اطلاعات در پروژه‌های مختلف شرکت کنند یا حتی اپلیکیشن‌ها و سایت‌های خود را راه‌اندازی کنند .

در ضمن، برخی از افراد با تخصص در زمینه‌های محتوای دیجیتال و بازاریابی نیز می‌توانند از اینترنت بهره‌مند شوند . ایجاد محتواهای جذاب برای وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و یا شروع کسب‌وکارهای آنلاین، از راه‌های مختلفی است که این افراد می‌توانند درآمدزایی کنند . به عنوان مثال، ساخت و ارائه دوره‌های آموزشی آنلاین در زمینه‌های مختلف نیز یک فرصت برای کسب درآمد اینترنتی است .

به جز موارد بالا استفاده از روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی مناسب افراد و گروههای زیر می باشد :

– دانشجویان و دانش پژوهان مراکز علمی و دانشگاهی .

– زنان خانه دار و دارای کسب و کار در منزل .

– دانش‌آموزان و نوجوانان .

– کارمندان و افراد شاغل ادارات که به دنبال کار پاره وقت برای پوشش هزینه های زندگی هستند .

– معلمان و مدرسان مراکز آموزشی .

– افراد جویای کار در منزل یا علاقمندان به مشاغل خانگی .

– فعالان تجاری و صاحبان حرفه ها و مشاغل سنتی .

– و خلاصه برای همه علاقمندان به کسب درآمد از اینترنت با هر نوع مهارت و تخصصی که دارند ، مناسب می باشد .

معرفی برخی از روش‌های کسب درآمد از اینترنت

روش های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد اما برخی از روش‌ها می‌تواند برای شما درآمد بیشتر و بهتری را ایجاد کند . برخی از این روش های به صورت فهرست وار عبارتند از :

– درآمد اینترنتی از شبکه های اجتماعی مخصوصا از تلگرام و اینستاگرام .

– کسب درآمد اینترنتی از طریق فیلم و ویدیو مثل آپارات و یوتیوب .

– راه اندازی فروشگاه اینترنتی .

– درآمدزایی از سایت کلیکی، تبلیغات بر اساس تعداد نمایش، تعداد کلیک و مدت زمان نمایش .

–  آزادکاری یا فریلنسری .

– تولید محتوا در منزل .

– مشارکت در فروش(بازاریابی اینترنتی) .

– پولسازی اینترنتی از طریق ارز دیجیتال .

– بورس و کسب درآمد از خرید و فروش سهام .

– گرفتن پروژه های ترجمه .

– درآمد آنلاین از پاپ‌آپ .

– نصب اسکریپت و CMS های برای مشتریان .

– کوتاه‌کردن لینک .

– کسب درآمد از آپلود و دانلود .

– ادمین شدن برای سایت و کانال های دیگران .

– درآمد از مینی جاب .

– کسب درآمد اینترنتی از طریق اپلیکیشن و بازی های آنلاین و آفلاین .

خرید و فروش دامنه و سایت .

– فروش اشتراک ویژه سایت .

– تبلیغات ایمیلی و پیامکی .

– همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ .

– فروش فایل و محصولات دانلودی .

– ساخت قالب ، طراحی گرافیک و افزونه های کاربردی .

– فروش خدمات و ارائه انواع مشاوره  .

– تدریس و ارائه انواع آموزش های آنلاین .

– و صدها راه و شیوه دیگر کسب درآمد از اینترنت … .

معرفی روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی

در بالا فهرستی از مشاغل اینترنتی و همچنین روش های کسب درامد از اینترنت ارائه شد . هر کسی می تواند با توجه به مهارت و تخصص خود و نیاز بازار یک یا چند تا از این مشاغل پولساز اینترنتی را انتخاب و شروع به کسب درآمد آنلاین کند . در ادامه برخی از مهم ترین روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی که پرطرفدار و پرسود هستند، معرفی می شوند . این مشاغل پولساز آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی عبارتند از :

۱- فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی از مهم‌ترین روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار است . ارتباط با افراد از طریق تلگرام و اینستاگرام بسیار ساده است . ایجاد پیج اختصاصی و ویژگی‌هایی مانند کانال و گروه، زمینه را برای جمع کردن افراد و جذب مخاطب به آسانی فراهم کرده اند . از این رو می‌توان با فروش خدمات و محصولات به کسب درآمد پرداخت . تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که :

– پیام رسان تلگرام را نصب کنید، یک کانال ایجاد کنید و با بارگذاری محتواهای جذاب و ارزشمند در آن ممبر جذب نمایید . بعد از اینکه کانال شما به تعداد کافی ممبر جذب کرد می توانید از آن برای فروش محصولات خود و یا تبلیغات بهره ببرید و کسب درآمد اینترنتی داشته باشید .

– در اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانید فیلم، عکس، لایو یا پخش زنده و استوری بگذارید و از این طریق، فالوور یا دنبال‌کننده بیشتری جذب کنید . هرچه تعداد دنبال‌کننده این پیج‌ها بیشتر باشد، یعنی نرخ تعامل پیج مورد نظر بالا بوده و با افراد بیشتری در ارتباط هستید . این موضوع موجب می‌شود که صفحه مورد نظرتان برای تبلیغات مناسب باشد و از تبلیغات به عنوان یک روش کسب درآمد بهره ببرید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سایت های کسب درامد خارجی

 ایده های زودبازده کسب درآمد آنلاین , ساده ترین روشهای پولسازی و کسب و کار اینترنتی , ایده ناب کسب پول از اینترنت

۲- کسب درآمد از طریق آپارات و یوتیوب

به دلیل اقبال کاربران ، همیشه تولید ویدیو یکی از روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی محسوب می شد . در واقع ساخت و انتشار ویدئو یکی از محبوب ترین راههای برای کسب درآمد از اینترنت  است . محتوای آموزشی، ترفندها، محتوای سرگرم کننده و غیره به شدت در یوتیوب و آپارات طرفدار دارند . اگر اندکی خلاقیت و ایده های ناب چاشنی کار خود کنید، می توانید به راحتی از این پلتفرم ها کسب درآمد داشته باشید .

۳- ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی

یکی دیگر از روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی ، ایجاد فروشگاه آنلاین می‌باشد . البته ممکن است کمی این کار سخت باشد اما اگر در این مسیر موفق شوید و فروشگاه خود را راه اندازی کنید می‌توانید یک منبع کسب درآمد پایدار با درآمد بالا برای خود ایجاد کنید . فروشگاه اینترنتی ممکن است شامل فروش محصولات الکترونیکی، محصولات غذایی، محصولات تزیینی مخصوصا محصولات دانلودی باشد .

اول از همه باید برای این کار، یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید یا قالب یک فروشگاه را بخرید . با ثبت دامنه و خرید هاست برای این فروشگاه، رسماً فعالیت شما شروع می‌شود و باید محصولات و خدمات خود را در فروشگاه قرار دهید .

۴- وبسایت‌های کسب درآمد (سایت های کلیکی)

فعالیت در سایت‌های کلیکی یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت است که به هیچگونه دانش و تخصص خاصی نیاز ندارد . روش کار به این صورت است که شما در این سایت ها یک حساب کاربری ایجاد می کنید و در ازای کلیک کردن روی سایت های مختلف و تماشای تبلیغات آن ها پول دریافت می کنید . میزان درآمدی که از این روش خواهید داشت به میزان بازدید و نوع تبلیغاتی که تماشا می کنید بستگی دارد . اگرچه امکان کسب درآمد از سایت کلیکی برای همگان فراهم است ولی این نوع کسب درآمد مشکلات و مسائل خاص خود را دارد که زیاد توصیه نمی شود .

۵- کسب درآمد اینترنتی از فریلنسری

آزادکار یا فریلنسر به شخصی گفته می‌شود که بدون هیچ تعهدی به یک سازمان یا کسب و کار و شرکت، فعالیت حرفه‌ای و تخصصی خود را برای مجموعه‌های مختلف انجام می‌دهد . این شخص بسته به نیاز و پروژه‌های در دسترس، کارفرمای خود را تغییر می‌دهد . به شغلی که فرد به صورت دورکاری و آزاد به دیگران خدماتی ارائه می‌دهد، فریلنسینگ می‌گویند .

برای افرادی که در زمینه خاصی تخصص دارند و می‌توانند کار مورد نظر را در منزل انجام دهند، فعالیت فریلنسری می‌تواند یکی از روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی باشد . افراد فریلنسر می‌توانند پروژه‌هایی مانند ترجمه، تایپ، انواع طراحی ها، طراحی سایت، کارهای گرافیکی و یا بسیاری از خدمات دیگر را انجام دهند و در قبال آن پول دریافت کنند . یکی از معروف‌ترین وب سایت‌های فعال در ایران که در زمینه فریلنسینگ کار می‌کند، سایت پونیشا می‌باشد .

۶- درآمد اینترنتی از تولید محتوا

تولید محتوا یکی از مهم ترین کارهایی است که هر کسب و کار اینترنتی برای اینکه کسب و کارش رشد کند و مخاطبان زیادی جذب کند به آن نیاز دارد . از این رو تولید محتوا می‌تواند یکی از پردرآمدترین و پرسودترین روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی برای بسیاری از افراد و شرکت‌ها باشد . می توان ادعا کرد که کسب و کار تولید محتوا در قالب های مختلف آن، همیشه پولساز بوده و خواهد بود .

اگر در زمینه تولید محتوا حرفه‌ای شوید و بتوانید محتواهای ارزشمند و اصولی تولید کنید مطمئن باشید افراد زیادی هستند که بابت تولید محتوا حرفه‌ ای برای سایت‌شان به شما پول می‌دهند . منظور از تولید محتوا فقط تولید محتوای متنی مثل مقالات نیست . در تمام زمینه‌ها می‌توانید محتواهای گوناگونی با فرمت‌های مختلف مثل ویدیو، صوت، اینفوگرافی و… تولید کنید .

۷- مشارکت در فروش (بازاریابی اینترنتی)

یکی دیگر از روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی ، مشارکت در فروش می‌باشد . در سیستم مشارکت در فروش هرکسی می‌تواند با عضویت در آن و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند . به عنوان مثال سایت آمازون یا دیجی‌کالا نمونه هایی از سایت‌هایی هستند که قابلیت همکاری در فروش دارند و می‌توانید با ثبت‌نام در این سیستم ها، فروش محصولات را آغاز کنید .

برای کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ اصلا نیازی به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیست . با عضویت در آاین نوع سیستم ها می توانید به صورت اختصاصی محصولات آنها را به دیگران بفروشید و به ازای هر فروشی که انجام می دهید مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت کنید .

سایت های همکاری در فروش یک فرصت پولساز راه‌اندازی کرده اند که بسیاری از افراد بتوانند مثل آب خوردن با فروش محصولاتش کسب درآمد کنند .

سخن پایانی روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی

روش های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که می‌توانید با توجه به ایده، علاقه و سرمایه ای که دارید کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع کنید . در این مقاله سایت پول یابی سعی شد ایده هایی به شما معرفی شود که بتوانید بدون هیچ دردسر و با کمترین سرمایه و یا بدون سرمایه کسب و کارتان را به صورت اینترنتی راه اندازی کنید و از طریق اینترنت درآمدزایی نمایید .

البته روش های پولساز فقط محدود به این موارد نیست و بسیار فراتر و بیشتر می باشند . مثلا کسب درآمد از ارزهای دیجیتال با توجه به رشد تکنولوژی در سالهای اخیر پرطرفدار شده و رشد زیادی کرده است . فرقی ندارد کدام روش را انتخاب می کنید فقط کافیست که راه و چاه آن را بلد باشید . راه و روش‌های این مقاله همگی کاملا کاربردی بوده و در ایران هم قابلیت اجرا دارند . حتی اگر هیچ ایده‌ای برای شروع به کار و کسب درآمد آنلاین ندارید، بازهم، این مقاله راه را به شما نشان خواهد داد .

نکته آخر روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی  اینکه، سعی کنید همین حالا، یک ایده را با توجه به نیاز بازار و مخاطبان ، انتخاب و شروع به کار کنید . با اقدام به کسب درآمد اینترنتی به مرور تجربه و مهارت تان افزایش یافته و می توانید بر مشکلات و چالش های پیش رو غلبه کنید . البته یافتن و استفاده از این روش‌ها نیاز به صرف زمان و بررسی شرایط هر کدامشان  را دارد . اما ارزش صرف‌ زمان را دارد . مطمئن باشید پس از پیدا کردن یک روش کسب درآمد آنلاین، می‌توانید تا مدت‌ها به عنوان یک درآمد اینترنتی پایدار از آن استفاده کنید .

مطلب پیشنهادی

راههای تضمینی کسب درآمد از وردپرس , آموزش ساخت سایت , کسب پول از وردپرس و طراحی سایت

روش های کسب درآمد از سایت وردپرسی

امروزه کسب درآمد اینترنتی خواهان زیادی داشته و همه به دنبال توسعه کسب و کار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.